Microsoft: "Έχουμε πλέον την καλύτερη γκάμα από games"
Δηλώσεις του CEO μετά την εξαγορά της Activision Blizzard.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella,
έκανε τις πρώτες δηλώσεις
για την μεγάλη εξαγορά της Activision Blizzard, η οποία δεν έχει εγκριθεί ακόμη από τις ρυθμιστικές αρχές. Σε μια παρουσίαση σήμερα το πρωί, ο Nadella εξέθεσε τις σκέψεις του για την εξαγορά και μίλησε για το γιατί είναι μια τόσο σημαντική ευκαιρία για τη Microsoft και το Xbox.
Ξεκινώντας, ο Nadella είπε ότι η αποστολή της Activision Blizzard να «συνδέσει και να εμπλακεί στον κόσμο μέσω της ψυχαγωγίας» συνάδει με αυτό που προσπαθεί να επιτύχει η Microsoft. «Μαζί, φιλοδοξία μας είναι να φέρουμε τη χαρά και την κοινότητα του gaming σε όλους στον πλανήτη», είπε ο Nadella.
Ο Nadella παρατήρησε ότι το gaming είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία σε όλα τα είδη ψυχαγωγίας, ξεπερνώντας τις ταινίες, την τηλεόραση, τη μουσική και πολλά άλλα. Μόνο τα τελευταία δύο χρόνια κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο Nadella είπε ότι τα games έχουν αποδειχθεί «κρίσιμα» για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να παραμείνουν συνδεδεμένοι ακόμα και όταν δεν είναι σωματικά μαζί.
Η Microsoft αγοράζει την Activision Blizzard επειδή πιστεύει ότι το Xbox έχει ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης, είπε ο Nadella. Αυτήν τη στιγμή, υπάρχουν περίπου 3 δισεκατομμύρια παίκτες στον κόσμο και αυτό προβλέπεται να φτάσει τα 4,5 δισεκατομμύρια μέχρι το 2030, είπε: «Βλέπουμε περισσότερους παίκτες, περισσότερους streamers, περισσότερους τίτλους και περισσότερους
publishers
νέων games από ποτέ», εξήγησε ο Nadella, αλλά τόνισε ότι υπάρχουν προβλήματα, όπως«πολύ μεγάλη τριβή» μεταξύ περιεχομένου, κατανάλωσης και εμπορίου στο τοπίο του gaming. Πρέπει να διευκολύνουμε τους ανθρώπους να συνδέονται και να παίζουν υπέροχα games, όπου, όποτε και όπως θέλουν. Σήμερα, αντιμετωπίζουμε ισχυρό παγκόσμιο ανταγωνισμό από εταιρείες που παράγουν περισσότερα έσοδα από τη διανομή games από ό,τι εμείς από το μερίδιό μας στις πωλήσεις games και χρειαζόμαστε περισσότερη καινοτομία και επενδύσεις στη δημιουργία περιεχομένου και λιγότερους περιορισμούς στη διανομή».
Νέα αναφορά στο Metaverse
Η Microsoft προσπαθεί να δημιουργήσει ένα «ποτάμι ψυχαγωγίας» όπου «το περιεχόμενο και το εμπόριο ρέουν ελεύθερα, οδηγώντας μια αναγέννηση στο gaming για να βοηθήσει να γίνουν τα games πιο περιεκτικά και προσβάσιμα για όλους. Και μαζί με την Activision Blizzard, αυτό θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε», εξήγησε. «Όταν σκεφτόμαστε το όραμά μας για το τι μπορεί να είναι ένα Metaverse, πιστεύουμε ότι δεν θα υπάρξει ένα ενιαίο, συγκεντρωτικό Metaverse και δεν θα έπρεπε να υπάρχει», εξήγησε. "Χρειάζεται να υποστηρίξουμε πολλές πλατφόρμες μετασύνδεσης, καθώς και ένα ισχυρό οικοσύστημα περιεχομένου, εμπορίου και εφαρμογών. Στα games, βλέπουμε το Metaverse ως μια συλλογή κοινοτήτων και ατομικών ταυτοτήτων αγκυροβολημένων σε ισχυρά franchises περιεχομένου, προσβάσιμα σε κάθε συσκευή. Και φέρνοντας φανταστική ψυχαγωγία μαζί με τις νέες τεχνολογίες, τις κοινότητες και τα επιχειρηματικά μοντέλα είναι ακριβώς ο λόγος που έγινε η εξαγορά."
Ένα άλλο βασικό στοιχείο αυτής της συμφωνίας είναι τα mobile games. Τα παιχνίδια για κινητά αντιπροσωπεύουν ήδη το μεγαλύτερο τμήμα του gaming, επεσήμανε ο Nadella, και η King της Activision Blizzard, που έχει το Candy Crush, δίνει στη Microsoft ένα μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Επιπλέον, η συμφωνία συμβάλλει στη βελτίωση της ελκυστικότητας του Xbox Game Pass, με «πολλά» games της Activision Blizzard, τόσο νέα όσο και παλιότερα, να εντάσσονται στη βιβλιοθήκη στο μέλλον. «Μαζί, έχουμε έναν από τους πιο διαφορετικούς και ισχυρούς αγωγούς περιεχομένου στον κλάδο σε κάθε τελικό σημείο», είπε ο Nadella για τη Microsoft και την Activision Blizzard.
Επιπλέον, ο Nadella είπε ότι υπάρχει μεγάλη αξία σε αυτή τη συμφωνία σχετικά με την εύρεση νέων παικτών και τη σύνδεση των communities. Ο Nadella επεσήμανε ότι η Activision Blizzard έχει ένα δίκτυο σχεδόν 400 εκατομμυρίων ενεργών παικτών μηνιαίως σε 190 χώρες. «Αυτή η απήχηση βασίζεται στη δύναμη της δικής μας κοινότητας gaming, από το Minecraft και το δίκτυο Xbox μέχρι το Game Pass», είπε η Nadella.
«Μαζί με την Activision Blizzard, θα έχουμε μια από τις μεγαλύτερες και πιο αφοσιωμένες κοινότητες σε όλη την ψυχαγωγία και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες τόσο για κορυφαίους εκδότες όσο και για άτομα και μικρές ομάδες να δημιουργήσουν έσοδα από τις δημιουργίες τους σε αυτήν την κοινότητα», είπε.
Ένα άλλο μέρος της συμφωνίας σχετίζεται με το cloud gaming. Ο Nadella είπε ότι η εξαγορά του Activision Blizzard θα βοηθήσει τις προσπάθειες του Xbox για το cloud gaming να φτάσουν σε νέα ύψη και μπορεί να περιλαμβάνει τη μεταφορά παιχνιδιών όπως το Overwatch και το Diablo σε πλατφόρμες ροής ως μέρος του Game Pass.
Τέλος, η Nadella αναφέρθηκε στις διαμάχες στην Activision Blizzard σχετικά με τη σεξουαλική παρενόχληση και τις διακρίσεις κατά των γυναικών. Είπε ότι η εταιρική κουλτούρα είναι η «νούμερο ένα προτεραιότητά του».
«Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία των εργαζομένων μας και να δημιουργούμε ένα περιβάλλον που μας επιτρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς την καθημερινή μας κουλτούρα», είπε ο Nadella. «Είναι σκληρή δουλειά. Απαιτεί συνέπεια, αφοσίωση και ηγεσία.
Δείτε τις εταιρείες και τα games που έχει η Microsoft στην κατοχή της.