Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Xbox Series X: Γενική συζήτηση

More
10 Jun 2021 12:52 - 10 Jun 2021 12:54 #252241 by Γιώργος Σκένδρος

Μια παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών τους τελευταίους μήνες έχει περιορίσει την προμήθεια αμέτρητων διαφορετικών προϊόντων.

Από τα F-150 και τα Ford Broncos μέχρι το Nintendo Switch, το PS5 και τις κονσόλες  Xbox Series X . Με λίγες ενδείξεις ότι η έλλειψη θα μειωθεί από μόνη της, η κυβέρνηση των ΗΠΑ βρίσκεται τώρα ένα βήμα πιο κοντά στην εφαρμογή νομοθεσίας που αποσκοπεί στην άμβλυνση των περιορισμών και στη βελτίωση της διαθεσιμότητας των chips. Το νομοσχέδιο με την ονομασία U.S. Innovation and Competition Act (Νόμος για την καινοτομία και τον ανταγωνισμό στις ΗΠΑ) πέρασε αυτή την εβδομάδα από τη Γερουσία με ασυνήθιστη διακομματική υποστήριξη. 68 γερουσιαστές ψήφισαν υπέρ του νομοσχεδίου έναντι 32 κατά, ξεπερνώντας εύκολα το όριο των 60 ψήφων που απαιτείται για να περάσει. Το νομοσχέδιο διαθέτει 52 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο για τη βιομηχανία ημιαγωγών, εκτός από μια σειρά άλλων επενδύσεων στη βιομηχανία τεχνολογίας. Πάνω από 200 δισεκατομμύρια δολάρια κατευθύνονται συνολικά σε τεχνολογικές πρωτοβουλίες.

Η έλλειψη ημιαγωγών έχει γίνει ιδιαίτερα αισθητή στο χώρο των PC games καθώς όσοι επιθυμούν να κατασκευάσουν νέους υπολογιστές ή να αγοράσουν προκατασκευασμένους έχουν να αντιμετωπίσουν την εκτόξευση των τιμών και την εκτεταμένη έλλειψη σε chips GPU και CPU. Το νομοσχέδιο αυτό, αν ψηφιστεί σε νόμο, μπορεί να βοηθήσει σε αυτούς τους περιορισμούς, εστιάζοντας στην ανάπτυξη της παραγωγικής ικανότητας ημιαγωγών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των ημιαγωγών κατασκευάζεται σε χυτήρια στη Νοτιοανατολική Ασία.Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές του νομοσχεδίου είναι η μαζική επέκταση του ρόλου του Εθνικού Ιδρύματος Επιστημών.

Με τη μεγάλη επέκταση του προϋπολογισμού του NSF, ο νόμος για την καινοτομία και τον ανταγωνισμό θα δημιουργήσει επίσης ένα νέο γραφείο του NSF για την επίβλεψη στοχευμένων επενδύσεων σε τομείς υψηλής τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής. Μεγάλο μέρος του νομοσχεδίου προσανατολίζεται στον άμεσο ανταγωνισμό με την Κίνα, η οποία έχει προχωρήσει ραγδαία στην έρευνα για την τεχνητή νοημοσύνη, τους ημιαγωγούς και τη ρομποτική τεχνολογία τα τελευταία χρόνια. Ορισμένοι αντιτιθέμενοι υποστηρίζουν ότι το νομοσχέδιο στοχεύει υπερβολικά στον ανταγωνισμό μεγάλης ισχύος με την κινεζική κυβέρνηση.

Άλλοι, κυρίως ο γερουσιαστής Bernie Sanders, έχουν υποστηρίξει ότι η επένδυση δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ήδη μεγάλες εταιρείες ημιαγωγών δεν θα ήταν αποτελεσματική ή δίκαιη.Τώρα που πέρασε από τη Γερουσία, το νομοσχέδιο κατευθύνεται προς τη Βουλή των Αντιπροσώπων για να συζητηθεί. Ο επικεφαλής της πλειοψηφίας της Γερουσίας Chuck Summer δήλωσε ότι θα συνεργαστεί στενά με την πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων Nancy Pelosi για την ταχεία ψήφισή του. Εάν επιτύχει στη Βουλή των Αντιπροσώπων, η οποία χρειάζεται μόνο απλή πλειοψηφία για να περάσει, το νομοσχέδιο θα κατευθυνθεί στη συνέχεια στο γραφείο του Προέδρου Joe Biden για να υπογραφεί ως νόμος.
Last edit: 10 Jun 2021 12:54 by Γιώργος Σκένδρος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jun 2021 19:06 - 11 Jun 2021 14:09 #252274 by Κώστας Δαλακλίδης
Σε μια πρόσφατη παρουσίαση της, η Microsoft ανακοίνωσε πως το Cloud streaming, που αποτελεί κλειδί για την ανάπτυξη και την εξέλιξή της, θα είναι σύντομα διαθέσιμο μέσω του Xbox App για PC. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη λειτουργία βρίσκεται σε beta που μπορεί να αξιοποιηθεί μέσω browser.

Αυτό σημαίνει πως οι συνδρομητές του Game Pass θα μπορούν να επιλέγουν, να κατεβάζουν, αλλά και να παίζουν παιχνίδια, με την χρήση ενός μόνο App, χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση του παιχνιδιού, εφόσον υπάρχει φυσικά ισχυρή σύνδεση στο internet.



Η τωρινή beta του Xbox cloud gaming θα γίνει διαθέσιμη σε όλα τα μέλη του Game Pass Ultimate μέσα στις επόμενες εβδομάδες, σε συγκεκριμένες χώρες. Ακόμα, η ποιότητα του Xbox cloud gaming αναμένεται να βελτιωθεί, καθώς θα χρησιμοποιείται πλέον η δύναμη του Xbox Series X.

Σε ότι αφορά τις Smart τηλεοράσεις, η Microsoft θα συνεργαστεί με εταιρίες του χώρου, έτσι ώστε να προστεθεί ένα Game Pass app, για να γίνει ακόμα πιο εύκολη η χρήση της λειτουργίας του Xbox cloud gaming.

Τέλος, η Microsoft ανακοίνωσε πως σκοπεύει να φτιάξει και το δικό της hardware, για να εξυπηρετήσει αυτόν τον σκοπό. Πρόκειται για μια ειδική συσκευή που θα συνδέεται με την τηλεόραση ή την οθόνη, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει το Xbox cloud gaming, με την προϋπόθεση πως υπάρχει και η κατάλληλη σύνδεση στο διαδίκτυο.

Εσείς θα χρησιμοποιείστε την συγκεκριμένη υπηρεσία;
Last edit: 11 Jun 2021 14:09 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jun 2021 14:00 #252331 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft κατασκευάζει ήδη νέο Xbox hardware Άραγε ετοιμάζεται κάποιο Xbox Series Pro;
 Η Microsoft ανακοίνωσε ότι  κατασκευάζει ήδη  κάποιο νέο Xbox, ωστόσο δεν θα το δούμε για αρκετό καιρό.

 Σύμφωνα με τον Liz Hamren, αντιπρόεδρο του τμήματος Gaming Experiences and Platforms της Microsoft: "Το cloud είναι το κλειδί στο hardware μας και στα roadmaps που αφορούν το Game Pass. Αλλά δεν σταματάμε να συνεχίζουμε την βασική κατασκευή κονσολών. Αντίθετα, την επιταχύνουμε. Δουλεύουμε ήδη σκληρά σε νέο hardware και πλατφόρμες, κάποιες από τις οποίες θα δουν το φως μετά από χρόνια".
 Άραγε η Microsoft ετοιμάζει κάποιο Xbox Pro; Για να δούμε.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jun 2021 14:01 #252332 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft θα λανσάρει από ένα console exclusive κάθε 3 μήνες Δεσμεύτηκε με ανακοίνωση.

 Η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει τουλάχιστον ένα  first-party  παιχνίδι κάθε τρεις μήνες.

 Η Αμερικάνικη εταιρεία δεσμεύτηκε σε μία υπόσχεση που ελπίζει να τηρήσει, δεδομένου του ότι εξαγοράσει την Zenimax, που περιέχει ασφαλώς την Bethesda και αρκετές ακόμη εταιρείες ανάπτυξης. Η Microsoft έχει 23 εταιρείες ανάπτυξης ανά τον κόσμο. Όλες τους δουλεύουν για console exclusives, δηλαδή games τα οποία θα δούμε μόνο σε PC και Xbox Series X και (ορισμένα εξ αυτών και στο) Xbox One.

 Το κάθε video game που θα κυκλοφορεί ανά τρεις μήνες θα αφορά οποιοδήποτε είδος παιχνιδιού. Η Microsoft έχει επεκταθεί σε Action RPG, Shooters, Strategy και Adventures. Στόχος της είναι επίσης να παρέχει καλές streaming υπηρεσίες για τους gamers.

 Ο Matt Booty, επικεφαλής των Xbox Game Studios, δήλωσε: "Τα games παίρνουν 4-5 χρόνια για να αναπτυχθούν και η πραγματικότητα είναι ότι κάθε project που ξεκινάμε δεν είναι σίγουρο ότι θα φτάσει μέχρι το λανσάρισμα. Αλλά μέσα σε όλα αυτά φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση. Δύο ντουζίνες εταιρειών να φτιάχνουν games για όλα τα είδη. Γνωρίζουμε ότι μια συναρπαστική υπηρεσία διασκέδασης απαιτεί συνεχή και συναρπαστική ροή νέου περιεχομένου. Η λίστα των games μας θα συνεχίσει να μεγαλώνει, όσο μεγαλώνει και η υπηρεσία μας.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jun 2021 12:50 - 17 Jun 2021 12:56 #252635 by Γιώργος Σκένδρος
Η Microsoft δήλωσε πώς σκοπεύει να κρατήσει το Xbox One σε λειτουργία το επόμενο έτος, ακόμη και όταν οι developers θα χρησιμοποιούν cloud streaming.


Σύμφωνα με μια ανάρτηση στο Xbox Wire , ορισμένα exclusives που έχουν οριστεί για το 2022 απαιτούν την ισχύ των Xbox Series X και S και έτσι θα χρησιμοποιούν το Xbox Cloud Gaming για να τρέξουν στο οκταετές Xbox One. Η Microsoft επιβεβαίωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το Xbox Cloud Gaming για να φέρει το Microsoft Flight Simulator, για παράδειγμα, στο Xbox One, το Starfield της Bethesda, το Redfall της Arkane και το Stalker 2 της GSC Game World.

H Microsoft δήλωσε: "Θα δείτε πολλά games αυτό το καλοκαίρι, όπως το Forza Horizon 5, το οποίο θα διαθέτει DirectX ray-tracing τόσο στο Xbox Series X όσο και στο S, και το Battlefield 2042, το οποίο θα τρέχει στα 60fps ενώ θα υποστηρίζει 128 παίκτες στο Xbox Series X/S. Ορισμένα games που θα κυκλοφορήσουν το επόμενο έτος από τα first party στούντιο και τους συνεργάτες μας, όπως τα Starfield, Redfall και Stalker 2, απαιτούν την ταχύτητα, την απόδοση και την τεχνολογία του Xbox Series X/S. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα δούμε τους developers να υλοποιούν τα οράματά τους με τρόπους που μόνο το υλικό επόμενης γενιάς θα τους επιτρέψει να το κάνουν. Για τα εκατομμύρια ανθρώπων που παίζουν σήμερα σε κονσόλες Xbox One, ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα για το πώς θα φέρουμε πολλά από αυτά τα παιχνίδια επόμενης γενιάς, όπως το Microsoft Flight Simulator, στην κονσόλα σας μέσω του Xbox Cloud Gaming, όπως ακριβώς κάνουμε με τις κινητές συσκευές, τα tablet και τα προγράμματα περιήγησης".



Το Xbox One, το οποίο θα μπορούσε να δει το προσδόκιμο ζωής του να παρατείνεται σημαντικά ως πλατφόρμα cloud gaming. Την περασμένη εβδομάδα, η Microsoft δήλωσε ότι βρίσκεται στο "τελικό στάδιο" της ενημέρωσης των κέντρων δεδομένων της σε όλο τον κόσμο με το Xbox Series X. "Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες θα δουν ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, βελτιωμένους ρυθμούς καρέ και θα βιώσουν βελτιστοποιημένα παιχνίδια Xbox Series X/S".

O Kareem Choudhry, εταιρικός αντιπρόεδρος της Cloud Gaming δήλωσε: "Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε 26 χώρες σε πέντε ηπείρους θα μπορούν να παίζουν από το cloud στην πιο ισχυρή κονσόλα του κόσμου, σε εφαρμογές και προγράμματα περιήγησης στα τηλέφωνα, τα tablets, τα PC και τα Xbox "
Last edit: 17 Jun 2021 12:56 by Γιώργος Σκένδρος.
The following user(s) said Thank You: Blood Prince

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2021 01:35 #252666 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft θα ξεκινήσει την παραγωγή μίνι ψυγείων σε σχήμα Xbox Series X Επιμένει για άλλη μία φορά ότι θα κυκλοφορήσουν.


Ο Aaron Greenberg, Marketing Director του Xbox, δήλωσε στο Twitter ότι: "Επειδή η Microsoft δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα μίνι ψυγεία, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα κυκλοφορήσουν. Το μέλλον του Xbox δεν είναι ολοκληρωμένο, χωρίς ένα μίνι ψυγείο. Ελπίζουμε να μην είστε σε δύσκολη θέση για πολύ. Θα δώσουμε περισσότερες πληροφορίες όταν μπορέσουμε!"

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2021 01:52 #252675 by Giorgos Tsolaridis
Μίνι ψυγείο Xbox Series X Πρώτο τρέιλερ και περίοδος κυκλοφορίας!

 Η Microsoft παρουσίασε το πρώτο τρέιλερ για το μίνι ψυγείο Xbox Series X!
 Θα διαθέτει αρχιτεκτονική Xbox Velocity Cooling για ταχύτερη ψύξη.
 Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι το Xbox Series X fridge θα κυκλοφορήσει την περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2021. Η τιμή του δεν έγινε γνωστή.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jun 2021 12:41 - 23 Jun 2021 16:25 #252826 by Γιώργος Σκένδρος
Ο επικεφαλής των εκδόσεων των στούντιο ανάπτυξης Xbox Game Studios επισημαίνει το diversity ως έναν από τους μεγαλύτερους στόχους της εταιρείας.

Η πρόσφατη παρουσίαση του Xbox και της Bethesda από τη Microsoft στην E3 έδωσε μια γεύση της εταιρικής εκδοτικής στρατηγικής, με τον ευρύ συνδυασμό μεγάλων τίτλων, νέων παιχνιδιών, ports και ποικίλων indie παιχνιδιών. Μια νέα συνέντευξη του Peter Wyse, επικεφαλής των εκδόσεων Xbox Game Studios, στο site Polygon έδωσε περισσότερες πληροφορίες για αυτά τα σχέδια. Τα Xbox Game Studios έχουν αφιερώσει χρόνια για να φτάσουν στο σημείο που βρίσκονται τώρα, χτίζοντας μια στρατηγική που ξεπερνά την ίδια την κονσόλα Xbox. Εκτός από τις πολλές εξαγορές στούντιο, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Bethesda, το Xbox έχει επίσης επενδύσει πολλά στο Xbox Game Pass και το Cloud Gaming, αυξάνοντας τον αριθμό των τρόπων με τους οποίους μπορούν να παιχτούν τα games που υποστηρίζει.



Ο Peter Wyse αναφέρει ότι το Xbox δίνει επίσης προτεραιότητα στο diversity με την παραδοσιακή έννοια του όρου, εφιστώντας την προσοχή σε ορισμένες από τις πρωτοβουλίες της εταιρείας σχετικά με τη συμμετοχικότητα. O Peter Wyse δήλωσε στο Polygon: "Μπορείτε να δείτε αυτό να έρχεται στο επίκεντρο σε ένα παιχνίδι όπως το Tell Me Why. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό καθώς μιλάει για τις αξίες μας γύρω από την εκπροσώπηση των LGBTQIA+, την ευαισθητοποίηση σε θέματα ψυχικής υγείας και πολλά άλλα".

Αυτές οι πρακτικές επεκτείνονται τόσο στις συνεργασίες του Xbox με τρίτους όσο και στις εσωτερικές διαδικασίες προσλήψεων, όπως η σχέση της Microsoft με το μη κερδοσκοπικό Gameheads, ένα πρόγραμμα καθοδήγησης για έγχρωμους και χαμηλού εισοδήματος ανθρώπους ηλικίας 15 έως 25 ετών που επιθυμούν να μπουν στη βιομηχανία παιχνιδιών.Ο επικεφαλής δήλωσε επίσης ότι: "Η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη cloud-native παιχνιδιών, ωστόσο δεν ξέρουμε ακριβώς πώς μοιάζει αυτό σήμερα ή πώς μπορεί να γίνει. Η αποστολή της εταιρείας είναι να φέρουμε τα Xbox games και να συνδέσουμε 3 δισεκατομμύρια παίκτες να παίξουν μαζί σε όλες τις πλατφόρμες. Ενθουσιάζομαι πάρα πολύ με την ιδέα ενός παιχνιδιού υψηλής ποιότητας σε ένα κινητό τηλέφωνο, αυτός είναι ο στόχος που συνεχίζω να κυνηγάω, σίγουρα".
Last edit: 23 Jun 2021 16:25 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2021 17:56 #252956 by Giorgos Tsolaridis
Η Kim Swift, lead designer του Portal, στη Microsoft Θα αναλάβει σημαντική θέση.
 Η Kim Swift, lead designer του Portal, εργάζεται πλέον για την Microsoft, η οποία την προσέλαβε για τα Xbox Game Studios.

  Η ανακοίνωση έγινε μέσω του Twitter και μάλιστα αναφέρθηκε ότι η Swift θα "επιταχύνει την καινοτομία και την συνεργασία ανεξάρτητων εταιρειών ανάπτυξης για να αναπτύξει games για το cloud". Θα είναι Senior Director στο τμήμα Cloud Gaming. 

Η Swift μπήκε στην ομάδα της Valve, όταν το demo της, Narbacular Drop, εντυπωσίασε τα διευθυντικά στελέχη. Μετά την συνεισφορά της στα Half-Life 2 episodes και το Left 4 Dead 2, έφυγε από την Valve το 2012, για να αναπτύξει το Puzzle Platform Quantum Conundrum, με  publisher  την  Square Enix και μετά εργάστηκε στην Amazon και την EA Motive, στο ακυρωθέν Star Wars game της Amy Hennig και ύστερα στο Star Wars Battlefront 2.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2021 13:44 #253688 by Γιώργος Σκένδρος
Ο Phil Spencer λέει ότι ανησυχεί για την απώλεια της ιστορίας των games.

  Τα παλιά βιβλία διαβάζονται εύκολα, η παλιά μουσική ακούγεται εύκολα και ακόμη και οι παλιές ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές είναι εύκολο να τις παρακολουθήσεις, αρκεί να μπορείς να τις βρεις. Τα παλιά games είναι ένα διαφορετικό θέμα. H αλλαγή της τεχνολογίας μπορεί να τα καταστήσει σχεδόν αδύνατο να τα εκτελέσετε. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, το τέλος του Flash, το οποίο απείλησε την ύπαρξη χιλιάδων παιχνιδιών που σώθηκαν μόνο την τελευταία στιγμή.Αυτή η πιθανή απώλεια της ιστορίας των games είναι κάτι που σκέφτεται ο Phil Spencer, το ηγετικό στέλεχος του Xbox.

Ο Phill Spencer δήλωσε στην συνέντευξη του στο Kinda Funny : "Πραγματικά εύχομαι ως βιομηχανία να ενωθούμε και να βοηθήσουμε στη διατήρηση της ιστορίας του τι είναι το gaming, ώστε να μην χάσουμε τη δυνατότητα να γυρίσουμε πίσω. Σκέφτομαι τι έκανε το Paley Center για την τηλεόραση. Ο Paley από νωρίς είδε ότι η τηλεοπτική βιομηχανία ετοιμαζόταν να πετάξει κυριολεκτικά τις κασέτες στις οποίες υπήρχαν αυτές οι παλιές τηλεοπτικές εκπομπές και είπε: "Έι, θέλω να τις αρχειοθετήσω γιατί κάποια στιγμή κάποιος θα θέλει να επιστρέψει και να δει το σόου του Ed Sullivan ή κάτι τέτοιο και αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να πεταχτούν". Ως βιομηχανία θα μου άρεσε πολύ να ενωθούμε για να βοηθήσουμε στη διατήρηση της ιστορίας της βιομηχανίας μας, ώστε να μη χάσουμε την πρόσβαση σε μερικά από τα πράγματα που μας έφεραν εκεί που είμαστε σήμερα".
 

 Οι αφοσιωμένοι χομπίστες των ρετρο games  τρέφουν αγάπη για παλιούς υπολογιστές, σκοτεινές κονσόλες και "αληθινά" αντίγραφα games σε κουτιά, με εγχειρίδια, κάρτες εγγραφής και feelies. Ο Phill Spencer πιστεύει ότι το cloud gaming μπορεί να παίξει πολύ μεγαλύτερο ρόλο, επειδή εξαλείφει την ανάγκη να επενδύσει κανείς σε παλιό υλικό ή να βρει simulators.Ο Phill Spencer  δήλωσε ότι: "Βλέποντας περισσότερους ανθρώπους να παίζουν κάτι όπως το Prey, ή το Dishonored, ή μπορείτε να πάτε πίσω στο Fable, μπορείτε να μιλήσετε για αυτά τα παιχνίδια, και για εμάς, καθώς καθόμαστε πίσω ως δημιουργικός οργανισμός και παρακολουθούμε τι ενδιαφέρει τους ανθρώπους, μας δίνει περισσότερα δεδομένα για να σκεφτούμε πράγματα που θα μπορούσαμε να πάρουμε και να προχωρήσουμε με νέες ιδέες και νέες ομάδες που μπορεί να θέλουν να το κάνουν αυτό. Το Game Pass ήταν σίγουρα μια σπουδαία πηγή. Ήταν καταπληκτικό όταν ήρθε η Bethesda και μπορέσαμε να βάλουμε τόσα πολλά από τα "παλιά νέα" παιχνίδια ή τα "νέα παλιά" παιχνίδια στο Game Pass και να πάμε πίσω με την κληρονομιά που έχουμε με κάποια από τα IP. Ακόμα και η σκέψη για πράγματα όπως το Rare Replay ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον πράγμα για εμάς να πάμε να το κάνουμε, και να αφήσουμε τον κόσμο να πάει και να βιώσει κάποια από τα παλιά IP της Rare".Η Microsoft θα συνεχίσει να κάνει τέτοια πράγματα, σύμφωνα με τον Phill Spencer, επειδή το επιχειρηματικό μοντέλο του Xbox Game Pass το καθιστά βιώσιμο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.