Η Microsoft δήλωσε πώς σκοπεύει να κρατήσει το Xbox One σε λειτουργία το επόμενο έτος, ακόμη και όταν οι developers θα χρησιμοποιούν cloud streaming.
Σύμφωνα με μια ανάρτηση στο
Xbox Wire
, ορισμένα exclusives που έχουν οριστεί για το 2022 απαιτούν την ισχύ των Xbox Series X και S και έτσι θα χρησιμοποιούν το Xbox Cloud Gaming για να τρέξουν στο οκταετές Xbox One. Η Microsoft επιβεβαίωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το Xbox Cloud Gaming για να φέρει το Microsoft Flight Simulator, για παράδειγμα, στο Xbox One, το Starfield της Bethesda, το Redfall της Arkane και το Stalker 2 της GSC Game World.
H Microsoft δήλωσε: "Θα δείτε πολλά games αυτό το καλοκαίρι, όπως το Forza Horizon 5, το οποίο θα διαθέτει DirectX ray-tracing τόσο στο Xbox Series X όσο και στο S, και το Battlefield 2042, το οποίο θα τρέχει στα 60fps ενώ θα υποστηρίζει 128 παίκτες στο Xbox Series X/S. Ορισμένα games που θα κυκλοφορήσουν το επόμενο έτος από τα first party στούντιο και τους συνεργάτες μας, όπως τα Starfield, Redfall και Stalker 2, απαιτούν την ταχύτητα, την απόδοση και την τεχνολογία του Xbox Series X/S. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα δούμε τους developers να υλοποιούν τα οράματά τους με τρόπους που μόνο το υλικό επόμενης γενιάς θα τους επιτρέψει να το κάνουν. Για τα εκατομμύρια ανθρώπων που παίζουν σήμερα σε κονσόλες Xbox One, ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα για το πώς θα φέρουμε πολλά από αυτά τα παιχνίδια επόμενης γενιάς, όπως το Microsoft Flight Simulator, στην κονσόλα σας μέσω του Xbox Cloud Gaming, όπως ακριβώς κάνουμε με τις κινητές συσκευές, τα tablet και τα προγράμματα περιήγησης".
Το Xbox One, το οποίο θα μπορούσε να δει το προσδόκιμο ζωής του να παρατείνεται σημαντικά ως πλατφόρμα cloud gaming. Την περασμένη εβδομάδα, η Microsoft δήλωσε ότι βρίσκεται στο "τελικό στάδιο" της ενημέρωσης των κέντρων δεδομένων της σε όλο τον κόσμο με το Xbox Series X. "Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες θα δουν ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, βελτιωμένους ρυθμούς καρέ και θα βιώσουν βελτιστοποιημένα παιχνίδια Xbox Series X/S".
O Kareem Choudhry, εταιρικός αντιπρόεδρος της Cloud Gaming δήλωσε: "Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε 26 χώρες σε πέντε ηπείρους θα μπορούν να παίζουν από το cloud στην πιο ισχυρή κονσόλα του κόσμου, σε εφαρμογές και προγράμματα περιήγησης στα τηλέφωνα, τα tablets, τα PC και τα Xbox "