nikolaidis_v wrote: Ρε παιδια, δλδ γιαυτο βλεπω στα παιχνιδια του ps4 μακρια θολα? Φταιει το anisotropic filtering για αυτο
Ξερει κανεις εαν θα υπαρξει καποια περαιτέρω αλλαγη με καποιο update για την ποιοτητα απεικονισης του ps4 δλδ που να διορθώνει αυτη την όψη στα βαθεια της οικονας οταν παιζεις? Ειναι πραγματικα σπαστικο λες και κοντα εχει φοβερα γραφικά ενω μακρια χαλια. Όπως ασ πούμε με το xbone το 'direct x 10'.....
Χαίρομαι που κάποια στιγμή, κάποιος το παρατήρησε. Κοίτα updates βγάινουν για το εκάστοτε game όταν διαπιστωθεί το πρόβλημα, για παράδειγμα υπήρξαν updates στο Dying Light και στο Devil May Cry Definitive Edition. To θέμα είναι το εξής η Sony ως στρατηγική προτιμά το να γράφει έξω από το κουτάκι των παιχνιδιών της 1080p και να κερδίζει τις εντυπώσεις γιατί η πλειοψηφία των χρηστών δεν γνωρίζει τι εστί texture filtering. Το θέμα είναι ότι τελικά οι next-gen κονσόλες μας δεν είναι τόσο ισχυρές όσο νομίζαμε δύο χρόνια πριν, καθώς απαιτείται μεγάλη προσπάθεια από τους developers για να έχουμε το πολυπόθητο 1080p. Στο PS4 διαπιστώνεται το πρόβλημα με το anisotropic filtering, στο Xbox One από την άλλη βλέπουμε λίγα games σε native HD ανάλυση αλλά με καλύτερο texture filtering. To τελικό συμπέρασμα είναι το image quality είναι πάνω κάτω το ίδιο και στις δύο κονσόλες.
Το μόνο που αξίζει να σημειωθεί είναι γιατί αυτό το θέμα με το texture filtering στο PS4 δεν έλαβε ποτέ την διάσταση που του αρμόζει. Γιατί έφτασε δύο χρόνια μετά να το θίξει το Eurogamer; Γιατί είχε μείνει στα ψιλά γράμματα και οι όποιες αναφορές είχαν γίνει μόνο σε μικρά gaming sites του εξωτερικού; Τα συμπεράσματα δικά σας.