Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
07 Apr 2024 03:02 #275561 by Nikos Georgopoulos
Νέο Live Service game από την Activision Blizzard




Η οποία έχει αναρτήσει αγγελίες πρόσληψης.

Η Activision Blizzard προσλαμβάνει developers για ένα νέο video game, το οποίο δεν έχει ακόμα ανακοινώσει.

Οι θέσεις περιλαμβάνουν έναν Creative Director, έναν Design Director για το σύστημα μάχης και το στήσιμο του AI σε αυτό, έναν Senior Art Director και άλλες θέσεις.

Ο Creative Director, θα έχει ως στόχο να "αναπτύξει περαιτέρω την σειρά αυτή σε multi-season story arcs". Αυτό σημαίνει ότι ίσως έχουμε να κάνουμε με ένα live service game, όπως π..χ το Overwatch, το οποίο θα βασίζεται στο online multiplayer (ενδεχομένως να είναι και free-to-play) Και θα ανανεώνεται διαρκώς με νέες seasons και νέα updates. Θυμίζουμε ότι στο παρελθόν ο Phil Spencer, CEO του τμήματος Xbox της Microsoft, είχε δηλώσει ότι με την εξαγορά της Activision Blizzard, θα επιθυμούσε να δει μία αναβίωση παλαιότερων gaming σειρών.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2024 10:40 #275594 by Nikos Georgopoulos
Τα games της Blizzard συνεχίζουν στην Κίνα, ξανά με την NetEase



Με την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft, η τελευταία μεσολάβησε ώστε να συνεχίσει η συνεργασία της Activision Blizzard με την NetEase, για τα games της Blizzard στην Κίνα και να...λυθεί η παρεξήγηση που είχε δημιουργηθεί τον Νοέμβριο του 2022 και συνεχίστηκε με αλληλοκατηγορίες επί δύο μήνες.
Ενάμιση χρόνο μετά, ο Phil Spencer, CEO του Microsoft Gaming, συναντήθηκε με τους επικεφαλής της NetEase και έκλεισε μία νέα συμφωνία, ενώ ευχαρίστησε τους Κινέζους παίκτες για την υπομονή που έδειξαν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο (σ.σ. όσους δεν συνδέονταν με VPN τέλος πάντων).


Our legendary worlds are for all to share & that includes our passionate Chinese community.

We are pleased to announce a new agreement with NetEase to bring Blizzard games back to mainland China. Thank you for your patience & support.

? t.co/zE5XkmE84K pic.twitter.com/W4kxz1XcPF

— Blizzard Entertainment (@Blizzard_Ent) April 10, 2024

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Apr 2024 09:39 #275660 by Nikos Georgopoulos
Mike Ybarra, πρώην CEO της Blizzard: "Πέρα από τα 80€ να δίνουμε στις εταιρείες και 10-20€ φιλοδώρημα"




Για τα games που...αξίζουν!

Ο Mike Ybarra, πρώην CEO της Blizzard, πρότεινε οι παίκτες να δίνουν «φιλοδώρημα» στις εταιρείες ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα ο Ybarra είπε: "Ξέρω ότι οι περισσότεροι θα αντιπαθήσουν αυτή την ιδέα, αλλά μακάρι να μπορούσα να δώσω σε αυτούς τους ανθρώπους άλλα 10 ή 20 ευρώ επιπλέον, επειδή ένα παιχνίδι άξιζε περισσότερο από τα αρχικά μου 80 ευρώ" (σ.σ. ανέφερε 70 δολάρια που είναι το αντίστοιχο ποσό στις ΗΠΑ).


I've thought about this idea for a while, as a player, since I've been diving into single player games lately.

When I beat a game, there are some that just leave me in awe of how amazing the experience was. At the end of the game, I've often thought "I wish I could give these…

— Mike Ybarra (@Qwik) April 11, 2024

Ο Ybarra πρόσθεσε: «Σκέφτηκα αυτή την ιδέα για λίγο, ως παίκτης, αφού τον τελευταίο καιρό παίζω single-player games. Όταν κερδίζω ένα παιχνίδι, υπάρχουν μερικά που απλά με αφήνουν σε δέος για το πόσο καταπληκτική ήταν η εμπειρία. Στο τέλος του παιχνιδιού, συχνά σκέφτηκα: "Μακάρι να μπορούσα να δώσω σε αυτούς τους ανθρώπους άλλα 10 ή 20 δολάρια επειδή άξιζε περισσότερο από τα αρχικά μου 80 ευρώ και δεν προσπάθησαν να με κοροϊδέψουνε, άξιζε κάθε δευτερόλεπτο. Παιχνίδια όπως το Horizon Zero Dawn, το Gears of War, το Red Dead Redemption 2, το Baldur's Gate 3, το Elden Ring, κ.λπ. Ξέρω ότι τα 80 ευρλω είναι ήδη πολλά, αλλά είναι μια επιλογή στο τέλος του παιχνιδιού που θα ήθελα να είχα μερικές φορές. Μερικά παιχνίδια είναι τόσο ξεχωριστά. Ξέρω ότι στους περισσότερους δεν θα αρέσει αυτή η ιδέα. Παρεμπιπτόντως, συνειδητοποιώ ότι έχουμε βαρεθεί να "πατάμε" σε οτιδήποτε άλλο - αλλά το βλέπω διαφορετικό από ένα σενάριο τύπου "πίεσης" που υπάρχει από την πλευρά του κόσμου».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2024 10:32 #275824 by Nikos Georgopoulos
Η Activision Blizzard θα πληρώσει αποζημίωση 23.4 εκατομμύρια δολάρια για παραβίαση πατέντας




Στην εταιρία multiplayer τεχνολογιών Acceleration Bay.

Η Activision Blizzard θα πληρώσει αποζημίωση 23.4 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία επενδύσεων τεχνολογίας, Acceleration Bay, για παραβίαση πατέντας.

Η Acceleration Bay είχε κάνει μήνυση στην Activision Blizzard από το 2015 και τελικά η απόφαση του δικαστηρίου βγήκε στις 3 Μαΐου του 2024. Οι συγκεκριμένες πατέντες αφορούν ορισμένες διαδικτυακές λειτουργίες, οι οποίες είναι βασικές για την βασικές για το multiplayer κομμάτι των συγκεκριμένων games. Συγκεκριμένα ο publisher χρωστάει 18 εκατομμύρια δολάρια για την παραβίαση της πατέντας στο World of Warcraft και 5.4 εκατομμύρια για παραβίαση σε δύο τίτλους της σειράς Call of Duty.

Οι ένορκοι πριν καταλήξουν σε απόφαση ερωτήθηκαν μεταξύ άλλων: "Η Acceleration Bay παρουσίασε αποδείξεις ότι τα προϊόντα της Activision παραβιάζουν μία ή περισσότερες από τις παρούσες πατέντες;" και στην συνέχεια τους ζητήθηκε "να αποζημιώσουν της Acceleration Bay για την παραβίαση της Activision στις πατέντες της."
Η Acceleration Bay έχει κάνει παρόμοιες μηνύσεις και στις Electronic Arts, Take-Two και Amazon Web Services. Εκπρόσωπος της Activision Blizzard δήλωσε για την απόφαση: "Παρόλο που είμαστε απογοητευμένοι, πιστεύουμε ότι υπάρχει δυνατή πιθανότητα για έφεση. Ποτέ δεν χρησιμοποιήσαμε τις εν λόγω πατενταρισμένες τεχνολογίες στα games μας."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 May 2024 09:22 #275876 by Nikos Georgopoulos
Η Activision ετοιμάζει μια νέα gaming σειρά




Δείχνει να είναι live-service game.

Η Activision έχει δημοσιεύσει μια σειρά από νέες αγγελίες εργασίας, οι οποίες μαρτυρούν ότι ετοιμάζει μία νέα gaming σειρά.

Οι αγγελίες δημοσιεύτηκαν στις 13 Μαϊου. Η Activision ψάχνει έναν Director of Animation Engineering "για μια νέα gaming σειρά, ο οποίος θα καθοδηγήσει το όραμα και θα ορίσει το roadmap για τα animation systems για τα επόμενα 5 χρόνια και για το μέλλον". Η αγγελία δείχνει ότι ίσως πρόκειται για live-service game, με ορισμένες seasons να έχουν προγραμματιστεί. Διαφορετικά τι "μέλλον" θα μπορούσε να έχει ένα single-player game;

Ο animation director θα πρέπει να έχει δουλέψει τουλάχιστον σε ένα AAA game. Εν τω μεταξύ, στα social media υπάρχουν και φήμες που αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο live-service game μπορεί να είναι ένα Call of Duty spin-off και όχι μία εντελώς νέα σειρά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2024 10:30 #275895 by Nikos Georgopoulos
Elsewhere Entertainment



Η Activision ανακοίνωσε την ίδρυση μιας νέας εταιρείας ανάπτυξης στην Ευρώπη, η οποία ονομάζεται Elsewhere Entertainment και έχει developers που έχουν δουλέψει στα The Last of Us, Uncharted, Witcher και σε άλλα γνωστά games.
Η Elsewhere Entertainment θα αναλάβει να αναπτύξει την φημολογούμενη νέα σειρά που διέρρευσε προχθές, μέσα από τις αγγελίες της Αμερικάνικης εταιρείας. Η νέα αυτή σειρά θα βασίζεται πολύ στην αφήγηση. Επίσης, το Gamespot αναφέρει ότι η νέα αυτή σειρά δεν θα έχει σχέση με το Call of Duty και ότι βρίσκεται ήδη σε ανάπτυξη. Η Elsewhere θα έχει ως έδρα την Βαρσοβία της Πολωνίας. Εκεί εδρεύει ήδη και η ομάδα του Infinity Ward (σ.σ. συγκεκριμένα στην Κρακοβία). Υπάρχουν επίσης και developers της Activision που δουλεύουν remote για την Elsewhere από την Αμερική.

Το Elsewhere στελεχώνεται από άτομα που εργάστηκαν στα The Last of Us, Uncharted, The Witcher, Cyberpunk, Destiny, The Division και Far Cry, αν και η Activision δεν έδωσε τα ονόματα συγκεκριμένων εργαζομένων στην εταιρεία. Το στούντιο προσλαμβάνει ενεργά για διάφορους ρόλους αυτή τη στιγμή. Ακούγεται ότι είναι νωρίς για αυτό το νέο αυτό παιχνίδι Activision και δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για την περίοδο κυκλοφορίας και τις πλατφόρμες, όπως και το αν θα είναι Xbox console exclusive στο λανσάρισμά του, μιας και η Activision ανήκει πλέον στη Microsoft.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2024 10:12 #276282 by Nikos Georgopoulos
Ο επικεφαλής της σειράς Warcraft αποχωρεί από την Blizzard




Ο John Hight φεύγει μετά από 13 χρόνια.

Ο John Hight, επικεφαλής και γενικός διευθυντής της σειράς Warcraft, αποχωρεί από τη Blizzard μετά από σχεδόν 13 χρόνια στην εταιρεία.

Ο Hight έγραψε την είδηση αυτή στο προσωπικό του προφίλ στο X/Twitter, λέγοντας ότι έχει ως στόχο να «ξεκινήσει μια νέα αποστολή». Ενώ ο Hight επέβλεπε πρόσφατα την ευρύτερη σειρά Warcraft στη Blizzard την τελευταία δεκαετία, είναι στη βιομηχανία των games δώ και πολλά χρόνια, ξεκινώντας από την The 3DO Company, και αργότερα μετακόμισε σε άλλες εταιρείες, όπως οι EA, Atari και Sony. Επίσης εργάστηκε στο God of War 3 και βοήθησε στην κυκλοφορία του PlayStation Network.

Στο Twitter, ο Hight έγραψε για την απόφασή του να φύγει από τη Blizzard, λέγοντας "Μετά από 12 απίστευτα χρόνια στη Blizzard, αποφάσισα να φύγω και να ξεκινήσω μια νέα αναζήτηση. Ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά νιώθω ότι τώρα είναι η καλύτερη στιγμή: Το Warcraft βρίσκεται σε καταπληκτική θέση καθώς το σύμπαν γίνεται 30 ετών. Είχα την τιμή να υπηρετήσω όλους τους ήρωες του Azeroth. Είστε η πιο παθιασμένη, αφοσιωμένη και δημιουργική κοινότητα στο gaming. Είστε ο λόγος που έβαλα την καρδιά και την ψυχή μου στη δημιουργία των καλύτερων δυνατών games. Με έχετε εμπνεύσει, μου έχετε ζητήσει πράγματα που ήταν πρόκληση στο να ανταπεξέλθω και με κάνατε έναν καλύτερο προγραμματιστή. Θέλω επίσης να μοιραστώ την τεράστια ευγνωμοσύνη και την εμπιστοσύνη μου στις ομάδες και τους διευθυντές που υποστηρίζουν όλα τα games σε όλο το σύμπαν του Warcraft. Ξέρω ότι θα κάνετε ακόμη καλύτερα τα WoW, Hearthstone και Rumble και ανυπομονώ να ζήσω το όραμα μαζί με άλλους παίκτες Όσο για το τι θα ακολουθήσει στο ταξίδι μου, δεν έχω να μοιραστώ λεπτομέρειες ακόμα, αλλά είμαι ενθουσιασμένος που θα εξερευνήσω νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στον κλάδο των gamesκαι θα συνεχίσω να φτιάχνω υπέροχα games με ταλαντούχους ανθρώπους.


After 12 incredible years at Blizzard, I’ve decided to step away & start a new quest.

It was a tough decision, but I feel like now is as good a time as any: Warcraft is in an amazing position as the universe turns 30.

I’ve been so honored to serve all of the heroes of Azeroth.

— John Hight (@JHight_Gamer) June 13, 2024

Από την Blizzard έχουν φύγει πολλά μεγάλα στελέχη τα τελευταία χρόνια, όπως οι Mike Ybarra, Allen Adham, ο πρώην αντιπρόεδρος του Overwatch 2, Jon Spector.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 00:01 #276936 by Nikos Georgopoulos
Η ομάδα του World of Warcraft της Blizzard δημιουργεί σωματείο 500 ατόμων




Βελτίωση αμοιβών, remote εργασία και διαφορετικότητα.

Το σύνολο της ομάδας ανάπτυξης του World of Warcraft της Blizzard με 500 άτομα έχει ενωθεί , καθιστώντας την τη μεγαλύτερη ομάδα στις ομάδες των video games της Microsoft που το έχει κάνει μέχρι στιγμής. Περίπου 1750 εργαζόμενοι στις ομάδες των video games της Microsoft έχουν πλέον οργανωθεί, ανέφερε χθες το Bloomberg , συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονται στο MMO της Blizzard.

Οι developers του World of Warcraft θα εκπροσωπούνται πλέον από το Communication Workers of America (CWA), το οποίο γιόρτασε τη συμπερίληψη του προσωπικού της Blizzard χθες σε μια δήλωση που χαρακτήρισε τη συμμετοχή ως το "πρώτο σωματείο τοίχου σε τοίχο στην Activision Blizzard" και " ένα βασικό σημείο καμπής στο ευρύτερο κίνημα για τους εργαζόμενους στα video games που οργανώνουν τη βιομηχανία".

Οι ηγέτες των οργανώσεων της Blizzard δήλωσαν ότι θέλουν να βελτιώσουν τα πρότυπα αμοιβής, καθώς και τη στάση της εταιρείας απέναντι στην απομακρυσμένη εργασία και τη διαφορετικότητα. Υπάρχει επίσης μια ελπίδα ότι η οργάνωση ολόκληρης της ομάδας του World of Warcraft θα λειτουργήσει ως σχέδιο για άλλους developers σε όλη τη βιομηχανία.

Η designer του World of Warcrft, Kathryn Fiesen είπε: «Είναι συναρπαστικό να ανεβάζεις τα πρότυπα ολόκληρης της βιομηχανίας ως αδέρφια στην οργάνωση». Η Microsoft αναγνώρισε για άλλη μια φορά οικειοθελώς την ένωση, όπως έκανε και με άλλους στο παρελθόν - πιο πρόσφατα, 240 άτομα της Bethesda Game Studios που εργάζεται στο Starfield και το The Elder Scrolls 6, οι οποίοι ψήφισαν παρομοίως υπέρ της ένωσης.

Ο εκπρόσωπος της CWA, Tom Smith δήλωσε: "Η ένωση ενός από τα πιο επιτυχημένα games που δημιουργήθηκαν ποτέ σημαίνει την αυξανόμενη δύναμη της αλληλεγγύης των εργαζομένων σε ολόκληρο τον κλάδο, από τις εταιρείες ανάπτυξης AAA όπως η Sega και η Bethesda μέχρι τους ανεξάρτητους developers. Αυτό που φαινόταν αδύνατο πριν από έξι χρόνια είναι πλέον πραγματικότητα και αυτό είναι μόνο η αρχή. Μαζί, οι εργαζόμενοι επαναπροσδιορίζουν την βιομηχανία τους. Μέχρι τώρα, η πιο περήφανη στιγμή μου στο WoW ήταν όταν κατάφερα να είμαι main-tank στο RoS ως prot warrior, αλλά αυτό που έκαναν σήμερα αυτοί οι καταπληκτικοί εργαζόμενοι το ξεπερνά κατά πολύ."

Ο test analyst του WoW, Eric Lanham είπε: «Όταν οι εργαζόμενοι έχουν προστατευμένη φωνή, είναι κερδοφόρο για τα πρότυπα των εργαζομένων, την εταιρεία και τους fans του World of Warcraft που αναζητούν την καλύτερη gaming εμπειρία. Μέσω της ένωσής μας, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε εμπόδια, να θεραπεύσουμε οποιεσδήποτε πληγές και το DPS στις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας. Μαζί, θα εξασφαλίσουμε ένα πλήρες σετ μπόνους με τη συμπερίληψη όλων των τίτλων εργασιών στο ίδιο σωματείο. Όπως οι θρυλικοί ήρωες του Azeroth, το σωματείο μας δημιουργήθηκε στις φλόγες της επιμονής και της ανθεκτικότητας, και μαζί, θα σταθούμε δυνατοί ως η Συμμαχία και η Ορδή για να εξασφαλίσουμε ένα λαμπρό μέλλον για όλους».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 00:34 #276940 by Nikos Georgopoulos
H Activision Blizzard φτιάχνει games χρησιμοποιώντας το AI




Λογικά είναι και αυτός ένας λόγος για τις 2000 απολύσεις στο τμήμα Xbox.

Η Activision Blizzard, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην gaming βιομηχανία χρησιμοποιεί το generative AI για να δημιουργήσει μερικά από τα πιο γνωστά games του κόσμου.

Το generative AI όσο συνεχίζει να αναπτύσσεται και να χρησιμοποιείται περισσότερο, γίνεται ένα μεγάλο θέμα συζήτησης στην gaming βιομηχανία και ίσως γίνεται και πρόβλημα στις θέσεις εργασίας τις περισσότερες φορές (διότι τις κλέβει). Πολλοί developers έχουν μιλήσει εναντίον του AI, διότι ξέρουν ότι μπορούν εξαιτίας του να χάσουν τη δουλειά τους ή να κάνουν ζημιά στη δημιουργικότητα των ανθρώπων. Το AI μπορεί με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για ανήθικο content, όπως τα mods που περιέχουν deepfake πορνό.

Μία νέα αναφορά από το Wired λέει πως η εταιρεία που είναι γνωστή ως publisher του Call of Duty, η Activision Blizzard έχει ήδη χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία, τουλάχιστον σε κάποιες σημαντικές εταιρείες ανάπτυξης των AAA games. Ένας ανώνυμος πρώην εργαζόμενος στη Activision Blizzard είπε στο Wired ότι αρχικά η εταιρεία είχε υποσχεθεί ότι το generative AI θα χρησιμοποιούταν μόνο για concept art και materials που δεν θα ήταν στο τελικό στάδιο του video game. Ωστόσο, το άρθρο ισχυρίζεται ότι η εταιρεία είχε ήδη αρχίσει να πουλάει AI-generated skins στο Call of Duty: Modern Warfare III μέσω του Yokai's Wraith bundle.

Άλλη μια ανώνυμη πηγή είπε στο Wired ότι πολλοί 2D artists είχαν απολυθεί ως μέρος των μαζικών απολύσεων στη Microsoft που άφησε 2000 υπαλλήλους χωρίς δουλειά. Ο ανώνυμος υπάλληλος είπε: "Τους υπόλοιπους concept artists τους ανάγκασαν να χρησιμοποιούν το AI για να τους βοηθήσει στη δουλειά τους" και ότι τους ανάγκασαν να παρακολουθήσουν μαθήματα για να μάθουν να χειρίζονται τα AI tools. Τα 2D art assets είναι πιο εύκολο να τα φτιάξει το AI, πράγμα που σημαίνει ότι οι concept artists, οι illustrators, οι graphic designers και πολλές άλλες δουλειές βρίσκονται σε κίνδυνο να χαθούν.

Ο πρώην artist στη Blizzard, Lucas Annunziata, είπε ότι η μισή ομάδα για το environment art του Overwatch 2 απολύθηκε. Ωστόσο είναι άγνωστο αν αυτό το προκάλεσε το generative AI. Ο Annunziata ανακοίνωσε αυτές τις απολύσεις σε μια δημοσίευση στο X/πρώην Twitter.


What a fucked up day. Half the environment art team cut from OW2, folks I helped hire and train. associate-senior levels looking for work if your teams have openings plop em below.

— ?◭ Lucas Annunziata ◮? (@Annunziata3D) January 25, 2024

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι πρώην εργαζόμενοι της Activision Blizzard μίλησαν στο Wired, δεν ήθελαν να χρησιμοποιήσουν το generative AI. Αυτοί που αναγκάζουν τους υπαλλήλους να χρησιμοποιήσουν το AI είναι οι executives. Οι εταιρείες το κάνουν αυτό για να μειώσουν το κόστος για τη δημιουργία ενός video game, χωρίς να νοιάζονται για τους υπόλοιπους εργαζόμενους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 00:37 #276950 by Nikos Georgopoulos
Οι cheaters στο Call of Duty: Modern Warfare III αυξήθηκαν μετά την προσθήκη του στο Game Pass




Η Activision δήλωσε ότι οφειλόταν σε προσωρινό πρόβλημα του Ricochet anti-cheat συστήματος.

Μετά την κυκλοφορία του Call of Duty: Modern Warfare III στο Game Pass, ο αριθμός των cheaters ανέβηκε και η Activision εξήγησε ότι το Ricochet anti-cheat σύστημα είχε ένα "πρόβλημα με το detection".

Πλέον το πρόβλημα, σύμφωνα με την Activision, έχει λυθεί. Σύμφωνα με το Charlie Intel, οι περισσότεροι cheaters χρησιμοποιούσαν την έκδοση του Modern Warfare III από το Microsoft Store και ορισμένοι οι οποίοι έπαιζαν από PC μπορούσαν να δείχνουν ότι είναι από κονσόλες Xbox, έχοντας έτσι το πάνω χέρι.
Η Activision πρότεινε στους παίκτες να αναφέρουν οποιονδήποτε πιστεύουν ότι είναι cheater: "Παραμένουμε δεσμευμένοι στο να αντιμετωπίζουμε cheaters, να κλείνουμε παροχές cheats και να παρέχουμε στους παίκτες μας μία δίκαιη και διασκεδαστική εμπειρία."


?️ #MW3 #Warzone #TeamRICOCHET

RICOCHET Anti-Cheat resolved an issue with a detection system over the weekend, which resulted in a spike in cheater reports. For clarity, #TeamRICHOCHET is able to detect the specific platform for all users, despite how they may appear in-game . If…

— Call of Duty Updates (@CODUpdates) July 30, 2024

Η Activision πλέον κυνηγάει όσους παρέχουν cheats με το πιο πρόσφατο παράδειγμα το Raging Nation, το οποίο έκλεισε μετά από νομική της κίνηση. Το Raging Nation δήλωσε: "Μπορεί να μην συμφωνούμε με όσα λέγονται σε αυτές τις νομικές απαιτήσεις, όμως δεν είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε μία τόσο μεγάλη εταιρεία. Με λύπη μας σας ανακοινώνουμε ότι κλείνουμε τις επιχειρήσεις μας από σήμερα." Τον Μάιο η Activision έλαβε επίσης αποζημίωση 14.5 εκατομμύρια δολάρια από έναν ακόμα δημιουργό cheats των Call of Duty.

Please Log in or Create an account to join the conversation.