Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
05 Apr 2023 10:04 #270539 by Nikos Georgopoulos
Η Activision Blizzard δέχθηκε μήνυση από την Κυβέρνηση της Αμερικής γιατί φορολογούσε των παίκτες των eSports games




Τελικά υπήρξε σύντομος διακανονισμός.

Η Activision Blizzard δέχθηκε μήνυση από την Υπουργείο Δικαιοσύνης της Αμερικής επειδή έκανε τους κανόνες των eSports για τα Call of Duty και Overwatch αντιανταγωνιστικούς.

Η ίδια δήλωσε ότι δεν πιστεύει ότι παρέβει κάποιο νόμο και η υπόθεση φαίνεται να έχει κλείσει από την ίδια μέρα που άνοιξε. Η μήνυση έλεγε ότι η Activision χρησιμοποιεί έναν "φόρο ανταγωνιστικής ισορροπίας", πράγμα το οποίο είναι αντιανταγωνιστικό καθώς τιμωρεί τις ομάδες αν το εισόδημα ενός παίκτες περάσει ένα συγκεκριμένο όριο.
Η Activision δήλωσε ότι "έχει σχεδιάσει και εφαρμόσει προσεκτικά τον φόρο για να βοηθήσει τους παίκτες να δημιουργήσουν βιώσιμες ευκαιρίες καριέρας στις ομάδες."

Επιπλέον τόνισε ότι ποτέ δεν ζήτηση από κάποιον να πληρώσει τον συγκεκριμένα φόρο και ότι τον έχει αφαιρέσει από το 2021: "Πιστεύαμε και ακόμα πιστεύουμε ότι ο φόρος ήταν νόμιμος και δεν είχε μεγάλη επίπτωση στους μισθούς των παικτών. Ο φόρος δεν επιβλήθηκε ποτέ και οι ομάδες τον αφαίρεσαν από τους κανόνες τους το 2021. Παραμένουμε δεσμευμένοι σε ένα οικοσύστημα παικτών με δίκαιο παιχνίδι και προσοχή στην υγεία και συνεχίζουμε να έχουμε το πιο ανοιχτό σύστημα εσόδων σε όλες τις ομάδες των eSports."

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης επίσης θέλει να εφαρμόσει έναν κανονισμό, ο οποίος θα εμποδίζει την Activision Blizzard από το να δημιουργεί νέους κανονισμούς που θα έχουν άμεση ή έμμεση επίπτωση με οποιοδήποτε τρόπο στα εισοδήματα των παικτών.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Apr 2023 10:48 #270674 by Nikos Georgopoulos
Νέα μήνυση και η απάντηση της Microsoft



Η ομάδα των gamers επιμένει και έκανε και 2η μήνυση στη Microsoft για να την αποτρέψει από το να εξαγοράσει την Activision Blizzard.
Στην αρχική μήνυση, ο δικαστής της υπόθεσης επέτρεψε νέα αίτηση από την ομάδα των 10 παικτών, κάτι που όντως έγινε. Οι παίκτες κατέθεσαν 73 σελίδες με τα επιχειρήματά τους.

Η Microsoft δήλωσε ότι και η νέα μήνυση των 10 gamers βασίζεται σε "μη υποστηριζόμενους και αβάσιμους ισχυρισμούς σχετικά με την επίδραση του ανταγωνισμού μετά την εξαγορά". Η Microsoft δήλωσε ότι με την εξαγορά της εταιρείας θα φέρει τα games της "σε ακόμη περισσότερο κόσμο".

Δείτε την δήλωση της Microsoft για την Sony και το Call of Duty.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Apr 2023 10:52 #270808 by Nikos Georgopoulos
Παραγωγός World of Warcraft: "Οι developers της Blizzard φεύγουν και δεν μπορούμε να βγάλουμε games"




Φτιάχνουν crisis maps για να δουν αν μπορούν να βγάλουν games.

Ο παραγωγός του World of Warcraft, Adam Glaxigrav, δήλωσε δημόσια στο Twitter ότι είναι αντίθετος με τις παραιτήσεις που γίνονται στην Blizzard και που εξαιτίας τους τα νέα games βγαίνουν στο εξής με δυσκολία, αφού οι διευθυντές τμημάτων φτιάχνουν crisis maps για να καταφέρουν να βγάλουν το πρόγραμμα.

Ο Glaxigrav είπε συγκεκριμένα: "Η Blizzard κάνει εργαζόμενους που είναι εκπληκτικά ταλέντα γιατί κάποιος στη διοίκηση δεν ακούει τους game directors που φτιάχνουν τα games. Το diversity (η διαφορετικότητα), η ισότητα και το inclusivity που τους ενδιαφέρει, σημαίνει και διαφορετικότητα στη σκέψη, ειδικά όταν συνοδεύεται με δεδομένα και οικονομικά αποτελέσματα. Φτιάχνουμε crisis maps για να δούμε τι games μπορούμε ή δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε. Τέτοιου μεγέθους είναι η απώλεια στελεχών που αντιμετωπίζουμε. Κυριολεκτικά έχω ένα πρόγραμμα με εργαζόμενους και κάθε φορά σβήνω αυτούς που φεύγουν. Αυτό δεν είναι πρακτική ομάδας που κάνουμε συνήθως στο World of Warcraft".


Last thought: “some talent” is undermining the point.

We are creating crisis maps of what we can or cannot ship. THAT is the loss of capacity we’re facing.

I literally have a schedule I strike out as people hand in notice.

— Adam ? #ABetterABK (@Glaxigrav) April 18, 2023

Η game designer της Blizzard, Allison Steele, απάντησε στο συνάδελφό του και δήλωσε: "Το ότι η Blizzard μας πίεσε να επιστρέψουμε στα γραφεία μας κόστισε πολλούς εργαζόμενους και θα συνεχίσει να μας κοστίζει περισσότερους τους επόμενους μήνες. Είναι μία άθλια, βραχυπρόθεσμη και αυτοκαταστροφική πολιτική που μόνο αποδυναμώνει την ικανότητά μας να κυκλοφορούμε games που θέλουμε να φτιάξουμε και που οι παίκτες αξίζουν.

Η εξαγορά της Activision Blizzard αναμένεται να εγκριθεί (ή όχι) από Αμερική, Ευρώπη και Μ. Βρετανία, κάτι που θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον της εταιρείας. Δείτε τις χώρες που έχουν εγκρίνει την εξαγορά μέχρι τώρα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Apr 2023 16:17 #270837 by Nikos Georgopoulos
Η NetEase κινείται νομικά κατά της Blizzard και ζητάει 40 εκατομμύρια ευρώ




Για οφειλές της Blizzard και αποζημιώσεις.

Οι μηνύσεις έχουν πάρει τα πάνω τους το τελευταίο διάστημα στην gaming βιομηχανία. Τώρα η NetEase άσκησε αγωγή κατά της Activision Blizzard, η οποία διέκοψε την συνεργασία της για το publishing των games της στην Κίνα μετά από 14 χρόνια.

Εκτός του ότι τα games της Blizzard σταμάτησαν στην Κίνα τον Ιανουάριο και δεν μεταφέρθηκαν προσωρινά σε κάποιους servers , είχαμε και το σπάσιμο του γιγάντιου αγάλματος Gorehowl της Blizzard που βρισκόταν στα γραφεία της NetEase, όπου οι εργαζόμενοι ήπιαν πράσινο τσάι, μια κινεζική προσβολή που υποδηλώνει ότι η Blizzard είναι άπληστη και ακάθαρτη. Μετά από αυτές τις δύο κινήσεις, πολλοί θα περίμεναν μήνυση της Blizzard κατά της NetEase. Τελικά συνέβη το αντίθετο.

Η NetEase κατέθεσε μήνυση κατά της Blizzard στην οποία ζητάει 40 εκατομμύρια ευρώ για τις παρακάτω αξιώσεις:
- Η Blizzard υποσχέθηκε επιστροφές χρημάτων για παίκτες που τα ήθελαν όταν οι κινεζικοί servers βγήκαν offline στις 23 Ιανουαρίου και η NetEase λέει ότι έμεινε να τιμήσει αυτή τη δέσμευση σε 1,12 εκατομμύρια παίκτες και το έκανε.
- Παραβίαση συμφωνιών αδειοδότησης και αποκατάσταση «άνισων διατάξεων».
- Αποζημίωση για απούλητο απόθεμα εμπορευμάτων.
- «Επιπλέον, αυτή η μήνυση περιλαμβάνει πολλές «ρήτρες» που έχουν υπογραφεί μεταξύ της Blizzard και της Netease», αναφέρει άρθρο της The Sina Finance, «συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης από τη Netease να πληρώσει μια τεράστια προκαταβολή για πολλά games, αλλά η Blizzard δεν επέστρεψε τα games που δεν αναπτύχθηκαν.
- Αυτό το τελευταίο σημείο είναι το πιο δελεαστικό, με τη NetEase να ισχυρίζεται ότι πλήρωσε καταθέσεις στη Blizzard για πολλά games που τελικά δεν αναπτύχθηκαν. Η διατύπωση, ωστόσο, θα μπορούσε να σημαίνει πολλά πράγματα. Εκτός από νέα games, μπορεί να αφορά και ήδη υπάρχοντα games που τροποποιούνται για την κινεζική αγορά (σε γλώσσα και περιεχόμενο, π.χ. αφαίρεση αίματος).

Η NetEase είπε ότι η Blizzard «απέρριψε κατηγορηματικά» να αναλάβει την υποχρέωση επιστροφής χρημάτων σε Κινέζους παίκτες και επίσης δεν πλήρωσε μια προσυμφωνημένη προμήθεια σχετικά με αυτές τις επιστροφές χρημάτων.

Εν τω μεταξύ η Blizzard έχει και εσωτερικά προβλήματα αφού πολλοί developers φεύγουν ο ένας μετά τον άλλο κι έτσι τα χρονοδιαγράμματα των games δεν βγαίνουν με τίποτα, όπως δήλωσαν δημόσια στο Twitter οι παραγωγοί. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2023 09:18 #270862 by Nikos Georgopoulos
Blizzard: "Δεν έχουμε παραβιάσει κάτι"



Η Activision Blizzard δήλωσε: "Δεν έχουμε λάβει ακόμη την μήνυση, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι δεν παραβιάζουμε καμία συμφωνία αδειοδότησης. Οι όροι για τους οποίους η NetEase φαίνεται να παραπονιέται αντικατοπτρίζουν την τυπική πρακτική του κλάδου και είναι αμοιβαία επωφελείς εδώ και χρόνια. Αν και αυτή η αγωγή ενός πρώην συνεργάτη είναι απογοητευτική και αινιγματική, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι έχουμε απολαύσει σχεδόν δύο δεκαετίες θετικών εμπειριών στην Κίνα και παραμένουμε αφοσιωμένοι στην εξυπηρέτηση των παικτών και στην προστασία των συμφερόντων τους".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2023 12:02 #270888 by Nikos Georgopoulos
Η αγωγή ήταν ψεύτικη



Τελικά η NetEase δεν θα κάνει μήνυση στην Blizzard. Ένας τύπος με το όνομα Yang Jun, μάλλον είναι...πολύ αγριεμένος και πήρε πατριωτικά το ζήτημα αφού έστειλε αγωγή στα Κινέζικα δικαστήρια λέγοντας ότι εκπροσωπεί την NetEase. Η είδηση έκανε τον γύρο των Κινεζικών μέσων και μετά όλου του κόσμου.
Το αστείο είναι ότι αυτός ο τύπος έχει στείλει αγωγή και κατά της NetEase στο παρελθόν. Λογικά ξυπνάει κάθε εβδομάδα και μοιράζει μηνύσεις μήπως βγάλει λεφτά. Η μήνυση επίσης αναφέρει την εταιρεία The9 (licensing partner στην Κίνα), την οποία η NetEase απορρόφησε πριν από μια δεκαετία και κάτι και αυτό προκάλεσε το μπέρδεμα. Μετά το ξεκαθάρισμα, η NetEase φρόντισε το θέμα και τα αρχεία της δικογραφίας έχουν αλλάξει ώστε να δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι νομικές αυτές ενέργειες προέρχονται μόνο από τον Yang Jun, με το όνομα της NetEase να εξαφανίζεται εντελώς.

Η προηγούμενη απόπειρα του Yang Jun σε αυτό, μια υπόθεση εναντίον των NetEase και The9 το 2019, ήταν ότι ζητούσε επιστροφή χρημάτων για τον χρόνο παιχνιδιού του World of Warcraft. Η αγωγή αυτή εννοείται ότι απορρίφθηκε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 May 2023 11:54 #271012 by Nikos Georgopoulos
Η Blizzard κατοχύρωσε πατέντα που περιγράφει ένα σύστημα A.I. που θα φτιάχνει art για τα games της




Απειλούνται οι θέσεις εργασίας των artists.

Η Blizzard κατοχύρωσε πατέντα ευρεσιτεχνίας με την οποία ένα AI μπορεί να δημιουργεί artwork για χρήση μέσα στα games, βασισμένο σε ένα συγκεκριμένο στυλ το οποίο θα του δώσουν οι developers της Blizzard.

Καταρχήν η πατέντα δεν είναι απαραίτητα ένδειξη ότι η Blizzard θα φτιάξει κάτι τέτοιο σύντομα, αλλά σίγουρα είναι ένα...πρώτο σημάδι. Εν τω μεταξύ μόλις χθες οι fans του System Shock remaster παρατήρησαν ότι οι artists δημιούργησαν μια εικόνα βασισμένοι στο Midjourney, ένα AI software και όχι στα χέρια ενός γραφίστα. Παρένθεση: Το αστείο είναι ότι μερικοί βάζουν AI art σε NFTs και προσπαθούν να τα πουλήσουν.

Η πατέντα της Blizzard εξηγεί ότι εισάγοντας ένα συγκεκριμένο στυλ από art, το AI μπορεί να εξοιμοιώσει εικόνες και να δημιουργήσει νέες. Όπως π.χ. μπορεί να φτιάξει έναν σκελετό σε RPG, να του βάλει textures και λεπτομέρειες. Σκεφτείτε επίσης μελλοντικά ότι το AI θα μπορούσε να φτιάχνει μέχρι και τις συνομιλίες μας με τους NPCs στα games αντί να πληκτρολογεί ένας σεναριογράφος συνομιλίες.

Βέβαια τέτοιες πατέντες σίγουρα θα μειώσουν...τις θέσεις εργασίας για τους artists.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 May 2023 18:06 #271117 by Nikos Georgopoulos
CEO Activision Blizzard: "Θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε το AI στο Guitar Hero"




"Όλα ξεκίνησαν από το AI στα games".

O Bobby Kotick, διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard, δήλωσε ότι η εταιρεία του θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το AI καθώς πιστεύει ότι "θα μεταμορφώσει την κοινωνία όπως έκαναν τα αρχικά Macintosh και θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε μία μελλοντική έκδοση του Guitar Hero".

Όσο για τις ανησυχίες από developers και fans της Blizzard ότι το AI θα μπορούσε να βλάψει π.χ. το World of Warcraft και άλλα games, ο Kotick δήλωσε: «Γνωρίζω τον Sam Weltman και τους ανθρώπους που εργάζονται στο OpenAI εδώ και πολύ καιρό. Δεν ξέρω πόσοι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι πολλά σύγχρονα AI, συμπεριλαμβανομένου του ChatGPT, ξεκίνησαν με την ιδέα να κερδίσουν σε ένα παιχνίδι, είτε ήταν Warcraft, είτε Dota, είτε Starcraft είτε Go ή Chess. Για να φτάσουν όμως στο σήμερα οι μεγάλες τεχνολογίες AI language learning models, ξεκίνησαν από αυτήν την ιδέα, το να κερδίσουν ένα παιχνίδι. Και νομίζω ότι ένα από τα πράγματα που έχω βιώσει τον τελευταίο χρόνο είναι το ίδιο συναίσθημα που είχα όταν είδα το πρώτο Macintosh, σχετικά με το πόσο σημαντικός θα ήταν ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνία τόσο θετική όσο και αρνητική. Αλλά για αυτό που κάνουμε, νομίζω ότι θα έχει βαθιά θετική επίδραση στα πράγματα που θα μπορούμε να κάνουμε στην ανάπτυξη παιχνιδιών για τους παίκτες μας. Θα μας επιτρέψει να κάνουμε πράγματα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε για πολύ καιρό».



Σχετικά με το Guitar Hero είπε συγκεκριμένα: "Πάρτε για παράδειγμα κάτι σαν το Guitar Hero. Πάντοτε είχα το όραμα του πως θα μπορούσε να είναι το Guitar Hero χωρίς το AI. Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε επεξεργαστές σε smartphones, υπολογιστές και κονσόλες, ώστε να έχεις την ταχύτητα που χρειάζεται για να ενεργοποιήσεις ένα AI. Δεν είχαμε καταφέρει μέχρι τώρα να είμαστε σε ένα σημείο όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα αξιοποιείται στην πραγματικότητα και θα υπάρχει δυνατότητα εφαρμογής στα games μέχρι τώρα. Και νομίζω ότι όταν κοιτάξετε έξω τα επόμενα πέντε ή επτά χρόνια, ο αντίκτυπος στη δημιουργία των games θα είναι εξαιρετικός.

Άραγε πως θα μπορούσε να αξιοποιηθεί το AI στο Guitar Hero; Μήπως στη δημιουργία ανταγωνιστικού AI για να παίζουμε ως αντίπαλοι; Μήπως σε άλλους τομείς, όπως στην απεικόνιση τραγουδιστών ή στις φωνές τους; Θα το δούμε στην πορεία.

Ο Kotick πρόσθεσε ότι πιστεύει ότι τα εργαλεία AI θα βοηθήσουν να γίνουν τα games πιο προσιτά και να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες μαθαίνουν για αυτά. "Αν κοιτάξετε games όπως το Call of Duty, έχουμε ανθρώπους που δεν παίζουν στο 100% από αυτό που μπορούν να παίξουν επειδή υπάρχουν πολλά εκεί και είναι πολύπλοκο να τα μάθεις", είπε ο Kotick.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 May 2023 19:58 #271190 by Nikos Georgopoulos
Blizzard Diffusion



Η Blizzard χρησιμοποιεί τελικά ένα AI tool που ονομάζεται Blizzard Diffusion για να φτιάξει concept art για τα games της, σύμφωνα με τους New York Times. Το συγκεκριμένο AI software σχεδιάζει περιβάλλοντα και χαρακτήρες βασισμένο στα ήδη υπάρχοντα games της Blizzard. Το όνομα που χρησιμοποιεί η Blizzard εντός της εταιρείας της, προέρχεται από το "Stable Diffusion", ένα άλλο AI tool.
Επίσης το AI tool παρέχει κλωνοποιήσεις σε φωνές χαρακτήρων, κώδικα για τα games και "μέτρα κατά της τοξικότητας". Ένα email που στάλθηκε εσωτερικά στους εργαζόμενους της Blizzard αναφέρει ότι: "Ετοιμάζουμε μια επανάσταση στο πως φτιάχνουμε και διαχειριζόμαστε τα games μας". Ο chief technical officer, Michael Vance, είπε πάντως ότι τα συγκεκριμένα software tools "φέρνουν νέα και άγνωστα ρίσκα".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jun 2023 11:03 #271369 by Nikos Georgopoulos
Η Activision Blizzard ήταν έτοιμη να εξαγοράσει την Time Warner, εταιρεία των LEGO, Batman, Mortal Kombat και Harry Potter




Θα έφτιαχνε τα αντίστοιχα games και η Warner θα έκανε ταινίες τα games της.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Activision Blizzard, Bobby Kotick, αποκάλυψε ότι η εταιρεία του σχεδόν έκανε μια κίνηση να αγοράσει την Time Warner και να μετατρέψει τα franchises της σε games. Αυτό συνέβη πριν από χρόνια, το 2018, όταν η AT&T προσπαθούσε να αγοράσει την Time Warner για 85,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ενώ η συμφωνία καθυστερούσε σε νομικές διαδικασίες, ο Kotick είπε στο Variety ότι η Activision Blizzard συγκέντρωσε "όλο το κεφάλαιο" και ήταν σε θέση να υποβάλει προσφορά εάν τα πράγματα κατέρρεαν με την AT&T. "Θα παίρναμε τις σειρές τους και θα τις μετατρέπαμε σε games. Θα έπαιρναν τις σειράς μας και θα τις μετέτρεπαν σε ταινίες και σειρές, και θα είχαμε μια εξαιρετική εταιρεία", είπε χαρακτηριστικά.

Η AT&T επικράτησε τελικά στην αγωγή της κατά του Υπουργείου Δικαιοσύνης, το οποίο είχε προσπαθήσει να μπλοκάρει τη συμφωνία. Αλλά ο Kotick είπε ότι η Activision Blizzard ήταν «έτοιμη να προχωρήσει σε περίπτωση που η AT&T δεν μπορούσε να ολοκληρώσει τη συμφωνία».

Αν η Activision Blizzard είχε αποκτήσει την Time Warner, θα είχε φαινομενικά την ιδιοκτησία της Warner Bros. Games, η οποία αναπτύσσει Batman, Mortal Kombat, Lego και Harry Potter games, μεταξύ άλλων. Η Warner Bros Games γνώρισε μεγάλη επιτυχία φέτος με το Hogwarts Legacy να έχει πουλήσει 15 εκατομμύρια αντίτυπα. Η ίδια η Warner Bros Games σε ένα σημείο θεωρήθηκε ότι ήταν υποψήφια για πώληση, αλλά η επιτυχία αυτή την έσωσε.

Δείτε τι άκουσε σε εκδήλωση ο CEO της Warner Bros. Discovery από διαδηλωτές για τους απλήρωτους σεναριογράφους του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.