Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
05 Aug 2024 09:57 #276966 by Nikos Georgopoulos
Πείραμα της Activision στο matchmaking στο 50% των παικτών του Call of Duty




Οταν βασίζεται στο skill οι παίκτες μένουν ευχαριστημένοι.

Το Skill-based matchmaking (σ.σ SBMM) είναι το αόρατο σύστημα με το οποίο το Call of Duty, όπως και τα περισσότερα σύγχρονα multiplayer games πολλών παικτών, σας αντιστοιχίζει με παίκτες παρόμοιου skill,  ώστε κάθε matchup να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαιο.

Ακούγεται σαν μια win-win κατάσταση για όλους τους εμπλεκόμενους, αλλά υπάρχει ένα έγκυρο επιχείρημα πως το matchmaking ενδιαφέρεται μόνο για υψηλό ανταγωνισμό. Μια ομάδα παικτών του Call of Duty υποστηρίζει ότι δεν είναι διασκεδαστικό να πρέπει πάντα να "ιδρώνετε" τόσο πολύ σε ένα FPS που οι περισσότεροι παίζουν χαλαρά και πιστεύουν ότι ένα τυχαίο matching system θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ένα ευρύτερο φάσμα εμπειριών - αγώνες όπου μερικές φορές είστε πολύ καλύτεροι από τους αντιπάλους σας και μερικές φορές καταστρέφεστε εντελώς. Να σημειωθεί εδώ πως, η δωρεάν εναλλακτική λύση του CoD, XDefiant, δεν έχει SBMM.

Η Activision έχει ιστορικά παραμείνει στο περιθώριο κατά τη διάρκεια αυτών των συζητήσεων, αλλά αυτό άλλαξε νωρίτερα φέτος όταν η εταιρεία ανάπτυξης τελικά αποκάλυψε πώς λειτουργεί η αντιστοίχιση σε κάθε σύγχρονο  Call of Duty και εξήγησε τη λογική πίσω από την επιλογή του SBMM. Βασιζόμενη σε αυτό, σήμερα η εταιρεία δημοσίευσε τη δεύτερη αναφορά της που εξετάζει σε βάθος το matchmaking..

Η νέα αυτή αναφορά, ένα έγγραφο 25 σελίδων με τίτλο " The Role of Skill In Matchmaking ", είναι τόσο εντυπωσιακή όσο και ανατρεπτική. Από τη μία πλευρά, είναι λίγο αστείο που η Activision αντιμετωπίζει το θέμα με τακτική και σοβαρότητα, θέτοντας ερωτήματα όπως "Τι είναι το skill;" και απεικονίζοντας "kills per minute" και "skill buckets" σε γραφήματα, όταν σχεδόν όλοι οι παίκτες απλά θα το αγνοήσουν.

Ο μηχανισμός matchmaking του Call of Duty, πάνω απ' όλα, δίνει προτεραιότητα στην ταχεία εύρεση matches αντί να εξασφαλίζει ότι είναι τέλεια ισορροπημένοι. Αυτό που μπορεί να βρουν πιο ενδιαφέρον οι παίκτες είναι η ανακάλυψη ότι η Activision διεξήγαγε μια μυστική δοκιμή για να δει πώς θα ήταν το CoD με λιγότερο SBMM (αλλά όχι καθόλου). Το πείραμα διεξήχθη στο Modern Warfare 3 στις αρχές του 2024. Διακριτικά, η Activision μείωσε τον ρόλο του “skill” στο skill-based matchmaking  για το 50% του πληθυσμού του Modern Warfare 3 στη Βόρεια Αμερική.

Τα αποτελέσματα; Πάνω από το 90% των παικτών με μειωμένο SBMM έπαιξαν λιγότερο Call of Duty μετά την αλλαγή, με τους κορυφαίο 10% των παικτών με υψηλό skill  να μην επηρεάζονται τόσο πολύ. "Η χρήση killstreaks και τα αυξημένα [kills per minute] και [score per minute] δείχνουν ότι το ποσοστό κατανομής skill σε ένα lobby επηρεάζει δυσανάλογα το κορυφαίο 10% των παικτών", αναφέρει.

Skill Issues
Επίσης, διαφωτιστικό είναι το γεγονός ότι η Activision περιγράφει ακριβώς ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αξιολόγηση του skills σας στο τέλος ενός match. Πιθανώς να υποθέσατε σωστά τους περισσότερους από αυτούς:

Match Total Kills: Αυτός ο δείκτης δείχνει το πόσο καλά τα πήγε ένας παίκτης σε σχέση με τους άλλους αντιπάλους στο lobby στο main objective του game. Ωστόσο, ο δείκτης αυτός δεν είναι και τόσο αξιόπιστος, καθώς πολλοί παίκτες μπορούν να επιτύχουν τον ίδιο αριθμό kills. Αυτό καθιστά δύσκολη την ενημέρωση της ικανότητας, καθώς πολλοί παίκτες θα φαίνονται εξίσου καλοί βάσει αυτού του δείκτη απόδοσης. Επίσης, δεν αντικατοπτρίζει την ικανότητα επιβίωσης του παίκτη, η οποία είναι επίσης σημαντική στο Call of Duty. Για παράδειγμα, ένας παίκτης με 10 kills και ένα death είναι καλύτερος από έναν παίκτη με 10 kills και 20 deaths.

Kill/Death Ratio: Αυτός ο δείκτης έχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστεία και αντικατοπτρίζει τόσο το main όσο και το secondary objective του game. Ωστόσο, δεν λαμβάνει υπόψη τα self-kills, τα οποία  είναι ένας εύκολος μηχανισμός για το reverse boosting (τεχνητή μείωση του skill για να λάβετε ευκολότερους αγώνες).

Kills/Deaths (ανά εχθρό): Αυτός ο δείκτης διασφαλίζει ότι οι παίκτες δεν μπορούν να μειώσουν τεχνητά το skill τους μέσω self-kills. Ωστόσο, παραμένει ένα μεγάλο πρόβλημα. Το μέγεθος αυτού του δείκτη είναι το ίδιο για έναν παίκτη με 10 kills και ένα death, ανεξάρτητα από το αν έπαιξε ολόκληρο το match ή μπήκε στο τελευταίο λεπτό.

Το score σας προφανώς δεν είναι παράγοντας. Το Call of Duty δεν λαμβάνει υπόψη συγκεκριμένα support actions, όπως healing teammates ή capturing objectives.Σύμφωνα με την Activision, ο μεγαλύτερος λόγος για τη χρήση του SBMM είναι η αποτροπή των "blowouts," δηλαδή matches με συντριπτικές νίκες ή ήττες. Δεν καθοδηγούν μόνο οι εντυπώσεις το SBMM του CoD - η Activision λέει ότι έχει τα νούμερα που το υποστηρίζουν.

"Όταν ο παράγοντας skill χρησιμοποιείται στο matchmaking, το 80-90% των παικτών βιώνουν καλύτερο end-of-match placement, παραμένουν περισσότερο στο game και εγκαταλείπουν λιγότερο συχνά τα matches". Η αναφορά συνεχίζει (και συνεχίζει) να εξηγεί με εξαντλητική λεπτομέρεια πώς το Call of Duty ισορροπεί τις σκέψεις για το skill με τον χρόνο για matchmaking, ο οποίος είναι τελικά πιο σημαντικός για την Activision.

Αν σας ενδιαφέρουν οι μηχανισμοί που επηρεάζουν την εμπειρία σας στο FPS, αυτή είναι μια από τις πιο λεπτομερείς περιγραφές για το πώς λειτουργεί όλο αυτό (τουλάχιστον όσον αφορά το CoD). Η εταιρεία σχεδιάζει να δημοσιεύσει περισσότερες από αυτές τις αναφορές στο μέλλον. Ίσως μέχρι να βγει η επόμενη, θα πειραματίζονται στους παίκτες του Black Ops 6.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Aug 2024 00:20 #277283 by Nikos Georgopoulos
Η Activision ακύρωσε ένα crossover μεταξύ Crash Bandicoot και Spyro




Η Αμερικανική εταιρεία στρέφει την προσοχή της στην ανάπτυξη των online games.

Μια νέα φήμη υποστηρίζει ότι το Crash Bandicoot 5 είχε εγκριθεί από την Activision, αλλά ακυρώθηκε πολύ νωρίς στην ανάπτυξη λόγω των χαμηλών πωλήσεων του Crash 4 και της επιθυμίας της εταιρείας ανάπτυξης να επικεντρωθεί περισσότερο σε live-service τίτλους, όπως το Call of Duty: Warzone.

Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι αυτό το Platform θα ήταν ένα crossover ανάμεσα στο Crash Bandicoot και στο Spyro the Dragon.Σύμφωνα με ένα νέο ρεπορτάζ από τον Liam Robertson, gaming δημοσιογράφο και ιστορικό, το πρώην στούντιο της Activision, Toys For Bob, άρχισε να εργάζεται σε ένα multiplayer Crash Bandicoot μετά την ολοκλήρωση του Spyro Reignited Trilogy. Ωστόσο, η εταιρεία πήρε κάποια από αυτή τη δουλειά και ξεκίνησε την ανάπτυξη του Crash Bandicoot 4: It’s About Time, το οποίο κυκλοφόρησε το 2020. Αυτό το Platform άρεσε στους fans και έλαβε αρκετά θετικά reviews, και η Toys For Bob άρχισε να σχεδιάζει μια συνέχεια.

Αυτό το νέο Platform, με την εσωτερική ονομασία Crash Bandicoot 5, σχεδιαζόταν ως άμεση συνέχεια του Crash 4 και θα ήταν ένα single-player 3D platformer, όπως και οι τα προηγούμενα entries της μακροχρόνιας σειράς. Σε κάποιο σημείο, οι developers σχεδίαζαν να συμπεριλάβουν τον Spyro στη συνέχεια, με το ρεπορτάζ να υποστηρίζει ότι οι δύο χαρακτήρες θα συνεργάζονταν για να σώσουν τα αντίστοιχα σύμπαντά τους από ένα γιγαντιαίο καταστροφικό γεγονός. Και οι δυο χαρακτήρες θα ήταν playable , και οι παίκτες θα έβλεπαν τα σύμπαντα και των δύο σε αυτήν την πολυδιάστατη ιστορία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Toys For Bob δούλεψε στο Crash 5 μόνο για περίπου τρεις με τέσσερις μήνες, εστιάζοντας κυρίως στο concept art και τα πρώιμα περιβάλλοντα. Τον χειμώνα του 2020, η Activision ακύρωσε το Crash 5, φέρεται λόγω των χαμηλών πωλήσεων του Crash 4 και της επιθυμίας της εταιρείας να επικεντρωθεί σε online games αντί για single-player τίτλους. Η Toys For Bob στη συνέχεια δούλεψε στο Crash Team Rumble, ένα online-game που δεν είχε μεγάλη επιτυχία και πολύ πιθανό να ξεχάστηκε από τον κόσμο. Ευτυχώς, η Toys For Bob κατάφερε να επιβιώσει από όλα αυτά. Τον Φεβρουάριο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έγινε ανεξάρτητη και θα συνεργαστεί με τη Microsoft, που ανήκει στην Activision, σε ένα νέο project. Φημολογείται τώρα ότι η Toys For Bob εργάζεται πάνω σε ένα νέο Spyro.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Sep 2024 02:02 #277358 by Nikos Georgopoulos
Mike Ybarra, Πρώην πρόεδρος της Blizzard: "Οι κονσόλες δεν θα πεθάνουν ποτέ"




"Οι gamers δεν γουστάρουν επίσης Battle Pass και skins των 18 δολαρίων".

Ο πρώην πρόεδρος της Blizzard, Mike Ybarra, δήλωσε κατά της multiplatform στρατηγικής της Microsoft, λέγοντας ότι: «οι κονσόλες δεν θα πεθάνουν ποτέ. Αυτοί που χάνουν πιέζουν την αφήγηση που τους ταιριάζει».

Ο Ybarra απάντησε σε σχόλια στο X συγκρίνοντας την εστίαση της Sony στα exclusives και την multiplatform προσέγγιση της Microsoft στα Xbox games. "Αν η στρατηγική σας είναι να κερδίσετε το σαλόνι, χρειάζεστε exclusive games, επειδή η νίκη είναι προοπτική πλατφόρμας και παιχνιδιού", είπε ο Ybarra. "Η Sony ξέρει πώς να κάνει επιτυχίες και πώς να διαλέγει τις επιτυχίες από άλλες για να είναι αποκλειστικές. Αν ήμουν στη θέση της θα εστίαζα διπλά αυτή τη στιγμή γιατί έχει πετύχει νίκες (σ.σ. είπε χαρακτηριστικά "υπάρχει αίμα παντού, μέσα στο νερό."

Ο Ybarra απάντησε επίσης στην αποτυχία εκτόξευσης του Concord και στην εστίαση της Sony στα live service games: "Θα σταματούσα την πλήρη προσέγγιση σε αυτό. Οι παίκτες έχουν βαρεθεί τα Battle Passes και τα skins των 18 δολαρίων."

Ποιος θα περίμενε ότι ο Mike Ybarra, πρώην πρόεδρος της Blizzard, θυγατρικής της Microsoft, θα...επέκρινε την πολιτική της Αμερικάνικης εταιρείας. Το βλέπουμε σπάνια να λέγεται από CEO, ακόμα και μετά από μια αποχώρησή του.

Βέβαια ο Mike Ybarra είχε πει και το μυθικό "Πέρα από 80 ευρώ να δίνουμε στις εταιρείες και επιπλέον φιλοδώρημα σε games που αξίζουν. Μετά την κατακραυγή...λογικά τώρα "την γύρισε την μπιφτέκα"!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Sep 2024 10:00 #277422 by Nikos Georgopoulos
Συνεχίζουν οι προσλήψεις και στη Σουηδία



Η Elsewhere Entertainment, που στελεχώνεται από ανθρώπους που εργάστηκαν στα The Last of Us, Uncharted, Cyberpunk, Destiny και άλλα games, συνεχίζει να προσλαμβάνει άτομα για την νέα gaming σειρά της Activision.
Η νέα αυτή σειρά θα βασίζεται στην αφήγηση, αλλά δεν υπάρχουν ακόμη άλλες διαθέσιμες λεπτομέρειες. Η Elsewhere θα προσλάβει άτομα και σε νέα έδρα, στο Malmo της Σουηδίας. Θυμίζουμε ότι μέχρι πρότινος γνωρίζαμε ότι η εταιρεία έχει έδρα μόνο την Βαρσοβία της Πολωνίας. Στο Μάλμο υπάρχει επίσης η Avalanche (Just Cause), η IO Interactive (Hitman) και η Massive (Star Wars Outlaws).

Η Elsewhere προσλαμβάνει άτομα σε πολλά τμήματά της, αν και οι διαφημίσεις θέσεων εργασίας δεν αποκαλύπτουν πολλά για την νέα σειρά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Sep 2024 11:41 #277753 by Nikos Georgopoulos
Ο συνιδρυτής της Blizzard παραιτήθηκε επειδή είχε κουραστεί να τσακώνεται με τον Bobby Kotick




Η Activision ήθελε να έχει όλο και περισσότερο τον έλεγχο της Blizzard.

Ο συνιδρυτής της Blizzard, Mike Morhaime, παραιτήθηκε επειδή είχε κουραστεί να τσακώνεται με τον Bobby Kotick, σύμφωνα με το επερχόμενο βιβλίο του Jason Schreier, Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment .

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο βιβλίο ο Morhaime βρισκόταν συνεχώς σε διαφωνίες για το μέλλον με τον Kotick, πριν αποχώρησή του από την Blizzard το 2018, ενώ η σχέση μεταξύ Activision και Blizzard δεν ήταν ιδανική. Για αρκετά χρόνια ο Morhaime προσπαθούσε να κρατάει την Activision, η οποία είχε εξαγοράσει την Blizzard το 2007 σε απόσταση. Αυτό έγινε πολύ πιο δύσκολο το 2013, όπου η Blizzard ακύρωσε το Project Titan, ένα FPS MMO, το οποίο προοριζόταν να είναι το επόμενο World of Warcraft. Μετά την ακύρωση του εν λόγω project, η οποία κόστισε 80 εκατομμύρια δολάρια, ο Kotick και η Activision ξεκίνησαν να ελέγχουν περισσότερο την Blizzard, ενώ προσέλαβαν και τον CFO Armin Zerza για να ελέγχει τα έξοδα. Ο Zerza μιλούσε μόνο για "πως θα βγάλουν όσο πιο πολλά λεφτά γίνεται", σύμφωνα με πρώην εργαζόμενο της Blizzard και κάποια στιγμή είχε προτείνει την οριστική ακύρωση του BlizzCon, καθώς δεν κατανοούσε γιατί ένα τέτοιο project με μικρά περιθώρια κέρδους συνέχιζε να υπάρχει.

Ο Morhaime συνέχιζε να "μάχεται" με τον Kotick τα επόμενα χρόνια, υπερασπίζοντας την ανάγκη της Blizzard για εργαζόμενους στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και στα cinematics. Μετά από ένα meeting με τις διοικήσεις των Activision, Blizzard και King, όπου το επίκεντρο ήταν το One ABK, ο Morhaime φοβόταν ότι η Blizzard έχανε την ανεξαρτησία της. Στη συνέχεια έγραψε ένα γράμμα στον Kotick, όπου έγραψε ότι "πιστεύει ότι το να διατηρηθεί η κουλτούρα και η μαγεία της Blizzard ήταν απαραίτητο για να μπορέσει να προσελκύσει και να κρατήσει το καλύτερο ταλέντο του κόσμου". Επιπλέον δήλωσε ότι "ήταν όλο και πιο δύσκολο να παρέχει στο προσωπικό της Blizzard την πεποίθηση ότι η εταιρεία είχε σταθερό μέλλον". Ο Morhaime υπέβαλε επιστολή παραίτησης το 2017, όμως εκείνη στην στιγμή ο Kotick και άλλοι τον έπεισαν να παραμένει. Μετά από το meeting One ABK την άνοιξη του 2018, ο Morhaime ανακοίνωσε επίσημα την παραίτησή του τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς, δηλώνοντας ότι" ήταν πλέον η ώρα να ηγηθεί κάποιος άλλος."

Το βιβλίο Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment του Shreier θα κυκλοφορήσει στις 8 Οκτωβρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Sep 2024 12:03 #277779 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: Η Blizzard ετοιμάζει ένα StarCraft Shooter




Με επικεφαλής τον Dan Hay από τα Far Cry της Ubisoft.

Μια νέα φήμη λέει ότι η Blizzard προσπαθεί ξανά να δημιουργήσει ένα shooter βασισμένο στο StarCraft, μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες.

Επιβεβαιώσεις από τον Jason Schreier
Ο Jason Schreier, συγγραφέας του επερχόμενου βιβλίου Play Nice: The Rise, Fall, and Future της Blizzard Entertainment, αποκάλυψε ότι τα απομεινάρια της ομάδας πίσω από το ακυρωμένο survival game της Blizzard "προετοιμάζουν" ένα shooter βασισμένο στο StarCraft.

Dan Hay: Ο επικεφαλής του project
Το project επιβλέπεται από τον Dan Hay, έμπειρο developer και πρώην επικεφαλή στα Far Cry της Ubisoft. Ο Hay, ο οποίος εντάχθηκε στη Blizzard το 2022, τώρα εργάζεται στην τρίτη προσπάθεια της εταιρείας να δημιουργήσει ένα shooter στο σύμπαν του StarCraft, μετά την ακύρωση του διαβόητου StarCraft Ghost και ενός δεύτερου project με την κωδική ονομασία Ares, το οποίο επίσης δεν κυκλοφόρησε ποτέ.

Υπάρχουν λίγες λεπτομέρειες για το νέο project. Ο Schreier ανέφερε ότι δεν ήθελε να παρουσιάσει την είδηση ως "αποκάλυψη", αλλά να δείξει πώς η Blizzard επιστρέφει και πάλι σε παρόμοιες ιδέες. Παρ' όλα αυτά, είναι η πρώτη φορά που ακούμε για ποιο project επιβλέπει ο Hay μετά την ακύρωση του survival project της Blizzard, Odyssey, το οποίο επίσης επέβλεπε.

Το Odyssey, που ήταν το πρώτο νέο IP της Blizzard από την εποχή του Overwatch και υποτίθεται ότι θα περιλάμβανε στοιχεία ενός που θύμιζαν Rust και το Minecraft, ακυρώθηκε τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, μετά από έξι χρόνια ανάπτυξης. Η απόφαση αυτή συνέπεσε με την απόλυση 1.900 υπαλλήλων σε διάφορες ομάδες της Microsoft.

Προηγούμενες προσπάθειες
Το StarCraft παραμένει σε μεγάλο βαθμό αδρανές από τότε που η Blizzard σταμάτησε κάνει updates στο StarCraft II το 2020, εστιάζοντας στο μέλλον του franchise. Η Blizzard προσπάθησε να μετατρέψει το StarCraft σε ένα shooter αρκετές φορές. Η πρώτη προσπάθεια, το StarCraft: Ghost, ξεκίνησε το 2001 και παρέμεινε σε ανάπτυξη για χρόνια πριν τελικά η Blizzard το ακυρώσει. Ένα δεύτερο shooter, το StarCraft: Ares, ακυρώθηκε το 2019.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ανακοινώθηκε ότι τα StarCraft Remastered και StarCraft 2 θα προστεθούν στο Game Pass Ultimate και το PC Game Pass.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Oct 2024 09:52 #278029 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: Στην Blizzard εκτός από παρενοχλήσεις έκαναν και swingers parties




Σύμφωνα με τον Jason Schreier.

Ο έγκριτος δημοσιογράφος Jason Schreier παραχώρησε συνέντευξη στο Eurogamer, στην οποία λέει απίστευτα πράγματα για όσα συνέβαιναν στην Blizzard όλα αυτά τα χρόνια, από πληροφορίες που έμαθε από πρώην στελέχη της εταιρείας. Μάλιστα κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες κι ένα βιβλίο με τίτλο Play Nice, σε Μ. Βρετανία και Αμερική.

O Schreier δήλωσε: "Αρκετός κόσμος ένιωσε άνετα να μοιραστεί τις ιστορίες του καθώς ήξεραν ότι δεν είναι οι μόνοι και επειδή δεν πίστευαν ότι θα υπάρχουν συνέπειες αφού μιλούσαν πολλοί για το θέμα. Και συνήθως αυτό συμβαίνει. Αυτό έγινε με το MeToo στο Hollywood, όπου πολλοί άνθρωποι δεν έλεγαν πουθενά τις ιστορίες τους και ένιωθαν απομονωμένοι. Και κάτι στο οποίο οι θύτες είναι καλοί είναι στο να απομονώνουν τα θύματά τους και να τα κάνουν να νιώθουν ότι είναι οι μοναδικοί, ότι κάτι πάει λάθος με αυτούς και ότι πρέπει να νιώθουν ένοχοι. Οπότε ναι, η μήνυση έκανε πολλούς να νιώσουν άνετα να μοιραστούν δημόσια τις ιστορίες τους. Αν δεν είχε γίνει η μήνυση δεν νομίζω ότι θα μπορούσαν πολλοί να εντοπίσουν αυτή την κουλτούρα, όπως κατάφερα εγώ. Παρόλα αυτά η μήνυση είχε τα δικά της προβλήματα. Ήταν πρόχειρη και παραπλανητική και δύο χρόνια μετά λύθηκε με κόστος 55 εκατομμύρια δολάρια και η Activision δεν δέχθηκε ποτέ κάποια ενοχή. Όμως αποκάλυψε την γενική αλήθεια, η οποία είναι ότι οι γυναίκες στην Blizzard έπρεπε να αντιμετωπίσουν παρενοχλήσεις και άλλα αντίστοιχα."

Ερώτηση Eurogamer: "Υπάρχει ένα σημείο στο βιβλίο, όπου μιλάει για ορισμένα από υψηλότερα στελέχη της Blizzard, οι οποίοι ήταν swingers και καλούσαν συναδέλφους σε sex parties. Η εικόνα που υπάρχει είναι ότι αυτό γινόταν μεταξύ ενηλίκων, όμως με όσα γνωρίζουμε είναι δύσκολο να βγάλουμε συμπέρασμα."

Schreier: "Προσπάθησα πολύ να μην ασκήσω κριτική. Όμως όταν δουλεύεις σε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου τα όρια μεταξύ επαγγελματικών και προσωπικών σχέσεων έχουν εξαφανιστεί εντελώς, δημιουργείται μία κουλτούρα με την οποία δεν είναι κανείς ευχαριστημένος και οδηγεί σε προβλήματα. Αν προσπαθείς να βρεις γιατί η Blizzard ήταν το θέμα της μήνυσης και γιατί είχε αυτά τα προβλήματα, η εξαφάνιση των ορίων είναι μεγάλο κομμάτι του προβλήματος. Η Blizzard ήταν σαν κολλέγιο. Επιπλέον πολλά στελέχη είχαν σχέσεις ή ήταν παντρεμένοι με υφιστάμενους. Από την μία είναι ενήλικες οι οποίοι επιλέγουν με ποιον θα βγουν ή θα παντρευτούν, αλλά είναι κάτι που γενικώς οι εταιρίες προσπαθούν να αποφύγουν επειδή δημιουργεί άβολες καταστάσεις. Για παράδειγμα αν το αφεντικό σου κάτι κάνει κάτι κακό, αλλά βγαίνει με κάποιον από πάνω, θα τους αναφέρεις στο HR; Ακόμα και αν είναι παντρεμένοι με τον CEO; Ένα ακόμα πρόβλημα που υπάρχει, ειδικά για τις γυναίκες είναι όταν ο managers τους, τους την πέφτει ή τους ζητάει να βγουν. Αν παραπονεθούν, τότε το αφεντικό θα πει: "Μα ο Mike Morhaime είναι παντρεμένος με κάποιον χαμηλότερα στην εταιρεία, οπότε γιατί δεν μπορών και εγώ; Και αυτό δημιουργεί πολλών ειδών προβλήματα"."

Ο Schreier συνέχισε: "Οπότε ναι, παρόλο που υπάρχει συναίνεση σε κάποια από αυτά τα πράγματα, όπως τα swinger parties, αυτό απλώς μεγαλώνει την αίσθηση μίας κουλτούρας, όπου τα επαγγελματικά και τα προσωπικά όρια έχουν εξαφανιστεί εντελώς. Πολύς κόσμος γνώρισε τους καλύτερους του φίλους στην Blizzard και δημιούργησαν σχέσεις ζωής. Όμως σχετικά με τα sex parties, αν πάω για δουλειά στην Blizzard και πω: "εντάξει οι συνάδελφοί μου κάνουν αυτό το πράγμα τα Σαββατοκύριακα, δεν με αφορά. Καλή διασκέδαση. Όμως την ίδια στιγμή, αν βρισκόμαστε σε meeting και ένας από αυτούς διαχειρίζεται για παράδειγμα τις προαγωγές, τότε δημιουργούνται πολύ διαφορετικά vibes σχέση με το αν τα πράγματα παρέμεναν επαγγελματικά"."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Oct 2024 09:31 #278193 by Nikos Georgopoulos
Η μήνυση διευθετήθηκε



Η Microsoft διευθέτησε την αγωγή που της είχαν κάνει gamers για την εξαγορά της Activision Blizzard .
Η αγωγή είχε γίνει αρχικά στην California το 2022 και διευθετήθηκε την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου. Κατήγοροι ήταν ορισμένοι gamers, οι οποίοι είχαν ως επιχειρήματα, περίπου τα ίδια με την FTC  και την Sony, δηλαδή ότι θα ανέβαιναν οι τιμές, ότι θα λιγόστευαν οι επιλογές των καταναλωτών και ότι το Call of Duty θα γινόταν Xbox exclusive. Οι δικηγόροι δήλωσαν ότι όλες οι μεριές θα αναλάβουν τα δικά τους δικαστικά έξοδα, χωρίς όμως να αποκαλυφτούν περισσότερες λεπτομέρειες για την συμφωνία.

Πριν λίγες μέρες έκλεισε ένας χρόνος από την εξαγορά της Activision Blizzard. 

Δείτε την δήλωση της Microsoft για την Sony και το Call of Duty.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Oct 2024 19:49 #278692 by Nikos Georgopoulos
Call Of Duty: Black Ops 6: Οι developers απεργούν γιατί θέλουν εργασία από το σπίτι




Από τον Ιανουάριο η Activision ζητάει 8ωρα στο γραφείο.

Developers της Activision που εργάζονται για το τμήμα Quality Assurance του Call of Duty: Black Ops 6, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε απεργία, διότι από τον Ιανουάριο του 2025 τους ζητήθηκε να επιστρέψουν στο γραφείο της εταιρείας και να μην δουλεύουν πλέον από το σπίτι ή σε υβριδικό μοντέλο εργασίας.

Η κίνηση της Activision Blizzard έγινε αρχικά πριν από 9 μήνες και επικρίθηκε από το μεγαλύτερο σωματείο της εταιρείας ως «ήπια απόλυση».

Την περασμένη Παρασκευή, οι εργαζόμενοι του τμήματος QA ξεκίνησαν απεργία με την υποστήριξη του Communications Workers of America (CWA), η οποία ισχυρίστηκε ότι η Activision, «επιμένει ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να εργάζονται στο γραφείο - ακόμη και εκείνοι με σοβαρές ιατρικές παθήσεις και συστάσεις από γιατρούς για εργασία από το σπίτι».


CWA 7250 workers at Activision rally for WFH rights and medical job accommodations, in Eden Prairie MN
✊ ? ✊? ?✊??✊?❤️ pic.twitter.com/MYz2IeeNYf

— CWA7250 (@cwa7250) October 25, 2024

Πριν από τη διαμαρτυρία, ο όμιλος εργαζομένων Activision (ABetterABK) εξέδωσε μια δήλωση λέγοντας ότι η «άνιση πολιτική» είχε «αναμφισβήτητα βλάψει τους ΑΜΕΑ και τους υπαλλήλους που χρειάζονται εργασία από τα σπίτια τους», στους οποίους ισχυρίζεται ότι έχουν άδικα αρνηθεί την εξαίρεση από την επιστροφή στο γραφείο. 

Λοιπόν, γιατί να απεργήσετε τώρα; Η κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops 6 της περασμένης Παρασκευής ήταν μια ημερομηνία που τραβούσε την προσοχή. Η δήλωση της ABetterABK αναφέρεται επίσης στους εργαζομένους που «δεν έγιναν σεβαστοί» από ένα πρόσφατο email της εταιρείας που συζητούσε τον Εθνικό Μήνα Ευαισθητοποίησης για την Απασχόληση με Αναπηρία αυτόν τον Οκτώβριο.


This afternoon, AQAU-CWA members held a rally protesting Activision and Microsoft's refusal to allow work from home accommodations to employees who need it. Fox9 was onsite for news coverage and snagged an interview with one of our union stewards. pic.twitter.com/so4i58EMeM

— ABetterABK ? ABK Workers Alliance (@ABetterABK) October 26, 2024

«Το email απεικόνιζε ένα άτομο με αναπηρία να εργάζεται από το σπίτι ενώ στους συναδέλφους μας που έχουν ανάγκη δεν επιτρέπεται αυτό το απαραίτητο εργαλείο για ίση προσβασιμότητα», ισχυρίζεται η δήλωση και προσθέτει: "Η Activision που θέλει να θεωρείται πρωτοπόρος στην κουλτούρα DEI, μας απογοητεύει διαρκώς".

Οι εικόνες της διαμαρτυρίας δείχνουν περίπου 30 άτομα να κρατούν πινακίδες CWA. Η απεργία τράβηξε επίσης την προσοχή των τοπικών ΜΜΕ. «Δουλεύουμε στο Call of Duty, ήμασταν μέρος της ομάδας QA που δούλεψε στο Black Ops 6 που μόλις κυκλοφόρησε σήμερα», είπε στο Fox 9 ένας συνδικαλιστής της ABetterABK. "Έχουμε δουλέψει στο Modern Warfare 2, το οποίο ήταν το πιο κερδοφόρο παιχνίδι που κυκλοφόρησε ποτέ η εταιρεία - και αυτό έγινε με remote εργασία".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2024 17:17 #278965 by Nikos Georgopoulos
Η NetEase Games απέλυσε δύο ανώτερα στελέχη για ξέπλυμα χρήματος και δωροδοκίες




Μεταξύ εννέα υπαλλήλων. Σκάνδαλο ύψους ενός δισεκατομμυρίου γιουάν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί υπάλληλοι, μεταξύ τους και δύο ανώτερα στελέχη της NetEase Games έχουν συλληφθεί με κατηγορίες για δωροδοκία και ξέπλυμα χρήματος.

Όπως ανέφερε η κινεζική ιστοσελίδα Leifeng.com και το Bloomberg Law , ο general manager της NetEase Games, Xiang Lang, συνελήφθη μαζί με τον υπεύθυνο esports της εταιρείας, Jin Yuchen, και άλλα μέλη του προσωπικού για κατηγορίες διαφθοράς. Σε εσωτερικό σημείωμα προς το προσωπικό, η NetEase Games ανακοίνωσε ότι απέλυσε συνολικά εννέα εργαζομένους για υποτιθέμενη δωροδοκία. Η υπόθεση φαίνεται να αφορά 28 προμηθευτές σε υπόθεση αξίας περίπου ενός δισεκατομμυρίου γιουάν – δηλαδή περίπου 139,3 εκατομμύρια δολάρια/129,9 εκατομμύρια ευρώ.

Τα ονόματα των εμπλεκόμενων φαίνεται να έχουν αφαιρεθεί από τα εσωτερικά συστήματα της NetEase και, λίγο μετά τις συλλήψεις, το προσωπικό που παρέμεινε ανέφερε ότι τα screensavers τους είχαν αντικατασταθεί από υπενθυμίσεις για τα πρωτόκολλα συμμόρφωσης της NetEase.

Αυτή είναι η δεύτερη εσωτερική έρευνα κατά της διαφθοράς που πραγματοποιεί η NetEase από τον Σεπτέμβριο του 2023. Εκπρόσωπος της NetEase δήλωσε ότι η αστυνομία ερευνά τις κατηγορίες διαφθοράς, χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν.

Σε άλλα νέα για την NetEase Games, τον Απρίλιο η Microsoft ανέλαβε να λύσει την παρεξήγηση της NetEase με την Blizzard από τον Νοέμβριο του 2022 και πλέον τα games της Blizzard συνεχίζουν να υπάρχουν στην Κίνα μέσω της NetEase.

Please Log in or Create an account to join the conversation.