Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Έρευνες: Γενική συζήτηση

More
07 Dec 2009 02:06 - 05 Nov 2015 20:56 #66437 by Μάνος Γρυπάρης
Το 82% των παιδιών είναι gamers



Εδώ θα κόλλαγε η ατάκα "σε τι κόσμο θα μεγαλώσουμε τα παιδιά μας". Βάση έρευνας της NPD Group, 55.7 εκατομμύρια παιδιά ηλικίας 2-17 ετών που ζουν στην Αμερική, είναι gamers. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στο 82% των παιδιών της χώρας. Είναι επίσης εντυπωσιακό, ότι πάνω από τα μισά παιδιά (που ανήκουν δηλαδή στο 82%) συνδέονται στο Internet μέσω υπολογιστή ή κονσόλας. Η έρευνα διεξήχθη σε 5.000 παιδιά, ενώ βάση ερωτηματολογίου, διαπιστώθηκε ότι οι έφηβοι ηλικίας 12-14 ετών ξοδεύουν μέσο όρο 10.6 ώρες την εβδομάδα στο να παίζουν games.

Η παραπάνω έρευνα αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι στην Αμερική τα games και γενικότερα οι υπολογιστές δεν έχουν φύλο (θυμίζουμε ότι βάση ερευνών, το 52% των χρηστών Internet στην Αμερική είναι γυναίκες). Τουλάχιστον, από τους ερωτηθέντες, οι χρήστες που παίζουν Online games είναι κυρίως άντρες. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί άμα είναι να σου καεί το φαγητό, δεν θα μπορείς να πατήσεις και παύση ενδιάμεσα.

ΥΓ. Το γκαλοπ στις ηλικιες 2-17 με προβληματιζει. Δηλαδη απο μια ηλικια και πανω, το 100% ειναι gamers (καθ' ότι ειναι αδυνατο ολα τα βρεφη να γεννιουνται με ενα mouse pad κι ενα sixaxis στο χερι)

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:
Last edit: 05 Nov 2015 20:56 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Dec 2009 09:45 #66441 by Fevos Verganelakis
Κοιτα, οι περισσοτεροι (αν οχι ολοι) αμερικ(λ)ανοι ειναι παρε ο,τι θες αρκει να μην μου ζαλιζεις το κεφαλι. Σε συνδιασμο πως τα παιδια πλεον δεν προκειτε να τα αφησουν να βγουν εξω να παιξουν ή ακομα και για να δουν ενα φιλο δεν εχουν χρονο (π.χ. μαθηματα), ερχεται το gaming και ιnternet και δενουν γαντι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Dec 2009 16:11 #66455 by GoldString
Δεν υπάρχει κατά την γνώμη μου έχω πολλά μαθήματα και πρέπει να κάτσω μέσα σε ένα κουτί όλη την ώρα.Άμα θέλει κάποιος να πάει κάπου βόλτα θα πάει.Εγώ είμαι 2 λυκείου έχω του κόσμου τα φροντηστήρια αλλά προτιμώ να πάω βόλτα με τους φίλους μου (κυρίως για αθλητισμό)παρά να κάτσω στο σπίτι όπου λογικά θα παίξω υπολογιστή.Δυσκολίες στην ζωή υπάρχουν πολλές δεν γίνετε να κολάς στην καθεμιά και να αποκόπτεσε από τον κοινωνικό περύγυρο !! =D> =D>
Πάντα υπάρχει χρόνος για ΟΛΑ

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Dec 2009 19:00 #66460 by Fevos Verganelakis
Δεν διαφωνω καθολου, μαζι σου κι εγω. αλλα η ερευνα λεει για αμερικη. Κι εγω για τα αμερικανακια το λεω κυριος. Οχι για εμας. Εχεις δει κανενα που να μην ειναι μπαλα? Ειχα παει και το καλοκαιρι σε κατι οικογενιακους φιλους στο Τεξας και φιλε το χειροτερο μπαζο το δικο μας (γενικα) ειναι το καλυτερο ατομο εκει. 8O

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Dec 2009 20:01 #66465 by GoldString

Snake wrote: Δεν διαφωνω καθολου, μαζι σου κι εγω. αλλα η ερευνα λεει για αμερικη. Κι εγω για τα αμερικανακια το λεω κυριος. Οχι για εμας. Εχεις δει κανενα που να μην ειναι μπαλα? Ειχα παει και το καλοκαιρι σε κατι οικογενιακους φιλους στο Τεξας και φιλε το χειροτερο μπαζο το δικο μας (γενικα) ειναι το καλυτερο ατομο εκει. 8O

Όντως φίλε μου! :armata-bravo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Feb 2010 14:58 - 05 Nov 2015 20:59 #68566 by Μάνος Γρυπάρης
Όποιος ξέρει να παίζει games έχει μυαλό!



Αν βρίσκετε τα video games δύσκολα, τότε αυτό ενδέχεται να έχει να κάνει με το μέγεθος κάποιων σημείων του εγκεφάλου σας, υποστηρίζουν Αμερικανοί ερευνητές.

Η έρευνα
Σε σχετική έρευνα που διεξήχθη από τα Πανεπιστήμια του Ιλινόις, του Πίτσμπουργκ και από το Τεχνολογικό Ινστιντούτο της Μασαχουσέτης, συμμετείχαν 39 άτομα (10 άντρες και 29 γυναίκες). Τα άτομα αυτά, είχαν προηγουμένως παίξει games επί δύο χρόνια, για λιγότερο από τρεις ώρες κάθε εβδομάδα. Κατόπιν αυτού, θα έπρεπε να μπουν στη διαδικασία να παίξουν δύο εκδόσεις ενός ειδικά διαμορφωμένου video game (για τις ανάγκες του «πειράματος»). Στην μία έκδοση έπρεπε να επιτύχουν έναν απλό στόχο και στην άλλη πολύπλοκους στόχους.

Στην έρευνα, πραγματοποιήθηκαν μαγνητικές τομογραφίες του εγκεφάλου. Τα άτομα με μεγάλους επικλινείς πυρήνες (οι οποίοι βρίσκονται στο σύστημα επιβράβευσης του εγκεφάλου) είχαν πολύ μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με τους υπόλοιπους, από τις πρώτες κιόλας ώρες της έρευνας. Αυτό σύμφωνα με τους επιστήμονες αποδίδεται στην αίσθηση της επιβράβευσης και στη συναισθηματική ανταμοιβή του κάθε ατόμου.

Οι guru των games
Μέσα στην ομάδα, υπήρξαν όμως και οι…πρωταθλητές gamers, που είχαν εκπληκτικές αποδόσεις. Και για αυτό υπάρχει εξήγηση. Τα συγκεκριμένα άτομα είχαν μεγαλύτερους τομείς, στο ουραίο κέλυφος του φακοειδούς πυρήνα του εγκεφάλου. Αυτές οι περιοχές συνδέονται με τις διαδικασίες εκμάθησης και με τις νέες ικανότητες που μαθαίνει ο άνθρωπος, όπως επίσης και στην προσαρμογή του εγκεφάλου σε νέα περιβάλλοντα. Τα άτομα με τέτοιες ικανότητες μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Τα σχόλια των ειδικών
Ο καθηγητής Arthur Kramer από το Πανεπιστήμιο του Ιλινός ανέφερε χαρακτηριστικά “Φανταστείτε να οδηγείτε το αυτοκίνητό σας και ταυτόχρονα να κοιτάτε τον δρόμο, να ελέγχετε το GPS και να μιλάτε με τους συνεπιβάτες σας. Το να χρησιμοποιείς video game σε έρευνα είναι πολύ καλύτερο από οτιδήποτε άλλο, γιατί εξομοιώνει τις προκλήσεις του πραγματικού κόσμου που αντιμετωπίζει ο άνθρωπος”.

Η έρευνα έδειξε ότι περίπου το 1/4 της απόδοσης ενός ατόμου σε ένα video game, μπορεί να προβλεφθεί, απλά και μόνο καταμετρώντας τον εγκέφαλό του. Ο καθηγητής Kramer ωστόσο επεσήμανε ότι κάποια μέρη του εγκεφάλου είναι ευέλικτα και μπορούν να αλλάξουν και να αναπτυχθούν. Όσο περισσότερο δηλαδή μαθαίνει ο άνθρωπος, τόσο αναπτύσσει και εξασκεί τον εγκέφαλό του (κάτι που ισχύει και στην εκμάθηση των video games). Αντίστοιχα, ο καθηγητής ψυχολογίας Timothy Bates, επεσήμανε ότι “Κάποιες φορές τυχαίνει και άνθρωποι με μικρότερο εγκέφαλο, να νικήσουν αυτούς με τον μεγαλύτερο. Γιατί δεν έχει σημασία ποιο είναι το μέγεθος του εγκεφάλου σου, αλλά τι κάνεις με αυτόν. Θυμηθείτε άλλωστε το παράδειγμα του λαγού και της χελώνας”.

Μετά απ’ όλα αυτά…πιάστε τα χειριστήρια κι αρχίστε την εξάσκηση.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:
Last edit: 05 Nov 2015 20:59 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Apr 2010 00:12 - 05 Nov 2015 21:01 #70949 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Έρευνα για την αντοχή στις κονσόλες PS3, Xbox 360 και Wii

Τελικά, κάθε άλλο παρά ανθεκτικές και αξιόπιστες, σε σχέση με εκείνες των προηγουμένων ετών, αποδεικνύονται οι τωρινές παιχνιδομηχανές της εποχής του High Definition (με εξαίρεση φυσικά το Nintendo Wii). Βλέπετε, όλα τα χρόνια ύπαρξης των μηχανημάτων αποκλειστικά για videogames (εξού και «παιχνιδοκονσόλες»), δηλαδή από τότε που γεννήθηκαν, γύρω στο 1974, μέχρι και το 2005, που βγήκε το Xbox360 (και ακολούθως το PlayStation 3 το 2006), ένας παράγοντας ήταν 100% ξεκάθαρος στον υποψήφιο αγοραστή: η αξιοπιστία. Μια αξιοπιστία που απεδείκνυε εαυτόν σε κάθε μορφή κονσόλας, ανεξαρτήτως της εταιρείας κατασκευής τόσα χρόνια…«πήγε περίπατο» πρώτα από την Microsoft και το Xbox 360 το 2005 και κατόπιν από τη Sony και το PlayStation 3 της.

Ο ρυθμός αποτυχίας / σφάλματος υλικού (hardware fault / error) έχει μετατραπεί στη σύγχρονη «κατάρα» των νέων μηχανημάτων, ακριβώς επειδή… είναι συχνός – σε σημείο τέτοιο μάλιστα που αρκετοί κάτοχοι έχουν αλλάξει την κονσόλα τους πάνω από δύο φορές, γεγονός που σαφέστατα «τσούζει» την τσέπη των καταναλωτών σ' αυτές τις δύσκολες οικονομικώς εποχές. Πρόσφατα εκπονήθηκε μια νέα έρευνα μεταξύ 500.000 χρηστών από την NoFussReviews και τα αποτελέσματα αποδεικνύουν περίτρανα ότι διανύουμε τη χειρότερη εποχή αξιοπιστίας στις παιχνιδομηχανές. Πάνω από το 42% δήλωσε πως έχει χαλάσει το Xbox360 του, ενώ για το PS3 το νούμερο πέφτει στο 8% και για το Nintendo Wii το ποσοστό είναι μόλις στο 1%.

Η κατάσταση όμως χειροτερεύει: στην ερώτηση αν έχει αλλαχτεί η κονσόλα πάνω από δύο φορές, οι κάτοχοι Xbox360 απάντησαν θετικά κατά 55% (ειλικρινά, αίσχος), για το PS3 το νούμερο είναι στο 12% και για το Nintendo Wii είναι… 0% (ολογράφως: μηδέν, εύγε Nintendo). Και τα χάλια συνεχίζονται: 39% των κατόχων Xbox360 χρειάστηκε να το αλλάξουν πάνω από τρεις φορές, αντίστοιχα το 8% των κατόχων PS3 και απολύτως κανένας (0%) για το Nintendo Wii. Από το σημείο αυτό και μετά πιστεύουμε ότι δεν έχει νόημα η περαιτέρω ανάλυση, καθώς είναι εμφανής η μειωμένη αξιοπιστία των μηχανημάτων των δύο μεγάλων εταιρειών. Πάντως, τα νουμεράκια έχουν και συνέχεια, όπου βέβαια μόνο γέλια μπορούν να προκαλέσουν: για αλλαγή πάνω από 4 φορές έχουμε σκόρ 6% και 1% (Xbox 360 / PS3) και για αλλαγή πάνω από 5 φορές (ναι συμβαίνει και για 5η φορά) πάμε στο 3% για το Xbox 360 και στο 1% για το PS3 – εννοείται πως το Wii είναι στο 0% πριν…

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.
Last edit: 05 Nov 2015 21:01 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Apr 2010 12:02 #70960 by Aνέστης Αδαμίδης
Τι να πει κανείς; Φαίνεται να είναι μόνο ένα ακόμη κόλπο των εταιριών για να βγάλουν περισσότερα χρήματα. Αλλά έτσι που έχει καταντήσει η τεχνολογία ένα φου να κάνεις κάτι θα χαλάσει. Είναι όμως τρελοί κι αυτοί που το άλλαξαν πάνω από δύο φορές. Δηλαδή, εντάξει, χάλασε μία, χάλασε δύο... Αλλά να αλλάξεις πάνω από δύο φορές κονσόλα καταντάει κοροϊδία. Είναι σα να θέλεις να σε δουλεύουν όταν πηγαίνεις και αλλάζεις διαρκώς κονσόλα. Μέχρι και το κατάστημα θα σε βαρεθεί. Ειδικά όταν πας για πέμπτη φορά και θες να αλλάξεις κονσόλα, τότε πια αγανακτούν και οι πωλητές. Αλλά είπαμε, είναι μόνο ένα κόλπο πλουτισμού των εταιριών. Κι αν λήξει και η εγγύηση....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 May 2010 23:33 #72730 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Μίλαγα με εναν ξενο και μου ειπε οτι το XBOX δεν χαλάει καθολου πλεον και οτι η motherboard των καινούριων xbox είναι πολύ ασφαλης. Εγω παλι που εχω παει σε φιλο ακομα του χαλαει το xbox με rrod.. Τι γινεται; Χαλανε ακομα τα xbox ή οχι;

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 May 2010 23:46 #72731 by Stathis Yannacopoulos
Έχω την ειδική έκδοση του xbox ( το κόκκινο, res evil edtion) 1 χρόνο και κάτι με σχετικά έντονη χρήση το καλοκαίρι που μας πέρασε και όχι μόνο. Είναι μια χαρά. Απο όσο γνωρίζω αυτή η έκδοση ήταν η πρώτη του xbox 360 η οποία είχε 3ης γενιάς chipset. Πλεον το πρόβλημα τοu RROD έχει μειωθεί αισθητά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.