Το βασικό concept πίσω από το Talisman league είναι πως random εχθροί καταλαμβάνονται από τις αρχαίες δυνάμεις των Talismans, τα οποία προκαλούν είτε αγκάθια να βγαίνουν από το έδαφος γύρω τους, προκαλώντας ένα επίπονο DoT debuff (non-removable μέχρι στιγμής) είτε κάποιο διαφορετικό από τα τουλάχιστον 7 effects που υπάρχουν (ανά καιρούς προστίθενται κι άλλα) - ενώ παράλληλα ο εχθρός παίρνει extra hp. Μόλις σκοτωθεί, το Talisman θα πέσει στο έδαφος όπου από εκεί μπορεί να το σηκώσει ο παίκτης ή ένα άλλο mob, διαιωνίζοντας το εκάστοτε effect.
Τα Talisman είναι corrupted amulets με διαφορετικά όμως implicit mods (ένα κλασσικό amulet λ.χ. δίνει dexterity και intelligence. Ένα Talisman δίνει λ.χ. % maximum life ή % damage, κάτι απίστευτα πολύτιμο). Τα corrupted items in general δεν μπορούν να «πειραχτούν» με οποιονδήποτε τρόπο, συνεπώς χρειάζεται αρκετή τύχη όσων αφορά τα explicit mods. Εδώ να σημειώσουμε πως ένα rare mob έχει περισσότερες πιθανότητες να «ρίξει» ένα rare Talisman απ' ότι ένα magic ή normal mob.
Τα Talismans χωρίζονται σε 4 κατηγορίες (tiers). Η 1η περιλαμβάνει κάποια implicit mods όπως increased % physical/lightning/cold damage ή attack speed κ.α. ενώ η 2η % global critical strike chance/global crit. multiplier/maximum life και κάποια πιο τεχνικά mods όπως 50% of fire damage taken as cold damage. Η 3η κατηγορία περιλαμβάνει implicits όπως % increased quantity of items found (το quantity δεν μπορεί να βρεθεί διαφορετικά σε items, με εξαίρεση λίγα unique items) ή gain x% of your physical damage as extra damage of a random element. Η 4η κατηγορία συνδυάζει 2 random implicits από όλες τις προηγούμενες κατηγορίες, π.χ. +1 to maximum number of zombies + 2% of life regenerated per second. Φυσικά αυτά τα amulets μπορούν να είναι rare και να έχουν πολλά explicit mods.
Stone altars: εκεί γίνεται το recipe για το επόμενο Talisman tier, δηλαδή: 5 διαφορετικά tier 1 Talismans έχουν ως αποτέλεσμα να spawn-άρει ένας rare εχθρός και 3-4 magic packs. Το Talisman τού rare εχθρού θα είναι tier 2. 5 tier 2 Talisman spawn-άρουν έναν unique εχθρό, πολύ δυσκολότερο από έναν rare εχθρό φυσικά. 5 tier 3 Talisman ανοίγουν ένα portal για μια περιοχή όπου περιμένει ο Rigwald, ένα unique boss που με τη σειρά του θα «ρίξει» ένα tier 4 Talisman.
GEMS - ITEMS
Καινούρια active skills (Blast Rain, Bladefall, Blade Vortex κ.α.) και support gems (Controlled Destruction, Void Manipulation κ.α.) ανοίγουν νέους ορίζοντες στο theorycrafting, buff-άροντας ταυτόχρονα τα poison/chaos/DoT builds. Έχοντας δοκιμάσει εκτενώς τα περισσότερα καινούρια skills (3 χαρακτήρες level 85+), μπορώ να πω πως είμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος ενώ παράλληλα τα νέα unique items προσφέρουν ακόμα περισσότερες επιλογές για το εκάστοτε build.
Επίσης υπάρχουν challenges και σαν ανταμοιβή για κάθε 7 challenges completed, παίρνεις ένα μέρος από το Rigwald armour set, το οποίο κοστίζει κάμποσα αληθινά φράγκα (sic) στο shop.
PROS: Free to play, ακόμα περισσότερες επιλογές για builds (από τις ήδη χιλιάδες - κυριολεκτικά), καινούριο endgame content (και όχι μόνο), καινούριο economy, καινούρια ματιά σε παλιά builds, καινούρια items.
CONS: το PvP είναι λίγο παρατημένο, αν και δεν πολυενδιαφέρεται ο κόσμος. Επίσης, οι πολλές διαφορετικές προσθήκες στο παιχνίδι ίσως «μπλοκάρουν» ένα νέο παίχτη.
OVERALL: Ως die-hard fan τού PoE, ένιωσα αρκετά γεμάτος από αυτό το mini expansion (το πραγματικό expansion βγαίνει τον Μάρτιο) καθώς αν μπουχτήσω, μπορώ να δοκιμάσω κάτι εντελώς διαφορετικό σχεδόν αμέσως.
Βαθμολογία: 9½/.
Σημείωση: η Grinding Gear Games ακούει πάντα το community της, κάτι πάρα πολύ θετικό.