- Reviews
- Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles
HotΠόσους δαίμονες θα σκοτώσετε για να μάθετε την αλήθεια;
Πόσους δαίμονες θα σκοτώσετε για να μάθετε την αλήθεια;
Η σειρά manga Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba έκανε την εμφάνισή της το 2016 και μέσα σε πέντε χρόνια έχει θέσει αρκετά ρεκόρ. Λόγω της επιτυχίας και της απήχησης των manga, το Demon Slayer μεταφέρθηκε τόσο στην μικρή όσο και στην μεγάλη οθόνη. Το anime του Demon Slayer κυκλοφόρησε το 2019 και περιλάμβανε 26 επεισόδια, ενώ μόλις τελείωσαν οι προβολές της πρώτης σεζόν του anime, η Aniplex ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει ταινία Demon Slayer που θα συνεχίζει την ιστορία του anime. Η ταινία αυτή με τίτλο Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train κατάφερε να ανέβει στην κορυφή του box-office και έθεσε νέο ρεκόρ ως η πιο κερδοφόρα Ιαπωνική animated ταινία, καταφέρνοντας να ξεπεράσει το θρυλικό studio Ghibli.
Το τρένο της επιτυχίας του Demon Slayer δεν σταματάει εδώ, αφού η σειρά anime δεν έχει φτάσει ούτε στα μισά της. Με τους fans της σειράς να περιμένουν με ανυπομονησία την δεύτερη σεζόν που θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο, η Aniplex αποφάσισε να κυκλοφορήσει ένα video game του Demon Slayer για να ικανοποιήσει την ασταμάτητη πείνα των fans για περιεχόμενο σχετικό με την σειρά. Φυσικά, την ανάπτυξη του Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles ανέλαβε η CyberConnect2, γνωστή για τα anime Fighting games της όπως τα θρυλικά Naruto Ultimate Ninja Storm. Το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles ακολουθεί την ίδια γραμμή με τα Naruto games, όμως η συνταγή της επιτυχίας είναι αρκετή για να τραβήξει και άλλους gamers ή πρόκειται αποκλειστικά για fan-service;
Χωρίς οικογένεια, με έναν και μόνο σκοπό
Μιας και η ιστορία του Demon Slayer δεν έχει ολοκληρωθεί, το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles ίσως φανεί “ημιτελές” σε αρκετούς, όμως αφηγείται την πλήρη ιστορία του Tanjiro μέχρι στιγμής. Στο The Hinokami Chronicles θα βιώσετε την ιστορία του Tanjiro από τα πρώτα του βήματα στον χώρο των Demon Slayer Corps μέχρι και το τέλος του The Mugen Train. Δηλαδή, περιλαμβάνει όλη την ιστορία του anime και της ταινίας. Η ιστορία του Tanjiro ξεκινάει όταν ένα βράδυ αργεί να γυρίσει σπίτι από την δουλειά του, όπου πούλαγε κάρβουνα στην πόλη, και βρίσκει όλη του την οικογένεια σφαγιασμένη από έναν δαίμονα. Το μόνο μέλος της οικογένειάς του που επέζησε είναι η μικρή αδερφή του. Ωστόσο, αρκετά σύντομα μαθαίνει ότι η μικρή του αδερφή έχει χάσει πλέον την ανθρώπινη φύση της και έχει μετατραπεί σε δαίμονα.
Για κάποιο λόγο όμως, η Nezuko είναι ξεχωριστή και δεν σφαγιάζει όποιον άνθρωπο βρει μπροστά της. Έτσι ο Tanjiro την βάζει σε ένα κουτί και την μεταφέρει στην πλάτη του παντού με σκοπό να την προστατέψει από το φως του ηλίου. Μετά την συνειδητοποίηση ότι η αδερφή του είναι πλέον δαίμονας και ότι όλη του η οικογένεια χαιρετάει Παντέλο, ο Tanjiro ξεκινάει ένα μακρύ ταξίδι προκειμένου να βρει έναν τρόπο να κάνει την Nezuko πάλι άνθρωπο. Η μόνη λύση που μπορεί να σκεφτεί ο Tanjiro είναι να γίνει Demon Slayer και να κόψει το “κεφάλι” του φιδιού. Έτσι αρχίζει η εκπαίδευσή του και ξεκινάει το μοτίβο του “ελέγχου της ανάσας” που βρίσκεται στον πυρήνα της σειράς.
Μέσω του ελέγχου της ανάσας του, ο Tanjiro μπορεί να αποκτά εξωπραγματική δύναμη και να αντιμετωπίζει τους δαίμονες. Υπάρχουν διάφορα είδη και τεχνικές ελέγχου ανάσας κάτι που αποδίδει ξεχωριστό “στοιχείο” στον κάθε εξολοθρευτή. Άλλος μπορεί να έχει το breathing style της φωτιάς, άλλος του νερού, άλλος του ήχου κ.ο.κ Κατά την διάρκεια της περιπέτειάς σας ως Demon Slayer θα κάνετε φίλους και θα γνωρίσετε τους θρυλικούς Hashira, οι οποίοι θα σας διδάξουν καλύτερες τεχνικές ελέγχου ανάσας. Θα αντιμετωπίσετε αρκετούς δυνατούς και μη δαίμονες και οι συνθήκες δεν θα είναι ευνοϊκές, όμως με την αποφασιστικότητα του Tajiro και την βοήθεια των φίλων του, όλα είναι δυνατά.
I see dead people
Μετά από ένα σύντομο εναρκτήριο βίντεο το οποίο παρουσιάζει την τραγική αρχή της ιστορίας, θα μπείτε κατευθείαν στην μάχη. Θα ξεκινήσετε προσπαθώντας να κόψετε έναν τεράστιο βράχο, ώστε να αποδείξετε στον δάσκαλό σας ότι έχετε την δύναμη και την αποφασιστικότητα για να συμμετάσχετε στην διαδικασία εξέτασης για την είσοδό σας στους Demon Slayer Corps. Θα προπονείστε με τον Sabito και την Makomo μέχρι να τα καταφέρετε και να κόψετε τον βράχο.
Η πρώτη σας επαφή με το σύστημα μάχης δηλαδή, θα γίνει σε μια μάχη tutorial με τον Sabito. Εκεί θα δείτε όλες τις κινήσεις και το πως μπορείτε να αποφύγετε επιθέσεις και να αμυνθείτε. Ακόμα, θα δείτε πως μάθετε τα πάντα για τα gauges ενέργειας και το πως να εξαπολύετε special επιθέσεις, καθώς και το πως να μπαίνετε σε μια κατάσταση “super saiyan”.
Απ τσάκι, γιόπ τσάκι
Οι μάχες του Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles ακολουθούν την ίδια λογική που ακολουθούν τα Naruto games. Οι fans των games της CyberConnect, δηλαδή των anime Fighting, θα καταλάβουν αμέσως περί τίνος πρόκειται. Οι μάχες είναι σε στυλ αρένας, δηλαδή σε κλειστό περιβάλλον, με έναν αντίπαλο κάθε φορά. Αφού καθαρίσετε την μάχη επιστρέφετε στον δρόμο σας και συνεχίζετε κανονικά. Στις μάχες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε heavy και light επιθέσεις, μπορείτε να αποφύγετε και να κάνετε block, να ανεβάσετε το επίπεδο της δύναμής σας, καθώς να κάνετε και ειδικές επιθέσεις. Στο τέλος της κάθε μάχης θα σας εμφανίζετε και ένα σκορ με άριστα το S και θα βαθμολογεί το πόσο καλά αντιμετωπίσατε τον εχθρό, δηλαδή πόσες φορές σας χτύπησε κλπ.
Οι μάχες δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολες, καθώς οι αντίπαλοι κατά κόρον είναι προβλέψιμοι και η περιοχή των επιθέσεών τους φαίνεται με μια κόκκινη σκιαγραφημένη περιοχή. Βέβαια, τα bosses αρκετές φορές θα σας δυσκολέψουν, αλλά μπορείτε ακόμα και αφού χάσετε να επιλέξετε να αναπληρωθεί η ζωή σας σε βάρος ενός χαμηλότερου βαθμού. Σε κάποιες μάχες θα έχετε και την επιλογή να δεχθείτε βοήθεια από έναν σύμμαχό σας. Πατώντας το L1 μπορείτε να τον καλέσετε να επιτεθεί ή αν σας χτυπάνε, μπορείτε να πατήσετε το L1 για να σας σώσουν.
Το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles έχει αρκετά modes για να διαλέξετε. Έχει το campaign mode που θα σας πάρει περίπου 10-12 ώρες για να τελειώσετε, ένα versus mode για online και offline μάχες και ένα practice mode. Ακόμα, έχει ένα μενού για rewards στο οποίο μπορείτε να δείτε μικρά βιντεάκια που θα σας δείχνουν μια πιο ολοκληρωμένη ιστορία, καθώς και διάφορα quotes και εικονίδια που προορίζονται περισσότερο για τους σκληροπυρηνικούς fans της σειράς. Όσον αφορά το campaign, η ιστορία χωρίζεται σε οκτώ chapters και μέσα σε αυτά τα chapters θα υπάρχουν δυο με τρείς αποστολές. Αφού νικήσετε κάθε chapter θα ξεκλειδώνεται μια ειδική αποστολή, στην οποία θα πρέπει να σκοτώσετε έναν δαίμονα.
Επίσης, κάθε chapter θα έχει παρακλάδια που θα περιέχουν cutscenes τα οποία θα μπορείτε να δείτε αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ιστορία των χαρακτήρων και το backstory τους. Μερικά chapters θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και άλλα θα είναι πολύ μικρά. Όταν θα ξεκινάτε ένα chapter θα μπορείτε να χειριστείτε τον Tanjiro σε ένα “ανοιχτό” περιβάλλον και θα πρέπει να περπατήσετε προς το story quest. Δεν υπάρχουν side-quests ή κάτι τέτοιο. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε όταν θα είστε στον ανοιχτό κόσμο είναι το να ψάχνετε να βρείτε fragments, δηλαδή βιντεάκια με ιστορία ή kimetsu points που θα σας βοηθούν να ξεκλειδώσετε κάποια quotes και εικονίδια χαρακτήρων.
Η εξερεύνηση είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Ο κόσμος φαίνεται άδειος, οι NPCs είναι copy-paste και οι κινήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι άκρως περιορισμένες. Πάτε εκεί που θέλει το game να σας πάει και δεν σηκώνετε αντίρρηση. Θέλετε να δείτε τι είναι πίσω από το σπίτι; Too bad, δεν μπορείτε. Μπορείτε να μιλάτε σε NPCs οι οποίοι δεν έχουν τίποτα να σας πουν και να κάνετε βόλτες στις μικρές περιοχές άσκοπα. Ακόμα και όταν είναι να πηδήξετε πάνω από έναν βράχο ή έναν φράχτη θα πρέπει να πάτε στο σημείο όπου υπάρχει μια μπλε “αύρα” και τότε αυτόματα θα εκτελέσει την κίνηση ο Tanjiro. Όλοι αυτοί οι περιορισμοί κάνουν την εμπειρία εκτός μάχης όχι μόνο αδιάφορη, αλλά και μερικές φορές αγγαρεία.
Σε μερικά chapters υπάρχουν κάποια minigames που είναι αρκετά διασκεδαστικά, όμως είναι περιορισμένα και κρατάνε λίγο. Το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles καταφέρνει να κάνει τις μάχες λίγο πιο “επικές” χρησιμοποιώντας τα quick time events στο τέλος μιας μεγάλης μάχης με κάποιο boss, δίνοντας έτσι μια καλύτερη και πιο εντυπωσιακή ροή στην μάχη. Τόσο ο Tanjiro, όσο και οι υπόλοιποι χαρακτήρες είναι ιδιαίτερα αξιαγάπητοι και αρκετές φορές το χιούμορ τους θα σας διασκεδάσει, ωστόσο μένει στο κλασικό overacting των anime χαρακτήρων. Όσοι έχετε παίξει κάποιο Naruto Ultimate Ninja Storm, τότε σίγουρα το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles θα σας φανεί σαν ένα απλό reskin.
Ανακαλύψτε την δύναμη που κρύβετε και αντιμετωπίστε τους χειρότερους φόβους σας
Επιπλέον, το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles κάνει μηδενική χρήση των Adaptive Triggers στις next-gen κονσόλες, κάτι που θα μπορούσε να έχει αξιοποιήσει σε κάποιο quick time event για να ενισχύσει το immersion. Συνολικά, η εμπειρία που προσφέρει είναι εντελώς περιορισμένη και θα καταφέρει να κρατήσει τους παίκτες μόνο αν τους αρέσει πάρα πολύ η σειρά. Ο περιορισμένος κόσμος, η μηδαμινή εξερεύνηση και οι διάσπαρτες μάχες δείχνουν ελάχιστη προσπάθεια από μεριάς της CyberConnect2 και αποδεικνύουν ότι το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles αναπτύχθηκε αποκλειστικά για να κάνει fan service. Ακόμα και σαν καθαρόαιμο Fighting να ήθελε να το δει κάποιος, το περιορισμένο roster του και οι μάχες καθεαυτές δεν του επιτρέπουν να γίνει κάτι παραπάνω. Όταν ο αντίπαλος πέφτει κάτω δεν μπορείτε να τον ακουμπήσετε με τίποτα, έτσι η ευκαιρία σας να κάνετε combo είναι να τον κρατάτε συνέχεια στον αέρα.
Νομίζω βλέπω τον “Κανένα”
Στην λίστα με τα κλασικά αστεία του Τοτού, θα πρέπει να προστεθεί και ο κόσμος του Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles. Δεν γίνεται εν έτη 2021 το περιβάλλον ενός next-gen game να θυμίζει εποχές 2010. Παρά τα εντυπωσιακά και λεπτομερή γραφικά των πρωταγωνιστών, ο οπτικός τομέας αφήνει πολλά στην φαντασία του κάθε παίκτη. Οι πρωταγωνιστές έχουν μοντέλα γεμάτα λεπτομέρειες, με έντονες μαύρες γραμμές στο περίγραμμα, θυμίζοντας τα εξαιρετικά καλλιτεχνικά γραφικά του Okami. Όμως, αυτό δεν είναι αρκετό για να ικανοποιήσει τους gamers.
Όταν προχωράς και βλέπεις δύο ίδιους ακριβώς NPCs να περνάνε ο ένας δίπλα από τον άλλο, όταν βλέπεις τα textures να είναι παλαιολιθικά, όταν βλέπεις στοιχεία του κόσμου να μπαίνουν και να φεύγουν και όταν βλέπεις πέτρες σε τριάδες ανά σημεία, καταλαβαίνει ότι έπεσε μηδενική δουλειά στον σχεδιασμό του κόσμου. Καταλαβαίνεις ότι παίχτηκε έντονο copy-paste στα textures, κάτι που ρίχνει το παιχνίδι στα μάτια σου. Ο κόσμος του Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles φαίνεται εντελώς άδειος, παρά την πληθώρα τον NPCs που ίσως έχει. Ο χώρος δεν έχει αξιοποιηθεί σωστά και αυτό φαίνεται με την κάθε ευκαιρία.
Αντιθέτως, η CC2 δίνει ρεσιτάλ όσον αφορά τα animations στις μάχες και τις κινήσεις των παικτών. Οι επιθέσεις των χαρακτήρων δίνουν στον παίκτη ένα αίσθημα ικανοποίησης και οι ειδικές επιθέσεις γεμίζουν τον οπτικό τομέα με φανταχτερά γραφικά. Ειδικά τα sequences στα quick time events έχουν φτιαχτεί πολύ καλά. Ωστόσο και στις μάχες, το περιβάλλον φαίνεται πάλι άδειο. Η αντίθεση αυτή μεταξύ των εξαιρετικών μοντέλων των χαρακτήρων και του περιβάλλοντος που βγήκε από game του 2010 επηρεάζουν την συνολική εικόνα.
Anime ασυναρτησίες
Αν τα anime games κάνουν κάτι καλά, αυτό σίγουρα είναι το voice acting. Οι ίδιοι ηθοποιοί που έδωσαν τις φωνές τους στους χαρακτήρες του Demon Slayer στο anime, επέστρεψαν να πνεύσουν ζωή και στους χαρακτήρες τους στο video game. Επομένως, οι φωνές των χαρακτήρων στο Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles δεν γίνεται να μην αγγίζουν υψηλά επίπεδα immersion. Αρκετές φορές, ο τρόπος που μιλάνε και οι εκφράσεις τους θα σας κάνουν να νομίζετε ότι τα cutscenes είναι βγαλμένα από το anime. Τόσο το ιαπωνικό, όσο και το αγγλικό voice acting είναι εξαιρετικά.
Από την άλλη, το soundtrack δεν είναι κάτι εκτός από μονότονο και προβλέψιμο. Τα ηχητικά κομμάτια που θα σας συνοδεύουν στην περιορισμένη εξερεύνηση του κόσμου θα είναι αρκετά generic, σε σημείο που θα νομίζετε ότι τα έχετε ακούσει τουλάχιστον 100 φορές. Η καθοδική αυτή πορεία ανορθώνεται μόνο όταν πρόκειται για κάποια επική μάχη με κάποιο boss, όπου και τα ηχητικά κομμάτια γίνονται τέρμα επικά. Δεν θα είναι λίγες οι φορές που θα πάτε να αποτελειώσετε ένα boss και θα πορωθείτε από την μουσική. Θα νιώσετε σαν να παίζετε το anime. Όμως αυτές οι διακυμάνσεις στην ποιότητα και την ποικιλία του ηχητικού τομέα πάνε και έρχονται και δεν είναι αρκετές. Κατά κόρον στο ηχητικό επίπεδο θα κυριαρχεί μια μονοτονία.
Μικρό και ….γλυκό;
Το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles σε μερικούς θα φανεί σαν reskin των Naruto Ultimate Ninja Storm και δεν θα έχουν άδικο. Με campaign περίπου στις 10-12 ώρες και περιορισμένο roster για τα VS battles, το ενδιαφέρον θα μειωθεί εκθετικά. Το περιεχόμενο που προσφέρει δεν δικαιολογεί την υψηλή τιμή του. Η ιστορία είναι ωραία, τα animations εντυπωσιακά, το voice acting ίδιου επιπέδου με το anime και οι χαρακτήρες είναι αξιαγάπητοι, όμως αυτά δεν φτάνουν για κάτι παραπάνω από fan service. Ο κόσμος είναι αδικαιολόγητα περιορισμένος και οι κινήσεις του χαρακτήρα στην εξερεύνηση είναι προκαθορισμένες σε σημείο που θα νιώσετε ότι είστε απλά παρατηρητής και όχι ο “παίκτης”. Το περιβάλλον φαίνεται αρκετά άδειο με αντικείμενα διάσπαρτα και αδικαιολόγητα χαμηλής ποιότητας textures σε ορισμένες περιοχές για next-gen game.
Θετικά:
- Όμορφα μοντέλα χαρακτήρων
- Εντυπωσιακά animations στις μάχες
- Αρκετό “anime” χιούμορ
- Επικά ηχητικά στα cutscenes και καλό voice acting
- Δύο διασκεδαστικά minigames
Αρνητικά:
- Περιορισμένη ελευθερία και εξερεύνηση
- Άδειος κόσμος με copy-paste textures
- Πολύ λίγο περιεχόμενο για την τιμή του
- Προκαθορισμένες κινήσεις και μικρός κόσμος
- Generic ηχητικά κομμάτια στην εξερεύνηση
- Collectibles για το fan service
Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 7
Gameplay: 7.5
Σενάριο: 7
Αντοχή: 8
Γενικά: 7
Ένα Fighting με περιορισμένο roster και εξερεύνηση, που εστιάζει περισσότερο στο fan service.
Σταμάτης Καράμπογας
NEWS VIEW ALL
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - The Hinokami Chronicles gameplay trailer
Η Sega παρουσίασε ένα story trailer για το Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - The Hinokami Chronicles Το δημοφιλές manga έρχεται υπό την μορφή video game. Στο story trailer θα πάρετε μια γεύση από το ε...Posted (09 Jul 2021)
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - The Hinokami Chronicles
Στις 16 Μαρτίου ανακοινώθηκε ότι θα κυκλοφορήσουν δύο Demon Slayer games. Ένα Battle Royale για κινητά και ένα Action για PS4. Το Action game για το PS4, Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - Hinokami K...Posted (23 Mar 2020)
Comments