The Surge

Hot
To Sci-Fi Dark Souls των...φτωχών.

To Sci-Fi Dark Souls των...φτωχών.

To Sci-Fi Dark Souls των...φτωχών.

H γερμανική εταιρεία ανάπτυξης Deck13 Interactive μας έχει παρουσιάσει κατά κύριο λόγο κάκιστες δημιουργίες, όπως τα Blood Knights και Venetica, εντούτοις το 2014 κατάφερε να μας εκπλήξει ευχάριστα με το Lords of the Fallen. To εν λόγω Action RPG δεν διακρίνονταν για την πρωτοτυπία του, αφού πρακτικά “πατούσε” πάνω στην gameplay φόρμουλα της σειράς Dark Souls, εντούτοις σημείωσε αρκετά υψηλές πωλήσεις και βοήθησε την Deck13 να εδραιωθεί στον χώρο. Τον Μάιο του 2015, όταν και ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του Lords of the Fallen 2, όλοι μας περιμέναμε ότι η γερμανική εταιρεία θα συμμετείχε στην ανάπτυξή του. Παραδόξως, η Deck13 αποφάσισε να χωρίσει τα τσανάκια της με την CI Games (o έτερος developer του Lords of the Fallen) και να εργαστεί σε ένα διαφορετικό project.

Λίγους μήνες μετά την ανακοίνωση του Lords of the Fallen 2, η Focus Home Interactive ανακοίνωσε ότι θα αναλάβει την έκδοση του νέου Action RPG της Deck13, το οποίο θα φέρει τον τίτλο The Surge. Όπως θα δούμε παρακάτω, το The Surge διακρίνεται για το έντονο sci-fi ύφος του, εντούτοις στο κομμάτι του gameplay δεν διαφέρει και πολύ από το Lords of the Fallen. Με άλλα λόγια, οι Γερμανοί developers μας παρουσιάζουν ένα ακόμη κλώνο του Dark Souls, οπότε τουλάχιστον από πλευράς πρωτοτυπίας η παρτίδα είναι χαμένη.


To Project Resolve
Η νέα δουλειά της Deck13 εκτυλίσσεται σε ένα φουτουριστικό sci-fi setting, στο οποίο μια τεράστια πολυεθνική εταιρεία ονόματι CREO έχει αναλάβει να δημιουργήσει έναν... παράδεισο επί γης με την χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας. Η εν λόγω εταιρεία εφαρμόζει ένα πρόγραμμα ονόματι Resolve που έχει στόχο να “αναγεννήσει” τον πλανήτη, αλλά και ολόκληρη την ανθρωπότητα. Για να επιτευχθεί αυτό ο στόχος η CREO εκτοξεύει ειδικά διαμορφωμένους πυραύλους που είναι ικανοί να κλείσουν την τρύπα του όζοντος, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια σειρά από τεχνολογικά εμφυτεύματα. Πρακτικά μιλάμε για exo suits, σαν κι αυτά που είχαμε δει στο Call of Duty: Advanced Warfare και στο Deus Ex: Mankind Divided. Η τεχνολογία αυτή μπορεί να δώσει τη δυνατότητα σε παράλυτους ανθρώπους να περπατήσουν ξανά και όπως είναι φυσικό η προοπτική αυτή δελεάζει τον Warren (ο πρωταγωνιστής του The Surge), ο οποίος είναι ανάπηρος από τη μέση και κάτω.

Ο ήρωάς σας χωρίς δεύτερη σκέψη αποφασίζει να μπει στο πρόγραμμα της CREO και να φορέσει τα τεχνολογικά εμφυτεύματα της εταιρείας. Αφήνεται να εννοηθεί ότι για να συμμετάσχετε σε αυτή την πρωτοβουλία θα χρειαστεί να δουλέψετε ως εργάτης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Αφού επιλέξετε τον τύπο του rig που θα φορέσετε (οι αρχικές επιλογές είναι lynx και goliath), οδηγείστε στο χειρουργείο. Στο σημείο αυτό θα παρακολουθήσετε ένα αρκετά σοκαριστικό cutscene που προμηνύει ότι τα σχέδια της CREO δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνονται. Στο cinematic αυτό βλέπετε τον Warren να κάθεται σε μια καρέκλα, ενώ μια σειρά από ρομπότ αρχίζουν να καρφώνουν κυριολεκτικά έναν εξωσκελετό πάνω στο σώμα του. Στη συνέχεια ο Warren χάνει τις αισθήσεις του και όταν ξυπνά βρίσκεται στους εξωτερικούς χώρους του Russeau Station. Στο σημείο αυτό θα διαπιστώσετε ότι οι εγκαταστάσεις του σταθμού έχουν καταστραφεί, ενώ οι υπόλοιποι εργάτες της CREO δείχνουν να έχουν χάσει τα λογικά τους.


Το The Surge καταφέρνει από τα πρώτα κιόλας λεπτά να σας δημιουργήσει διάφορα ερωτήματα, καθώς δεν σας παρέχονται αρκετές εξηγήσεις για τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω σας. Με βάση τα λεγόμενα των developers έχει υιοθετηθεί μια “περιβαλλοντική” μορφή αφήγησης της ιστορίας. Πρακτικά το σενάριο εκτυλίσσεται σταδιακά, καθώς συλλέγετε τα σχετικά audio logs και συνομιλείτε με τους ελάχιστους επιζήσαντες της CREO. Το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη μορφή αφήγησης είναι ότι δεν ευνοεί καθόλου το immersion και παράλληλα δεν σας δίνει ουσιαστικές απαντήσεις για το τι ακριβώς συνέβη. Συν τις άλλοις, αν δεν αφιερώσετε χρόνο εξερευνώντας διεξοδικά το περιβάλλον το πιθανότερο είναι ότι δεν θα βρείτε καν τα audio logs, οπότε δεν θα καταλάβετε και το σενάριο.

RPG κατ' ευφημισμό
Η Deck13 Interactive έχει μια περίεργη αντίληψη για το τι θα πει RPG, καθώς το The Surge δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση αυτόν τον χαρακτηρισμό. Σε πρώτη φάση δεν υπάρχει ούτε ένα υποτυπώδες character customization. To φύλο του χαρακτήρα σας, η εξωτερική εμφάνισή του και τα χαρακτηριστικά του είναι προκαθορισμένα εξ' αρχής και παράλληλα δεν υπάρχουν classes με τη παραδοσιακή έννοια του όρου. Ακόμη και στο Dark Souls που η επιλογή του αρχικού class δεν καθόριζε σε σημαντικό βαθμό το character progression σας, υπήρχαν κάποια διακριτά classes με συγκεκριμένα attributes. Εδώ το class σας εξαρτάται από το αρχικό rig σας, αλλά και πάλι δεν θα παρατηρήσετε σημαντικές διαφορές μεταξύ του lynx και του goliath.


Εν τω μεταξύ, το μόνο στατιστικό που μπορείτε να αυξήσετε κάθε φορά που ανεβαίνετε level είναι το Core Power Consumption σας. Η λογική που ισχύει είναι ότι όσο υψηλότερο είναι το Core Power Consumption σας, τόσο καλύτερο εξοπλισμό (όπλα, armor και implants) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Κατ' επέκταση, ο εξοπλισμός σας καθορίζει τα υπόλοιπα attibutes σας, δηλαδή τα health, stamina, energy, defense και damage. O τρόπος με τον οποίο είναι στημένο το όλο σύστημα του character progression δεν ευνοεί κάποιον πειραματισμό από την πλευρά σας και παράλληλα δεν υπάρχει κανένα απολύτως νόημα για να κάνετε upgrade τον εξοπλισμό σας. Για ποιο λόγο να ξοδέψετε tech scraps (το in-game νόμισμα του The Surge) και resources για να αναβαθμίσετε το όπλο σας, όταν κάπου παρακάτω θα βρείτε ένα καλύτερο; Εξίσου ανούσιο είναι να αφιερώσετε χρόνο στο να ανεβάσετε το proficiency σας στους πέντε διαφορετικούς τύπους όπλων, αφού τα 2-3 παραπάνω damage που θα κάνετε δεν έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις πιθανότητες επιβίωσής σας.

Μαρτυρά τις φονικές συνέπειες που μπορεί να έχει η αλόγιστη χρήση της υψηλής τεχνολογίας.


Στο μόνο κομμάτι που μπορείτε κάπως να πειραματιστείτε είναι στα λεγόμενα implants. Τα τελευταία σας επιτρέπουν να αυξήσετε τα hit points σας, το stamina και το energy σας, αλλά και να χρησιμοποιήσετε μια σειρά από χρήσιμα buffs. Για παράδειγμα, κάποια implants λειτουργούν σας τα estus flasks του Dark Souls δίνοντάς σας την δυνατότητα να αναπληρώσετε τα hit points, ενώ κάποια άλλα αυξάνουν προσωρινά την ζημιά των επιθέσεων σας. Να σημειωθεί ότι κάθε implant έχει περιορισμένο αριθμό χρήσεων και πρέπει να επιστρέφετε στο κοντινότερο medbay για να τα “φορτίσετε” ξανά. Κάθε φορά βέβαια που επισκέπτεστε το medbay οι εχθροί σας κάνουν respawn. Στο σημείο αυτό να προσθέσουμε ότι το The Surge ακολουθεί ένα αντίστοιχο σύστημα κατανομής των xp (tech scraps) με αυτό του Lords of the Fallen. Κοινώς τα tech scraps που κερδίζετε πολλαπλασιάζονται (επί 1.1, επί 1.2 κ.ο.κ) με κάθε αντίπαλο που σκοτώνετε, αν όμως πάτε σε κάποιο medbay ο μετρητής των bonus tech scraps μηδενίζεται.


Αρχίζει να αποκτά ταυτότητα
Το σύστημα μάχης μοιάζει εκ πρώτης όψεως με αυτό των Dark Souls και Bloodborne, καθώς κάθε σας ενέργεια καταναλώνει stamina. Μπορείτε να μπλοκάρετε ή να αποφύγετε τις επιθέσεις των αντιπάλων σας, ενώ κάθε φορά που επιτίθεστε αυξάνει το energy σας, το οποίο σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε το drone σας, αλλά και να κάνετε execute τους εχθρούς σας. Εδώ να σημειώσουμε ότι σχεδόν κάθε εχθρός που θα αντιμετωπίσετε διαθέτει αμυντική θωράκιση σε κάποια από τα μέρη του σώματος του, ενώ κάποια άλλα είναι ακάλυπτα. Φυσικά αν επιτεθείτε στα τρωτά σημεία θα προκαλέσετε μεγαλύτερη ζημιά, αν όμως επιτεθείτε στα σημεία που υπάρχει αμυντική θωράκιση και στην πορεία κάνετε execute τον αντίπαλο σας υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κερδίσετε ως loot το συγκεκριμένο body part. Μιλάμε δηλαδή για ένα high risk, high reward σύστημα, αφού όπως είναι λογικό για να “σπάσετε” ένα body part θα χρειαστεί να επιτεθείτε περισσότερες φορές στον αντίπαλο σας, αρά αυτόματα υπάρχει ο κίνδυνος να κάνετε κάποιο λάθος και να πληγωθείτε θανάσιμα.

Ο βαθμός πρόκλησης είναι υψηλότατος στα πρότυπα της σειράς Dark Souls, καθώς δύο μόλις hits αρκούν για να πεθάνετε, όσο καλός κι αν είναι ο εξοπλισμός που φοράτε. Ευτυχώς για εσάς το A.I κινείται σε χαμηλότατα επίπεδα, καθώς τα mobs και τα bosses εφαρμόζουν συγκεκριμένα μοτίβα επιθέσεων. Σε ότι αφορά τα boss fights το μόνο δύσκολο πράγμα είναι να κατανοήσετε ποια τακτική θα πρέπει να ακολουθήσετε. Για παράδειγμα, στο πρώτο boss (ένα γιγάντιο mech) θα πρέπει να σταθείτε από κάτω του, έτσι ώστε οι πύραυλοι που εκτοξεύει να σκάσουν πάνω στο μεταλλικό κέλυφος του. Από την στιγμή που δεν σας παρέχεται πάντως κάποιο hint για το τι θα πρέπει να κάνετε σε κάθε αναμέτρηση θα χρειαστεί να καταφύγετε σε trial and error τακτικές.


Υπάρχουν πάντως και κάποιες περιπτώσεις που το The Surge σας σκοτώνει με τον πιο “φτηνό” τρόπο, οδηγώντας αναπόφευκτα σε εκνευρισμό. Λόγου χάρη, πολλές επιθέσεις δεν μπορούν να μπλοκαριστούν ή θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί του block (LB) την κατάλληλη χρονική στιγμή. Επιπροσθέτως, αν αντιμετωπίζετε δύο ή περισσότερους εχθρούς απαιτούνται περίπλοκοι χειρισμοί (lock-on με το R3 και εναλλαγή στόχευσης με το LT). Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη αν προσπαθήσετε να στοχεύσετε σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο τους σώματος τους. Ένα ακόμη πρόβλημα εντοπίζεται στις αναμετρήσεις σε κλειστούς χώρους, καθώς η κάμερα δεν σας δίνει καλό οπτικό πεδίο της μάχης.

Από πλευράς διάρκειας το The Surge θα σας κρατήσει συντροφιά για 25 περίπου ώρες, αν και από πολύ νωρίς καταντά τραγικά επαναλαμβανόμενο. Στο γεγονός αυτό συντελεί και η παντελής έλλειψη ποικιλίας στους διαθέσιμους τύπους εχθρών και στα bosses. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι υπάρχουν μόλις πέντε bosses και όλα είναι mechs. Για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν περισσότερο με τη δημιουργία της Deck13 Interactive υπάρχουν μπόλικα collectables και μερικά προαιρετικά side quests (προσφέρεται επίσης η δυνατότητα για New Game+).


Respawn στο δευτερόλεπτο
Οι Γερμανοί developers χρησιμοποιούν ξανά την in-house μηχανή γραφικών Fledge και αυτή την φορά καταφέρνουν να μας παρουσιάσουν ένα πολύ πιο αξιοπρεπές οπτικό αποτέλεσμα από αυτό που είχαμε δει στο Lords of the Fallen. H χρήση του shadow mapping είναι αριστοτεχνική και παράλληλα συναντάμε εξαιρετικά particle effects. Σε ότι αφορά το level design έχει αποδοθεί πολύ σωστά το όλο post apocalyptic κλίμα, αν και θα θέλαμε λίγη παραπάνω ποικιλία στο σχεδιαστικό κομμάτι, αφού μονομαχείτε συνήθως σε συγκεκριμένες βιομηχανικές εγκαταστάσεις. Ανάλογα προβλήματα συναντάμε και στο σχεδιασμό των εχθρών, αφού οι παράφρονες εργάτες, τα drones και τα mechs της CREO μοιάζουν υπερβολικά μεταξύ τους.

Το The Surge τρέχει στα 1080p στο PS4 και στα 900p στο Xbox One με το frame rate κλειδωμένο στα 30fps. Γενικώς δεν παρατηρήσαμε σημαντικές πτώσεις του frame rate, ενώ όπου υπάρχουν δεν μπορούμε να πούμε ότι επηρεάζουν την ακρίβεια των controls. Να σημειώσουμε εδώ ότι οι κάτοχοι του PS4 Pro μπορούν να απολαύσουν το The Surge σε ανάλυση 2880x1620 (30fps) ή στα 1080p με το frame rate κλειδωμένο στα 60fps. Διατηρούμε κάποιες ενστάσεις για το texture filtering, καθώς τα textures έχουν αυτή τη “θολούρα” που είχαμε δει και στο Lords of the Fallen, ενώ η SMAA τεχνική που χρησιμοποιούν εδώ οι developers δεν δίνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο κομμάτι του anti-aliasing. Το σημαντικότερο τεχνικό πλεονέκτημα του The Surge έναντι των Dark Souls και Bloodborne είναι αναμφισβήτητα τα loading times, αφού δεν θα χρειαστεί να περιμένετε περισσότερο από 2-3 δευτερόλεπτα για να κάνετε respawn.


Στο κομμάτι της ηχητικής επένδυσης συναντάμε ένα συμπαθητικό ambient soundtrack που δένει απόλυτα με το sci-fi κλίμα της δημιουργίας. Κατά βάση πάντως το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στους περιβαλλοντικούς ήχους από τα εργοστάσια και τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της CREO. Τα voice-overs όπου και όποτε χρησιμοποιούνται (οι NPC είναι ελάχιστοι) είναι αρκετά πειστικά, χωρίς πάντως να καταφέρνουν να εντυπωσιάσουν.

Για συγκεκριμένο κοινό
Μετά το Lords of the Fallen, το οποίο διέθετε περισσότερα RPG στοιχεία και ελαφρώς πιο ενδιαφέρον σενάριο από τη σειρά Dark Souls, η Deck13 Interactive ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Στο The Surge έχουμε μια σχεδόν ολοκληρωτική εξάλειψη των RPG μηχανισμών προς όφελος της δράσης και του hack and slash στοιχείου. Το νέο πόνημα της εταιρείας διαθέτει ένα αρκετά ιδιόμορφο σύστημα μάχης που καταφέρνει μέχρι ενός σημείου να του δώσει μια ξεχωριστή ταυτότητα και να το διαφοροποιήσει από τις ανάλογες κυκλοφορίες της αγοράς. Δυστυχώς όμως η έλλειψη ποικιλίας στους εχθρούς και στα bosses, το φτωχό progression system του και η απουσία του multiplayer (δεν υπάρχει ούτε PvP, ούτε co-op) το καθιστούν αρκετά επαναλαμβανόμενο. Με βάση τα παραπάνω οι μόνοι παίκτες που θα το ευχαριστηθούν είναι οι βετεράνοι των Dark Souls και Bloodborne.

Θετικά:
- “Βαθύ” σύστημα μάχης
- Υψηλός βαθμός πρόκλησης
- Χορταστική διάρκεια
- Άρτιος τεχνικός τομέας
- Αστραπιαία loading times
- Συμπαθητικό soundtrack

Αρνητικά:
- Λίγοι τύποι εχθρών και bosses
- Απογοητευτικό σενάριο
- Πλήρης παραγκωνισμός των RPG στοιχείων
- Σύντομα καταντά επαναλαμβανόμενο

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 7.5
Gameplay: 7
Αντοχή: 6.5
Γενικά: 7.2

Ένας μέτριος κλώνος του Dark Souls με κάποιες καλές ιδέες στο σύστημα μάχης.

Παντελής Δασκαλέλος 

NEWS   VIEW ALL

The Surge

[Αρχική δημοσίευση: 13/6/15] Η Deck13 έχει στα σκαριά ένα νέο Action RPG το οποίο πρόκειται να ανακοινωθεί σύντομα. Αν και ήδη γνωρίζουμε πως το Lords of the Fallen 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα...
Posted (12 May 2017)

The Surge gameplay videos

[Αρχική δημοσίευση: 17/8/16 - Gameplay τρέιλερ από την Gamescom] Το The Surge έκανε την εμφάνισή του στην φετινή Gamescom μέσω ενός gameplay βίντεο που αναρτήθηκε στο ευρωπαϊκό YouTube κανάλι τ...
Posted (04 May 2017)

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 Phobos (Level22) 26/05/2017 14:14
Το παρακολουθώ καιρό και μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Μπαίνει στη wishlist, με έπεισες Παντελή να το δοκιμάσω.
#2 Nemesis11 (Level9) 26/05/2017 17:51
Πολύ τίμια προσπάθεια τοThe Surge!

Υ.Γ Θα αγοραστή και θα παίχτη με την πρώτη ευκαιρία σίγουρα, μιας και τώρα αφενός προέχουν άλλα games αφετέρου μπαίνουμε σιγά σιγά στο καλοκαίρι για και η ζέστη δεν με εμπνέει για τέτοιου είδους παιχνίδια!
#3 Vee Spade (Level5) 27/05/2017 14:19
Ειχα επιφυλαξεις για πολλους λογους, κ περισσοτερο γιατι το Lords δεν καατφερε ποτε να με κρατησει.

Το Surge ομως κε τραβαει ολο και περισσοτερο, και το combat system εχει διαφορες σε βαθος, τοσο που επρεπε να ξεχασω οτι ηξερα απο Soulsbornes μετα απο ενα σημειο και μου βγηκε σε καλο οταν το επαιξα θεωρωντας οτι δεν ξερω τιποτα.

Καταφεραν κατι που κανενας αλλος κλωνος δεν εκανε μεχρι τωρα, το οποιο ηταν να νιωσω οπως με το πρωτο DS που δεν ηξερα τιποτα, γτ 2 και 3 δεν ειχαν την ιδια προκληση. Και ακομα μαθαινω μικρες λεπτομερειες, που ενω οταν δεν γνωριζα δεν μου χρειαστηκαν, τωρα που ξερω πως λειτουργει το εκμεταλλευομαι.

Γενικοτερα το γκεημ επιβραβευει βαθυτατα οσους ειναι παρατηρητικοι και προσεκτικοι, αλλα παραλληλα δεν φοβουνται. Το να εισαι fully upgraded και να τρεχεις απο συγγεκριμενους εχθρους γτ εχεις πειστει οτι δεν τους εχεις και ξαφνικα να καταλαβαινεις τις αδυναμιες τους, να προπονεισαι για να τους σκοτωνεις οπως πρεπει κ να φτανεις στο σημειο που πλεον τα τρως 5-5 ειναι απλα μαγεια.

Μικρη παρατηρηση, μην το συγκρινετε με Dark Souls, εχει παρει ΠΟΛΥ περισσοτερες συμβουλες απο το Bloodborne, και σε καμια περιπτωση μη το παιξετε σαν Dark Souls Vet γιατι δεν θα καταλαβετε το combat system σωστα. Εχει αλλα φλοουζ εδω η φαση
#4 Dovahkiin (Level22) 31/05/2017 13:48
Το concept του sci-fi ποτέ δε με τραβούσε, παρόλα αυτά όμως σκοπεύω μέσα στο καλοκαίρι να το παίξω. Μπορεί να μην είμαι "βετεράνος" των Dark Souls και Bloodborne, αλλά αποτελούν πολύ αγαπημένα μου παιχνίδια και μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με τους αποκαλούμενους "κλώνους" της σειράς αυτής. Φοβάμαι ότι το επαναλαμβανόμενο στοιχείο του κάποια στιγμή θα με κουράσει κι εμένα, αλλά προτίθεμαι να το ρισκάρω. Μπράβο για το review σου, Παντελή!
#5 gamilieris (Level4) 05/06/2017 20:29
Μια ενδιαφέρουσα πρόταση για το καλοκαίρι μιας και δεν υπάρχουν πολλοί "τίμιοι" τίτλοι στην κατηγορία
Score  7.2
7.67 User Score
(9  votes)
User Reviews 0
Genre: Action RPG
Developer: Deck13 Interactive
Publisher: Focus Home Interactive
Διάθεση: Focus Home Interactive
Players: 1
Requirements: 8GB RAM, Επεξεργαστής AMD FX-8320 (3,5 GHz)/Intel i5-4690K (3,5 Ghz), Κάρτα γραφικών AMD Radeon R7 360 / NVIDIA GeForce GTX 560 Ti, Χώρος στο σκληρό δίσκο 15GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/8/10 (64-bit)
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2017-05-16
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb
RELATED GAMES
thumb
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)