- Reviews
- Nioh
Nioh
HotH απάντηση της Team Ninja στο Dark Souls.
H απάντηση της Team Ninja στο Dark Souls.
Ήταν το μακρινό 2004 όταν η Koei (πριν την συγχώνευσή της με την Tecmo) ανακοίνωνε το Oni, ένα RPG βασισμένο σε μια ιδέα του ταλαντούχου Ιάπωνα σκηνοθέτη Akira Kurosawa (Ran, Yojimbo, The Seven Samurai, Dreams κτλ.). Ο αρχικός σκόπος των developers ήταν η ταυτόχρονη κυκλοφορία του Oni, με την ομώνυμη κινηματογραφική ταινία, την οποία και θα σκηνοθετούσε ο Hisao Kurosawa, ο γιός του εκλιπόντα σκηνοθέτη. Ένα χρόνο αργότερα και ενώ η ταινία είχε ήδη ακυρωθεί η Koei μετονόμασε το Oni σε Nioh και μας το παρουσίασε στα πλαίσια της E3 του 2005. Το Nioh ήταν αρχικά να κυκλοφορήσει το 2006 αποκλειστικά στο PS3, αλλά η διαδικασία της ανάπτυξης του συνάντησε αρκετές δυσκολίες.
Η πρώτη μορφή του Nioh που αναπτύσσονταν μέχρι το 2008 δεν ικανοποίησε τον Kou Shibusawa, τον υπεύθηνο παραγωγής του όλου project. Στην πορεία η Omega Force, ο developer της σειράς Dynasty Warriors, προσπάθησε να προσαρμόσει το Nioh στο γνωστό Action/Hack and Slash ύφος των δημιουργιών της. Ούτε αυτή η προσπάθεια όμως έμελλε να καρποφορήσει. Τελικά χρειάστηκε η συμβολή της Team Ninja, της εταιρείας που μας έχει χαρίσει τα Ninja Gaiden, για να πάρει το Nioh την τελική μορφή του και να ανακοινωθεί εκ νέου ως ένα PS4 exclusive στο Tokyo Game Show του 2016.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Nioh πέρασε από ένα development hell μέχρι να φτάσει στα χέρια μας. Η Team Ninja εμπνεύστηκε από το Dark Souls, αλλά και από αρκετές ακόμη δημιουργίες, όπως το Onimusha και μας παρουσιάζει ένα αρκετά σαδιστικό Action RPG που έχει ήδη καταφέρει να προκαλέσει μεγάλο hype. To τελικό στάδιο του development περιελάμβανε την κυκλοφορία μιας alpha και μιας beta έκδοσης και την προσθήκη των τελευταίων πινελιών στο gameplay με βάση το feedback των παικτών. Αξίζαν άραγε τα 13 χρόνια αναμονής μέχρι την κυκλοφορία του Nioh; Η απάντηση, καθώς και τα συμπεράσματά μας για την τελική έκδοση του πολυαναμενόμενου Action RPG ακολουθούν παρακάτω.
Ο σαμουράι με τα... χρυσά μαλλιά
Το Nioh λαμβάνει χώρα στις αρχές του 16ου αιώνα και συγκεκριμένα στα τέλη της περιόδου Sengoku. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να σημειώσουμε ότι η εν λόγω ιστορική περιόδος είναι και η πιο αιματοβαμμένη της μεσαιωνικής Ιαπωνίας, καθώς σημαδεύτηκε από τις συγκρούσεις διαφόρων φεουδαρχών (Daimyo), όπως του Nobunaga Oda, του Shingen Takeda και του Ieyasu Tokugawa. Όσοι από εσάς έχετε ασχοληθεί με την σειρά Samurai Warriors ή το Onimusha είναι δεδομένο ότι έχετε αποκτήσει μια γενική εικόνα για τα γεγονότα της Sengoku Era, οπότε θα εγκλιματιστείτε πολύ πιο γρήγορα στο σενάριο του Nioh.
Η ιστορία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στα γεγονότα της ζωής του William Adams, ενός Άγγλου που μυήθηκε στο bushido, στον κώδικα τιμής δηλαδή των σαμουράι. Να σημειωθεί εδώ ότι η Team Ninja φρόντισε να μπολιάσει τα ιστορικά γεγονότα με το υπερφυσικό και τις λαογραφικές παραδόσεις των Ιαπώνων σχετικά με τους δαίμονες (Yokai). Ανάλογη προσέγγιση είχε επιχειρήσει στο παρελθόν και η Capcom στο Onimusha: Warlords. Στο ξεκίνημα του playthrough σας ο William βρίσκεται παγιδευμένος σε μια φύλακη στο Λονδίνο, από την οποία και θα πρέπει να αποδράσει. Με βάση το lore η Αγγλία βρίσκεται σε πόλεμο με την Ισπανία και έχει καταφέρει να πάρει το πάνω χέρι χρησιμοποιώντας ένα περίεργο ορυκτό που ονομάζεται Amrita. To τελευταίο προέρχεται από την Ιαπωνία.
Αφού καταφέρετε να δραπετεύσετε από το Λονδίνο, μπαρκάρετε για την Ιαπωνία αναζητώντας την προέλευση του Amrita. Εκεί θα προσχωρήσετε στο στρατόπεδο του Ieyasu Tokugawa και θα μυηθείτε παράλληλα στη τέχνη του ninjutsu, από τον διάσημο ninja Hattori Hanjo. Η αποστολή σας είναι να εξολοθρεύσετε τους εκατοντάδες δαίμονες που μαστίζουν την Ιαπωνική ύπαιθρο, αλλά και να βρείτε το ποιος ευθύνεται για την εξάπλωσή τους. Προετοιμαστείτε καταλλήλως λοιπόν και οπλιστείτε με θάρρος, καθώς ο θάνατος καραδοκεί σε κάθε σας βήμα στο κόσμο του Nioh.
Το σενάριο μας άφησε ως επί τω πλείστον θετικές εντυπώσεις, καθώς υπάρχει μια κάποια ιστορική ακρίβεια που δίνει επιπλέον αληθοφάνεια στην δημιουργία της Team Ninja. Αν γενικά γοητεύεστε -όπως ο γράφοντας- από την ιαπωνική κουλτούρα και ιστορία, τους σαμουράι, τα Oni και τους λοιπούς δαίμονες τότε είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα εκτιμήσετε ακόμη περισσότερο το Nioh. Ενδεχομένως αν η αφήγηση ήταν λίγο πιο cinematic και υπήρχαν περισσότερα cutscenes τότε το αποτέλεσμα θα ήταν ακομη καλύτερο.
Δε ντρέπεται να δηλώσει τις καταβολές του
Οι Ιάπωνες γενικώς ως λαός ξέρουν πολύ καλά το τι θα πει αντιγραφή. Η Team Ninja καθόλη την διάρκεια του development δεν έκρυψε ότι επηρεάστηκε από την σειρά Dark Souls και πράγματι υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ του Nioh και των δημιουργιών της From Software. Οι ομοιότητες αυτές εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στο user interface, στον υψηλό βαθμό πρόκλησης, στα εντυπωσιακά boss fights, στο character progression και σε μικρότερο βαθμό στο σύστημα μάχης. Όπως είναι φυσικό λοιπόν, αν έχετε ασχοληθεί με κάποιο εκ των τριών κεφαλαίων της σειράς Dark Souls θα εγκλιματιστείτε αμέσως.
Η ροή του Nioh είναι καθαρά γραμμική, κάτι που σημαίνει ότι άπαξ και αναλάβετε μια αποστολή θα πρέπει να την ολοκληρώσετε. Πρακτικά δηλαδή έχουμε ξεχωριστά levels και στο τέλος τους υπάρχει το σχετικό boss, το οποίο θα πρέπει να σκοτώσετε για να προχωρήσετε στο επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας. Να σημειωθεί ότι αφού ολοκληρώσετε το πρώτο κεφάλαιο αποκτάτε πρόσβαση στον χάρτη του Nioh, ο οποίος περιλαμβάνει ένα κεντρικό hub, όπου μπορείτε να πουλήσετε/αγοράσετε όπλα και αντικείμενα, να κάνετε craft ή να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό σας και να παρακολουθήσετε διάφορα tutorials. Στον χάρτη επίσης υπάρχουν και οι διάφορες αποστολές που μπορείτε να αναλάβετε, οι οποίες με την σειρά τους χωρίζονται σε δύο κατηγορίες τις main missions και τις side missions. Οι δεύτερες ξεκλειδώνουν αφού έχετε σκοτώσει το boss της συγκεκριμένης περιοχής και λαμβάνουν χώρα στην ίδια ακριβώς τοποθεσία. Η ενασχόλησή σας μαζί του είναι καθαρά προαιρετική, εντούτοις είναι μια καλή ευκαιρία για να κερδίσετε επιπλέον loot, gold και amrita.
Στο σημείο αυτό να σημειώσουμε ότι στο Nioh συναντάμε δύο ξεχωριστά in-game “νομίσματα”. Με το διαθέσιμο gold σας μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον όπλα ή να κάνετε craft και γενικώς να κάνετε διάφορες συναλλαγές με τους vendors. Από την άλλη το Amrita λειτουργεί σαν τις “ψυχές” του Dark Souls, χρησιμοποιείται δηλαδή για να κάνετε level up και να αναβαθμίσετε τα διάφορα attributes του χαρακτήρα σας. Στην περίπτωση που πεθάνετε θα πρέπει να αναζητήσετε το πτώμα σας για συλλέξετε και πάλι τα Amrita σας, αλλιώς τα χάνετε, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην σειρά της From Software. Αντίθετα το gold σας δεν το χάνετε ποτέ.
Η τέχνη του kenjutsu
Περνώντας στο σύστημα μάχης τώρα το Nioh παρουσιάζει ακόμη μεγαλύτερο βάθος και ποικιλία επιλογών σε σύγκριση με το Dark Souls. Αντί για stamina, εδώ υπάρχει το Ki, το οποίο αποτελεί και το σημαντικότερο resource σας μέσα στην μάχη. Κάθε σας επίθεση, άμυνα ή αποφυγή καταναλώνει Ki, οπότε το κλειδί της επιτυχίας είναι η σωστή διαχείρισή του. Να σημειωθεί εδώ ότι αν πατήσετε το κουμπί R1 την κατάλληλη στιγμή μετά από μια επίθεση (ο μηχανισμός αυτός ονομάζεται Ki Pulse) θα παρατηρήσετε ότι το Ki σας αναπληρώνεται με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό.
Εδώ θα πρέπει να κάνουμε μια ιδιαίτερη αναφορά στις αναμετρήσεις σας με τα Yokai, τους δαίμονες δηλαδή του Nioh. Τα Yokai έχουν την δυνατότητα να “μολύνουν” το πεδίο της μάχης. Όσο τα πλάσματα αυτά βρίσκονται σε αυτή την μολυσμένη περιοχή αναπληρώνουν με ιλλιγιώδεις ρυθμούς τo Ki τους, ενώ αντίθετα αν εσείς μπείτε σε αυτή την περιοχή θα παρατηρήσετε ότι το Ki σας όχι μόνο δεν αναπληρώνεται, αλλά μειώνεται σταδιακά. Τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα όταν αντιμετωπίζετε ένα boss, καθώς απαιτείται επιπλέον έλεγχος και διαχείριση του Ki σας, ενώ παράλληλα είναι πιο δύσκολο να κάνετε ελιγμούς, αφού υπάρχει ο κίνδυνος να πέσετε πάνω σε μια μολυσμένη περιοχή. Ο μηχανισμός του Ki Pulse που περιγράψαμε παραπάνω σας επιτρέπει να “εξαγνίσετε” αυτή την περιοχή, αλλά όπως είπαμε θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί R1 την κατάλληλη χρονική στιγμή. Με άλλα λόγια απαιτούνται αστραπιαία αντανακλαστικά.
Το Nioh θα σας μάθει να πολεμάτε όπως ένας πραγματικός σαμουράι.
Γενικά οι αναμετρήσεις σας με τους δαίμονες είναι πολύ πιο δύσκολες από τις αντίστοιχες με τους ανθρώπινους εχθρούς. Όταν αντιμετωπίζετε για παράδειγμα αντίπαλους σαμουράι, αρκεί να διαχειριστείτε σωστά το Ki σας και να μην πάρετε τζάμπα ρίσκα. Εν τω μεταξύ, οι εχθροί σας έχουν και αυτοί Ki και αν το ξοδέψουν θα βρεθούν σε πολύ δυσχερή θέση. Εσείς μάλιστα γνωρίζετε πόσο ακριβώς Ki έχει ο κάθε αντίπαλος, οπότε μπορείτε να προσαρμόσετε την στρατηγική σας ανάλογα. Το Α.Ι πάντως είναι αρκετά χαμηλό, καθώς υπήρξαν πολλές φορές που στεκόμασταν σχεδόν δίπλα σε κάποιους φρουρούς χωρίς αυτοί να μας αντιληφθούν. Οι επιθέσεις επίσης των αντιπάλων σας είναι τελείως προβλέψιμες.
Το στοιχείο που μας άφησε τις πιο θετικές εντυπώσεις σε ότι αφορά το σύστημα μάχης είναι τα λεγόμενα stances. Συνολικά υπάρχουν τρία stances, τα high, mid και low και καθένα έχει ξεχωριστά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Για παράδειγμα, το high stance αυξάνει την ζημιά των επιθέσεων σας, αλλά μειώνει το defense σας αντίστοιχα. Το mid stance έχει κυρίως αμυντικά οφέλη, καθώς καταναλώνετε λιγότερο Ki κάθε φορά που μπλοκάρετε. Τέλος το low stance σας επιτρέπει να κάνετε evade με μεγαλύτερη ταχύτητα και παράλληλα οι επιθέσεις σας καταναλώνουν λιγότερο Ki. Το μόνο μειονέκτημα σε αυτή την περίπτωση είναι ότι οι επιθέσεις σας προκαλούν μικρότερη ζημιά στους αντιπάλους σας.
Η εναλλαγή μεταξύ των τριών stances είναι εξαιρετικά άμεση και ως εκ τούτου έχετε ακόμη περισσότερες δυνατότητες μέσα στην μάχη. Λόγου χάρη ξεκινάτε με το mid ή το low stance μπλοκάροντας ή αποφεύγοντας τα χτυπήματα των εχθρών σας και την κατάλληλη χρονική στιγμή γυρνάτε στο high stance έτσι ώστε όταν κάνετε την αντεπίθεσή σας να προκαλέσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ζημιά. Άξιο αναφοράς είναι ότι κάθε τύπος όπλου έχει διαφορετικά animations επίθεσης ανάλογα με το stance που χρησιμοποιείται. Για παράδειγμα στο high stance μπορείτε να εκτοξεύσετε το kusari gama σας και να χτυπήσετε από μεγαλύτερη απόσταση. Το kusari gama είναι το πιο “εξωτικό” όπλο του Nioh, καθώς αποτελείται από ένα δρεπάνι το οποίο είναι δεμένο με μια ατσάλινη αλύσιδα. Μπορείτε λοιπόν να επιτεθείτε είτε με το δρεπάνι, είτε με την αλυσίδα.
Πέρα από το kusari gama, το οπλοστάσιο σας απαρτίζεται από σπαθιά (katana, no-dachi, bisento), spears, τσεκούρια και τα double shords. Υπάρχουν επίσης και ranged όπλα, όπως τόξα και ντουφέκια. Να σημειωθεί ότι τα headshots στους ανυποψίαστους εχθρούς προκαλούν critical damage, οπότε είναι πιθανό να τους ξεπαστρέψετε με ένα μόλις hit. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να εκτοξεύσετε αυτοσχέδιες βόμβες ή ακόμη και πέτρες στους εχθρούς σας. Όλα τα ranged όπλα πάντως έχουν συγκεκριμένο ammo, οπότε απαιτείται φειδώ στην χρήση τους.
Ένας ακόμη μηχανισμός, στον οποίο αξίζει να αναφερθούμε είναι τα λεγόμενα living weapons. Στην αρχή της ιστορίας καλείστε να επιλέξετε το guardian spirit (λύκος, γεράκι κτλ.) του ήρωα σας. Μόλις εξουδετερώσετε έναν συγκεκριμένο αριθμό εχθρών μπορείτε να πατήσετε ταυτόχρονα τα κουμπιά “τρίγωνο” και “κύκλος” για να επικαλεστείτε τον guardian σας μέσα στην μάχη. Στην περίπτωση αυτή είστε άτρωτος για ένα μικρό χρονικό διάστημα και το όπλο σας μετατρέπεται στο living weapon που σχετίζεται με τον guardian σας. Ο μηχανισμός αυτός μας θύμισε αρκετά το Onimusha και όπως είναι φυσικό η χρήση του ενδείκνυται κυρίως στα boss fights.
“Χτίζοντας” τον ιδανικό σαμουράι
Το leveling system του Nioh μοιάζει αρκετά με το αντίστοιχο του Dark Souls, αφού όπως προαναφέραμε ξοδεύετε Amrita για να ανεβάσετε τα στατιστικά σας. Classes με την τυπική έννοια του όρου δεν υπάρχουν αν και μπορείτε να εστιάσετε σε κάποια συγκεκριμένα attributes ανάλογα με το playstyle σας. Αν για παράδειγμα σας αρέσει να πολεμάτε με τσεκούρια και να φοράτε την καλύτερη δυνατή πανοπλία σας προτείνουμε να αυξήσετε το strength σας.
Να σημειωθεί ότι υπάρχουν και δύο ξεχωριστές σχολές μαγείας, το Ninjutsu και το Omryo magic. Με το Ninjutsu λόγου χάρη μαθαίνετε να εκτοξεύετε shouriken, kunai και βόμβες καπνού, αλλά και να εμποτίζετε τα όπλα σας με δηλητήριο. Να σημειωθεί ότι για κάθε όπλο μπορείτε να ξεκλειδώσετε διάφορα skills. Για παράδειγμα, με το κατάλληλο skill μπορείτε να κάνετε ένα coup de grace, όταν τελειώσει το Ki του αντιπάλου σας ή να κάνετε αστραπιαίες επιθέσεις με το σπαθί σας (iajutsu). Τα skills τα αποκτάτε είτε αυξάντοντας τα attributes σας, είτε με την χρησιμοποιίηση των όπλων σας. Για παράδειγμα, αν αυξήσετε το dexterity σας αποκτάτε τα αντίστοιχα ninjutsu skill points, για να μάθετε νέα ninjutsu skills.
Η διάρκεια του Nioh με μια ασφαλή εκτίμηση ξεπερνά τις 40 ώρες, αν και όπως είναι φυσικό όλα εξαρτώνται από τις ικανότητες σας. Στην περίπτωση που έχετε εμπειρία από τα Dark Souls και το Bloodborne μπορεί να χρειαστείτε λιγότερες ώρες. Υπάρχουν πάντως αρκετά side quests και τα twilight missions που θα σας κρατήσουν απασχολημένους για πολύ μεγαλύτερο διάστημα. Τα twilight missions απαρτίζουν το end-game περιεχόμενο και απευθύνονται σε παίκτες 35-125 level. Όσον αφορά το multiplayer κομμάτι μπορείτε να προσκαλέσετε κάποιον άλλο παίκτη στο παιχνίδι σας χρησιμοποιώντας το κατάλληλο αντικείμενο. Υπάρχει επίσης και ένα ιδιόμορφο PvP, όπου μονομαχείτε με τα ghosts άλλων παικτών. Αν νικήσετε σε αυτές τις μονομαχίες κερδίζετε ένα από τα αντικείμενα του αντιπάλου σας.
Αποδίδοντας τη μεσαιωνική Ιαπωνία
Τα μόνα μας παράπονα για το Nioh εντοπίζονται καθαρά στον οπτικό τομέα, καθώς η δημιουργία της Team Ninja διαθέτει χοντροκομμένα textures, χαμηλότατης ανάλυσης που θα ταίριαζαν περισσότερο σε τίτλο του PS3. Ενδεχομένως, να έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο μέρος του πρωτότυπου κώδικα της Koei και γι' αυτό συναντάμε αυτό το πρόβλημα. Ο σχεδιασμός πάντως των εχθρών, του William και των υπολοίπων NPC είναι εξαιρετικά λεπτομερής και αποδίδει πιστά το κλίμα της μεσαιωνικής Ιαπωνίας. Ένα ακόμη πρόβλημα εντοπίζεται στο trasparency, καθώς σε κάποιες λήψεις της κάμερας, θα παρατηρήσετε ότι η οθόνη σας γεμίζει με άσπρες κουκίδες. Για να είμαστε ειλικρινείς έχουμε να δούμε κάτι αντίστοιχο από την έκδοση του Resident Evil για το Sega Saturn και μας φαίνεται πραγματικά αδιανόητο το πως διέφυγε από την προσοχή των developers ένα τόσο σημαντικό glitch.
Στο τεχνικό κομμάτι συναντάμε διάφορες επιλογές για το πως θα τρέξετε το Nioh. Για παράδειγμα έχουμε μεταβλητό resolution με κλειδωμένο το frame rate στα 60fps ή μεταβλητό frame rate και resolution στα 1080p. Εμείς επιλέξαμε την πρώτη επιλογή, καθώς σε δημιουργίες αυτού του τύπου το ζητούμενο είναι ένα σταθερό frame rate στα 60fps, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση ανταπόκριση των controls χωρίς input lag. Υπήρξαν κάποιες στιγμές που παρατηρήσαμε πτώσεις, αλλά κατά κύριο λόγο το Nioh έχει εξαιρετικό performance.
Υπεύθυνος για την ηχητική επένδυση του Nioh είναι ο Yuga Kanno, ο οποίος μέχρι σήμερα μας είχε δώσει μόλις ένα δείγμα γραφής (Rain) στη βιομηχανία των video games. To soundtrack το βρήκαμε αρκετά συμπαθητικό, αλλά περιμέναμε περισσότερα πράγματα. Θα μπορούσαν για παράδειγμα να είχαν χρησιμοποιηθεί περισσότερα παραδοσιακά ιαπωνικά μουσικά όργανα. Στον αντίποδα το voice acting διακρίνεται για την ποιότητά του, καθώς όλες οι ερμηνείες είναι άκρως πειστικές. Αυτό που ξεχωρίζει στο ηχητικό κομμάτι είναι αναμφισβήτητα τα εφέ που σχετίζονται με τις μάχες, όπως οι κλαγγές των όπλων και οι βρυχηθμοί των δαιμόνων.
Άξιζε την αναμονή
Η Team Ninja είναι αλήθεια ότι πέρασε μια σημαντική καμπή μετά την φυγή του Tomonobu Itagaki (κι αυτός μούσκεμα τα έκανε με το Devil's Third), καθώς οι τελευταίες δουλειές της όπως το Ninja Gaiden 3 και το Dead or Alive 5 παρουσιάστηκαν κατώτερες των προσδοκιών. Το Nioh όμως σηματοδοτεί την επιστροφή της ιαπωνικής εταιρείας στις επιτυχίες, καθώς αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία του. Οι λάτρεις των Dark Souls και Bloodborne αξίζει αναμφισβήτητα να το τιμήσουν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο βαθμός πρόκλησής του είναι απαγορευτικός για τον μέσο παίκτη. Σαφώς και απαιτούνται καλά αντανακλαστικά, υπομονή και προσπάθεια, αλλά κατά την ταπεινή μας άποψη, ακόμη και οι φίλοι των παραδοσιακών hack and slash τύπου Devil May Cry, Ninja Gaiden και God of War μπορούν να απολαύσουν το Nioh.
Θετικά:
- Ενδιαφέρον σενάριο που στηρίζεται σε αρκετά πραγματικά ιστορικά γεγονότα
- Εξαιρετικά “βαθύ” σύστημα μάχης
- Σταθερό frame rate
- Εθιστικό gameplay
- Ποικιλία όπλων και ξεχωριστές επιθέσεις ανάλογα με το stance σας
- Υψηλός βαθμός πρόκλησης
- Μεγάλη διάρκεια και πλούσιο end-game content
- Κορυφαία ηχητικά εφέ
Αρνητικά:
- Χαμηλό A.I.
- Μέτριος οπτικός τομέας με κάποια glitches
- Αδιάφορο soundtrack
- Πάσχει στο τομέα της πρωτοτυπίας παραπέμπωντας σε άλλα games
Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 8.5
Gameplay: 9
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.3
Μια επιτυχημένη μίξη των Dark Souls, Ninja Gaiden και Onimusha
Παντελής Δασκαλέλος
NEWS VIEW ALL
Nioh
[Αρχική δημοσίευση: 15/9/15] Η Tecmo Koei ανακοίνωσε κατά την διάρκεια του Tokyo Game Show την κυκλοφορία του Nioh για το PS4. To επερχόμενο Action RPG της ιαπωνικής εταιρείας αποτελεί μια άκρως ιδ...Posted (24 Mar 2017)
Nioh preview
Όχι πως οι Samurai διακρίνονται για το χιούμορ τους αλλά στο Nioh, τα πράγματα είναι πιο σοβαρά από ποτέ. Πως θα σας φαινόταν ένα Dark Souls στο οποίο οι εχθροί είναι γρήγοροι, εκτελούν σωστά blocks κ...Posted (04 May 2016)
Comments
Yiannis The Menace Youtube channel! : https://goo.gl/1YbqTO
Μου αρεσει πολυ που μοιαζει με το dark souls
Μόνο και μόνο επειδή είμαι λάτρης του Dark Souls,πιστεύω πως το συγκεκριμένο παιχνίδι αξίζει την προσοχή.