- Previews
- Nioh preview
Nioh preview
HotNioh preview
Πληροφορίες
Όταν οι Samurai δεν αστειεύονται.
Όχι πως οι Samurai διακρίνονται για το χιούμορ τους αλλά στο Nioh, τα πράγματα είναι πιο σοβαρά από ποτέ. Πως θα σας φαινόταν ένα Dark Souls στο οποίο οι εχθροί είναι γρήγοροι, εκτελούν σωστά blocks και κάνουν sidesteps συνέχεια με αποτέλεσμα να τους κυνηγάτε και όταν καταϊδρωμένοι τους φτάνετε, να σας σκοτώνουν σε δευτερόλεπτα; Εκνευριστικό; Πορωτικό; Ο καθένας με τα γούστα του! Εμείς σας περιγράφουμε την εμπειρία μας στο παρακάτω preview παίζοντας το demo της Alpha του Nioh, το νέο Third-Person Action Hack ‘n’ Slash της Team Ninja που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PS4.
Είσαι έτοιμος να πεθάνεις;
Ξεκινάμε την περιήγησή μας στον κόσμο του Nioh και το πρώτο που παρατηρούμε είναι το setting που μοιάζει οπτικά με αυτό της σειράς Onimusha. Βράδυ, σε μια αμμουδιά, με ένα πτώμα δίπλα μας. Όλα δείχνουν πως τα πράγματα δεν θα κυλήσουν τόσο ωραία αυτή την βραδιά...Λίγα μέτρα από το μέρος που ξυπνάμε, βρίσκεται ένα Shrine στο οποίο με το κουμπί Ο, κάνουμε το λεγόμενο Pray και βλέπουμε τα βασικά χαρακτηριστικά του Nioh ανάμεσα στα οποία διακρίνουμε level up, νέα skills και συνδυασμό κινήσεων, το inventory, το summon κάποιου πολεμιστή και το Ki το οποίο αποτελεί το Stamina σας. Τα Shrines είναι κάτι σαν τα Bonfires από την σειρά Dark Souls. Σταματάτε εκεί για να αναπληρώσετε Health και Ki, για να κάνετε level up χρησιμοποιώντας το Amrita και αλλάζετε το Guardian Animal σας, έναν φύλακα ο οποίος ανάλογα με το είδος του (αλεπού, λύκος κτλ) δίνει διαφορετικά buffs. Μην ξεχνάτε πως κάθε φορά που ξεκουράζεστε σε ένα Shrine, οι εχθροί κάνουν respawn.
Σε αυτό το σημείο, να σταματήσουμε και να πούμε πως ο πρωταγωνιστής, William, μοιάζει αρκετά με τον Geralt of Rivia. Όχι, δεν το γράφει η η υποφαινόμενη επειδή έχει κάποιο περίεργο κόλλημα με τον συγκεκριμένο ήρωα ( Oh Geralt!!) αλλά αναφέρεται γενικά στο internet. Προχωρώντας 10 μέτρα από την αρχική μας θέση, βλέπουμε ένα πτώμα το οποίο μπορούμε να ξυπνήσουμε, το κάνουμε, σηκώνεται, πεθαίνουμε στα επόμενα 3 δευτερόλεπτα...έτσι απλά. Ο πολεμιστής που “ξυπνήσαμε” δεν φαινόταν τίποτα σπουδαίο, level 1 έλεγε αλλά μας ξεγέλασε. Κατά την διάρκεια του playthrough παρατηρήσαμε πως υπάρχουν πολλοί τέτοιοι εχθροί στον δρόμο μας και αποτελούν Master αντιπάλους με άμυνες, σωστά blocks, αστραπιαίες κινήσεις και καλό gear. Αν τους σκοτώσετε βέβαια, θα μπορείτε να κάνετε loot τα όπλα τους αλλά καλό είναι να τους αποφύγετε για αρχή μέχρι να μάθετε την σωστή τεχνική.
Σύστημα μάχης και πολύ ξύλο
Στον πηγαιμό για την Ιθάκη, συναντήσαμε πιο εύκολους αντιπάλους. Samurai, σαν και εμάς, με την ψευδαίσθηση ότι θα μας σκοτώσουν έτσι απλά! Η αλήθεια είναι πως μπορεί οι συγκεκριμένοι εχθροί να είναι πιο εύκολοι από τους δαίμονες αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να τους φερθούμε χαλαρά! Συνήθως οι αντίπαλοι αυτοί κάθονται δυο-δυο και ο καθένας κουβαλάει από ένα διαφορετικό όπλο, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να τους αντιμετωπίσετε με άλλες τακτικές και όλα αυτά σε κλάσματα δευτερολέπτων αφού οι επιθέσεις τους είναι γρήγορες και γίνονται σε συνδυασμό ενώ εσείς πρέπει να υπολογίσετε το πότε θα χτυπήσετε, πότε θα κάνετε πίσω για να μην αδείασει το Ki, αν θα μπλοκάρετε, την διάμετρο της Γης σε 50 χρόνια από τώρα κ.α! Εδώ να πούμε ότι καλό είναι να μην αντιμετωπίζετε όλους τους εχθρούς μαζί αλλά να τους απομονώσετε έναν-έναν. Αυτό μπορεί να γίνει πετώντας πέτρες, τραβώντας την προσοχή του ενός, με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί από το group και να κάνει την ζωή μας λίγο πιο εύκολη!
Το σύστημα μάχης μοιάζει αρκετά με αυτό της σειράς Dark Souls. Το βασικό resource σας είναι το Ki, δηλαδή το Stamina σε απλά Αγγλικά. Όσο επιτίθεστε ή κάνετε blocks, το Ki εξαντλείται με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να κάνετε τίποτα μέχρι να το αναπληρώσετε. No Ki = καμία άμυνα στα χτυπήματα = θάνατος. Μόλις χτυπήσετε δύο φορές τον εχθρό, πηγαίνετε πίσω για να αναπληρώσετε την μπάρα και προτιμήστε τα sidesteps και backsteps από το block, το οποίο προτείνεται μόνο σε περιπτώσεις που όντως είναι ανάγκη. Το πως θα πολεμήσουν οι εχθροί σας μπορείτε να το μαντέψετε από τα όπλα που κρατούν. Οι τύποι με τα Axes, είναι αργοί αλλά σας σκοτώνουν με 1-2 Hits. Οι πιο παραδοσιακοί samurai με τα Katana είναι γρήγοροι αλλά αφήνουν περιθώρια για replenish σε περίπτωση που “φάτε” μερικές αδέσποτες ενώ όσοι κρατάνε spears έχουν μέτρια ταχύτητα αλλά μεγάλο range. Καλό είναι να προσαρμόσετε τα όπλα σας με εκείνα του αντιπάλου αλλά επειδή δεν θα είναι δυνατόν αυτό να γίνεται κάθε φορά, μάθετε να πολεμάτε σωστά και με τις ανάλογες υποχωρήσεις.
Φύλα καλά τα Amrita σου!
Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα όπλα και κατά την διάρκεια του gameplay θα τα δοκιμάσετε όπως και να έχει. Ξεκινήσαμε με Katana, στην συνέχεια πήραμε Spear το οποίο μας βοήθησε αρκετά στο να χτυπήσουμε δύο ή παραπάνω εχθρούς ταυτόχρονα και από μακριά και στην συνέχεια λατρέψαμε το Axe το οποίο με τα κατάλληλα skills γίνεται θανατηφόρο και σχετικά γρήγορο. Ένα μυστικό που μάθαμε αργά ή γρήγορα είναι ότι δεν πρέπει να “δενόμαστε” με κανένα όπλο. Νέα Katanas κτλ, πέφτουν συχνά από τους εχθρούς και δίνουν νέα stats ή Buffs. Συνεχώς αλλάζαμε πανοπλίες και όπλα με αποτέλεσμα κάθε μισή ώρα να δοκιμάζουμε και από ένα νέο είδος. Με τα deaths αλλά και τις μάχες, το gear και τα όπλα σπάνε, με αποτέλεσμα έτσι και αλλιώς να τα αλλάζετε κάθε λίγο Repair items υπάρχουν αλλά είναι σπάνια και πραγματικά δεν αξίζει να χαλάσετε τα Amrita σας εκεί.
Τα Amrita αποτελούν τα “χρήματά” σας, όπως στην σειρά Dark Souls είναι τα Souls. Μπορείτε να μαζέψετε Amrita σκοτώνοντας αντιπάλους και να τρέξετε στο επόμενο Shrine για level up και εκμάθηση νέων skills και συνδυασμών κινήσεων. Amrita μπορείτε να μαζέψετε και καταστρέφοντας αντικείμενα από το περιβάλλον, οπότε να προσέχετε από που περνάτε για να μην χάσετε τίποτα γιατί τα skills μετράνε! Τέλος, ας μιλήσουμε για τα Stances. Πρόκειται για διαφορετικές guards, ή αλλιώς στάσεις που κρατάτε εσείς και το όπλο σας. Η stance που κάνετε με το Δ, είναι με το όπλο από ψηλά και οι επιθέσεις που εκτελούνται είναι αργές αλλά δυνατές. Η stance με το Χ εκτελούνται από χαμηλά αλλά πολύ γρήγορα και με μικρότερο impact. Η Stance με το τετράγωνο είναι η πιο balanced με μέτρια χτυπήματα και ταχύτητα ενώ με το Ο δεν έχετε όπλο. Εμείς προτιμήσαμε σε κάθε περίπτωση την στάση του τετραγώνου καθώς οι άλλες απαιτούν και την ανάλογη εξοικείωση.
Τελικές σκέψεις
Το demo της Alpha του Nioh μπορεί να κράτησε λίγο αλλά κατάφερε να περάσει το σωστό μήμυμα. Αν ολοκληρώσετε το demo θα λάβετε το The Mark of the Conqueror DLC το οποίο υστέρα πρόκειται να προσθέσει στην τελική έκδοση κάποια ακόμη. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλούς εχθρούς που θα μας σκοτώσουν άπειρες φορές, ένα νέο Dark Souls γεννιέται, οι Samurai ποτέ δεν ήταν τόσο cool και ποτέ μα ποτέ μην ξυπνάς έναν νεκρό! Αναμένουμε την επίσημη κυκλοφορία του για το ανάλογο review.
Το Nioh θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2016 αποκλειστικά για το PS4. Διαβάστε τα πάντα για το Nioh και συζητήστε μαζί μας στο ανάλογο forum topic.
Comments
Φιλε δεν ξερω γιατι αλλα και εμενα το onimusha μου ηρθε στο μυαλο με το που το ειδα...
Α ναι, γιατί το The Last Of Us κ το Red Dead Redemption δέν ήταν wannabe με τη σειρά τους... Όταν ένας τίτλος έχει παρόμοιο gameplay/mechanics με κάποιο άλλο δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω απο το οτι το συγκεκριμένο mechanic είναι σταθμός. Στην τελική εγώ θέλω κ Dark Souls 4, οπότε αφού δεν έχει, και είμαστε πολλοί, κάποιος θα μας σερβίρει τη δική του εκδοχή, και τον ευχαριστώ ένθερμα.
Το παιχνίδι είναι σε Alpha και ήδη με έχει κολλήσει, γιατί μπορεί να δανείστηκε πολλά, αλλά αναμφίβολα έχει προσθέσει παραπάνω απο αρκετά για να είναι πολύ περισσότερο απο ένα απλό wannabe.
Πάντως ο πρωταγωνιστής μου θυμίζει τον Witcher σε Ιαπωνική εκδοχή.