- Reviews
- Ori and the Blind Forest
Ori and the Blind Forest
HotΒοηθήστε τον Ori να σώσει το δάσος του από την καταστροφή.
Βοηθήστε τον Ori να σώσει το δάσος του από την καταστροφή.
Συνήθως όταν βλέπουμε νέα screenshots ή τρέιλερ από ένα game που πρόκειται να κυκλοφορήσει έχουμε μάθει να... κρατάμε μικρό καλάθι, καθώς έχουμε δει δεκάδες τίτλους να προκαλούν τεράστιο hype, αλλά εντέλει να μην προσφέρουν τα αναμενόμενα. Στην περίπτωση του Ori and the Blind Forest όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς από τα πρώτα gameplay βίντεο ήταν φανερό ότι έχουμε να κάνουμε με μια πραγματικά ιδιαίτερη δημιουργία. Το γεγονός που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη είναι ότι ουσιαστικά εδώ μιλάμε για το πρώτο project της Moon Studios, η οποία με το “καλημέρα” δείχνει ότι έχει τεράστιες δυνατότητες. Στο δυναμικό της συναντάμε developers που έχουν εργαστεί σε μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης όπως την Blizzard, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα στελέχη της βρίσκονται διασκορπισμένα σε διάφορες χώρες του κόσμου.
Βέβαια το όραμα της Moon Studios δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς την υποστήριξη της Microsoft, η οποία στην κυριολεξία "αγκάλιασε" την δημιουργία της indie εταιρείας. Μάλιστα ο Yusuf Mehdi, o υπεύθυνος marketing για το Xbox, είχε προτείνει να ξεκινήσει η press conference της Microsoft στην περσινή Ε3 με το Ori and the Blind Forest, αν και εντέλει προτιμήθηκε το Call of Duty: Advanced Warfare. Ύστερα από αναβολές επί αναβολών λοιπόν, καθώς αρχικά το περιμέναμε τον περασμένο Δεκέμβριο και στη συνέχεια τον Ιανουάριο του 2015, το Ori and the Blind Forest έφτασε στα PC και στο Xbox One (μέσα στο 2015 θα διατεθεί και στο Xbox 360). Ενδεχομένως η καθυστέρηση της κυκλοφορίας οφείλεται στην πρόθεση της Microsoft να το κυκλοφορήσει ταυτόχρονα για PC και Xbox One, καθώς όπως είχε γίνει αρχικά γνωστό θα το βλέπαμε πρωτίστως στο Xbox One και στην πορεία στα άλλα format.
Ένα μελαγχολικό παραμύθι
Όταν είδαμε τις πρώτες εικόνες της παρθενικής δημιουργίας της Moon Studios μας δόθηκε η εντύπωση ότι έχουμε να κάνουμε με ένα Adventure ικανό να αγγίξει και τις πιο ευαίσθητες χορδές μας, όπως συνέβη για παράδειγμα στo Valiant Hearts: The Great War. Κρίνουμε σκόπιμο λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε ότι το Ori and the Blind Forest είναι ένα Action-Adventure/Platform ή Metroidvania αν προτιμάτε. Ο David Clark της Moon Studios είχε δηλώσει ότι τα Rayman και Metroid αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης και πράγματι τα λεγόμενα αυτά ευσταθούν, καθώς το Ori and the Blind Forest έχει πολύ περισσότερα Platform στοιχεία από ανάλογες δημιουργίες, όπως το Super Metroid, το Castlevania: Symphony of the Night ή ακόμη και το Guacamelee!, το οποίο επίσης είχε έντονο Platform ύφος.
Φυσικά οι συγκινητικές στιγμές δεν λείπουν, αν και εντοπίζονται κυρίως στον πρόλογο της ιστορίας. Ο Ori, ένα συμπαθητικό πλάσμα που μοιάζει με γάτα, πέφτει από τον ουρανό και σύντομα βρίσκει καταφύγιο στην αγκαλιά του Naru. O Naru υιοθετεί τον Ori και τα δύο πλάσματα ζουν χαρούμενα στο δάσος Nibel. Ύστερα από μια ανεξήγητη καταστροφή το δάσος αρχίζει σιγά σιγά να αργοπεθαίνει και η τροφή γίνεται εξαιρετικά δυσεύρετη. Ο Naru πεθαίνει από ασιτία (η απίστευτα συγκινητική στιγμή που είδαμε όλοι μας στο τρέιλερ της E3) και ο Ori λυπημένος και εξουθενωμένος ξεκινά ένα ταξίδι μέσα στο δάσος για να βρει φαγητό. Για καλή του τύχη ένα πνεύμα που ονομάζεται Sein αποφασίζει να τον βοηθήσει. Παράλληλα, ο Sein σας αναφέρει ότι μαζί μπορείτε να επαναφέρετε το δάσος στην αρχική του κατάσταση και να σώσετε τον κόσμο. Μετά από αυτή την απαραίτητη εισαγωγή ξεκινά ουσιαστικά η περιπέτειά σας στο Ori and the Blind Forest, η οποία όπως είναι φυσικό κρύβει αμέτρητους κινδύνους.
Με βάση τα παραπάνω είναι φανερό ότι εδώ συναντάμε ένα τυπικό "σώσε τον κόσμο" σενάριο, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν διακρίνεται για την πρωτοτυπία του. Ο τρόπος αφήγησης της ιστορίας πάντως είναι δεδομένο ότι θα σας καθηλώσει, καθώς έχουμε αξιομνημόνευτους χαρακτήρες, αλλά και έναν villain που αποδεικνύεται τραγική φιγούρα. Πραγματικά υπήρξαν στιγμές που το προσωπικό δράμα του villain της ιστορίας μας άγγιξε περισσότερο από αυτό του κεντρικού πρωταγωνιστή. Στο κομμάτι αυτό δεν θα επεκταθούμε παραπάνω για να μην σας δώσουμε spoilers, αλλά είναι γεγονός ότι για κάτι τέτοιες πραγματικά εμπνευσμένες στιγμές οφείλουμε να δώσουμε τα εύσημα στους σεναριογράφους της Moon Studios. Δίχως υπερβολή λοιπόν η μαεστρική αφήγηση της ιστορίας και ο τρόπος με τον οποίο σας αποκαλύπτονται σταδιακά οι διάφορες πτυχές της προσωπικότητας του κάθε χαρακτήρα καταφέρνουν να απογειώσουν ένα τετριμμένο σενάριο και εντέλει να σας κάνουν να ζήσετε μοναδικές στιγμές.
Όταν ο Rayman συνάντησε την Samus Aran
Στην αρχή του ταξιδιού σας ο Ori δεν έχει ιδιαίτερες δυνάμεις. Μέσω του Sein μπορείτε να εκτοξεύσετε μπάλες ενέργειας, το λεγόμενο Spirit Flame, για να σκοτώσετε τους εχθρούς σας, αλλά απαιτείται προσοχή καθώς η συγκεκριμένη επίθεση έχει πολύ μικρό range, αλλά και μεγάλο cooldown. Φυσικά πέρα από το Spirit Flame έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε άλματα και να αποφύγετε τις διάφορες παγίδες που κρύβει το περιβάλλον. Για παράδειγμα, σε πολλά σημεία υπάρχουν αγκάθια, θανατηφόρα χάσματα, τοξικές λίμνες κ.ο.κ.
Σταδιακά βέβαια ο χαρακτήρας σας αποκτά πρόσβαση σε νέες κινήσεις, οι οποίες σας δίνουν την δυνατότητα να φτάσετε σε σημεία που ήταν προηγουμένως δυσπρόσιτα. Λόγου χάρη με το wall jump μπορείτε να πηδήξετε από τοίχο σε τοίχο και με το wall climb να σκαρφαλώσετε με ταχύτητα μια κάθετη επιφάνεια. Από την άλλη με το stomp μετατρέπεστε σε μια μπάλα και μπορείτε να σπάσετε σαθρά τμήματα του δαπέδου ή να σκάσετε με δύναμη πάνω στους εχθρούς σας. Η αλήθεια είναι ότι αντίστοιχα πράγματα έχουμε συναντήσει και σε ανάλογα Metroidvania.
Υπάρχει όμως ένα special power, το οποίο όχι μόνο είναι εξαιρετικά πρωτότυπο, αλλά αποτελεί και τον δομικό λίθο πάνω στον οποίο στηρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του gameplay. Στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε στο Bash. Μέσω του Bash αιωρείστε για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα πάνω σε εχθρούς ή τυχόν projectiles (μπάλες φωτιάς, δηλητηρίου ή ενέργειας που σας εκτοξεύουν οι εχθροί) και στην πορεία μπορείτε να εκτοξευτείτε προς όποια κατεύθυνση επιθυμείτε. Παράλληλα, ο εχθρός ή ενδεχομένως μια μπάλα φωτιάς που σας πέταξε εκτοξεύονται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Με τον τρόπο αυτό λοιπόν έχετε την δυνατότητα να φτάσετε σε ψηλότερα σημεία του χάρτη, αλλά και να σκοτώσετε τους εχθρούς σας με τα ίδια τους τα όπλα.
Στην παραπάνω διαδικασία βέβαια θα πρέπει να βάλετε και λίγο την φαντασία σας να δουλέψει. Αν για παράδειγμα βρεθείτε σε ένα μέρος όπου το δάπεδο είναι καλυμμένο με καρφιά, το πιο πιθανό είναι ότι θα πρέπει να "χρησιμοποιήσετε" τους εχθρούς σας και να εκτοξευτείτε στον αέρα με το Bash. Αρκετές φορές λοιπόν απαιτούνται ιδιαίτερα λεπτοί χειρισμοί από την πλευρά σας, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να εξοικειωθείτε απόλυτα με τα controls. Στο συγκεκριμένο κομμάτι οι developers έχουν κάνει καλή δουλειά, καθώς το μοντέλο χειρισμού είναι ως επί το πλείστον ακριβέστατο.
Και ολίγη από RPG
Πέρα από τα παραπάνω special powers, ο Ori αποκτά πρόσβαση σταδιακά και σε νέα abilities μέσω ενός υποτυπώδους leveling system. Πρακτικά για κάθε εχθρό που εξολοθρεύετε ανταμείβεστε με exp και στην πορεία κερδίζετε ability points, με τα οποία ξεκλειδώνετε διάφορα abilities. Αξίζει να σημειωθεί ό'τι το skill tree που συναντάμε εδώ είναι αρκετά μεγάλο με τρεις ξεχωριστές διακλαδώσεις. Υπάρχουν κάποια utility abilities που σας υποδεικνύουν την τοποθεσία των διαφόρων power-ups στον χάρτη, αλλά και offensive abilities που αυξάνουν την εμβέλεια και την ζημιά που προκαλούν οι επιθέσεις σας.
Μην σας ξεγελά το χαριτωμένο και καρτουνίστικο art direction, o βαθμός πρόκλησης είναι υψηλότατος και θα χρειαστεί να επιδείξετε τεράστια υπομονή για να ολοκληρώσετε την περιπέτειά σας.
Να προσθέσουμε εδώ ότι στον χάρτη υπάρχουν και διάφορα ability spheres που σας ανταμείβουν άμεσα με ένα ability point για να το κατανείμετε όπου επιθυμείτε. Γενικά για να ξεκλειδώσετε όλα τα abilities δεν απαιτείται ιδιαίτερο grinding, καθώς όταν φτάσετε στο τελευταίο level το πιο πιθανό είναι ότι θα έχετε ξεκλειδώσει ότι υπάρχει στο skill tree σας.
Για γερά νεύρα
Από τις πρώτες κιόλας ώρες ενασχόλησής σας με το Ori and the Blind Forest θα διαπιστώσετε ότι ο βαθμός πρόκλησής του είναι αισθητά υψηλός. Εάν δεν εξερευνήσετε διεξοδικά τον χάρτη για να βρείτε όσο το δυνατόν περισσότερα health spheres (αυξάνουν τα hit points σας) είναι μαθηματικά βέβαιο πως κάποια στιγμή θα τα βρείτε σκούρα. Για να αντισταθμιστεί κάπως αυτό το πρόβλημα οι developers έχουν εισάγει έναν μηχανισμό βάση του οποίου μπορείτε να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας σε όποιο σημείο επιθυμείτε. Φυσικά υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις, αλλά θα αναφερθούμε εκτενέστερα σε αυτές παρακάτω.
Για να δημιουργήσετε ένα "checkpoint" και να σώσετε την πρόοδό σας θα πρέπει να ξοδέψετε ένα συγκεκριμένο ποσό σε energy. O μόνος τρόπος για να αυξήσετε τα αποθέματά σας σε αυτό το resource είναι να βρείτε τα σχετικά energy spheres. Ιδιαίτερα στην αρχή θα διαπιστώσετε πως είναι αδύνατο να κάνετε spam τα saves, οπότε θα πρέπει να είστε προσεκτικοί. Εάν για παράδειγμα κάνετε save και τα hit points σας είναι λίγα ενδεχομένως θα πρέπει ένα περάσετε ένα δύσκολο σημείο χωρίς να κάνετε κανένα λάθος. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι εχθροί κάνουν συνεχώς respawn σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία αν δεν κάνετε save, οπότε το έργο σας είναι φανερά δύσκολο.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το δικό μας playthrough διήρκεσε 13 ώρες και 10 λεπτά, εκ των οποίων ο "καθαρός" gameplay χρόνος ήταν 11 ώρες και 10 λεπτά. Στις δύο αυτές παραπάνω ώρες πεθάναμε ακριβώς 667 φορές προσπαθώντας να περάσουμε συγκεκριμένα σημεία, στα οποία η πρόκληση αυξάνονταν κατακόρυφα. Εδώ μιλάμε για τις εξαιρέσεις που αναφέραμε προηγουμένως, καθώς υπάρχουν τρεις σεκάνς έντασης και αγωνίες, στις οποίες θα πρέπει να αποδράσετε από ένα dungeon μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, βρίσκεστε σε μια σπηλιά που σταδιακά πλημμυρίζει και εσείς θα πρέπει με το Bash να εκτοξευτείτε από εχθρό σε εχθρό για να φτάσετε στην έξοδό της. Σε αυτές τις σεκάνς όχι μόνο δεν μπορείτε να κάνετε save, αλλά επιπλέον κάθε λάθος σας οδηγεί πίσω στην αρχή της. Οι παραπάνω στιγμές είναι σίγουρο ότι θα σας οδηγήσουν σε εκνευρισμό, καθώς ουσιαστικά θα πρέπει να καταφύγετε σε trial and error τακτικές.
Εξερεύνησε τα πάντα
Με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα Metroidvania, όπως σωστά υποθέσατε υπάρχουν δεκάδες κρυφά περάσματα στον χάρτη. Για να φτάσετε σε αυτά τα σημεία θα χρειαστεί να αποκτήσετε πρόσβαση σε συγκεκριμένα special powers. Το πρόβλημα είναι ότι σε αντίθεση με ανάλογες δημιουργίες, εδώ δεν υπάρχει καμιάς μορφής fast travel, κοινώς θα πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για να κάνετε backtracking. To μόνο παρήγορο στην όλη υπόθεση είναι ότι όταν έχετε αποκτήσει όλες σας τις δυνάμεις και έχετε ξεκλειδώσει όλα τα abilities του skill tree είναι πολύ πιο εύκολο να αντιμετωπίσετε τους εχθρούς που θα συναντήσετε στον δρόμο σας.
Εάν αποφασίσετε να εξερευνήσετε όλον τον χάρτη και να βρείτε όλα τα "μυστικά" θα χρειαστεί να αφιερώσετε περίπου στις 12-13 ώρες, οπότε θα λέγαμε ότι η συγκεκριμένη κυκλοφορία προσφέρει αρκετά καλό value for money, με δεδομένο ότι κοστίζει 19.99 ευρώ. Στο δικό μας playthrough εξερευνήσαμε σχεδόν όλον τον χάρτη, αλλά βρήκαμε μόλις το 30% των secrets, οπότε υπάρχει αρκετό ψωμί για ενδεχόμενα playthroughs. Ένα στοιχείο που προσωπικά μας απογοήτευσε είναι ότι από την στιγμή που μπείτε στο τελευταίο level δεν μπορείτε να επιστρέψετε πίσω για να συλλέξετε ενδεχομένως αντικείμενα που σας ξέφυγαν.
Πιο όμορφο δεν γίνεται
Για την ανάπτυξη του Ori and the Blind Forest η Moon Studios χρησιμοποίησε την Unity engine, μιας μηχανή γραφικών που είναι εξαιρετικά δημοφιλής τον τελευταίο καιρό στις τάξεις των indie developers. Από εικαστικής πλευράς η εν λόγω δημιουργία δεν επιδέχεται ιδιαίτερη κριτική, καθώς ο κόσμος του παιχνιδιού "ζωντανεύει" στην κυριολεξία στην οθόνη σας. Παρά το 2D ύφος θα διαπιστώσετε ότι στο περιβάλλον τίποτα δεν είναι στατικό, τα ρυάκια, η βλάστηση, οι άνεμοι που φυσούν, η καυτή λάβα στο τελευταίο level, όλα βρίσκονται σε μια αδιάκοπη κίνηση. Ιδιαίτερα στο κομμάτι των particle effects, οι developers έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Επίσης, ολόκληρος ο κόσμος είναι ανοιχτός προς εξερεύνηση, χωρίς εκνευριστικά loading times που διακόπτουν την ροή του gameplay. To μοναδικό ψεγάδι που παρατηρήσαμε εντοπίζεται σε κάποιες μικρές μεν, αισθητές δε πτώσεις του frame rate σε συγκεκριμένα σημεία, κυρίως κατά την διάρκεια των σεκάνς... απόδρασης που αναφέραμε παραπάνω.
Στον ηχητικό τομέα συναντάμε ένα εξίσου εξαιρετικό αποτέλεσμα, με ένα μελαγχολικό ambient/ethnic soundtrack που θα σας κρατήσει ευχάριστη συντροφιά, όσο εξερευνάτε τον κόσμο του Ori and the Blind Forest. Επίσης, το voice acting γίνεται σε μια γλώσσα που επινόησαν οι developers και με αυτό τον τρόπο σας δίνετε η αίσθηση ότι πραγματικά ταξιδεύετε στο αρχαίο δάσος του Nibel. Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στα ηχητικά εφέ, τα οποία είναι τόσο ρεαλιστικά που σε αρκετές περιπτώσεις καταφέρνουν ακόμη και να σας αγχώσουν. Για παράδειγμα, ο ήχος που κάνει ένα ποτάμι λάβας, καθώς απειλεί να σας καταπιεί, θα σας δώσει την αίσθηση ότι πράγματι η λάβα βρίσκεται ξοπίσω σας.
Ένα απόλυτα επιτυχημένο ντεμπούτο
Το Ori and the Blind Forest είναι μακράν η πιο ποιοτική indie δημιουργία που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, καθώς κοιτά στα ματιά κορυφαίες κυκλοφορίες του συγκεκριμένου χώρου όπως το Limbo ή το Journey. Φυσικά είναι περιττό να αναφέρουμε ότι αν αγαπάτε games όπως το Super Metroid και το Rayman Legends ή αν σας αρέσουν τα Platform γενικότερα επιβάλλεται να το αποκτήσετε άμεσα. Όσον αφορά την Moon Studios τώρα, αν κρίνουμε από αυτό το πρώτο δείγμα γραφής είναι φανερό ότι η εν λόγω εταιρεία έχει τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει και να μας χαρίσει ακόμη καλύτερες δημιουργίες στο μέλλον.
Θετικά:
- Απίστευτο art direction
- Εξαιρετικό soundtrack και ηχητικά εφέ
- Τεράστιος χάρτης με δεκάδες κρυφές τοποθεσίες για να εξερευνήσετε
- Χαμηλή τιμή διάθεσης
- Ικανοποιητική διάρκεια
- Συγκινητικό σενάριο
Αρνητικά:
- Η κατακόρυφη αύξηση του βαθμού πρόκλησης σε συγκεκριμένα σημεία
- Μικρές πτώσεις του frame rate
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 9.5
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 7
Γενικά: 8.5
Θέτει πολύ νωρίς υποψηφιότητα για το Platform της χρονιάς.
Παντελής Δασκαλέλος
NEWS VIEW ALL
User reviews
Το ταξίδι μας ξεκινάει απο την στιγμή που ο νεογέννητος Ori πέφτει απο το μεγάλο δέντρο κατά την διάρκεια μιας καταιγίδας και αργότερα εντοπίζεται απο την Naru η οποία αποφασίζει να μεγαλώσει τον Ori σαν παιδί της.Η ευτυχία τους όμως κράτησε λίγο καθώς το spirit tree έχασε την δύναμη του με αποτέλεσμα το δάσος να αρχίσει να πεθαίνει.Έτσι ο Ori θα προσπαθήσει να επαναφέρει το δέντρο στην αρχική του δόξα.Το guardian spirit μας θα λάβει την βοήθεια άλλων υπερασπιστών του spirit tree.Όπως αργότερα θα ανακαλύψετε, ο λόγος που το spirit tree έχασε την δύναμη του, είναι η Kuro,μια μεγάλη κουκουβάγια η οποία θέλει εκδίκηση για τον χαμό των παιδιών της.
Τα γραφικά του Ori And the Blind Forest είναι εκπληκτικά και πολύ προσεγμένα για ένα 2d platform.Σίγουρα ένα απο τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού είναι τα τοπία που μπορείτε να εξερευνήσετε με ελευθερία.Αν και στην οθόνη σας θα υπάρχουν πολλά χρώματα, το παιχνίδι δεν θα σας κουράσει καθόλου.
Όσον αφορά το gameplay, έχετε κάποια special abilities τα οποία μπορείτε να ξεκλειδώσετε καθώς προχωράτε την ιστορία τα οποία είτε θα σας βοηθήσουν στην εξερεύνηση του χάρτη είτε κατά την διάρκεια της μάχης ή και τα δύο.Το επίπεδο δυσκολίας είναι αρκετά δύσκολο ακόμα και σε χαμηλά επίπεδα δυσκολίας και σίγουρα θα πεθάνετε πολλές φορές μέχρι να το τερματίσετε.Ακόμα έχετε την δυνατότητα να αναβαθμίσετε τις ήδη υπάρχουσες ικανότητες του Ori μέσω κάποιων talent trees.Το RPG στοιχείο είναι μια ωραία πινελιά στο ήδη απολαυστικό gameplay.
Επιπροσθέτως το soundtrack του παιχνιδιού είναι απο τα καλύτερα που έχετε ακούσει ποτέ.Η μουσική του παιχνιδιού σας βοηθάει να "μπείτε στο πετσί" του ρόλου και συνάδει απόλυτα με την φάση στην οποία βρίσκεστε, είτε αυτή είναι η εξερεύνηση είτε κατα τη διάρκεια μάχης.
Τέλος το Ori And the Blind Forest σίγουρα είναι απο τα πιο εντυπωσιακά 2d platform games που υπάρχουν.Έχει εκπληκτικό gameplay,συμπαθητικούς χαραχτήρες,συγκινητικό σενάριο, υπέροχα γραφικά και καλοφτιαγμένο soundtrack.Στα 20 ευρώ δύσκολα θα βρείτε κάτι καλύτερο στο είδος του.
Βέβαια δεν ήταν και τα πάντα θετικά . Ένα πρόβλημα το οποίο πολύ με απογοήτευσε ήταν ο τεράστιος βαθμός δυσκολίας σε κάποια σημεία και μετά από 20 λεπτά ατελείωτων προσπαθειών απλά καταντάει γελοίο . Άλλο ένα πρόβλημα ή μάλλον όχι πρόβλημα αλλά έληψη ήταν το γεγονός ότι το ori μπορεί να εποτεθεί μόνο με έναν τρόπο . Θα μπορόυσε λοιπόν να υπάρχει η επιλογή για το πως να επιτείθεται το ori π.χ rapid fire-λίγο damage , πολύ damage χαμηλό fire rate κλπ . Επίσης θα ήταν ωραίο ένα multyplayer mode !
Πέρα από κάθε πρόβλημα το Ori and the Blind Forest είναι ένα από τα ωραιότερα παιχνίδια που έχω παίξει εως τώρα , το story συγκινεί ακόμα και με την τρίτη φορά που θα τερματίσεται και είναι η καλήτερη αρχή που θα μπορούσε ποτέ να έχει η Moon Studios !
Comments
Δεν δίνω spoilers, αλλά παίχτο με την κοπέλα σου ξανά και θα αρχίσει να σου μιλάει μόλις προχωρήσει κάπως η ιστορία.