Παίζοντας το demo του Metal Gear Rising: Revengeance παρατήρησα τα εξής. Καταρχήν η μηχανή γραφικών είναι ολοκαίνουργια (τουλάχιστον έτσι μας λέει η Platinum Games) με όμορφα physics και το frame rate να διατηρείται υψηλό. Περίμενα να χρησιμοποιηθεί μια τροποποιημένη engine του Metal Gear Solid 4 -τουλάχιστον έτσι μου έμοιαζε αρχικά- όμως έπεσα έξω.
Πάμε στον τομέα του gameplay που είναι και το ζουμί. Η έλλειψη Stealth στοιχείου όπως το γνωρίζουμε από το Metal Gear Solid, είναι ένα πρόβλημα. Από τη στιγμή που η ενέργεια του Raiden πέφτει σε ρυθμούς αντίστοιχους με του Solid Snake, είναι αδύνατο για τον ήρωα να μπορέσει να ελέγξει τόσους εχθρούς μαζί, την στιγμή που ο καθένας τους θα τον αρχίσει στα αυτόματα, τις οβίδες bazooka ή μέσα σ' όλα αυτά θα έχει και τα Gear Rex να τον ποδοπατάνε. Δεν υπάρχει stealth, δεν υπάρχει μέρος να κρυφτείς, το σκηνικό θυμίζει Ninja Gaiden ένα πράμα και δεν με ξετρελαίνει.
Τουλάχιστον, ο χειρισμός είναι ακριβής, παρότι πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εσάς στη χρήση του L1 θα προτιμήσουν μαζί τα τετράγωνο και Δ για τα χτυπήματά τους παρά το δεξί αναλογικό stick, το οποίο λόγω της δύσχρηστης κάμερας του αριστερού αναλογικού (το οποίο αλλάζει σε κάμερα όταν πατάτε το L1) μπερδεύει αρκετά.
Στα highlights το ότι μπορείτε να πετσοκόψετε τα πάντα. Ακόμα και...γέφυρες που θα σας βοηθήσουν να περάσετε απέναντι. Φτου κι απ' την αρχή αν το κάνετε, στο τελευταίο checkpoint.