Ο Hans Lo μιλάει για το Μortal Kombat
Μιλήσαμε με τον Hans Lo, Senior Producer του Mortal Kombat, σχετικά με την επαναφορά του δημοφιλούς fighting game.
Το Mortal Kombat επιστρέφει στο προσκήνιο. Μετά τα μέτρια Mortal Kombat: Armageddon το 2006 και Mortal Kombat vs DC Universe το 2008, αυτή τη φορά η Warner, εταιρεία που εξαγόρασε την Midway, ετοιμάζει μία ακόμη έκδοση. Το ένατο Mortal Kombat επιστρέφει στις ρίζες του κι αυτό φαίνεται ακόμα κι απ' το όνομά του, καθότι αναφέρεται ξανά ως "Mortal Kombat". Το gameplay θα είναι παραδοσιακά 2D, αλλά με γραφικά σύγχρονων προδιαγραφών, ενώ όλοι οι χαρακτήρες της σειράς που γνωρίζουμε έως σήμερα θα παρελαύσουν μπροστά από την οθόνη σας.
Εμείς απ' την πλευρά μας, παίξαμε την beta έκδοση του παιχνιδιού στην Gamescom και συνομιλήσαμε με τον Hans Lo, επικεφαλή παραγωγής του project, για να δούμε τι μας επιφυλάσσει η ομάδα του απ' τη νέα χρονιά.
GW: Πόσο καιρό αναπτύσσετε το Mortal Kombat;
HL: Σχεδόν δύο χρόνια. Έξι μήνες στην αρχή κι ενάμιση χρόνο αφότου έγινε η εξαγορά απ’ την Warner.
GW: Σε γενικές γραμμές τι θα πρέπει να αναμένουμε απ’ τη νέα αυτή έκδοση;
HL: Καταρχήν μένουμε πιστοί στο 2D. Είναι κάτι που ζητούσαν κι οι οπαδοί μας άλλωστε. Χρησιμοποιούμε επίσης πολύ καλύτερη τεχνολογία στο gameplay και στις κινήσεις των χαρακτήρων. Στο θέμα των γραφικών, παρότι έχουμε 2D, ο σχεδιασμός των μαχητών τα εφέ και το αίμα, απεικονίζονται πολύ πιο ρεαλιστικά.
GW: Κρύβει κάποιες εκπλήξεις το νέο MK;
HL: Βεβαίως. Καταρχήν θα μπορείτε και πάλι να αλληλεπιδράσετε με το background, όπως για παράδειγμα να αποτελειώσετε κάποιον με fatality και να τον στείλετε σε καρφιά, σε οξύ και πάει λέγοντας. Υπάρχει ακόμη πολύ ισχυρός φωτισμός τόσο σε κάθε σας βήμα όσο και στα περιβάλλοντα.
GW: Θα υπάρχει online mode;
HL: Ναι, θα μπορείτε να παίξετε 2-4 παίκτες online. Οι αναμετρήσεις θα είναι πάντοτε με δύο ενεργούς παίκτες και θα υπάρχουν ζευγάρια των δύο. Δηλαδή οι δύο παίκτες θα μάχονται κι οι άλλοι δύο θα βρίσκονται σε ετοιμότητα στην αναμονή.
GW: Τι νέο έχουμε στις ειδικές κινήσεις;
HL: Θα υπάρχουν special combos, με περισσότερους συνδυασμούς κουμπιών, τα οποία θα κάνουν ακόμα μεγαλύτερη ζημιά. Ουσιαστικά τα special combos θα μοιάζουν με τις απλές ειδικές κινήσεις των χαρακτήρων, με τη διαφορά ότι τα αποτελέσματά τους θα είναι πολλαπλάσια των ειδικών κινήσεων του καθενός.
GW: Θεωρείς τον χειρισμό εύκολο για τους αρχάριους gamers; Γιατί παίζοντας το παιχνίδι δυσκολεύτηκα λίγο με τις ειδικές κινήσεις.
HL: Αν και το Mortal Kombat απευθύνεται σε λίγο πιο εξειδικευμένο κοινό, δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα.
GW: Πέρα από τα Fatalities, θα υπάρχουν Babalities ή Animalities στην τελική έκδοση;
HL: Όχι σε αυτή την έκδοση, ίσως στο μέλλον. Προς το παρόν θα έχουμε κάποια Fatalities έκπληξη!
GW: H ημερομηνία κυκλοφορίας;
HL: Προς τέλη Μαρτίου του 2011 για Playstation 3 και Xbox 360.
GW: Θα υπάρξει έκδοση και για PC;
HL: Προς το παρόν όχι. Δεν σου λέω με σιγουριά ότι δεν θα υπάρξει ποτέ έκδοση για PC, απλά αυτή τη στιγμή δεν έχουμε ασχοληθεί καθόλου με το συγκεκριμένο θέμα. Είμαστε μόνο επικεντρωμένοι στην έκδοση των κονσολών.