Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Mortal Kombat (2011)

More
24 Jun 2009 20:18 #54910 by Πασχάλης Μαυρωδής
Το παρόν topic αποτελεί τον χώρο συζήτησης σχετικά με τον επερχόμενο τίτλο της σειράς Mortal Kombat. Αφορμή στάθηκε μία πρόσφατη ανακοίνωση του Ed Boon, σύμφωνα με την οποία το επίπεδο της βίας δεν θα περάσει απαρατήρητο στο νέο αυτό δημιούργημα της Midway...

Ιδού και ολόκληρο το άρθρο...
www.gameworld.gr/index.php?optio ... -game-news

Διαβάστε το Review

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2009 00:48 #54940 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Τα ωραια νεα;
M for Mature :D

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2009 01:07 #54941 by Πασχάλης Μαυρωδής
Σίγουρα όμως δεν μετράει μόνο αυτό... Θέλω να δω ένα καλοστημένο fighting game που θα εμβαθείνει στους χαρακτήρες και θα έχει και κάτι να πει από θέμα ιστορίας. Εντάξει, μπορεί τα παιχνίδια αυτού του είδους να μην ενδείκνυνται ιδιαίτερα για εμβάθυνση στο σενάριο, αυτό δεν σημαίνει όμως οτι δεν πρέπει να μην τυχάνουν κάποιας προσοχής στον συγκεκριμένο τομέα...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2009 01:14 #54942 by Μπάμπης Χαραλάμπους

SquallLeonheart wrote: Σίγουρα όμως δεν μετράει μόνο αυτό... Θέλω να δω ένα καλοστημένο fighting game που θα εμβαθείνει στους χαρακτήρες και θα έχει και κάτι να πει από θέμα ιστορίας. Εντάξει, μπορεί τα παιχνίδια αυτού του είδους να μην ενδείκνυνται ιδιαίτερα για εμβάθυνση στο σενάριο, αυτό δεν σημαίνει όμως οτι δεν πρέπει να μην τυχάνουν κάποιας προσοχής στον συγκεκριμένο τομέα...


Εγώ θέλω νέες κινήσεις και fatalities ίσως και εναν νεο παίκτη!

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2009 15:08 #54960 by Στέφανος Τρίγγας
Εγω τοσα χρονια στο Mortal Combat βλεπω τα ιδια και τα ιδια και θα μου αρεσε να δω για αλλαγη καινουργιες κινησεις και νεους χαρακτηρες αλλα να μεινουν και οι κλασσικοι παλλιοι γιατι σε καποια Mortal Combat αν θημαμε καλα δεν τους ειχαν ολους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jul 2009 18:52 #55550 by Milkman14
Replied by Milkman14 on topic Mortal Kombat (2011)
Στο Mortal Kombat:Armageddon ειχε παρα πολλους παικτες.αφου βαλανε και και παικτες που τους ειχα κσεχαση τελειωσ απο τα προηγουμενα.Εμενα ποιο πολυ μου αρεσα τα παλια Mortal Kombat οπου οι κηνισεις ηταν απλες και δεν χρειαζοταν να κανεις και πολλα combo.Απο το Deadly Alliance και μετα μου φανηκε καπως αργο το gameplay.Ελπιζω το καινουργιο που θα βγει να αποκλειστηκα Mortal Kombat και οχι σαν το προηγουμενο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jul 2009 01:08 #56040 by Nickltd
Replied by Nickltd on topic Mortal Kombat (2011)
Η σειρά θέλει πολλή δουλειά για να ξαναφτάσει εκεί που ήτανε κάποτε. Πρέπει να αλλάξει εντελώς στυλ χειρισμού για να ανταγωνιστεί τα παιχνίδια που βγαίνουν αυτές τις μέρες. Την εποχή που κυκλοφόρησε το πρώτο είχαμε ενθουσιαστεί με τα γραφικά που ήταν ρεαλιστικά(για τότε...) και το αίμα/fatalities.. Για αυτό τον λόγο τα πρώτα 2 και λιγότερο ίσως το 3 είχαν τόσο μεγάλη επιτυχία. Σήμερα αυτά δεν είναι τπτ και η σειρά από άποψη gameplay έχει βαλτώσει.

Ελπίζω ρε γμτ να το χειριστούν σωστά, θα μου άρεσε ένα αληθινό fighting game Mortal Kombat.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jul 2009 10:43 #56044 by Stathis Yannacopoulos
Αλήθεια πόσα fighting games του ίδιου σκεπτικού έδωσαν κάτι διαφορετικό στο είδος εδώ και χρόνια.. Μάλλον κανένα. Αν διευρύνουμε λίγο την κατηγορία fighting games μόνο το fight night και το UFC undisputed 2009 έδωσαν μια διαφορετική νότα σε αυτό το είδος. Αν μιλάμε τώρα για το Street Fighter/MK κάποια super/ultra combos δεν αλλάξανε τρελά το gameplay. Δεν ξέρω τι περιθώρια βελτίωσης έχει αυτο το είδος. Πάρτε για παράδειγμα το SF IV. Ελάχιστα καινούργια πράγματα αλλά όμως αυτό που ήθελε να κάνει το έκανε καλά.
Αν το νέο που θέλετε είναι πίστες, χαρακτήρες και κινήσεις λογικά θα υπάρχουν.. απλά δεν βλέπω το βήμα παραπάνω. Ίσως στο κάτω κάτω να είναι καλό αυτό γιατι αυτά τα παιχνίδια απευθύνοντε βασικά στους fans.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jul 2009 14:26 #56061 by Nickltd
Replied by Nickltd on topic Mortal Kombat (2011)
Φίλε Panteiakos, μην βάζεις το Street Fighter και το Mortal Kombat στο ίδιο τσουβάλι, γιατί υπάρχει μία μεγάλη διαφορά μεταξύ τους. :)

Το SF, από όταν βγήκε το 2 παίζεται πολύ ανταγωνιστικά, και σήμερα έχει αναπτυχθεί μία μεγάλη σκηνή παγκοσμίως με επαγγελματίες παίκτες και πρωταθλήματα. Δεν έχει λόγο να αλλάξει κάτι από την στιγμή που η συνταγή δουλεύει. Γι΄αυτό και το Street Fighter 4, βασίζεται στο κλασικό gameplay που όλοι έχουν μάθει εδώ και τόσα χρόνια.

Από την άλλη το Mortal Kombat δεν ξέρω αν παιζόταν ποτέ τόσο ανταγωνιστικά. Μάλλον έκανε επιτυχία λόγο των γραφικών, του shock value και των μυστικών.

Σήμερα εκτός του Street Fighter 4, στις κονσόλες κυκλοφορούν/θα κυκλοφορήσουν τα Soul Calibur 4, Tekken 6, BlazBlue, Marvel vs Capcom 2 και King of Fighters XII. Μπορεί και να μου διαφεύγει κάποιο. Το καθένα από αυτά έχει "σκηνή" παικτών, επειδή πολύ απλά τα παιχνίδια έχουν βάθος και έχουν φτιαχτεί για πολύ ξύλο. Το MK σε σύγκριση είναι για να παίζουν παιδάκια.

Και αυτό είναι το πρόβλημα τλκ με το MK, ποτέ δεν ήταν "εντάξει". Πάντα έπασχε. Και χρόνια μετά το MK vs DC συνεχίζει να ακολουθεί την ίδια ποζεροφιλοσοφία. Φοβερά γραφικά, ρίξανε και ήρωες από την DC για να τσιμπήσουν και άλλα fanboys, μειώσανε κάπως την βία για να το αγοράσουν οι γονείς στα παιδάκια, και ανάψανε και ένα κερί για να πάνε καλά οι πωλήσεις. :P

Το καινούργιο πρέπει να χτιστεί από το μηδέν για να γίνει ανταγωνιστικό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jul 2009 14:49 #56068 by Stathis Yannacopoulos
Ως gamer αρκετά χρόνια θεωρώ οτι το SF VS MK είναι οτι για τα platform το Sonic vs Mario. Είναι 2 arch rivals. Μην ξεχνάς οτι σημείο αναφοράς για το SF ήταν το 2.. Μετά το 2 βγηκάν πάρα πολλά που αρκετοί ίσως να μη τα θυμούντε καν και ήταν απλές αναβαθμίσεις του πρώτου η ελαφρώς διαφορετικά. Επομένως έχει και SF αποτυχίες. Το DC VS MK ήταν απλά μια κακή παρένθεση.
Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά όποιος έζησε σε εφηβεία full release ΜΚ1-2-3 πιστεύω οτι αναγνωρίζει χαλαρά το MK άξιο αντίπαλο του SF. Τα γραφικά του η πρωτόγνωρη βια τα fatalities χαρακτήρες με βάθος κτλ είχαν κάνει πάταγο. Σαφώς και όλα αυτά τα σημεία είναι κομμάτια του gameplay όχι κάτι ξεχωριστά απο αυτό. Αν μου πεις τι σε έκανε να θεωρείς μεγάλο το MK εγώ θα σου απαντήσω.. εύκολα το gameplay του. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί τα παιχνίδια που ανέφερες έχουν μεγαλύτερο βάθος απο το MK. Χωρίς να διεκδικεί δάφνες στόρυ το θεωρώ χαλαρά ανώτερο και βαθύτερο απο αυτό του SF. Είχε γραφικά είχε ωραία moveset είχε σε μικρό βαθμό αλλα είχε αλληλοεπίδραση με το περιβάλλον είχε fatalities. Όπου και να το ψάξω πχ.. δεν μπορώ να βρω γιατί το ΜΚ μπορεί να θεωρηθεί ρηχό. Σε κανένα τομέα.
Οι gamers είναι μεγαλύτερη ποσότητα απο το τι κάνουν μερικές εκατοντάδες παίχτες φανατικοί του SF. Δεν καταλαβαίνω γιατί το MΚ πρέπει να αλλάξει τόσο να πετύχει. Θέλει απλά λίγο προσοχή και να αποφύγουν τα λάθη που έγιναν στο DC VS MK.
Αν θέλεις την άποψη μου είμαι περισσότερο fan του SF αλλά μόνο για 0.1 στα 10

Please Log in or Create an account to join the conversation.