Παρε βαθια ανασα και διαβασε
Το προβλημα το παρουσιασε το Plextor CD-R. Κατ'αρχας, οσα cd καταφερα να γραψω, ειχαν errors. Κατα δευτερον, ο υπολογιστης δεν το εβλεπε παντα, ουτε το Bios. Οταν εκανα επανεκκινηση, το εβλεπαν κανονικα. Σκεφτηκα οτι ισως ηθελε update το Bios, η οτι καποια συνδεση με το τροφοδοτικο ισως δεν ειχε γινει σωστα. Ισως παλι να μην ηταν συμβατο με τη motherboard. Επειδη δεν ειμαι τεχνικος, το εδωσα στους ειδικους για να το ελεγξουν, και μου το επεστρεψαν λεγοντας μου οτι λειτουργει κανονικα. Εγινε μια, δυο φορες, και δεν ξαναπηγα. Το μονο μου λαθος ηταν οτι δεν εκανα φασαρια για να αναγκαστουν να κανουν να λειτουργησει κατι για το οποιο ειχα ξοδεψει 1500 ευρω. Αλλα εβαλα μυαλο απο τοτε...
Οσο για αυτο που ειπες να μην στηριζομαι στους ειδικους γιατι μπορει να ξερουν αλλα και μπορει να μην ξερουν, θα επιμεινω οτι αφου ειναι στη συγκεκριμενη θεση ειναι υποχρεωμενοι να ξερουν, και θα σου εξιστορησω το εξης συμβαν:
Πριν απο σχεδον μισο χρονο, αγορασα ενα laptop HP Pavilion, ωστε να μπορω να το παιρνω μαζι μου επειδη ταξιδευω συχνα. Ολα καλα, εκτος απο ενα προβλημα: Τα 2 GB RAM δεν μου αρκουσαν, οποτε αποφασισα να βαλω αλλα 2. Απο το καταστημα που το αγορασα, μου ειπαν οτι επρεπε να στειλουν το μηχανημα στην HP για να μου βαλει μνημη, κατι που θα κοστιζε τα λεφτα της μνημης + εργασια, χωρια οι μερικες εβδομαδες αναμονης. Ανυπομονος οπως ημουν και γνωριζοντας οτι η εγγυηση του laptop θα επαυε να ισχυει, πηγα στα e-shop για να αγορασω μια μνημη. Μιλησα με το παλικαρι που με εξυπηρετησε, μου προτεινε μια μνημη λεγοντας μου οτι ειναι συμβατη με το laptop μου, και τον ρωτησα σε περιπτωση που δεν ειναι συμβατη αν μπορω να την αλλαξω. Μου απαντησε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι συμβατη και οτι αν δε λειτουργει καλα, μπορω να την αλλαξω. Εφυγα ησυχος.
Εκανα σωστα τη διαδικασια, εβαλα τη μνημη στο laptop, και με φρικη διαπιστωσα οτι το συστημα σερνοταν, παροτι τα Windows εβλεπαν οτι ειχα 4 GB RAM. Τοτε σκεφτηκα οτι η μνημη ηταν ελαττωματικη και πηγα παλι στα e-shop με το laptop και τη μνημη μαζι.
Αφου περιμενα καμποσες ωρες για να κανουν τεστ στη μνημη, μου απαντησαν οτι η μνημη ηταν οκ. Τοτε τους ειπα οτι αφου η μνημη ειναι οκ και το laptop μου ειναι ok τοτε σιγουρα η μνημη δεν ηταν συμβατη. Θυμησα τοτε στον πωλητη οτι ειχα δικαιωμα να αλλαξω τη μνημη και μου ειπε οτι επρεπε να αφησω το laptop και τη μνημη στους τεχνικους τους, ωστε να ελεγξουν αν οντως ειναι συμβατα και να μου απαντησουν σε μερικες εβδομαδες (!) Δηλαδη, για ενα δικο τους λαθος και για να αποφυγουν εργασια λιγων λεπτων, ειχαν την απαιτηση ο πελατης τους να αφησει το (αχρηστο προσωρινα, λογω της ελλατωματικης μνημης) αντικειμενο της δουλειας του στους τεχνικους τους για κανα μηνα! Τους ειπα οτι κατι τετοιο ηταν αδυνατον, αφου χρειαζομαι το laptop για την εργασια μου. Σου θυμιζω τα λογια του πωλητη (που δουλεια του ηταν να βοηθαει τον καθε σχετικο και ασχετο να κανει μια σωστη αγορα), ο οποιος με ωθησε να κανω μια λανθασμενη αγορα και επειτα αρνουταν πεισματικα να με εξυπηρετησει, παροτι ειχα τηλεφωνησει στα κεντρικα του e-shop και μου ειχαν πει να παω στο καταστημα για να μου αλλαξουν τη μνημη.
Μετα απο το παθημα του Πλαισιου ομως, δεν υπηρχε περιπτωση να τους τη χαρισω. Μιλησα με τον προισταμενο, του εξηγησα το προβλημα και οτι το φταιξιμο ηταν του πωλητη, και του απαιτησα να δωσει το laptop και τη μνημη στους τεχνικους ωστε να διαπιστωσουν οτι οντως δεν ηταν συμβατα (κατι που απαιτουσε λιγα λεπτα), .
Προς τιμην του δεχτηκε να με εξυπηρετησει, το εδωσε στο τεχνικο τμημα οπου διαπιστωσαν το αυτονοητο (προβλημα συμβατοτητας). Μου αλλαξαν τη μνημη, πληρωσα τη διαφορα, και ολα οκ (αν εξαιρεσεις την ταλαιπωρια που τραβηξα).
Το συμπερασμα ειναι, οτι δουλεια των πωλητων ειναι να γνωριζουν καλα το αντικειμενο τους. Διαφορετικα, ας το εκαναν super market ωστε να μπαινω εγω και ο καθενας με ενα καλαθι και να κανουμε τη δουλεια μας. Στο κατω κατω, αυτο που διαφημιζουν οι παραπανω εταιριες ειναι η εξειδικευση των υπαλληλων τους. Διαφορετικα, δεν θα ειχα τετοιες απαιτησεις.
Φυσικα η σωστη εξυπηρετηση πελατων ειναι ουτοπια για την Ελλαδα, και συμφωνω μαζι σου οτι ο πωλητης μπορει να ειναι ασχετος και οτι οι τεχνικοι μπορει να σε γραψουν στα @@ τους. Αλλωστε, ειναι γνωστο οτι στη χωρα μας τα δικαιωματα των καταναλωτων εξαπατουνται καθημερινα. Αυτο δε σημαινει ομως οτι δεν μπορουμε να τους κραξουμε, να διεκδικησουμε τα δικαιωματα μας και να επιλεξουμε μια πιο εξυπηρετικη εταιρια την επομενη φορα. Στο κατω κατω δεν μας τα χαριζουν, τα πληρωνουμε.
Αν δεν ξερεις απο μαγειρικη, ρωτας τον μαγειρα τι υλικα να παρεις. Εσυ αγοραζεις τα υλικα, αλλα εκεινος μαγειρευει το παστιτσιο. Αν δε δεσει καλα η μπεσαμελ, το φταιξιμο ειναι του μαγειρα.