Η Hellas on Line πριν λίγες μέρες άλλαξε πρόσωπο και γενικότερα επαναπροσδιόρισε την στρατηγική της στο παιχνίδι των τηλεπικοινωνιών. Μεγάλο πλεονέκτημα της εταιρείας η σύναψη συμφωνίας με την Vodafone. Αναλυτικά το δελτίο τύπου...
Δελτίο Τύπου:
hellas online: Νέα εταιρική ταυτότητα, νέο πρόσωπο, νέα πορεία. Ένας μεγάλος τηλεπικοινωνιακός πάροχος.
Αθήνα – 11 Ιουνίου 2007 – Η hellas online αλλάζει πρόσωπο. Ένας νέος αέρας, με φως αισιοδοξίας και δυναμισμού αποπνέει στον κόσμο της. Η εταιρία λανσάρει σήμερα το νέο της λογότυπο και τη νέα της εταιρική εικόνα, υιοθετώντας μία ταυτότητα που σηματοδοτεί τη δυναμική αλλαγή και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της, με μια φρέσκια εικαστική προσέγγιση.
Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της hellas online είναι αποτέλεσμα της ξεκάθαρης στρατηγικής της να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα μετά τον ΟΤΕ. Μιας στρατηγικής που ξεκίνησε με την πλήρη εξαγορά των Αττικών Τηλεπικοινωνιών και στη συνέχεια με την αποκλειστική εμπορική συμφωνία με τη Vodafone. Μιας στρατηγικής που απαιτεί σκληρή δουλειά, μεγάλες επενδύσεις, σοβαρότητα και συνέπεια.
Ο κ. Στέφανος Λουκάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της hellas online δήλωσε: «Η νέα εταιρική ταυτότητά μας είναι ορόσημο στην πορεία μας. Θα ήθελα να συγχαρώ τους συνεργάτες μας για την εξαιρετική δουλειά που δίνει ʽεικόναʼ στο όραμά μας. Είναι ένα λογότυπο που αγαπήσαμε με την πρώτη ματιά. Και πιστεύουμε ότι θα εμπνεύσει και τους πελάτες μας και θα φέρει τον κόσμο του Internet ακόμα πιο κοντά μας. Ακολουθούμε με συνέπεια τη στρατηγική που χαράξαμε για την αποτελεσματική διεύρυνση των ποιοτικών υπηρεσιών που παρέχουμε. Ταυτόχρονα με τη νέα μας εικόνα, λανσάρουμε και την καινούργια μας προϊοντική γραμμή, με υπηρεσίες Double-play, σταθερής τηλεφωνίας και εταιρικές υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.»
Η νέα εταιρική ταυτότητα δίνει στην hellas online μια ζεστή και φιλική αύρα, χρησιμοποιώντας πρωτότυπη γραμματοσειρά, trendy χρώμα και παιχνιδιάρικη γραφή. Ο συνδυασμός των χρωμάτων ματζέντα-γκρί συμβολίζει την ιστορία και το μέλλον της εταιρίας. Αξιόπιστο, διαχρονικό και σοφιστικέ γκρι, για τη μακρόχρονη επιτυχημένη παρουσία της. Φωτεινό, αισιόδοξο και σύγχρονο ματζέντα για το πολλά υποσχόμενο παρόν και μέλλον.
Αξίζει να σταθούμε στο σχεδιασμό του λογοτύπου, με το ʽspeech bubbleʼ ως σύμβολο επικοινωνίας και σκέψης που αντικατοπτρίζει το αντικείμενο της εταιρίας, με γνώμονα τον άνθρωπο. Πρόκειται για ένα λογότυπο που εστιάζει στις δυνατότητες επικοινωνίας που απολαμβάνει ο καταναλωτής χάρη στην hellas online. Ένα λογότυπο που ʽμιλάει τη γλώσσα της εποχήςʼ.
Με όραμα τις καλύτερες ανθρώπινες σχέσεις, με αφοσίωση στις πρωτοποριακές τηλεπικοινωνιακές λύσεις, και το μεγαλύτερο, ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών στην Ελλάδα, η hellas online φέρνει τον πολιτισμό στην επικοινωνία.