Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
01 Feb 2022 22:07 #260934 by Nikos Georgopoulos
Όλα τα games και οι εταιρείες που έχει η Sony στην κατοχή της




Μετά την εξαγορά της Bungie.

Όλα τα games και οι εταιρείες που εξαγόρασε η Sony μέχρι και σήμερα.

Οι ανακατατάξεις μόλις έναν μήνα μετά το 2022 στη βιομηχανία παιχνιδιών ήταν σοβαρές. Η Microsoft και η Sony εξαγοράζουν εταιρείες και μόλις λίγες εβδομάδες αφότου η Microsoft ανακοίνωσε την εξαγορά της Activision Blizzard, δημιουργού του Call of Duty, η Sony ανακοίνωσε ότι φέρνει την Bungie στο δυναμικό της. Η Sony, πριν από το 2020, έπαιρνε στούντιο με πιο αργούς ρυθμούς από τη Microsoft αλλά στα τέλη του 2020, ο επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, άφησε υπονοούμενα ότι η Sony θα προσπαθούσε να αποκτήσει περισσότερες εταιρείες ανάπτυξης κάτι που η εταιρεία έκανε πράξη. Οι Housemarque (Returnal), Bluepoint Games (Demon's Souls remake ), Firesprite (The Playroom), Nixxies και η εταιρεία συν-ανάπτυξης Valkyrie εντάχθηκαν στη Sony το 2021.

Η ποικιλία είναι μεγάλη και δεν είναι όλα γνωστά ονόματα. Η Nixxies ειδικεύεται στις μεταφορές σε PC, η Valkyrie έχει συν-αναπτύξει αρκετά games σε διαφορετικές πλατφόρμες και η Bluepoint Games ειδικεύεται στα remasters (αν και αρχικά θα αναπτύξει ένα πρωτότυπο video game). H Sony έκανε την πρώτη της εξαγορά το 2022 με την Bungie και δεν φαίνεται ότι θα είναι και η τελευταία. Η Sony θέλει να αγοράσει κι άλλα στούντιο μετά την Bungie, σύμφωνα με τον Christopher Dring του site Gamesindustry.biz .

Τα First-Party Studios της Sony
Bend Studio (Days Gone)
Bungie (Destiny 2)
Bluepoint Games (Demon's Souls Remake)
Firesprite (The Playroom)
Guerrilla Games (Horizon Zero Dawn, Horizon Forbidden West)
Housemarque (Returnal)
Insomniac Games (σειρά Ratchet & Clank, Marvel's Spider-Man, Marvel's Spider-Man: Miles Morales)
Media Molecule (LittleBigPlanet)
Naughty Dog (Uncharted, The Last of Us, The Last of Us Part II)
Nixxies Software (γνωστή για μεταφορές σε PC)
Pixelopus (Concrete Genie)
Polyphony Digital (Gran Turismo)
Sucker Punch Productions (Ghost of Tsushima)
Team Asobi (Astro's Playroom)
Valkyrie Entertainment (συν-ανάπτυξη του God of War- γνωστή για τη συν-ανάπτυξη games)
xDev (συν-ανάπτυξη του Sackboy: A Big Adventure- γνωστή για τη συν-ανάπτυξη games)
San Diego Studio (MLB The Show)
Santa Monica Studio (God of War)

Tα first-party games της Sony έλαβαν επίσης μεγάλη αναγνώριση και επαίνους τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτή είναι η μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας, η ανάπτυξη δηλαδή αγαπημένων games και κυκλοφορία τους με πιο αργούς ρυθμούς, σε αντίθεση με την προσέγγιση της Microsoft να αποκτά περισσότερα games προκειμένου να ενισχύσει το Xbox Game Pass.

Αυτό είναι το σχέδιο μέχρι στιγμής με τον αριθμό των εξαγορών που πραγματοποιήθηκαν το 2021 και την ένταξη της Bungie στη Sony, να είναι πιθανό η Sony να αλλάζει πορεία, κάτι που σημαίνει ότι μπορούμε να περιμένουμε περισσότερα first-party games. Το The Last of Us Part II (2020), το Marvel's Spider-Man: Miles Morales (2020), το Ghost of Tsushima (2020) και το Horizon Zero Dawn (2017) μπορούν να συγκαταλέγονται στις πρόσφατες first-party επιτυχίες της Sony. Οι επερχόμενες κυκλοφορίες περιλαμβάνουν το Horizon Forbidden West και το Gran Turismo 7. 

Μελλοντικές κυκλοφορίες του PlayStation για πρώτη φορά (επιβεβαιωμένες ημερομηνίες)
Horizon Forbidden West - 18 Φεβρουαρίου 2022
Destiny 2: The Witch Queen - 22 Φεβρουαρίου 2022
Gran Turismo 7- 4 Μαρτίου 2022
Marvel's Spider-Man 2 - 2023
MLB The Show 22 - 5 Απριλίου 2022
Μελλοντικές κυκλοφορίες πρώτου μέρους του PlayStation (σε εξέλιξη/ημερομηνία κυκλοφορίας TBA)
Η ανώνυμη νέα IP του Bend Studio (Days Gone Dev)
Η μη κατονομαζόμενη νέα IP της Bungie εκτός του Destiny
Marvel's Wolverine της Insomniac Games
Tren της Media Molecule
Το ανώνυμο αυτόνομο multiplayer της Naughty Dog

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Feb 2022 00:54 #261037 by Nikos Georgopoulos
Η Sony μειώνει τις προσδοκίες πωλήσεων του PS5




Η παγκόσμια έλλειψη chips είναι η αιτία.

Η Sony μειώνει τις προσδοκίες πωλήσεων του PS5 λόγω παγκόσμιας έλλειψης chips.

Οι ελλείψεις τσιπ επηρέασαν το PS5 στα τέλη του περασμένου έτους κάτι που δεν θα αλλάξει ακόμα. Το gaming τμήμα της Sony, κατά τη διάρκεια των πιο πρόσφατων τριμηνιαίων οικονομικών αποτελεσμάτων, είδε όντως μια αύξηση στα κέρδη. Η Sony, όπως σημειώνει το Reuters , μείωσε την πρόβλεψη για τις πωλήσεις του PS5 για ολόκληρο το έτος από 14,8 εκατομμύρια μονάδες σε 11,5 εκατομμύρια για το οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου.

O Hiroki Totoki, οικονομικός διευθυντής της Sony, αναφέρει ότι η ζήτηση εξακολουθεί να είναι αρκετά υψηλή, σταθερή και δεν επηρεάζεται από την πανδημία. Ο Totoki δήλωσε: "Δεν μπορούμε να πούμε ακριβώς με βεβαιότητα ποια είναι η ζήτηση για το επόμενο έτος". Η παραγωγή chips, ωστόσο, έχει επηρεαστεί από την πανδημία και οι συνεργάτες της εταιρείας εξακολουθούν να μην είναι σε θέση να εκπληρώσουν τις παραγγελίες, έτσι οι ελλείψεις εξαρτημάτων συνεχίζονται.



Η Sony αυξάνει τα αποθέματα του PS5, αλλά ο Totoki αναμένει ότι οι ελλείψεις εξαρτημάτων θα συνεχιστούν προς το παρόν, θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρείτε ένα PS5 κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του έτους. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη καθώς όπως αναφέρθηκε από το site Kotaku το περασμένο φθινόπωρο η παγκόσμια έλλειψη chips αναμένεται να συνεχιστεί και το 2022 και μπορεί να συνεχιστεί ακόμη και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η Intel είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα μπορούσε να συνεχιστεί μέχρι το 2023.

Η Sony δεν είναι προφανώς η μόνη εταιρεία που επηρεάζεται από όλα αυτά, τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, η Nintendo μείωσε την παραγωγή του Switch και προέβλεψε μείωση της διαθεσιμότητας κατά 20%. Ο επικεφαλής του Xbox Phil Spencer, περίπου την ίδια εποχή, δήλωσε ότι αναμένει ελλείψεις το 2022, αλλά έδωσε έναν πολύ πιο διαφοροποιημένο λόγο για τον οποίο.

Ο Phil Spencer δήλωσε: "Νομίζω ότι είναι μάλλον πολύ απομονωμένο να μιλάμε γι' αυτό ως ένα απλό πρόβλημα με τα chips. Όταν σκέφτομαι, τι σημαίνει να πάρουμε τα εξαρτήματα που είναι απαραίτητα για να κατασκευάσουμε μια κονσόλα σήμερα, και στη συνέχεια να τα μεταφέρουμε στις αγορές όπου υπάρχει ζήτηση, υπάρχουν πολλαπλά είδη σημείων συμφόρησης σε αυτή τη διαδικασία".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Feb 2022 00:56 #261046 by Nikos Georgopoulos
Τα 1,2 δις θα πάνε για την διατήρηση προσωπικού της Bungie



Η Sony δήλωσε πως θα ξοδέψει τα 3,6 δις δολάρια για την εξαγορά της Bungie.
Το ένα τρίτο των χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί για "αναβαλλόμενες πληρωμές στους μετόχους των εργαζομένων, υπό τον όρο της συνέχισης της απασχόλησής τους και άλλα κίνητρα διατήρησης". Με άλλα λόγια, η Sony θα δαπανήσει 1,2 δισ. δολάρια σε κίνητρα για να διατηρήσει το προσωπικό της Bungie μετά την εξαγορά της - και λέει ότι θα το κάνει για "αρκετά χρόνια".

Το υπόλοιπο των χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί για την απευθείας αγορά ιδιωτικών μετοχών της εταιρείας. Η Washington Post ανέφερε ότι η συμφωνία σήμαινε ότι κάποιο προσωπικό θα λάμβανε «εισόδημα περίπου ενός έτους» ως αποζημίωση - αλλά όχι απευθείας. «Οι εργαζόμενοι θα λάβουν το 50% των πληρωμών των μετοχών τους όταν κλείσει η συμφωνία της Sony και το 50% μέσα τα επόμενα χρόνια».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2022 00:42 #261277 by Μάνος Γρυπάρης
Η Sony είναι πιο πιθανό να εξαγοράσει μια Ιαπωνική εταιρεία απ' ότι η Microsoft
Μετά τις εξαγορές των Bethesda και Activision Blizzard από την Microsoft, αλλά και την πρόσφατη της Bungie από της Sony, πολλοί αναρωτιούνται ποια θα είναι η επόμενη εταιρεία που θα εξαγοραστεί, καθώς οι δύο μεγάλες εταιρείες έχουν βγει πλέον...για κυνήγι αποκλειστικοτήτων.

Ο σύμβουλος βιντεοπαιχνιδιών και συγγραφέας Nathan Brown έχει γράψει ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με το θέμα των εταιρειών που εξαγοράζουν ιαπωνικές επιχειρήσεις, με τη βοήθεια του Ιάπωνα αναλυτή της gaming βιομηχανίας Serkan Toto. Το άρθρο περιγράφει γιατί μια ιαπωνική εταιρεία όπως η Sony θα ήταν πρωτοπόρος στην αγορά άλλων ιαπωνικών εταιρειών και γιατί η Microsoft δεν μπορεί απλώς να αποκτήσει όποια εταιρεία θέλει.

Τι πιστεύουν οι Ιαπωνικές εταιρείες
Οι ιαπωνικές επιχειρήσεις τείνουν να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά. Σε γενικές γραμμές, οι Ιαπωνικές εταιρείες δεν θέλουν να εξαγοραστούν, ενώ οι συγχωνεύσεις τύπου Square Enix και Koei Tecmo είναι πιο συνηθισμένες. Επιπλέον, οι επιθετικές εξαγορές δεν θεωρείται ότι αποδίδουν.

Ο Ιάπωνας αναλυτής Serkan Toto εξηγεί: "Επιθετικές εξαγορές θεωρούνται γενικά το αντίθετο του ιαπωνικού τρόπου επιχειρηματικής δραστηριότητας και σχεδόν πάντα μια πολύ κακή ιδέα. Μια εταιρεία ανάπτυξης που αναλάμβανε ένα στούντιο δημόσιας διαπραγμάτευσης ενάντια στη θέλησή της θα ήταν καταστροφικό. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι θα έφευγαν αμέσως. Στοιχηματίζω το σπίτι μου ότι αυτό δεν θα συμβεί ποτέ." Βασικά, θα ήταν μεγάλος πόνος για την Microsoft να επισφραγίσει τη συμφωνία με οποιαδήποτε ιαπωνική εταιρεία.

Ο Toto συνεχίζει: "Η Sony έχει φυσικά το πλεονέκτημα έδρας και ορισμένες από τις προκλήσεις που θα προέκυπταν για τη Microsoft δεν θα ίσχυαν για τη Sony. Δεν χρειάζεται η εξαγορά να αφορά σίγουρα μία από τις εταιρείες παραγωγής ισχύος στο χρηματιστήριο, αλλά πιστεύω ότι η Sony σκέφτεται τουλάχιστον να κάνει μια κίνηση στην Ιαπωνία σύντομα. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να αποκλείουμε τίποτα στη σημερινή εποχή".

Εσείς τι πιστεύετε; Η επόμενη εξαγορά Ιαπωνικής εταιρείας θα γίνει από την Sony, την Microsoft ή...κάποιον άλλο; (Tencent κτλ)

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Feb 2022 23:52 #261348 by Nikos Georgopoulos
Η Sony ανοίγει νέες εγκαταστάσεις στο Liverpool για την XDEV




Θέλει να ευχαριστήσει τους εργαζόμενούς της αλλά και να προσελκύσει νέους.

Η Sony ανοίγει νέες εγκαταστάσεις στο Liverpool, για τον XDEV τομέα της, ο οποίος συνεργάζεται με εξωτερικούς συνεργάτες πάνω στα games του PlayStation.

Ο συγκεκριμένος τομέας πλέον θα στεγάζεται σε μια νέα εγκατάσταση που θα είναι περίπου 6.000 τετραγωνικά μέτρα και θα διαθέτει καφετέρια, γυμναστήριο και χώρο στην ταράτσα. Ο νέος χώρος θα ανοίξει την άνοιξη του 2022. Σύμφωνα με την Sony, η κίνηση αυτή γίνεται για προσελκύσει νέους εργαζόμενους και να κρατήσει τους παλιούς, αλλά και να βοηθήσει στην καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των εταιρειών τεχνολογίας, τους συνεργάτες και τις ακαδημαϊκές κοινότητες.



Η Sony εξαγόρασε πρόσφατα την Firesprite, η οποία βρίσκεται επίσης στο Liverpool.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2022 00:26 #261901 by Nikos Georgopoulos
Η Sony σταματάει την τεχνική υποστήριξη του PS3 στην Ιαπωνία




16 χρόνια μετά την κυκλοφορία της κονσόλας.

Η Sony σταματάει την τεχνική υποστήριξη του PS3 στην Ιαπωνία τον Απρίλιο του 2022.

Στην ανακοίνωσή της στο Twitter η Sony ζήτησε συγνώμη από τον κόσμο που χρησιμοποιεί ακόμα την κονσόλα, όμως δήλωσε ότι δεν διαθέτει πλέον τον απαραίτητο εξοπλισμό για μπορέσει να συνεχίσει να υποστηρίζει τεχνικά την κονσόλα. Στην ανάρτησή της η Ιαπωνική εταιρεία είπε συγκεκριμένα: "Η υποστήριξη service θα σταματήσει το Σάββατο 22 Απριλίου 2022 για όλα τα PS3 και τα περιφερειακά τους. Οι καταναλωτές που χρειάζονται τεχνική υποστήριξη για το συγκεκριμένο μοντέλο θα πρέπει να κάνουν αίτηση στην online πλατφόρμα του PlayStation Customer Support". 


【アフターサービス終了のお知らせ】
PlayStation®3のCECH-4300シリーズ本体および全てのPlayStation®3周辺機器につきまして、部品在庫の枯渇により2022年4月30日(土)をもってアフターサービスの受付を終了いたします。お申込みをご検討中のお客様はお早めにご依頼ください。 t.co/gIYzjfy0p6 pic.twitter.com/PZ6hKss5L9

— Ask PlayStation JP (@AskPS_JP) February 28, 2022

Το PS3 κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία στις 11 Νοεμβρίου του 2006, ενώ η παραγωγή του σταμάτησε στις 29 Μαΐου του 2017.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2022 13:04 #263047 by Nikos Georgopoulos
Κλασσικοί τίτλοι του PS1 γίνονται unplayable σε PS3 και PS Vita




Πιθανότατα λόγω ενός bug .

Κλασσικοί τίτλοι του PS1 γίνονται unplayable σε PS3 και PS Vita, πιθανότατα λόγω ενός bug.

Αρκετοί χρήστες PS3 και PS Vita προσπάθησαν να παίξουν το Chrono Cross, λόγω της επανακυκλοφορίας του ως Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition και τελικά ήταν unplayable. Τελικά αυτό το συμβάν δεν αφορά μόνο τον συγκεκριμένο τίτλο, αλλά αρκετός κόσμος στο internet αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα με διάφορους τίτλους, σύμφωνα με το Kotaku . Οι εν λόγω τίτλοι γράφουν ότι έχουν ημερομηνία λήξης 31 Ιανουαρίου 1969.



Το πρόβλημα προέρχεται από μία προγραμματιστική λειτουργία που λέγεται Unix, την οποία χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές για να αναλύσουν τα δευτερόλεπτα που έχουν περάσει από την 1η Ιανουαρίου 1970. Λόγω του glitch οι ημερομηνίες λήξης επιστρέφουν στην συγκεκριμένη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Apr 2022 21:53 #263359 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: H Sony θα εξαγοράσει την From Software




Άλλες πηγές αναφέρουν ότι η συγχώνευση έχει ολοκληρωθεί.

H Sony πιθανόν να εξαγοράσει τη From Software

Μια νέα αναφορά που δημοσιεύτηκε από τον δημοφιλή αναλυτή και insider του gaming Dr. Serkan Toto , ο οποίος είναι επίσης ο CEO της συμβουλευτικής εταιρείας της gaming βιομηχανίας Kantan Games με έδρα το Τόκιο, αναφέρει ότι η From Software είναι υποψήφια για συγχώνευση και εξαγορά (M&A) από τη Sony. Η αναφορά συνεχίζει να μας δίνει μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας της εταιρείας, με χρονολογίες από το 1986, όταν ξεκίνησε ως εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού B2B. Ένα από τα project της ήταν ένα πρόγραμμα διαχείρισης της διατροφής γουρουνιών, και αυτό είναι ένα αρκετά μοναδικό ιστορικό, παρά το γεγονός ότι η τάση αυτή είναι αρκετά συνηθισμένη στις ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης.



Oι φήμες για εξαγορά της From Software από τη Sony κάνουν το γύρο του κόσμου εδώ και μερικές εβδομάδες. Aρκετοί είχαν χρησιμοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δηλώσουν ότι η εξαγορά έχει ολοκληρωθεί, αλλά τότε ήταν μόνο ένα πρωταπριλιάτικο αστείο. Πολλοί κατέληξαν να το πιστέψουν πριν από μερικές εβδομάδες, ωστόσο, σε αντίθεση με τις άλλες φορές, η πηγή που δηλώνει την πληροφορία είναι πολύ πιο αξιόπιστη και αυτό είναι που την κάνει τόσο πιστευτή αυτή τη φορά.


1) One of my favorite studios, Tokyo-based FromSoftware, is currently rumored to be an M&A candidate for Sony.

Here is a quick run-down of its weird background feat. pigs, right-wing newspapers, Toyota and the metaverse.

And their early valuation... unspeakable.

Buckle up

— Dr. Serkan Toto / Kantan Games Inc. (@serkantoto) April 18, 2022

Αυτή η είδηση σε περίπτωση που αποδειχθεί πραγματικά αληθινή και η Sony καταλήξει να αποκτήσει τη From Software, θα μπορούσε να είναι μια από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην ιστορία της gaming βιομηχανίας μετά την Activision. Aρκετά περίεργο είναι να βλέπουμε ότι η From Software είναι ανοιχτή σε εξαγορές δεδομένου ότι οι developers είχαν σχεδόν μια ονειρική πορεία με το Elden Ring, καθώς εξακολουθεί να κυριαρχεί στα charts πωλήσεων ακόμη και αρκετές εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του. H Sony ωστόσο έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι έρχονται νέες εξαγορές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Apr 2022 15:39 #263554 by Nikos Georgopoulos
Στέλεχος του PlayStation αρνείται τις φήμες



Οι πρόσφατες φήμες για την εξαγορά της FromSoftware από τη Sony, δημιουργήθηκαν μεταξύ άλλων από την δημοσίευση της Shawne Benson, Πρόεδρο του Third Party Portfolio του PlayStation, η οποία είχε ανεβάζει μία φωτογραφία με ένα άγαλμα της Malenia, ενός από τα γνωστότερα και δυσκολότερα bosses του Elden Ring.


Just showing my new work bestie around campus. pic.twitter.com/rv03rij3ae

— Shawne Benson (@shawnethegirl) April 22, 2022

Η ίδια δήλωσε αργότερα ότι με την φωτογραφία ήθελε απλώς να δείξει την αγάπη της για το Elden Ring και τη χαρά που επέστρεψε στο γραφείο μετά από αρκετό καιρό, λόγω της πανδημίας. Επιπλέον δήλωσε ότι η αρμοδιότητες της ίδιας και της ομάδας της αφορούν μόνο τις third-party συνεργασίες της Sony και όχι εξαγορές. Η συγκεκριμένη αρμοδιότητα αφορά μία εντελώς διαφορετική ομάδα σύμφωνα με την ίδια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Apr 2022 16:12 #263570 by Nikos Georgopoulos
Στέλεχος του PlayStation αρνείται τις φήμες



Οι πρόσφατες φήμες για την εξαγορά της FromSoftware από τη Sony, δημιουργήθηκαν μεταξύ άλλων από την δημοσίευση της Shawne Benson, Πρόεδρο του Third Party Portfolio του PlayStation, η οποία είχε ανεβάζει μία φωτογραφία με ένα άγαλμα της Malenia, ενός από τα γνωστότερα και δυσκολότερα bosses του Elden Ring.


Just showing my new work bestie around campus. pic.twitter.com/rv03rij3ae

— Shawne Benson (@shawnethegirl) April 22, 2022

Η ίδια δήλωσε αργότερα ότι με την φωτογραφία ήθελε απλώς να δείξει την αγάπη της για το Elden Ring και τη χαρά που επέστρεψε στο γραφείο μετά από αρκετό καιρό, λόγω της πανδημίας. Επιπλέον δήλωσε ότι η αρμοδιότητες της ίδιας και της ομάδας της αφορούν μόνο τις third-party συνεργασίες της Sony και όχι εξαγορές. Η συγκεκριμένη αρμοδιότητα αφορά μία εντελώς διαφορετική ομάδα σύμφωνα με την ίδια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.