Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
09 Dec 2021 03:54 #257842 by Stathis Moose Stathopoulos
Ιαπωνικό μέσο δήλωσε ότι οι fans του PlayStation αρχίζουν να στρέφονται προς τα PC




Προτιμούν να παίζουν τα games τους στα PC.

Για δεκαετίες, το PlayStation ήταν η πλατφόρμα στην οποία κυκλοφορούσαν τα περισσότερα Ιαπωνικά games. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια οι εγχώριες πωλήσεις λογισμικού στα PS4 και PS5 έχουν φθίνουσα κατεύθυνση και με τις ελλείψεις των PS5, ένας ανώνυμος προϊστάμενος δήλωσε ότι οι fans της Sony αρχίζουν να προτιμούν τα PC.

Η ανώνυμη πηγή δήλωσε στο Bloomberg τα εξής: “Οι παίκτες που προηγουμένως αγόραζαν τις εκδόσεις των games για PlayStation, τώρα σιγά σιγά προτιμούν τις εκδόσεις των PC.” Δεν είναι ξεκάθαρος ο λόγος που συμβαίνει αυτό, όμως με σειρές όπως η Yakuza, που για χρόνια ήταν αποκλειστικές σε κονσόλες της Sony, να κυκλοφορούν πλέον για PC και να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής εκεί, αυτό δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Οι Ιάπωνες fans της Sony δηλώνουν δυσαρεστημένοι τα τελευταία χρόνια με τον τρόπο που τους αντιμετωπίζει η Sony, ιδιαίτερα όταν αποφάσισε να κλείσει το θρυλικό Japan Studio. Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό βλέπουμε αρκετά first-party games του PlayStation να κυκλοφορούν για PC και αυτό ίσως να υποδεικνύει την κατεύθυνση που ακολουθεί της Sony.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:41 #258007 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Sony κατοχύρωσε πατέντα νέου χειριστηρίου για κινητά




Αποκάλυψε τα σχέδια της για το mobile gaming. 

Ο τομέας της Ιαπωνίας της Sony κατοχύρωσε μία νέα πατέντα ενός χειριστηρίου για κινητά.

Στην περιγραφή της πατέντας αναγράφεται ότι θα υπάρχει ένα αριστερό κομμάτι και ένα δεξί κομμάτι τα οποία θα πιάνουν τα χέρια του χρήστη, ενώ θα γίνεται να γύρει όλη της συσκευή. Τα χειριστήρια των PS5 και PS4 είναι ήδη συμβατά με τα κινητά, μέσω Bluetooth.

Πρόσφατα η Sony έβαλε αγγελία για τη θέση εργασίας Head of Mobile, PlayStation Studios SIE, η οποία αναφέρει τα σχέδια της Ιαπωνικής εταιρείας να μεταφέρει επιτυχημένα τις γνωστές σειρές του PlayStation στα κινητά. Ο πρόεδρος του PlayStation, Jim Ryan το επιβεβαίωσε δηλώνοντας: "Σκεφτόμαστε το πως οι παίκτες απολαμβάνουν το περιεχόμενό μας και είχαμε ήδη μία μικρή επιτυχία στις δομικές μας με apps για κινητά, ώστε να δώσουμε περισσότερες επιλογές στους παίκτες. Τα κινητά είναι ένας τομέας που εξερευνούμε ώστε να φτάσουμε τους εκατομμύρια χρήστες, πέρα από τις πλατφόρμες μας. Το PlayStation έχει ένα τεράστιο κατάλογο από ποικίλες first-party σειρές, οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν στο mobile gaming και να ταιριάξουν καλά με τα ΑΑΑ games μας. Εξερευνούμε την αγορά των κινητών με κάποιες υπέροχες σειρές του PlayStation, οπότε μείνετε συντονισμένοι".

<youtube>KAvwl27SnvA</youtube>

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 05:03 #258091 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο αντιπρόεδρος του Playstation απολύθηκε, συνελήφθη για παιδοφιλία




Η σύλληψή του κατεγράφη σε βίντεο.

Η Sony απέλυσε τον Αντιπρόεδρο του τμήματος μηχανικής του PlayStation Network, George Cacioppo, μετά τις αποκαλύψεις καναλιού στο Youtube, το οποίο ξεσκεπάζει παιδόφιλους. 

Το βίντεο απαθανατίζει τον Cacioppo, φορώντας ένα μπλουζάκι "PS5", μπροστά από το σπίτι του το βράδυ, προφανώς έτοιμος να συναντήσει το άτομο που τον πλησιάζει. Όταν ένας φακός στρέφεται στο πρόσωπό του, επιστρέφει γρήγορα στο σπίτι του. Μια περιγραφή στο βίντεο υποστηρίζει ότι ο Cacioppo, ο οποίος είναι 64 ετών, περίμενε να συναντήσει έναν δεκαπεντάχρονο (το κανάλι έφτιαξε ψεύτικο προφίλ ως δόλωμα) για σεξ αφού αντάλλαξαν μηνύματα στην εφαρμογή matching Grindr. Ο Cacioppo χρησιμοποίησε την εφαρμογή με το όνομα "Jeff", στο οποίο αρχικά ακούγεται να απαντά στο βίντεο.

<youtube>14INdlFIe-k</youtube>

To livestream μεταδόθηκε στο ερασιτεχνικό κανάλι People v. Preds στο YouTube την περασμένη Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου. Tο CNET χθες ανέφερε ότι ο Cacioppo είχε πλέον απολυθεί. Ο Cacioppo είχε εργαστεί στο PlayStation για περισσότερα από οκτώ χρόνια, από τον Σεπτέμβριο του 2013. Πριν από αυτό, είχε παρόμοιες θέσεις σε άλλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Adobe. Εκπρόσωπος της Sony δήλωσε: "Είμαστε ενήμεροι για την κατάσταση και ο εν λόγω υπάλληλος έχει απολυθεί". Ο Cacioppo δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 05:09 #258117 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Sony παρουσίασε 4Κ OLED μικροοθόνη για virtual reality




Yψηλή ανάλυση σε μικροσκοπικές διαστάσεις.

Η Sony παρουσίασε μια μικροοθόνη OLED 4K, η οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά headset εικονικής πραγματικότητας.

Το πρωτότυπο hardware έκανε το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια της εσωτερικής Ημέρας Τεχνολογίας του οργανισμού και παρουσιάστηκε από το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Sony και όχι, πρέπει να τονιστεί, της Sony Interactive Entertainment. Στο βίντεο, οι μηχανικοί Yasuka Ishihara και Kei Kimura εξηγούν ότι η πανδημία του κορωνοϊού έχει αλλάξει τον τρόπο που εργάζονται οι άνθρωποι, αλλά το VR μπορεί να βοηθήσει να ξεπεράσουν μια σειρά από εμπόδια.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό δεν είναι, επί του παρόντος, εμπορικό προϊόν – και δεν σχετίζεται με τα PSVR headset επόμενης γενιάς του οργανισμού, τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα τρέχουν σε ανάλυση 4000x2040. Ωστόσο, οι μικροοθόνες 4K είναι απίστευτα συναρπαστικές, καθώς συσκευάζουν έναν τεράστιο αριθμό pixel σε ένα μικρό χώρο, υποσχόμενες βελτιωμένη οπτική ευκρίνεια και καθυστέρηση λιγότερο από 0,01 δευτερόλεπτα – όλα εξωφρενικά εντυπωσιακά πράγματα.

<youtube>QkJJA0PCOxI</youtube>

Για όσους από εσάς δεν το γνωρίζετε, η ανάλυση είναι σημαντική όταν πρόκειται για εικονική πραγματικότητα, επειδή βοηθά στην ενίσχυση της αίσθησης παρουσίας που νιώθετε όταν παρατηρείτε τον χώρο γύρω σας. Στο βίντεο, οι μηχανικοί εξηγούν ότι είναι πλέον δυνατό να δείτε μικρές λεπτομέρειες, όπως οι αριθμοί στο καντράν του ταμπλό ενός αυτοκινήτου. Είναι σαφές ότι αυτή η τεχνολογία δεν είναι εμπορικά έτοιμη αυτή τη στιγμή, αλλά είναι μια από αυτές που πρέπει να στοχεύσουν στο μέλλον - ίσως στα PSVR headset μεθεπόμενης γενιάς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Jan 2022 20:53 #259778 by Sotiris Greece
H Sony αποκάλυψε τη νέα τηλεόραση από τη σειρά BRAVIA XR για το 2022. Δείτε το παρακάτω βίντεο για περισσότερα.
 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2022 18:53 #260397 by Nikos Georgopoulos
Η τιμή της μετοχής της Sony έπεσε κατά 13% μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft




Οι μετοχές άλλων publishers όπως οι Square Enix και Capcom ανέβηκαν κατά 5%.

Η τιμή της μετοχής της Sony έπεσε κατά 13% μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft.

Η συγκεκριμένη πτώση είναι η μεγαλύτερη της Ιαπωνικής εταιρείας από το 2008, όπου η Sony είχε αναγκαστεί να ανακαλέσει 100.000 ελαττωματικές μπαταρίες για laptops. Σύμφωνα με τα The Financial Times και Bloomberg η συγκεκριμένη πτώση ανέρχεται περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια. Παρόλα αυτά οι μετοχές διάφορων Ιαπωνικών publishers, όπως οι Square Enix, Capcom και Konami, ανέβηκαν κατά 5% και της Ubisoft κατά 11%. Αυτό οφείλεται επειδή, σύμφωνα με αρκετό κόσμο, οι συγκεκριμένοι publishers αποτελούν τους επόμενους πιθανούς στόχους της Microsoft.



Το ποσό των 68.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που έδωσε η Microsoft για την εξαγορά της Activision Blizzard υπολογίστηκε με βάση τα 95 δολάρια ανά μετοχή, δηλαδή περίπου 45% περισσότερα από την τιμή της μετοχής της Activision Blizzard πριν την ανακοίνωση. Το 2023 όπου υπολογίζεται να ολοκληρωθεί η συμφωνία οι μέτοχοι της Activision Blizzard θα λάβουν μεγάλα χρηματικά ποσά, ενώ αναμένεται να αποχωρήσει και ο διευθύνων σύμβουλος Bobby Kotick.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jan 2022 15:52 #260570 by Nikos Georgopoulos
Αρκετός κόσμος νόμιζε ότι η Sony θα ανακοίνωνε backwards compatibility για τα PS1, PS2 και PS3




Τελικά ήταν ένα νέο διαφημιστικό spot για το PlayStation Japan.

Αρκετός κόσμος νόμιζε ότι η Sony θα ανακοίνωνε backwards compatibility για τα PS1, PS2 και PS3, όμως τελικά ήταν απλώς ένα νέο διαφημιστικό για το PlayStation Japan.

Η εικασίες του κόσμου ξεκίνησαν όταν ο λογαριασμός στο Twitter του PlayStation Japan ανέβασε μία δημοσίευση που έδειχνε τους αριθμούς 1,2 και 3, για μία ανακοίνωση που θα γινόταν στις 23 Ιανουαρίου. 


#米津玄師 x #PlayStation

米津玄師さんが、
PlayStation®の新CMに出演決定。

1・2・3は、PlayStationの合言葉。
1月23日に、起動。 #PlayHasNoLimits pic.twitter.com/AuRK01ZYJ3

— プレイステーション公式 (@PlayStation_jp) January 22, 2022

Τελικά επρόκειτο για ένα νέο διαφημιστικό στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Ιάπωνας τραγουδιστής Kenshi Yonezu και οι αριθμοί είναι απλώς στοίχοι του τραγουδιού που ακούγεται.

Δείτε το διαφημιστικό:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2022 21:23 #260863 by Nikos Georgopoulos
Η Sony αγόρασε την Bungie για 3,6 δις δολάρια




Η απάντηση στην Microsoft. Το Destiny στη Sony.

Μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft, ήταν λογικό να έρθει και η απάντηση της Sony.

Η κατασκευάστρια εταιρεία του PlayStation εξαγόρασε την Bungie για 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια! H Bungie είναι η εταιρεία που δημιούργησε το FPS Halo: Combat Evolved, το οποίο ωστόσο ως franchise ανήκει σήμερα στη Microsoft, η οποία εδώ και αρκετά χρόνια το αναπτύσσει με την 343 Industries. Από την άλλη, η Sony αποκτά το Destiny.

Ο Hermen Hulst, επικεφαλής των PlayStation Studios, δήλωσε σχετικά με τη συμφωνία: "Είμαι απολύτως ενθουσιασμένος που καλωσορίζω την Bungie στην οικογένεια του PlayStation! Η Bungie δημιουργεί games με γνώμονα το community με εξαιρετική τεχνολογία, που διασκεδάζουν τον κόσμο και ξέρω ότι όλοι στα PlayStation Studios θα ενθουσιαστούν με το τι μπορούμε να μοιραστούμε και να μάθουμε μαζί".

Η Bungie θα συνεχίσει να κυκλοφορεί multiplatform games στο μέλλον και η εταιρεία θα έχει την επιλογή να "κάνει publish η ίδια και να προσεγγίζει τους παίκτες όπου κι αν επιλέξουν να παίξουν", ανέφερε το GamesIndustry. «Είχαμε μια ισχυρή συνεργασία με την Bungie από την αρχή του franchise του Destiny και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που θα καλωσορίσω επίσημα το στούντιο στην οικογένεια του PlayStation», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan.

Ο Ryan συνέχισε λέγοντας ότι η αγορά της Bungie δίνει στη Sony πρόσβαση σε ένα "πολύ ευρύτερο κοινό". "Κατανοούμε πόσο ζωτικής σημασίας είναι η κοινότητα της Bungie για την εταιρεία ανάπτυξης και ανυπομονούμε να τους υποστηρίξουμε καθώς παραμένουν ανεξάρτητοι και συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Όπως και η Bungie, η κοινότητά μας είναι ο πυρήνας του DNA του PlayStation και το κοινό μας πάθος για τον gamer και τη δημιουργία του καλύτερου μέρους για να παίξει κάποιος, μπορεί να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο», είπε ο Ράιαν.


I’m absolutely thrilled to welcome Bungie to the PlayStation family! Bungie create community-driven games with outstanding technology that are enormous fun to play, and I know that everyone at PlayStation Studios will be excited about what we can share and learn together. pic.twitter.com/VySocfBxtx

— Hermen Hulst (@hermenhulst) January 31, 2022

Ο επικεφαλής της Bungie, Pete Parsons, είπε σχετικά με τη συμφωνία: «Τόσο η Bungie όσο και η Sony πιστεύουν ότι οι κόσμοι των games είναι μόνο η αρχή του τι θα γίνει με τις σειρές μας. Τα αρχικά μας σύμπαντα έχουν τεράστιες δυνατότητες και, με την υποστήριξη της Sony, θα ωθήσουμε την Bungie να γίνει μια παγκόσμια εταιρεία ψυχαγωγίας πολυμέσων αφιερωμένη στην υλοποίηση του δημιουργικού μας οράματος».

Η Bungie δημοσίευσε μια δήλωση σχετικά με την εξαγορά στον ιστότοπό της από την Parsons, η οποία μίλησε για το πώς η Sony είναι ένας συνεργάτης που "μας υποστηρίζει άνευ όρων σε όλα όσα είμαστε...". Ο Parsons μίλησε επίσης για το πώς η Bungie θέλει να επεκταθεί πέρα ​​από τα games και να γίνει μια «παγκόσμια εταιρεία ψυχαγωγίας πολυμέσων», αν και η Bungie δεν έχει ανακοινώσει projects που δεν αφορούν games.

Ο Parsons τόνισε επίσης ότι η Bungie θα συνεχίσει να έχει δημιουργική ελευθερία και τη δυνατότητα να σχεδιάζει το δικό της μέλλον μετά την εξαγορά της από τη Sony. "Θα συνεχίσουμε να κυκλοφορούμε games ανεξάρτητα και να αναπτύσσουμε δημιουργικά τα games μας. Θα συνεχίσουμε να οδηγούμε μια ενοποιημένη κοινότητα Bungie. Τα παιχνίδια μας θα συνεχίσουν να είναι εκεί που είναι η κοινότητά μας, όπου κι αν επιλέξουν να παίξουν", είπε ο Parsons.

Η πλήρης δήλωση ακολουθεί παρακάτω: "Η Bungie, η οποία έχει την έδρα της στο Bellevue της Ουάσιγκτον, δημιούργησε επίσης τη σειρά Halo και έχει περίπου 900 υπαλλήλους, καθιστώντας την έναν από τους μεγαλύτερους προγραμματιστές παιχνιδιών στον κόσμο. Η ανακοίνωση αυτής της εξαγοράς έρχεται λίγο αφότου η ανταγωνίστρια της Sony, Microsoft, ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εξαγοράσει την Activision Blizzard στο πλουσιότερο συμβόλαιο βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών, στα 68,7 δισεκατομμύρια δολάρια.



Η Bungie ανήκε κάποια στιγμή στη Microsoft προτού διασπαστεί και γίνει ανεξάρτητη. Η Bungie είχε συμφωνία για publishing με την Activision για τη σειρά Destiny, αλλά αργότερα χώρισε με την εταιρεία και επέλεξε να κάνει publish τη σειρά από μόνη της, η οποία θα συνεχίσει υπό τη Sony.

Η Bungie δημοσίευσε επίσης ένα FAQ που έθιξε βασικές ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι οπαδοί σχετικά με τη συμφωνία και τι σημαίνει για τα μελλοντικά παιχνίδια του Destiny και της Bungie. Το Destiny δεν γίνεται PlayStation exclusive και τα μελλοντικά games της Bungie δεν θα είναι αποκλειστικά για την κονσόλα της Sony. "Θέλουμε οι κόσμοι που δημιουργούμε να επεκταθούν σε οπουδήποτε οι άνθρωποι παίζουν παιχνίδια. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε self-publish, να είμαστε δημιουργικά ανεξάρτητοι και θα συνεχίσουμε να οδηγούμε μια, ενοποιημένη κοινότητα της Bungie.Πιστεύουμε ότι τα παιχνίδια έχουν απεριόριστες δυνατότητες και ότι για να κάνουμε οτιδήποτε αξίζει τον κόπο στην ψυχαγωγία, πρέπει να ποντάρουμε στο όραμά μας, στο στούντιο μας και στην απίστευτη ομάδα αξιόπιστων δημιουργών μας που χτίζουν αξέχαστους κόσμους που έχουν πραγματικά σημασία για τους ανθρώπους.​

Στη SIE, βρήκαμε έναν συνεργάτη που μας υποστηρίζει άνευ όρων σε ό,τι είμαστε και που θέλει να επιταχύνει το όραμά μας για τη δημιουργία ψυχαγωγίας που εκτείνεται σε ολόκληρη τη γενιά, διατηρώντας παράλληλα τη δημιουργική ανεξαρτησία που χτυπά στην καρδιά της Bungie. Όπως και εμείς, η SIE πιστεύει ότι οι κόσμοι των παιχνιδιών είναι μόνο η αρχή του τι μπορούν να γίνουν οι IP μας. Μαζί, μοιραζόμαστε ένα όνειρο δημιουργίας και προώθησης εμβληματικών franchise που ενώνουν φίλους σε όλο τον κόσμο, οικογένειες από γενιές και θαυμαστές σε πολλές πλατφόρμες και μέσα ψυχαγωγίας.​Σήμερα, η Bungie ξεκινά το ταξίδι μας για να γίνει μια παγκόσμια εταιρεία ψυχαγωγίας πολυμέσων."

Η κίνηση αυτή είναι θετική για την Sony από πλευράς εσόδων των games, όχι όμως και στο θέμα αποκλειστικοτήτων, καθώς η Bungie θα κυκλοφορεί όπως φαίνεται τα games της σε όλα τα format, άρα και στις κονσόλες Xbox.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Jan 2022 21:56 #260867 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Έχουν να γίνουν πολλά τέτοια ακόμα αλλά τουλάχιστον το συγκεκριμένο δεν το περίμενα προσωπικά! 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Feb 2022 01:08 #260904 by Απόστολος Μητσακούλης
Για μένα ήταν αναμενόμενο να κάνει εξάγορα και η sony. Δν πιστεύω ότι τελειώσαν οι εκπλήξεις. Π'αντος μπορεί να κοντράρει η Sony την Microsoft στο gaming τουλάχιστον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.