Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
22 Apr 2021 13:30 #249841 by Giorgos Tsolaridis
Η σειρά Call of Duty έχει πουλήσει 400 εκατομμύρια αντίτυπα Τα 100 μέσα σε δύο χρόνια.
 Η Activision ανακοίνωσε ότι η σειρά Call of Duty έφτασε τα 400 εκατομμύρια αντίτυπα.Επίσης, το Warzone έφτασε τα 100 εκατομμύρια χρήστες, ενώ έχουν ανοίξει 26.4 δις αλεξίπτωτα.
 

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2021 18:17 - 29 Apr 2021 18:17 #250137 by Κώστας Λύκος
Νέες περικοπές για την Activision Blizzard

Ο Bobby Kotick σε μια προσπάθεια να εξηγήσει

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Activision Blizzard μιλάει για πρόσφατες απολύσεις και τερματισμό ζωντανών εκδηλώσεων. Ο Bobby Kotick λέει ότι η εταιρεία ήλπιζε να επιστρέψει στο live sports, αλλά τελικά δεν ήταν δυνατό.Η Activision Blizzard θέσπισε πρόσφατα έναν νέο γύρο απολύσεων από το τμήμα ζωντανών δραστηριοτήτων της λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας που προκάλεσε την ακύρωση ζωντανών, προσωπικών εκδηλώσεων. Ο διευθύνων σύμβουλος Bobby Kotick μίλησε τώρα για αυτές τις περικοπές θέσεων εργασίας, λέγοντας ότι η εταιρεία προσπάθησε να κρατήσει τα ταλέντα όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά τελικά αυτό δεν συνέβη.«Έχουμε ένα φυσικό ποσοστό φθοράς και στη συνέχεια έχουμε διαχείριση της απόδοσης, όπου οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να βρουν άλλες ευκαιρίες. Όταν εγκαταλείπεις μια συγκεκριμένη επιχείρηση, όπως η ζωντανή μετάδοση των esports, ελπίζαμε κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ότι μέσω της πανδημίας θα φτάναμε σε ένα σημείο όπου θα ήμασταν σε θέση να συνεχίσουμε να κινούμαστε στην πορεία για την υποστήριξη των ζωντανών εκδηλώσεων στις πρωτοβουλίες μας για τα esports»,  είπε  στο GamesBeat «Είδαμε ότι όλα τα μεγάλα αθλήματα άρχισαν να αλλάζουν αυτό που έκαναν από την άποψη της παραγωγής και του αριθμού παραγωγής. Κρατήσαμε τις ομάδες στη θέση τους όσο μπορούσαμε με την προσδοκία ότι ίσως να αλλάξουν τα πράγματα και θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στο να είμαστε σε θέση να κάνουμε ζωντανές εκδηλώσεις. Αλλά μετά από ένα χρόνο συνειδητοποιήσαμε ότι θα χρειαζόταν περισσότερος χρόνος για να συμμετάσχουν στην επιχείρηση αυτή».Ο Kotick πρόσθεσε ότι οι ιδιοκτήτες των επιμέρους ομάδων esports πιθανότατα θα ήθελαν να παράγουν το δικό τους ζωντανό πρόγραμμα esports ούτως ή άλλως. Αλλά ανεξάρτητα από αυτό, ο αντίκτυπος ήταν ότι η Activision Blizzard εξάλειψε περίπου 50 θέσεις εργασίας. «Δυστυχώς, η συνέπεια αυτού ήταν ότι υπήρχαν αρκετοί άνθρωποι στη ζωντανή παραγωγή που έχασαν τη δουλειά τους», δήλωσε ο Kotick.


 


 Ένας προηγούμενος γύρος απολύσεων στην Activision Blizzard επηρέασε περίπου 800 άτομα σε μη αναπτυξιακές και διοικητικές θέσεις. Κοιτώντας μπροστά, ο Kotick είπε στη νέα συνέντευξη ότι η Activision Blizzard θέλει να προσλάβει περισσότερους από 2.000 νέους ανθρώπους σε θέσεις ανάπτυξης για να ανταποκριθεί στα χρονοδιαγράμματα και τις απαιτήσεις παραγωγής. Το στέλεχος παρατήρησε ότι η εταιρεία αναμένει ότι θα είναι δύσκολο να προσλάβει τόσους πολλούς ανθρώπους λόγω του μεγάλου αριθμού ανοιχτών θέσεων και του ανταγωνισμού από άλλες εταιρείες ηλεκτρονικών παιχνιδιών και τεχνολογίας. Συνολικά, η Activision Blizzard στοχεύει να αυξήσει το μέγεθος των ομάδων ανάπτυξης των Call of Duty, Candy Crush, Overwatch, Warcraft, Hearthstone και Diablo κατά 20%.
Last edit: 29 Apr 2021 18:17 by Κώστας Λύκος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2021 14:08 #250417 by Giorgos Tsolaridis
Απολύσεις στην Activision Blizzard Δηλώσεις από τον διευθύνοντα σύμβουλο.

 Ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard έκανε δηλώσεις για τις πρόσφατες απολύσεις και τον τερματισμό των events. Ο Bobby Kotick λέει ότι η εταιρεία ήλπιζε να επιστρέψει στις διοργανώσεις live eSports events, αλλά τελικά δεν ήταν δυνατό.

 Η Activision Blizzard θέσπισε πρόσφατα έναν νέο γύρο απολύσεων από το τμήμα ζωντανών δραστηριοτήτων της λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας που προκάλεσε την ακύρωση εκδηλώσεων σε κάποιο εξωτερικό χώρο. Ο διευθύνων σύμβουλος Bobby Kotick μίλησε τώρα για αυτές τις περικοπές θέσεων εργασίας, λέγοντας ότι η εταιρεία προσπάθησε να κρατήσει τα ταλέντα όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά τελικά αυτό δεν συνέβη.

 Ο Kotick  δήλωσε στο GamesBeat : "Έχουμε ένα φυσικό ποσοστό φθοράς και στη συνέχεια έχουμε διαχείριση της απόδοσης, όπου οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να βρουν άλλες ευκαιρίες. Όταν εγκαταλείπεις μια συγκεκριμένη επιχείρηση, όπως η ζωντανή μετάδοση των esports, ελπίζαμε κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ότι μέσω της πανδημίας θα φτάναμε σε ένα σημείο όπου θα ήμασταν σε θέση να συνεχίσουμε να κινούμαστε στην πορεία για την υποστήριξη των εκδηλώσεων σε χώρους στις πρωτοβουλίες μας για τα esports. Είδαμε ότι όλα τα μεγάλα αθλήματα άρχισαν να αλλάζουν αυτό που έκαναν από την άποψη της παραγωγής και του αριθμού παραγωγής. Κρατήσαμε τις ομάδες στη θέση τους όσο μπορούσαμε με την προσδοκία ότι ίσως να αλλάξουν τα πράγματα και θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στο να είμαστε σε θέση να κάνουμε ζωντανές εκδηλώσεις. Αλλά μετά από ένα χρόνο συνειδητοποιήσαμε ότι θα χρειαζόταν περισσότερος χρόνος για να συμμετάσχουν στην επιχείρηση αυτή".

 Ο Kotick πρόσθεσε ότι οι ιδιοκτήτες των επιμέρους ομάδων esports πιθανότατα θα ήθελαν να παράγουν το δικό τους ζωντανό πρόγραμμα esports ούτως ή άλλως. Αλλά ανεξάρτητα από αυτό, ο αντίκτυπος ήταν ότι η Activision Blizzard εξάλειψε περίπου 50 θέσεις εργασίας. «Δυστυχώς, η συνέπεια αυτού ήταν ότι υπήρχαν αρκετοί άνθρωποι στη ζωντανή παραγωγή που έχασαν τη δουλειά τους», δήλωσε ο Kotick.



 Ένας προηγούμενος γύρος απολύσεων στην Activision Blizzard επηρέασε περίπου 800 άτομα σε μη αναπτυξιακές και διοικητικές θέσεις. Κοιτώντας μπροστά, ο Kotick είπε στη νέα συνέντευξη ότι η Activision Blizzard θέλει να προσλάβει περισσότερους από 2.000 νέους ανθρώπους σε θέσεις ανάπτυξης για να ανταποκριθεί στα χρονοδιαγράμματα και τις απαιτήσεις παραγωγής. Το στέλεχος παρατήρησε ότι η εταιρεία αναμένει ότι θα είναι δύσκολο να προσλάβει τόσους πολλούς ανθρώπους λόγω του μεγάλου αριθμού ανοιχτών θέσεων και του ανταγωνισμού από άλλες εταιρείες ηλεκτρονικών παιχνιδιών και τεχνολογίας.

 Συνολικά, η Activision Blizzard στοχεύει να αυξήσει το μέγεθος των ομάδων ανάπτυξης των Call of Duty, Candy Crush, Overwatch, Warcraft, Hearthstone και Diablo κατά 20%. Στην ίδια συνέντευξη με το Pitfall και γιατί πιστεύει ότι ένα Metaverse μπορεί να έρθει μάλλον νωρίτερα παρά αργότερα.


I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2021 14:19 #250423 by Giorgos Tsolaridis
Ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard υπέστη περικοπή 50% σε μισθό και bonus Έπαιρνε 30 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο.

 Ο Bobby Kotick, διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard, υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την εταιρεία, στο οποίο πλέον ο μισθός και τα μπόνους του έχουν υποστεί περικοπή 50%.

 Το καλοκαίρι του 2020, μαθεύτηκε ότι  ο Kotick έβγαζε 30 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο και μάλιστα ζητούσε περισσότερα

 Πλέον, ο Kotick υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο. Το παλιό έληγε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 και το νέο έχει ημερομηνία λήξης την 31η Μαρτίου 2023. Ο Kotick είχε υποστεί περικοπή της τάξεως του 15% το 2020 Πλέον, ο μισθός του και τα bonus κόπηκαν κατά 50%. Τα πιθανά έσοδα που θα αποκτούσε από τα μισά χρήματα των bonus ανέρχονται σε 1,75 εκατομμύρια δολάρια.

 Βέβαια ακόμα και τώρα, με τα μπόνους που έχει ο Kotick μπορεί να έχει έως και 200% του βασικού μισθού του για τις χρονιές 2021 και 2022. Τα bonus βασίζονται κατά 80% στην απόδοσή του όσον αφορά τα οικονομικά της εταιρείας και κατά 20% όσον αφορά το περιβάλλον και τις κοινωνικές και κυβερνητικές πρωτοβουλίες. Ο Kotick λαμβάνει επίσης μακροπρόθεσμα βραβεία μετοχών ως μέρος της νέας του συμφωνίας. 

 Συνολικά ο Bobby Kotick είναι διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard για 30 χρόνια. Η εταιρεία υπό την ηγεσία του έφτασε να έχει κεφαλαιοποίηση από τα 10 στα 70 εκατομμύρια και επιστροφή εσόδων σε μετόχους 8,100%.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2021 14:42 #250434 by Giorgos Tsolaridis
Η Bungie σκεφτόταν να υπογράψει αποκλειστική συμφωνία για το Destiny, με την Sony ή την Microsoft Φαντάζεστε το παιχνίδι να ήταν exclusive;
 Πριν η εταιρεία ανάπτυξης Bungie υπογράψει συμβόλαιο με την Activision, είχε φέρει στο τραπέζι συζητήσεων το Destiny και στις Sony και Microsoft.

 Οι δύο κατασκευάστριες εταιρείες ενδιαφέρονταν για αυτό, αλλά ήθελαν να αγοράσουν τα δικαιώματά του, κάτι που αποτέλεσε "αγκάθι" στις συνομιλίες τους. Η Activision δέχτηκε να μην κρατήσει τα δικαιώματα της σειράς, γι' αυτό και η συμφωνία προχώρησε.

 Την είδηση αυτή αποκάλυψε στο GamesBeat, ο Martin O'Donnell, πρώην διευθυντής του τμήματος Sound Engineer του Destiny. Σε μια ομαδική συνέντευξη που έγινε, ο Shawn Layden της Sony ήταν παρόν στη συζήτηση και όπως θα δείτε το πρόσωπό του άλλαξε...έκφραση στο άκουσμα αυτής της πληροφορίας. Το deal με μία από τις δύο εταιρείες δεν έκλεισε για λεπτομέρειες.
 
 Η Bungie απέλυσε τον Martin O 'Donell και ένας από τους λόγους ήταν ότι ορισμένα μέλη του ΔΣ της Bungie ήθελαν να δώσουν στην Activision μεγαλύτερο έλεγχο στην ανάπτυξη του Destiny και αυτός δεν ανήκε στη συγκεκριμένη ομάδα. "Αυτή ήταν η μεγαλύτερη απογοήτευσή μου. Δουλεύαμε για μια δεκαετία για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε σε θέση που θα μπορούσαμε να ορθώσουμε ανάστημα απέναντι στον  publisher  και να πούμε "Όχι, σε εμάς ανήκουν τα δικαιώματα, δεν ανακατεύεστε με αυτό. Έτσι ο κανόνας αυτός προσπεράστηκε και τέθηκα εκτός εταιρείας. Μας έλεγαν να είμαστε καλοί απέναντι στην "χήνα που κλωσάει το χρυσό αυτό, που είναι το Destiny. Καμιά φορά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα καλό φουά γκρα" είπε χαρακτηριστικά και όπου Χήνα βάλτε την Activision. Γι' αυτό και η Bungie διέκοψε αργότερα την συνεργασία της με την Activision, αφού την έβλεπαν σαν...χήνα που μπορεί να "βγάλει το φουά γκρα της".

 Ο O'Deonell πρόσθεσε επίσης ότι "η συνεργασία με την Activision ήταν κακή από την αρχή". Οι δύο εταιρείες διέκοψαν συνεργασία τον Ιανουάριο του 2019, με την Bungie να διατηρεί τα δικαιώματα της σειράς Destiny και να συνεχίζει μόνη της το publishing. Ο Martin O'Donell δουλεύει τώρα στην Highwire Games για το Six Days in Fallujah.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2021 12:54 #250686 by Giorgos Tsolaridis
Νομική διαμάχη της Blizzard για έναν σκύλο-καρτούν της Fox που λέγεται "Diablo" Η Fox αναμένεται να απαντήσει.

 Το Αμερικανικό Γραφείο ευρεσιτεχνιών και εμπορικών σημάτων έχει  δύο καταχωρήσεις  για το όνομα "Diablo", μία από την Blizzard για την γνωστή σειρά RPG και μία από την Fox Media για έναν σκύλο-καρτούν.

 Ο σκύλος εμφανίζεται στην animated σειρά HouseBroken. Φυσικά ο σκύλος ήρθε...πρόσφατα και έπεται του RPG Diablo, επομένως η Blizzard κινήθηκε νομικά. Η Fox Media θέλει να πουλήσει merchandize, όπως τροφή Diablo για σκύλους, μπολ για σκύλους και βαζάκια με τρόφιμα.

 Οι δικηγόροι της Blizzard υπέβαλαν ένταση και διαφωνούν με την χρήση του όρου "Diablo", αναφέροντας λάθος ή εξαπάτηση προς τους καταναλωτές, κάτι που απαγορεύεται από την ομοσπονδιακή νομοθεσία εμπορικών σημάτων και ζητούν από το Γραφείο κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών και εμπορικών σημάτων να απορρίψει το σήμερα της Fox Media. Στην αναφορά της, η Blizzard αναφέρει ότι ετοιμάζει τα Diablo IV και Diablo Immortal, το οποίο μάλιστα αναφέρεται για εντός του 2021.

 Η ένσταση της Blizzard κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα και οι δικηγόροι της Fox Media δεν έχουν ακόμη απαντήσει.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2021 13:31 #250696 by Giorgos Tsolaridis
Η Activision αρνείται τις απολύσεις στην Toys for Bob H εταιρία ανάπτυξης λειτουργεί κανονικά με νέες θέσεις εργασίας.

 Ψευδείς οι αναφορές σχετικά με τις απολύσεις της εταιρίας ανάπτυξης  Toys For Bob  της  Activision .

 Σύμφωνα με εκπρόσωπο, η εταιρία ανάπτυξης με έδρα στην Καλιφόρνια, λειτουργεί κανονικά και προσλαμβάνει για αρκετούς διαφορετικούς ρόλους. Στην συνέχεια επιβεβαίωσε πως η Toys for Bob θα συνεχίσει να στηρίζει το Crash Bandicoot 4: It’s About Time και το Call of Duty: Warzone.Ο ίδιος δήλωσε πως “ Οι αναφορές σε απολύσεις στην Toys for Bob είναι λανθασμένες. Δεν έχει υπάρξει πρόσφατη μείωση του προσωπικού της εταιρίας. Η ομάδα ανάπτυξης λειτουργεί κανονικά και στην συγκεκριμένη στιγμή έχει διαθέσιμες θέσεις πλήρους απασχόλησης. Η εταιρία με ενθουσιασμό συνεχίζει να στηρίζει το Crash Bandicoot 4: It’s About Time και πιο πρόσφατα να ενισχύει την ανάπτυξη του Call of Duty: Warzone". Η Toys for Bob επιβεβαίωσε επίσης πως έχει γίνει υποστηρικτική εταιρία ανάπτυξης του Call of Duty: Warzone σε συμμετοχή με τις Sledgehammer, Raven, Infinity Ward, Beenox και άλλες. Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος Andy Robinson είπε πως σχεδόν όλες οι εταιρίες ανάπτυξης στην Activision συμβάλουν στο Warzone.


H Activision έχει πει πως θέλει να αυξήσει τον αριθμό των εταιριών ανάπτυξης για κάθε σειρά και ως αποτέλεσμα δεν αποτελεί έκπληξη πως το Warzone έχει πλέον άλλη μία εταιρία ανάπτυξης. Τα σχέδια της Activision είναι τόσο φιλόδοξα που βλέπουμε 2,500 διαθέσιμες θέσεις εργασίας τις οποίες θεωρεί θα δυσκολευτεί να συμπληρώσει.

 Όλη η δουλειά που γίνεται στο Warzone γίνεται παράλληλα με την ανάπτυξη του φετινού κύριου τίτλου το οποίο θεωρείται να είναι το Call of Duty : WWII – Vanguard από την Sledgehammer Games. H Activision Blizzard, η κάτοχος της Activision, πρόκειται να δηλώσει τα έσοδα της τελευταίας οικονομικής της περιόδου σήμερα, οπότε ίσως μάθουμε περισσότερα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2021 14:18 #250714 by Giorgos Tsolaridis
Activision Blizzard: "Ετοιμάζουμε Warcraft για κινητά. Το mobile gaming είναι μια πραγματική ευκαιρία" Έρχονται εκατοντάδες προσλήψεις.

 Η Activision Blizzard  ανακοίνωσε  ότι το mobile gaming είναι "μια πραγματική ευκαιρία που αποτελεί επένδυση".

 Επίσης, η εταιρεία σκοπεύει να προσλάβει 2.000  developers  και εκατοντάδες από αυτούς θα αφοσιωθούν στο mobile gaming. Στόχος της εταιρείας είναι να φέρει όλες τις σειρές της και στα smartphones.

 Ο Daniel Alegre, Chief Operating Officer, δήλωσε: "Τα mobile games έχουν το απόλυτο κοινό, καθώς υπάρχουν 3 δις smartphones στον κόσμο, με την πρόβλεψη να γίνουν 4 δις μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Θα ήταν αρνητικό αν δεν είχαμε τα games μας σε αυτές τις πλατφόρμες, γι' αυτό και τα mobile games είναι τόσο σημαντικά στην στρατηγική μας. Η ευκαιρία που μας δίνεται είναι ξεκάθαρη. Μπορεί να υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι που μια σειρά θα μεταφερθεί στα κινητά και να επανασχεδιάσουμε κάποιες σειρές στις εκδόσεις τους στα κινητά, όπως games που ταιριάζουν περισσότερο σε κονσόλες ή PC.

 Η απόκτηση της εταιρείας ανάπτυξης King, developer του Candy Crush, είναι ένα τεράστιο όφελος για την Activision, σύμφωνα με τον Alegre. Πέρα από το Diablo Immortal, στα κινητά θα έρθουν και διάφορα Warcraft games. Τέλος, θυμίζουμε ότι το Call of Duty Mobile έχει 500 εκατομμύρια downloads και τζίρο πάνω από 1 δις από το 2019 μέχρι σήμερα. Το Diablo Immortal αναμένεται φέτος.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2021 17:05 #250724 by Απόστολος Μητσακούλης
Μόνο που για να παίξεις τέτοια παιχνίδια χωρίς θέμα θες κινητό σε κόστος κονσόλας και δν βοηθάει καθόλου τους collectors. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2021 19:46 #250776 by Giorgos Tsolaridis
H Activision Blizzard αθωώθηκε εννέα χρόνια μετά τις κατηγορίες για παραβίαση πατέντας για 3D multiplayer games Το δικαστήριο αποφάσισε ότι οι πατέντες της Worlds Incorporated είναι αφηρημένες ιδέες.

 Η Activision Blizzard βγήκε νικήτρια σε μία αγωγή που είχε γίνει εναντίον της από την Worlds Incorporated.

 Η World Incorporated  έκανε μήνυση στην Acivision  το 2012 κατηγορώντας την ότι χρησιμοποιεί χωρίς άδεια πέντε από τις πατέντες της. Οι εν λόγω πατέντες κάλυπταν ένα σύστημα και μία μέθοδο η οποία θα επέτρεπε σε χρήστες να αλληλεπιδρούν σε ψηφιακούς χώρους και συγκεκριμένα ανέφερε ότι είχε αναπτύξει  avatars , 3D multiplayer και την ικανότητα να αλληλεπιδράς με άλλους παίκτες σε τρισδιάστατο χώρο.

 Η Worlds Incorporated αναφέρθηκε συγκεκριμένα στα World of Warcraft και Call of Duty ως βασικά παραδείγματα και ζήτησε από την Activision να ανακαλέσει την παράβασή της, κλείνοντας τα games της και πληρώνοντας για τις υποτιθέμενες παραβιάσεις. Η Activision Blizzard από την άλλη ισχυρίστηκε ότι δεν γίνεται να βάλεις σε πατέντα κάτι τέτοιο, όπως τα 3D multiplayers και τα συστήματα φιλτραρίσματος των παικτών σε τρισδιάστατα περιβάλλοντα. Το δικαστήριο τελικά αποφάσισε ότι δίκιο έχει η Activision δηλώνοντας ότι οι πατέντες της World Incorporated είναι αφηρημένες ιδέες και ότι τα γενικά βήματα που αναφέρονται στις πατέντες της δεν παρέχουν μία εφευρετική έννοια ώστε να μεταφραστεί η αφηρημένη ιδέα σε μία πατέντα."

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.