Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
13 Nov 2019 15:19 #228451 by Βασίλης Κτενίδης
Μετά την εβδομάδα του early access για όσους παραβρεθήκαν στο BlzzCon και αυτούς που έκαναν προ παραγγελία το Hearthstone Battlegrounds είναι διαθέσιμο για όλους. Υπάρχουν τρία πακέτα έτοιμα για περισυλλογή μόλις ολοκληρώσετε τα πρώτα δύο match για να ξεκινήσετε το νέο mode.

Στα patch notes, ο διαχειριστής του community Kurt Ocher, αναφέρθηκε σε μερικά σημεία που η Blizzard δουλεύει για να τα βελτιώσει. Νέοι heroes και minions θα είναι διαθέσιμα στο νέο update, όπως επίσης διάφορα στατιστικά για το ποιους παίκτες παίζετε συχνότερα, τοπ πέντε ήρωες σύμφωνα με τις νίκες και διάφορα άλλα. Το leaderboard επίσης ανανεώνεται για να προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για τον αντίπαλο. Αναβαθμίζεται και το selling experience για την ενεργοποίηση της πώλησης των minions που κρατάτε στο χέρι. Έδωσε επίσης έμφαση στο φουτουριστικό μοτίβο και την εμφάνιση του Hearthstone Battlegrounds.

Το 15.6.2 patch, διορθώνει αναμενόμενα bugs, όπως επίσης κάνει αλλαγές για να ισορροπήσει το game.

ΑΛΛΑΓΕΣ :

Minions

Mama Bear: Αλλάζει από 5/5 δίνοντας +5/+5 σε 4/4 δίνοντας +4/+4
Kangor’s Apprentice: Αλλάζει από 4/8 σε 3/6
Hero Powers

Infinite Toki

Temporal Tavern: Αλλάζει από 1 κόστος σε 2 και γράφει “ Ανανεώνει το Bob’s Tavern. Προσθέτει ένα minion από υψηλότερο Tavern Tier.”
King Mukla

Bananarama: Αλλάζει το Passive Hero Power σε “ Όποτε αγοράζεις ένα beast, προσθέτει μια μπανάνα στο χέρι σου”
Jaraxxus

Bloodfury: Αλλάζει το Hero Power από κόστος 3 σε 2.
Διορθώσεις και αναβαθμίσεις:

To Squelch πλέον λειτουργεί όπως πρέπει και δεν προκαλεί crash.
Τα Daily Quest μπορούν να γίνουν re roll
Το Hallow’s End Arena Daily Quest μπορεί να ολοκληρωθεί πλέον.
Μια σειρά από Android crashes έχουν διορθωθεί.
Βελτιστοποίηση της μνήμης για συσκευές με RAM κάτω από 2 GB
Το Hearthstone Battlegrounds είναι free to play για όσους έχουν Hearthstone account.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2019 20:09 #230363 by Giorgos Tsolaridis
Το 2019 φεύγει και μαζί του μια ολόκληρη δεκαετία.

Ο αντιπρόεδρος της Blizzard, Jeff Kaplan, αποφάσισε να κάτσει φέτος για 8 ώρες σε ένα τζάκι στο Twitch.tv χωρίς να πει τίποτα, με εξαίρεση την αρχή, το μισάωρο, το μέσο και το φινάλε του βίντεο! Στο μισάωρο άνοιξε Χριστουγεννιάτικα στολίδια Overwatch απ' το community, το οποίο στα έστειλε δώρο στην Αμερικάνικη εταιρεία και στόλισε με αυτά το Χριστουγεννιάτικο δένδρο του.

Ο Kaplan είχε κάτσει για 10 ώρες μπροστά στο τζάκι και το 2017 και πέρυσι διοργάνωσε 8ωρο livestream με την παρουσία άλλων μελών της Blizzard. Το Overwatch Yule Log, όπως ονομάζεται, γίνεται πλέον θεσμός και είναι παράδοξο και ταυτόχρονα ευχάριστο ο ισχυρός άνδρας της Blizzard να στέκεται για 8ώρες σε ένα τζάκι την παραμονή των Χριστουγέννων και να περνάει την ημέρα αυτή μαζί με το community, στο οποίο μοίρασε τις ευχές του στο τέλος του βίντεο.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jan 2020 13:55 #231096 by Βασίλης Κτενίδης
Τον Οκτώβριο του 2019 ο επαγγελματίας παίκτης του Hearthstone, Ng Wai Chung, γνωστός ως Blitzchung τιμωρήθηκε από την Blizzard επειδή υποστήριξε σε δηλώσεις του τις διαδηλώσεις στο Χονγκ Κονγκ, φωνάζοντας “Απελευθερώστε το Χονγκ Κονγκ, επανάσταση των καιρών μας” σε συνέντευξή του μετά από αγώνα. Η εταιρεία ενώ αρχικά τον είχε τιμωρήσει για έναν χρόνο και αφαιρώντας τα χρήματα που κέρδισε, άλλαξε την απόφαση της μετά από πιέσεις που δέχθηκε από τον κόσμο αλλά και από πολιτικούς παγκοσμίως ελαττώνοντας την ποινή σε 6 μήνες ban από το Hearthstone και επιστρέφοντας του τα χρήματα του.

Πρόσφατα ο Blitzchung μίλησε για την απόφαση του σε ένα βίντεο στο People Make Games. Ο ίδιος αναφέρει ότι οι δηλώσεις του δεν ήταν προσχεδιασμένες αλλά αυθόρμητες.

Συγκεκριμένα αναφέρει: “Ξέρεις , όταν τόσοι άνθρωποι εκεί έξω διαδηλώνουν και εγώ απλά κάθομαι και παίζω τα τουρνουά μου… Απλά νοιώθω άσχημα και θέλω να κάνω κάτι. Υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι σημαντικότερα από την καριέρα μου.”

Όταν ρωτήθηκε για το πώς πήρε την αντίδραση της Blizzard είπε ότι απογοητεύτηκε λίγο με την στάση της εταιρείας, όμως ότι είναι κάτι που μπορεί να καταλάβει. Παρομοίασε επίσης την εταιρεία με το Χονγκ Κονγκ λέγοντας: “Μπορεί να χειροτερεύει, αλλά ρωτάς αν τη μισώ; Όχι.”

Έπειτα στην ερώτηση για το αν νιώθει καλά για την απόφαση του να κάνει τις δηλώσεις ο ίδιος ανταποκρίθηκε θετικά λέγοντας: “Ναι. Ακόμα και αν είχα την ευκαιρία να το ξανακάνω, θα το έκανα πάλι… Είναι κάτι που έπρεπε να γίνει οπωσδήποτε.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jan 2020 13:59 #231201 by Giorgos Tsolaridis
Hearthstone VR: Ο τίτλος που δεν παίξαμε ποτέ
Ένας τίτλος που αναπτύχθηκε στα studio της Blizzard.



Το αγαπημένο μας Hearthstone αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα card games και μετράει αναρίθμητους fans ανά τον κόσμο. Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς δεν ξέρουμε όμως είναι ότι για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα και μόνο εντός της Blizzard, υπήρχε μία άλλη μορφή το αγαπημένο τίτλου. Λόγος γίνεται για το Hearthstone VR το οποίο έφτιαξαν δύο Developers μέσα σε μία περίοδο δύο εβδομάδων.

Παίζοντας το Hearthstone VR, θα μπορούσατε να περπατήσετε εντός του Tavern και να αγωνιστείτε με τον αντίπαλο της επιλογής σας. Τα καλά νέα είναι ότι θα μπορούσατε να παίξετε σε VR και να έχετε μια διαφορετική εμπειρία. Εάν θυμώσετε, υπάρχει και η δυνατότητα για...table flip. Κακά νέα δεν υπάρχουν, πέραν του ότι ενδεχομένως δεν θα παίξουμε ποτέ το Hearthstone VR.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jan 2020 15:31 #231232 by Βασίλης Κτενίδης
Θέλει να αποφύγει παρόμοιο σενάριο με το Dota.



Η Blizzard προέβη σε κάποιες ενέργειες για να εξασφαλίσει την διατήρηση της ιδιοκτησίας οποιασδήποτε δημιουργίας περιεχομένου μέσα στο Warcraft 3: Reforged αλλά και στα υπόλοιπα games της.

Τα mods που δημιουργούνται μέσα στο original Warcraft 3 είναι πολύ συχνό φαινόμενο στο σήμερα. Το Dota που ξεκίνησε αρχικά ως ένα απλό Warcraft mod έχει καταλήξει σήμερα ως ένας από τους πιο πετυχημένους τίτλους αλλά και genre παγκοσμίως. Όμως η σειρά Dota δεν ανήκει στην Blizzard, όποτε η εταιρεία δεν έχει λόγο πάνω στη διαχείριση αλλά ούτε μπορεί να διεκδικήσει κέρδη. Με την πρόσφατη κυκλοφορία του Warcraft 3: Reforged η Blizzard σιγουρεύει ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί στο μέλλον.

Η εταιρεία ανανέωσε την πολιτική της με το νέο Custom Game Acceptable Use Policy να της δίνει την ιδιοκτησία όλων των custom games και mods που δημιουργούνται από τους παίκτες μέσα στα games της.
Η πολιτική δεν αφορά μόνο το Warcraft 3: Reforged, αλλά οποιοδήποτε mod δημιουργηθεί μέσα σε τίτλο της Blizzard. Επίσης επεκτείνει τα δικαιώματα της εταιρείας στην απόρριψη και απόσυρση τυχόν προσπάθειας κυκλοφορίας κάποιου mod ως standalone χωρίς την συγκατάθεση της, όπως επίσης το δικαίωμα αφαίρεσης των mods από το παιχνίδι για οποιονδήποτε λόγο.

Η εταιρεία απαγορεύει ήδη στους modders να πουλήσουν την δουλειά τους, εκτός αν πρόκειται για έσοδα από δωρεές. Παρά το ότι αυτό δεν θα σταματήσει τους modders να μεταφέρουν τις ιδέες τους σε διάφορες εταιρείες ανάπτυξης για την δημιουργία νέων games βασισμένων στην δουλειά τους, θα σταματήσει όμως τις εταιρείες που καραδοκούν ώστε να διεκδικήσουν κάποια τέτοια κυκλοφορία με το περιεχόμενο της Blizzard. Αν η Valve για παράδειγμα είχε παρόμοια πολιτική, το σενάριο του Dota Auto Chess δεν θα ήταν εφικτό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Feb 2020 15:26 #231355 by Βασίλης Κτενίδης
Η in game φιλανθρωπική καμπάνια του Call of Duty: Modern Warfare της οποίας τα έσοδα πηγαίνουν στην βοήθεια των πυρόπληκτων της Αυστραλίας, κατάφερε να συγκεντρώσει 1.6 εκατομμύρια ευρώ μέσω των πωλήσεων του “Outback Relief Pack.”

Τα χρήματα θα δοθούν στην φιλανθρωπική οργάνωση Direct Relief ενώ η βοήθεια έχει ήδη ξεκινήσει από τις δύο εταιρείες με αποστολές προμηθειών έκτακτης ανάγκης.

O executive του Call of Duty, Byron Beede αναφέρει σε δήλωση του: “Οι παίκτες του Call of Duty παγκοσμίως, συνασπίστηκαν για να υποστηρίξουν με βοήθεια στις βλάβες που προκλήθηκαν από την τρομερή τραγωδία. Είναι τιμή μας να βοηθούμε σε αυτή την προσπάθεια με τα έσοδα από το Outback Relief pack. Ευχαριστούμε άπαντες για την γενναιοδωρία τους και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε την φιλανθρωπική στήριξη.”

Ο Thomas Tighe της Direct Relief αναφέρει : “Ήταν μια καταπληκτική πράξη γεναιοδωρίας από μέρος της Activision και του community του Call of Duty και εμείς στην Direct Relied αισθανόμαστε βαθιά ευγνωμοσύνη για αυτό. “

Η μεγάλη κρίση των πυρκαγιών στην Αυστραλία βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη καθώς μέχρι σήμερα 4 Φεβρουαρίου, υπάρχουν 62 εστίες φωτιάς τα 29 των οποίων δεν έχουν περιοριστεί ακόμα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Feb 2020 13:27 #231431 by Βασίλης Κτενίδης
Ο Rod Fergusson επικεφαλής της The Coalition, εταιρεία ανάπτυξης του Gears of War, ανακοίνωσε την αποχώρηση του και την ένταξη του στην Blizzard. Ο Fergusson αποτελούσε ένα από τα σημαντικότερα μέλη της ομάδας ανάπτυξης του Gears of War αφού έχει εργαστεί σε όλα τα projects της σειράς από την πρώτη κιόλας κυκλοφορία.

Σε πρόσφατο tweet του επιβεβαιώνει ότι τον Μάρτιο θα συνεχίσει την καριέρα του στην Blizzard για να ηγηθεί της ομάδας ανάπτυξης του Diablo. Ευχαρίστησε όλους τους συναδέλφους του στην The Coalition και το Xbox αναφέροντας: “Η αποχώρηση μου είναι γλυκόπικρη και αυτό επειδή αγαπώ την οικογένεια του Gears, τους υποστηρικτές, όλους όσους εργάζονται στην The Coalition και το Xbox. Σας ευχαριστώ όλους, ήταν τιμή και προνόμιο μου να δουλέψω στο πλάι σας.”
O Fergussson έχει αρκετά μεγάλη ιστορία όσον αφορά την καριέρα του στην βιομηχανία των video games. Πριν να εργαστεί στη σειρά Gears το 2011, έφυγε από την Epic Games για να ενταχθεί στην Irrational Games το 2012 ως executive vice president of development. Του δίδονται συνήθως τα εύσημα για την βοήθεια του στην κυκλοφορία και ανάπτυξη του BioShock Infinite. Έχει εργαστεί επίσης ως επικεφαλής στην 2K και ως manager στην Black Tusk, η οποία έγινε τελικά η The Coalition.

Η τελευταία κυκλοφορία της εταιρείας είναι το Gears 5, που πήρε αρκετά καλές κριτικές. Η σειρά πήρε διαφορετική κατεύθυνση τόσο στην διήγηση όσο και στην σχεδίαση. Εισήγαγε μερικώς open world σημεία στον χάρτη όπως και εξερεύνηση με οχήματα. Η επόμενη προσθήκη στη σειρά είναι το επερχόμενο Gears Tactics που θα κυκλοφορήσει στις 28 Απριλίου.
Κάντε κλικε εδώ για να δείτε την ανάρτηση στο Twitter.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2020 20:56 #231495 by Giorgos Tsolaridis
Η Activision ετοιμάζει περισσότερα remasters
"Υπάρχουν πολλά παλιά IP μας που οι fans θέλουν να ξαναπαίξουν".


Φαίνεται πως η Activision θέλει να κυκλοφορήσει και άλλα remasters και reimaginings κλασικών games.

Σ την οικονομική της αναφορά, ο CEO της Activision Blizzard, Bobby Kotick, επιβεβαίωσε ότι οι τίτλοι αυτοί θα ανακοινωθούν μέσα στο έτος. Δεν ξέρουμε ακριβώς ποια games έχει βάλει στο στόχαστρο για remaster, ωστόσο η Activision έχει εκφράσει στην επιθυμία της για remasters. Λογικό, αν αναλογιστούμε τα τεράστια κέρδη που απέφεραν τα remasters των Crash Bandicoot N.Sane Trilogy, Spyro Reignited Trilogy, καθώς και του πιο πρόσφατου Crash Team Racing: Nitro Fueled.

“Όταν κοιτάμε όλα τα παλιά IP μας, σκεφτόμαστε ότι υπάρχουν αρκετά που οι fans θα ήθελαν να ξαναπαίξουν,” δήλωσε ο Kotick. “Εκτός από remasters, υπάρχουν και πολλές ευκαιρίες για την δημιουργία καινούργιου περιεχόμενου σε αυτά τα IP.”

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2020 20:56 #231496 by Giorgos Tsolaridis
Η Activision Blizzard έβγαλε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια από μικροσυναλλαγές
Μέσα στο 2019.


Η Activision Blizzard ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα την Πέμπτη.

Στην αναφορά της Activision Blizzard φαίνεται το πραγματικό κέρδος από τις μικροσυναλλαγές. Μέσα στο 2019, η Activision Blizzard έβγαλε συνολικά 3.370.000.000 δολάρια από μικροσυναλλαγές, τις οποίες η εταιρία αποκαλεί “in-game net bookings”. Μέσα στο οικονομικό τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Δεκεμβρίου, η Activision Blizzard έβγαλε 1.090.000.000 δολάρια από μικροσυναλλαγές.

Για σύγκριση, μέσα στο 2018 η Activision Blizzard έβγαλε 4.203.000.000 δολάρια από μικροσυναλλαγές και 1.204.000.000 δολάρια τους τελευταίους τρείς μήνες του 2018. Το “in-game net bookings” περιλαμβάνει επίσης τις πωλήσεις downloadable content. Η Activision Blizzard είναι μια από τις μεγαλύτερες εκδότριες εταιρίες στην βιομηχανία, και είναι η εταιρία που έχει εξαγοράσει τον τιτάνα του mobile gaming, την King. Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα mobile games που αποφέρουν κέρδη από μικροσυναλλαγές. Τα κέρδη του Modern Warfare από μικροσυναλλαγές αυξήθηκαν κατά “διψήφιο ποσοστό”, συγκριτικά με αυτά του Black Ops 4.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Feb 2020 18:13 - 17 Feb 2020 20:16 #231649 by Βασίλης Κτενίδης
Η συμφωνία μεταξύ Activision Blizzard και YouTube εκτιμάται στα 160 εκατομμύρια δολάρια
Συμπεριλαμβάνει τα Call of Duty, Overwatch League και Hearthstone.


Το YouTube ανακοίνωσε αποκλειστική συμφωνία με την Activision την ημέρα έναρξης του Call of Duty League. Για πολλούς αποτέλεσε έκπληξη η μετακίνηση από το Twitch. Η συμφωνία συμπεριλαμβάνει τίτλους της Activision όπως τα Call of Duty, Overwatch και Hearthstone και κοστολογείται γύρω στα 160 εκατομμύρια δολάρια.

Η προηγούμενη συμφωνία της Activision που ήταν συγκεκριμένα για το Overwatch League εκτιμάτε κοντά στα 90 εκατομμύρια για δύο χρόνια. Σύμφωνα με πηγές το ποσό της συμφωνίας αφορά περισσότερο το Overwatch League, με μικρότερο μέρος των χρημάτων να αφορούν το Call of Duty, ενώ το Hearthstone λέγεται ότι είναι απλά μέρος της συμφωνίας.

Είναι μια ενδιαφέρουσα κίνηση από την Activision και μένει να φανεί η επίδραση της στο Twitch. Σύμφωνα με τον Senior VP/Esports, Struart Saw “Όλα φαίνονται λίγο διαφορετικά αυτή τη στιγμή, η βιομηχανία δεν έχει υπάρξει πιο ανταγωνιστική και ο όγκος των διαγωνιζόμενων streaming πλατφόρμων, δείχνει ότι μπορεί για πρώτη φορά να έχουμε διχασμένη αγορά.”
Last edit: 17 Feb 2020 20:16 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.