Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Κίνα: Γενική συζήτηση για τα games της χώρας

More
27 Jul 2022 12:26 #265783 by Nikos Georgopoulos
Κινέζοι gamers ανταλλάσσουν πορνό μέσω του Steam




Το Wallpaper Engine είναι Νο.10 σε downloads.

Οι Κινέζοι gamers ανταλλάσσουν πορνό μέσω του Wallpaper Engine, το οποίο έχει φτάσει Νο.10 σε downloads .

Το Wallpaper Engine είναι ένα application το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του να δημιουργούν βίντεο και εικόνες και να τις μοιράζονται. Σύμφωνα με το MIT Technology , στο Wallpaper Engine υπάρχουν περισσότερα από 1.6 εκατομμύρια αρχεία, πολλά από τα οποία αφορούν σειρές anime και video games. Το 7.5% των εν λόγω αρχείων έχουν χαρακτηριστεί ως mature και περιέχουν πορνογραφικό υλικό. Οι πιο δημοφιλείς χαρακτήρες για δημιουργία πορνό στην πλατφόρμα προέρχονται από τα Overwatch, Genshin Impact και Final Fantasy.



Θυμίζουμε ότι το πορνό είναι παράνομο στην Κίνα από το 1997 και το Steam είναι από τις λίγες ελεύθερες πλατφόρμες στην χώρα που μπορεί να έχει κάποιος πρόσβαση χωρίς VPN. Σύμφωνα με τον αναλυτή Daniel Ahmad, το site της Valve είαι από τα πολύ λίγα στην Κίνα που λειτουργούν σε γκρίζα ζώνη. Το Wallpaper Engine για αυτό το λόγο είναι αρκετά δημοφιλές στην Κίνα έχοντας 490.000 user reviews και τα 216.000 είναι στα απλά Κινέζικα, την βασική παραλλαγή της γλώσσας που χρησιμοποιείται στη χώρα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Aug 2022 01:05 #266015 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Λιγότεροι νεαροί Κινέζοι παίζουν games μετά από τους περιορισμούς της κυβέρνησης




Μπορούν  να παίζουν Σαββατοκύριακα και αργίες. 

Μετά από την επιβολή περιορισμών από την κινεζική κυβέρνηση στο gaming, 54% των νεαρών Κινέζων παίζουν μόνο κατά την διάρκεια των επιτρεπτών ωρών.

Σύμφωνα με μία έρευνα με τον τίτλο 2022 China Youth Gamers από την Niko Partners, το 77% των νέων παίζουν λιγότερες ώρες μέσα στην εβδομάδα αν και μόλις το 54% παίζει στις επιτρεπόμενες ώρες. Αυτό σημαίνει πως σημαντικός αριθμός των νέων βρίσκουν τρόπους να παρακάμπτουν τους περιορισμούς. Η Niko Partners αποκάλυψε πως το 60% των νέων στην Κίνα έπαιζε video games κατά την διάρκεια του 2020, ποσοστό που προβλέπεται να πέσει στο 56% μέχρι το 2026.

Στην έρευνα συμμετείχαν 1000 γονείς νεαρών παιδιών και 250 έφηβοι ενώ πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με γονείς, δασκάλους και ειδικούς. Οι περιορισμοί τέθηκαν σε ισχύ το 2021 και επέτρεπαν σε παιδιά κάτω των 18 ετών να παίζουν μόνο κατά μία ώρα την ημέρα, μόνο την Παρασκευή, το σαββατοκύριακο και τις εθνικές γιορτές.

Η ενασχόληση με τα video games θεωρήθηκε ως "πνευματικό όπιο" για τους νέους. Κανονισμοί τέθηκαν σε ισχύ για να τους εφαρμόσουν οι εταιρείες που σχετίζονται με την βιομηχανία και η κυβέρνηση να διασφαλίσει την επιβολή τους, η οποία ελέγχει την διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών με την χρήση ταυτοποίησης σε πραγματικό χρόνο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Nov 2022 17:13 #267649 by Nikos Georgopoulos
Τα Κινέζικα κρατικά ΜΜΕ λένε τώρα ότι τα games είναι καλά

[img][/img]


Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι πλέον το μόνο "μαύρο πρόβατο" παγκοσμίως.

Τα Κινεζικά κρατικά μέσα ενημέρωσης άλλαξαν γνώμη και λένε ότι τα video games είναι...πραγματικά καλά για την χώρα.

Τα μόνα ΜΜΕ που έχουν μείνει στον κόσμο να λένε ότι "τα video games προκαλούν σοβαρά προβλήματα εθισμού και εξάρτησης" είναι τα ελληνικά! Πλέον, τα Κινεζικά μέσα ενός κομμουνιστικού καθεστώτος, άλλαξαν τροπάριο, προφανώς γιατί αρκετοί Κινέζοι boomers πολιτικοί έχουν συνταξιοδοτηθεί τα τελευταία χρόνια.

Η Tencent και η NetEase είναι σημαντικές εταιρείες που συνεισφέρουν στο ΑΕΠ της χώρας. Ένα πρόσφατο άρθρο στην κρατική εφημερίδα People's Daily, υποστηρίζει ότι το θέμα των «βιντεοπαιχνιδιών» έχει κάποια αξία τελικά. Το άρθρο εντόπισε ο τεχνικός ανταποκριτής του Reuters, Josh Ye. Το άρθρο έχει τίτλο "Η βαθιά εξερεύνηση της αξίας της βιομηχανίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι μια ευκαιρία που δεν μπορούμε να χάσουμε". Το άρθρο καλεί την Κίνα να αφιερώσει περισσότερη προσοχή στην ανάπτυξη της βιομηχανίας παιχνιδιών της, σηματοδοτώντας πιθανώς μια ριζική αλλαγή στην εχθρική στάση της κυβέρνησης. Οι κινεζικές μετοχές gaming εταιρειών αυξήθηκαν σημαντικά στις ειδήσεις.

Το άρθρο πλαισιώνει το επιχείρημά του στο πλαίσιο του ανταγωνισμού των μεγάλων δυνάμεων μεταξύ των ΗΠΑ και των συμμάχων τους στην Ασία, την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Κίνα. «Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει δώσει στα games εξαιρετικά υψηλή οικονομική, τεχνολογική, πολιτιστική, ακόμη και στρατηγική αξία», αναφέρει το άρθρο της People's Daily, καθιστώντας «κλειδί για τη βιομηχανική διάταξη μιας χώρας» και ζωτική πηγή πολιτιστικής ήπιας δύναμης.

Tα καλά νέα είναι ότι η κινεζική κυβέρνηση μπορεί να προετοιμάζεται για να χαλαρώσει τα σκληρά μέτρα στη βιομηχανία παιχνιδιών της χώρας, τα κακά νέα είναι ότι ο λόγος για αυτό μπορεί απλώς να είναι επειδή θα ήταν ένα εύχρηστο εργαλείο στον ταχέως αναπτυσσόμενο ανταγωνισμό μεταξύ Κίνας και Δύσης. Ανεξάρτητα από αυτό, η Κίνα πιθανότατα δεν πρόκειται να σταματήσει να ελέγχει τα video games και τους ανήλικους gamers για αρκετά χρόνια ακόμη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2022 23:05 #267714 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα δήλωσε ότι έλυσε το θέμα του εθισμού των νέων στα games




Με "πάνω από το 75% των νέων να ακολουθούν τους κανόνες".

Η Κινεζική κυβέρνηση δήλωσε και επίσημα ότι καταπολέμησε το πρόβλημα του εθισμού των ανήλικων στα video games!

Ο κορυφαίος φορέας της βιομηχανίας της χώρας έκανε την ανακοίνωση χθες, ανέφερε το Reuters , μετά την εισαγωγή ενός δρακόντειου συνόλου κανόνων που περιόριζε σε οποιονδήποτε στη χώρα ηλικίας κάτω των 18 ετών να παίζει βιντεοπαιχνίδια περισσότερο από τρεις ώρες σε οποιαδήποτε εβδομάδα. Ο πάροχος δεδομένων CNG της China Game Industry Group Committee, δήλωσε ότι τα μέτρα αυτά "σημείωσαν εξαιρετικά αποτελέσματα, με πάνω από το 75% των νέων κάτω των 18 να ακολουθούν τους κανόνες".

Η ανακοίνωση είναι πιθανό να χαιρετιστεί από τον κλάδο gaming της Κίνας και μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν υπάρχουν τρέχοντα σχέδια για περαιτέρω καταστολή των νέων που παίζουν games.

Το 25% του πληθυσμού της Κίνας ηλικίας κάτω των 18 ετών που αποφεύγει τους κανόνες για να παίζει games περισσότερο από τα όρια της κυβέρνησής του εξακολουθεί να είναι πολύς κόσμος - αλλά είναι χαμηλότερος αριθμός από το 46% που δεν ακολούθησε τον Αύγουστο.



Το τρέχον εβδομαδιαίο όριο για τα games στην Κίνα ανακοινώθηκε τον Αύγουστο ως το τελευταίο σε μια σειρά ολοένα και πιο περιοριστικών κανονισμών προς τα games, με στόχο να δώσουν την μάχη ενάντια στο «πνευματικό όπιο», όπως ονομάζεται ο εθισμός στα video games.

Οι κάτω των 18 ετών πρέπει να περιορίζουν το παιχνίδι τους σε μόλις μία ώρα την ημέρα - και μόνο τις Παρασκευές, τα Σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες.

Η επιβολή αυτών των κανονισμών αφέθηκε στις εταιρείες που αναπτύσσουν games οι οποίες παρακολουθούν τη διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών χρησιμοποιώντας ταυτοποίηση με πραγματικό όνομα, που υποστηρίζεται από μια βάση δεδομένων της αστυνομίας. Όλα αυτά βέβαια αφορούν τα online games. Offline ο καθένας μπορεί να παίζει ότι θέλει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Nov 2022 16:14 #267737 by Απόστολος Μητσακούλης
Μήπως φταίει το ότι η Κίνα τρώει πόρτα απο τα online games σιγά σιγά? Λέω εγώ τώρα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Dec 2022 09:50 #267935 by Nikos Georgopoulos
Τα online games στην Κίνα σταμάτησαν λόγω της κηδείας του προέδρου Jiang Zemin




Παρόμοιες διακοπές έγιναν και σε σεισμούς και την αρχή των θανάτων του Covid-19.

Όλα τα online games στην Κίνα βγήκαν offline την 6η Δεκεμβρίου, ημέρα πένθους για τον πρώην πρόεδρο Jiang Zemin. Ο αναλυτής της gaming βιομηχανίας Daniel Ahmad ανέφερε την είδηση στο Twitter, δείχνοντας ένα παράδειγμα gaming site που ντύθηκε στα ασπρόμαυρα ως ένδειξη πένθους. Άλλα sites έκλεισαν σεβόμενα τον πρόεδρο Zemin, ο οποίος πέθανε από λευχαιμία την περασμένη εβδομάδα.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι servers online games κλείνουν στην Κίνα μετά από στιγμές εθνικής τραγωδίας. Τον Απρίλιο του 2020, το online gaming ανεστάλη ως μέρος μιας ημέρας πένθους σε όλη τη χώρα για όσους πέθαναν από λοιμώξεις από τον COVID-19. Παρόμοιο κλείσιμο έγινε και το 2013 με τον σεισμό στο Lushan. Όσο για τις Κινεζικές εταιρείες ανάπτυξης, οι servers τους εκτός Κίνας λειτουργούν κανονικά.


All online video games in China have been taken offline for one day (Dec 6) out of respect for the memorial service of former President Jiang Zemin who passed away from Leukemia last week

Most online and public entertainment activities have also stopped and will resume tomorrow pic.twitter.com/cpLJFpq6Q2

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) December 6, 2022

Σε σχετικές ειδήσεις, η Blizzard Entertainment θα αναστείλει τα παιχνίδια της στην Κίνα τους επόμενους μήνες καθώς το συμβόλαιό της με την κινεζική εταιρεία NetEase θα διακοπεί.

Διαβάστε περισσότερα για την Κίνα που λέει ότι έλυσε το πρόβλημα εθισμού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2022 23:16 #268561 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα ενέκρινε 45 games για κυκλοφορία στη χώρα της




Η λίστα περιλαμβάνει τα Pokemon Unite, Don't Starve και Valorant.

Η Κίνα έδωσε το πράσινο φως για κυκλοφορία 45 games στη χώρα της. Η λίστα περιλαμβάνει τα Pokemon Unite, Don't Starve και Valorant.

Για πρώτη φορά από τον Αύγουστο του 2021, η ρυθμιστική αρχή βιντεοπαιχνιδιών της Κίνας ενέκρινε τις άδειες για publishing 45 games. Εκτός από τα παιχνίδια που αναπτύχθηκαν από στούντιο εκτός Κίνας, 84 εγχώρια games έχουν επίσης λάβει το πράσινο φως στην Κίνα, την οποία το Reuters αποκαλεί «η μεγαλύτερη gaming αγορά στον κόσμο».

Οι Tencent και NetEase έλαβαν τις περισσότερες εγκρίσεις, μιας και αποτελούν τα δύο μεγαθήρια της χώρας. Είναι μικρότερος από τον αριθμό των παιχνιδιών που εγκρίθηκαν το 2021 - μόλις 76 εισαγόμενα games έλαβαν έγκριση πέρυσι - αλλά η κίνηση της Κίνας θεωρείται "ένα σημαντικό μήνυμα προς την εξομάλυνση της πολιτικής για τον κλάδο του gaming", σύμφωνα με το Reuters .

Παράλληλα, θυμίζουμε ότι η Κίνα ανακοίνωσε ότι έλυσε το θέμα του εθισμού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Mar 2024 10:20 #275441 by Nikos Georgopoulos
Κίνα: Ο πρώην διευθυντής της Yoozoo Games καταδικάστηκε σε θάνατο!




Επειδή δηλητηρίασε θανάσιμα τον διευθυντή του.

Ένας πρώην επικεφαλής gaming εταιρείας καταδικάστηκε σε θάνατο στην Κίνα, με την κατηγορία πως δηλητηρίασε τον συνεργάτη του.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το CBS News , ο Xu Yao, διευθυντής της Κινεζικής εταιρίας Yoozoo Games, δηλητηρίασε τον Lin Qi, ιδρυτή της εταιρείας, λόγω μίας επιχειρηματικής διαφωνίας. Το τσάι του Lin είχε δηλητήριο, σύμφωνα με το Hollywood Reporter  και ο ίδιος πέθανε 10 ημέρες αργότερα σε ηλικία 39 ετών. Σύμφωνα με το δικαστήριο, ο Xu είχε επιχειρήσει χωρίς επιτυχία να δηλητηριάσει πολυάριθμα μέλη της εταιρίας στο παρελθόν, τα οποία αρρώστησαν αλλά δεν πέθαναν.

Παραδόξως, ο Xu ήταν υπεύθυνος για την τηλεοπτική μεταφορά του βιβλίου επιστημονικής φαντασίας Three-Body Problem, η οποία προβάλλεται αυτή τη στιγμή στο Netflix. Ο Lin εκτελούσε χρέη executive producer στη σειρά. Σύμφωνα με τα Κινεζικά μέσα , ο Xu ήταν μέγας λάτρης της τηλεοπτικής σειράς Breaking Bad, από την οποία ίσως και να εμπνεύστηκε το σχέδιό του.

Ο David Benioff, δημιουργός της σειράς Three-Bοdy Problem αλλά και του ιδιαίτερα δημοφιλούς Game of Thrones, δήλωσε τα εξής: «Αναστατώθηκα πολύ. Δουλεύοντας σε αυτή τη βιομηχανία, περιμένεις πολλά περίεργα προβλήματα, αλλά δεν περίμενα ποτέ να δηλητηριάσει κάποιος τον διευθυντή του».

Please Log in or Create an account to join the conversation.