Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Κίνα: Γενική συζήτηση για τα games της χώρας

More
20 Feb 2019 22:37 #223426 by Ελένη Παρούτογλου
Η Tencent βάζει περιοριστικούς κανόνες στους Κινέζους steamers



Λόγω επιτήρησης από την κυβέρνηση.

Από πέρσι παρατηρείται μια εχθρική στάση της Κινεζικής κυβέρνησης προς την βιομηχανία των video games με πολύ αυστηρές κινήσεις, όπως η σύσταση επιτροπής για απαγόρευση πολλών video games, και η απαγόρευση του Twitch στην χώρα.

Σύμφωνα με την εταιρεία Niko Partners που ασχολείται με τις πληροφορίες της ασιατικής αγοράς video games, η Κινεζική εταιρεία-κολοσσός της gaming βιομηχανίας Tencent ανακοίνωσε θα βάλει κανονισμούς για την συμπεριφορά των streamers στα games της. Η κίνηση αυτή είναι αποτέλεσμα της έντονης επιτήρησης από την κυβέρνηση, μιας και η εταιρεία είναι υπεύθυνη και για το περιεχόμενο των games, αλλά και για την συμπεριφορά των streamers. Έτσι, η εταιρεία δημοσίευσε 12 κανόνες τους οποίους θα τηρεί στα games της, καθώς και απαιτεί από τους streamers να υπακούν. Θα απαγορεύονται τα εξής:

- Η προσβολή των κοινωνικών αξιών της Κίνας όσον αφορά ευαίσθητα θέματα όπως πολιτική, εθνικότητα και θρησκεία.
- Η προώθηση ή δημοσίευση υλικού που προσβάλλει τις κοινωνικές αξίες της Κίνας, όπως μεταξύ άλλων πορνογραφία, τζόγος και πορνογραφία.
- Συμπεριφορά που βλάπτει την Tencent άμεσα ή έμμεσα.
- Η μετάδοση ψευδών πληροφοριών σε άλλους χρήστες με οποιοδήποτε μέσο.
- Η χρήση προσβλητικής ή απρεπούς γλώσσας.
- Η διάδοση ή προώθηση cheats ή/και ιών.
- Η προώθηση υπερβολικής βίας, είτε σε video games είτε στον αληθινό κόσμο.
- Η παραβίαση του ιδιωτικού απορρήτου άλλων χρηστών ή/και η αποκάλυψη προσωπικών τους δεδομένων χωρίς συγκατάθεση.
- Η μη τήρηση των κανονισμών των υπηρεσιών streaming.
- Η παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων των developers ή/και λοιπών content creators.
- Η πρόκληση αντιπαραθέσεων ή κοινωνικής αναταραχής.
- Λοιπές πράξεις που δεν συμμορφώνονται με τους τωρινούς νόμους, ηθικές και κανονισμούς που αφορούν τα video games.

H Tencent δήλωσε ότι θα απαγορεύει το streaming των παιχνιδιών της σε όποιους χρήστες δεν θα τηρήσουν τους παραπάνω κανόνες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2019 16:26 #228341 by Giorgos Tsolaridis
Κίνα: Οι ανήλικοι gamers θα παίζουν 90 λεπτά τις καθημερινές και όχι 22:00-08:00
Ο απόλυτος μεσαίωνας.


Η Κίνα ζει ακόμη στο μεσαίωνα καθώς ανακοίνωσε ένα ακόμη μέτρο για την "απεξάρτηση" των νέων από τα video games, μέχρι στο τέλος να τους απαγορεύσει τελείως την πρόσβαση.

Συγκεκριμένα, η Κίνα απαγόρευσε στις online gaming πλατφόρμες να δίνουν πρόσβαση στους ανήλικους στις ώρες 22:00-08:00, λογικά για να μην ξενυχτάνε και να πηγαίνουν στο σχολείο. Βέβαια το μέτρο αυτό πιάνει ακόμα και τις Παρασκευές και τα Σάββατα.

Η κυβέρνηση διερεύνησε τις online πλατφόρμες και ανάγκασε πρώτη και καλύτερη την Tencent να επιβάλει τις απαγορεύσεις στα Battle Royale και MOBA games της. Η Tencent θυμίζουμε ότι είναι η μεγαλύτερη gaming εταιρεία της χώρας, με δικαιώματα ακόμα και στις Epic Games και Riot Games.

Το πιο αδιανόητο όμως είναι ότι η Κίνα περιόρισε ακόμη και το παιχνίδι των gamers ανά ημέρα! Συγκεκριμένα, τις καθημερινές οι ανήλικοι της χώρας θα παίζουν μόνο για 90 λεπτά και τα Σαββατοκύριακα και τις εθνικές γιορτές για έως και 3 ώρες.

Περιορισμένες συναλλαγές

Όσον αφορά τις συναλλαγές, οι gamers ηλικίας 8-16 θα μπορούν να εισάγουν μόλις 200 yuan (20 δολάρια) το μήνα στους λογαριασμούς τους για να αγοράσουν gamers και στις ηλικίες 16-18 έως 400 yuan (57 δολάρια) το μήνα, τα οποία οριακά δεν φτάνουν ούτε για ένα PC game.

Παρά τις απαγορεύσεις, η Κίνα είναι η μεγαλύτερη gaming αγορά, αφού παράγει το 1/4 των παγκόσμιων εσόδων της gaming βιομηχανίας, με 38 δις δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Newzoo. Τα παραπάνω μέτρα ισχύουν στην Κίνα από την Τρίτη. Σε συνέντευξη που έδωσε στο Xinhua News, ο εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης δήλωσε ότι τα παραπάνω μέτρα υλοποιούνται "για να καθαρίσει το Internet και να προστατευθςί η φυσική και ψυχική υγεία των νέων".

Με όλη αυτή την προπαγάνδα και την καταδίκη της Κινέζικης κοινωνίας κατά των gamers, το 2015 ένας 19χρονος έκοψε το χέρι του, καθώς όπως δήλωσε ήθελε να απαλλαγεί "από τον εθισμό στο Internet".

Φακέλωμα
Η κυβέρνηση της Κίνας σκοπεύει μέχρι και να απαιτήσει από τις εταιρείες όλοι οι χρήστες των online games να συμπληρώνουν τα πραγματικά τους στοιχεία ώστε να υπάρξει πλήρης εξακρίβωση στοιχείων.

Καταπάτηση άρθρων του ΟΗΕ
Σύμφωνα με τα Άρθρα για τα Δικαιώματα του παιδιού του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, η Κίνα παραβιάζει δύο σημαντικές διατάξεις.

Το Άρθρο 13 περί ελευθερίας έκφρασης αναφέρει: " Το παιδί έχει δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης. το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία αναζήτησης, παραλαβής και διάδοσης πληροφοριών και ιδεών πάσης φύσεως, ανεξαρτήτως συνόρων, είτε προφορικά, γραπτά, εκτυπωμένα, με τη μορφή τέχνης ή μέσω οποιουδήποτε άλλου μέσου επιλογής του παιδιού".

Το δε Άρθρο 31 αναγράφει ξεκάθαρα το δικαίωμα του παιδιού στο να παίζει: "Τα συμβαλλόμενα κράτη αναγνωρίζουν το δικαίωμα του παιδιού να ξεκουράζεται και να αναπαύεται, να συμμετέχει σε δραστηριότητες παιχνιδιού και ψυχαγωγίας κατάλληλες για την ηλικία του παιδιού και να συμμετέχει ελεύθερα στην πολιτιστική ζωή και τις τέχνες".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Nov 2019 12:42 #228739 by Βασίλης Κτενίδης
Σε μια από της πιο περίεργες ιστορίες της χρονιάς, ένας gamer ξόδεψε πάνω από 1.4 εκατομμύρια δολάρια σε χαρακτήρα MMORPG game καταλήγοντας να τον χάνει για μόλις 552 $.
Στην αναφορά, γράφει ότι ο άνδρας από την Κίνα ξόδεψε όλα αυτά τα χρήματα για να χτίσει τον χαρακτήρα του στο Justice Online και αφού τον δάνεισε σε έναν φίλο του για να παίξει, ο φίλος προσπάθησε να τον κρατήσει εκβιάζοντας τον φίλο του και ζητώντας λύτρα.

Ο “φίλος “ προσπάθησε να πουλήσει τον χαρακτήρα στον ιδιοκτήτη του στην τιμή των 55.138 $ όμως κατά λάθος τον έβαλε για πούλημα σε τιμή 552 $.

Έτσι αγοράστηκε από κάποιον άγνωστο οδηγώντας τον ιδιοκτήτη στο να κάνει μήνυση ο οποίος πήρε νομικά μέτρα εναντίον του “φίλου” του αλλά και της εταιρίας NetEase.

Η δίκη πλέον έχει διευθετηθεί με την NetEase να ακυρώνει την αγορά επιστρέφοντας τον χαρακτήρα αξίας 1.4 εκατομμυρίων στον ιδιοκτήτη του, με την υποχρέωση του ιδίου να αποζημιώσει τον άνθρωπο που κατάφερε να τον αγοράσει τον χαρακτήρα στα 552 $ με το ποσό της αποζημίωσης να φτάνει τα 12,789 $.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Dec 2019 14:14 #229349 by Giorgos Tsolaridis
Η Κίνα απαγορεύει την χρήση software και hardware απο άλλες χώρες
Σε υπολογιστές της κυβέρνησης και δημόσιους φορείς.


Σύμφωνα με αναφορά των Financial Times, η κυβέρνηση της Κίνας απαγόρευσε τη χρήση hardware και λειτουργικών συστημάτων από άλλες χώρες.

Η συγκεκριμένη απαγόρευση αφορά τους υπολογιστές της κυβέρνησης και οτιδήποτε τους αποτελεί, από κάρτες γραφικών και επεξεργαστές μέχρι και λειτουργικά συστήματα. Αυτό συμπεριλαμβάνει εταιρείες όπως Nvidia, AMD, Intel, Microsoft, Apple και διάφορες άλλες Ευρωπαϊκές ή Αμερικάνικες εταιρείες ανάπτυξης λειτουργικών συστημάτων και hardware.

Το σχέδιο είναι να αντικατασταθεί το 30% των υπολογιστών και προγραμμάτων μέχρι το τέλος του 2020, το 80% μέσα στο 2021 και το 100% να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022. Η μεγάλη αυτή απόφαση της Κίνας, έρχεται πέντε χρόνια μετά την αποτυχημένη απαγόρευση των Windows 8 στους κυβερνητικούς υπολογιστές. Συμπίπτει χρονικά επίσης με την απαγόρευση της Αμερικάνικης κυβέρνησης στην Κινέζικη εταιρεία Huawei, όπως και άλλες κινήσεις από την πλευρά της να αποκλείσει την πρόσβαση της Κίνας σε Αμερικάνικες τεχνολογίες. Το Export Control Reform Act του 2018 για παράδειγμα, διεύρυνε τον προεδρικό έλεγχο στα προγράμματα και σε άλλες τεχνολογίες.

Δεν είναι έκπληξη απαραίτητα, αφού οι εντάσεις ανάμεσα σε ΗΠΑ και Κίνα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, με την Κίνα να ξεκαθαρίζει ότι θέλει να ανεξαρτητοποιηθεί από της Αμερικάνικες εταιρείες. Κάτι τέτοιο δεν φαντάζει εύκολο όμως. Οι εταιρείες στην Κίνα ετοιμάζονται για το γεγονός που μοιάζει πλέον αναπόφευκτο αν και έχουν πολύ λίγο χρόνο για να προφτάσουν τις δεκαετίες βελτίωσης των προϊόντων hardware και software των Αμερικάνικων εταιρειών. Μόνο τον αποκλεισμό των Windows να λάβουμε υπ όψιν μας, είναι μια τεράστια στροφή για την χώρα.

Είναι δύσκολο να βγάλουμε από τώρα συμπεράσματα για τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης κίνησης, αφού αφορά μόνο τους υπολογιστές της κυβέρνησης και των δημόσιων φορέων και όχι τους υπολογιστές στα σπίτια των πολιτών της χώρας.

Αυτές είναι οι λεπτομέρειες που γνωρίζουμε μέχρι τώρα, όμως σύντομα θα μάθουμε περισσότερα για την απαγόρευση και τις συνέπειες που θα έχει.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Jan 2020 14:23 #230752 by Giorgos Tsolaridis
Η Κινέζικη γλώσσα ξεπέρασε την Αγγλική στην κατάταξη του Steam
Παρατηρείται μεγάλη αύξηση χρηστών από την Ασία στην πλατφόρμα.


Τα απλοποιημένα Κινέζικα έχουν γίνει η πιο διαδομένη γλώσσα στο Steam σύμφωνα με τα αποτελέσματα του December 2019 Steam Hardware and Software survey. Κάθε μήνα αυτή η προαιρετική φόρμα συλλέγει στοιχεία από τους 90 εκατομμύρια χρήστες της πλατφόρμας. Τα στοιχεία ποικίλουν από το επεξεργαστή έχει ο καθένας μέχρι και το πόσο ελεύθερο χώρο έχει στον σκληρό του δίσκο. Συλλέγει επίσης στοιχεία για την γλώσσα που έχουν ως βασική στην πλατφόρμα οι χρήστες και μέχρι τώρα τα Αγγλικά είχαν την υπεροχή, αφού τα χρησιμοποιεί το 30% με 40% των χρηστών.

Αυτό έχει πλέον αλλάξει αφού τα απλοποιημένα κινέζικα έχουν πλέον περάσει στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας τα αγγλικά μέσα στον Δεκέμβριο. Το 37.8% των χρηστών που συμπλήρωσαν την μηνιαία φόρμα χρησιμοποιούν απλοποιημένα κινέζικα στην πλατφόρμα τους, σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξης του 14.4% και αφήνοντας τα αγγλικά στην δεύτερη θέση με 30.4%.

Το Steam Hardware survey δεν είναι από τις πιο αξιόπιστες πηγές πληροφοριών βέβαια. Τον Απρίλιο του 2018 η Valve διόρθωσε ένα πρόβλημα στον τρόπο που ο μηχανισμός συλλέγει δεδομένα, αφού σχεδόν ολόκληρη την χρονιά δεν κρατούσε τα δεδομένα που σύλλεγε. Κανονικά η φόρμα συλλέγει στοιχεία από τους χρήστες μια φορά τον χρόνο όμως η Valve ανακάλυψε ένα λάθος στην μεθοδολογία της συλλογής πληροφοριών, χάρις στον τρόπο που λειτουργούν τα ασιατικά internet καφέ. Οι υπολογιστές σε αυτά τα καφέ έστελναν πολλές φορές στοιχεία στην εταιρεία διαστρεβλώνοντας έτσι τα τελικά αποτελέσματα.

Αν το αναλογιστούμε λίγο, θα μπορούσε κάλλιστα ένα παρόμοιο σφάλμα στην μεθοδολογία να είναι η αιτία που τα απλοποιημένα κινέζικα πέρασαν τα αγγλικά στη κατάταξη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των πληροφοριών για τις προηγούμενες χρονιές, τα απλοποιημένα κινέζικα ήταν η πρώτη γλώσσα στην κατάταξη κατά την περίοδο του Ιουλίου του 2017 μέχρι τον Απρίλιο του 2018, που είναι και ακριβώς η περίοδος της λάθος συλλογής πληροφοριών από τα ασιατικά internet καφέ.

Τον Δεκέμβριο του 2019 τα αποτελέσματα είναι ακριβή και συμβαδίζουν με την αύξηση των χρηστών από την Κίνα στο Steam. To 2018 ο αναλυτής Daniel Ahmad αναφέρει ότι οι Κινέζοι χρήστες του Steam έχουν ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια. Αυτό μπορεί να οφείλεται και στην αυστηρή πολιτική που διατηρεί η κυβέρνηση για τα video games στη χώρα, αφού πολλοί είναι αυτοί που στράφηκαν προς την πλατφόρμα του Steam για να συνεχίσουν να παίζουν τίτλους όπως το PUBG, ενώ τα δεδομένα συμβαδίζουν επίσης με την αναρρίχηση των κινέζικων τίτλων στα top sellers της πλατφόρμας. Τα Chinese Parents και Scroll of Taiwu έχουν γίνει τεράστιες επιτυχίες καταφέρνοντας περισσότερες από ένα εκατομμύριο πωλήσεις παρά το γεγονός ότι δεν διατίθενται στα αγγλικά. Προσφάτως το open world RPG Sands of Salzaar έγινε επίσης επιτυχία φτάνοντας τις 50.000 πωλήσεις μέσα σε λιγότερο από μια εβδομάδα.

Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2020 12:03 #231173 by Βασίλης Κτενίδης
Τον Δεκέμβριο που μας πέρασε η Αμερική και η Κίνα φτάσανε στην πρώτη φάση της εμπορικής συμφωνίας, όπου αναστέλλει τους φόρους σε κονσόλες μέχρι νεοτέρας. Αυτό αφαιρεί την απειλή για τις κυκλοφορίες των PlayStation 5 και Xbox Series X.

O Donald Trump υιοθέτησε για πρώτη φορά την επιθετική στάση απέναντι στην πολιτική του Κινεζικού εμπορίου κατά την διάρκεια της καμπάνιας του το 2016. Μετά την εκλογή του, αύξησε τους φόρους και πρόσθεσε νέους έξτρα φόρους που φέραν κάποιες αναταράξεις. Το περασμένο καλοκαίρι η κατάσταση κορυφώθηκε με την απειλή 25% φόρου σε κινέζικα αγαθά αξίας 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των κονσόλων. Οι συγκεκριμένοι φόροι είχαν την προοπτική να αυξήσουν κατά πολύ την τιμή του PS5 και Xbox Series X στις ΗΠΑ, που όπως φαίνεται θα παραχθούν στην Κίνα.

Η κατάσταση έφερε στην επιφάνεια μια σπάνια στάση αλληλεγγύης ανάμεσα στους κατασκευαστές κονσόλων. Τον Ιούνιο οι Microsoft, Nintendo και Sony, υπέγραψαν μια επιστολή από κοινού την οποία και στείλανε στο γραφείο του Αντιπροσώπου Εμπορίου των ΗΠΑ παραθέτοντας τα παράπονα τους για τους προτεινόμενους φόρους. Αναφέρουν ότι το πραγματικό κόστος των φόρων ανέρχεται κατά προσέγγιση στα 840 εκατομμύρια δολάρια μόνο για τις πωλήσεις σε κονσόλες σε Αμερικανούς πολίτες. Στο τέλος αναφέρουν ότι το αποτέλεσμα θα ήταν οι κονσόλες νέας γενιάς να μην καταφέρουν να μπουν σε πολλά σπίτια Αμερικανών εξ αιτίας της υψηλής τιμής τους.

Όμως με την ανακοίνωση της πρώτης φάσης της εμπορικής συμφωνίας τον Δεκέμβριο φαίνεται ότι οι κατασκευαστικές εταιρίες δεν κινδυνεύουν προς το παρόν.

Η Entertainment Software Association αναφέρει: “Το USTR έχει αναστείλει τις νέες φορολογίες για τις κονσόλες μέχρι νεοτέρας. Αυτές οι φορολογικές αλλαγές θα είχαν μεγάλες επιπτώσεις στην βιομηχανία. Θα μείωναν τις επενδύσεις, θα μείωναν τις ευκαιρίες εργασίας για τους Αμερικάνους εργάτες και θα αυξάνανε τις τιμές για τους καταναλωτές.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Apr 2020 23:20 #233327 by Giorgos Tsolaridis
Η Κίνα ενδέχεται να απαγορεύσει όλα τα online games
Διότι δεν ελέγχονται από την εξουσία.

Η Κίνα ενδέχεται να απαγορεύσει τα online games, καθώς θεωρεί ότι σε αυτά δεν υπάρχει έλεγχος εξουσίας σε αυτά.

Συμφωνα με το TheGamer, η κυβέρνηση της χώρας είναι δυσαρεστημένη από το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να μπορεί να ασκηθεί στα online games, όταν οι gamers παίζουν online με άτομα από όλο τον κόσμο. Επιθυμεί δηλαδή να υπάρχει κάποιο νομοθετικό πλαίσιο ή να τα απαγορεύσει τελείως.

Παρότι πολλές κυβερνήσεις ανά τον κόσμο δεν έχουν καταφέρνει να ελέγξουν επαρκώς το online gaming (με εξαίρεση την υπόθεση των loot boxes), καμία δεν έχει σκεφτεί να ιδρύσει νομοθεσία ειδικά για αυτά ή να τα απαγορεύσει πλήρως. Αφορμή για τις σκέψεις αυτές της Κίνας στάθηκε η αλληλεπίδραση χρηστών στο Animal Crossing: New Horizons, η οποία οδήγησε και στην "σιωπηλή" απαγόρευση πώλησής του από τα retail καταστήματα της χώρας, όχι όμως και από το eShop της Nintendo.

Μία ενδιάμεση λύση που εξετάζει η Κίνα, σύμφωνα με το εν λόγω ρεπορτάζ, είναι το να απαγορεύσει στους Κινέζους gamers να παίζουν online με άτομα άλλων χωρών. Θα θελήσει άραγε με αυτό τον τρόπο να τους ελέγξει πλήρως ζητώντας από τις εταιρείες online servers αποκλειστικά για την Κίνα; Το μέλλον θα δείξει. Ένα ακόμη μέτρο που εξετάζεται πάντως, είναι η αναγκαστική χρήση πραγματικών ονομάτων αντί για ψευδώνυμα, αλλά και ο έλεγχος single-player games με λειτουργίες always online.

Το αρχικό ρεπορτάζ επιμελήθηκε το Taiwan News, που μάλιστα αναφέρει ότι μετά τις απαγορεύσεις των games με πανδημίες (εξαιτίας του κορωνοϊού), αναμένεται να ψηφιστούν νέοι νόμοι, που θα απαγορεύσουν και τα games με ζόμπι, το map editing, τα RPG και την δημιουργία οργάνωσης.

Η Κίνα θυμίζουμε ότι ψήφισε νόμο που απαγορεύει στους ανήλικους να παίζουν πάνω από 90 λεπτά τις καθημερινές και 3 ώρες τις αργίες. Μετά από όλα αυτά, το μόνο που λείπει είναι κανένα...ηλεκτρικό κολάρο που θα τους ελέγχει.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 May 2020 18:06 #233935 by Giorgos Tsolaridis
Η Κίνα έριξε το PSN ώστε η Sony να κάνει "upgrade για λόγους ασφαλείας"
Λόγω παραπόνων χρήστη για backdoor.

Το PlayStation της Κίνας έχει πέσει από σήμερα Κυριακή και αυτή τη στιγμή οι servers θα αναβαθμιστούν με μεγαλύτερη προστασία, μετά από προτροπή της κυβέρνησης της χώρας.

Ο λόγος, σύμφωνα με τον έγκυρο leaker Daniel Ahmad της Niko Partners( twitter.com/ZhugeEX ), δεν έχει δοθεί ακόμη κάποια επίσημη ημερομηνία για την επαναφορά των υπηρεσιών. Υπάρχει φήμη ότι οι servers έπεσαν λόγω κενών ασφαλείας του PSN και μετά από παράπονα χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο Weibo (παρόμοιο με το Twitter), αλλά η φήμη αυτή δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.

Θυμίζουμε πάντως ότι οι κονσόλες είχαν απαγορευτεί στην Κίνα για 14 χρόνια, μέχρι που επέστρεψαν το 2014. Ωστόσο, τα games περνούν από έγκριση από το Υπουργείο Πολιτισμού πριν πωληθούν στην αγορά.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2021 00:46 #255121 by Stathis Moose Stathopoulos
Νέος νόμος στην Κίνα επιτρέπει τα online games σε ανήλικους μόνο για 3 ώρες την εβδομάδα!



Μία ώρα για κάθε ημέρα τα ΠΣΚ.

Η νεολαία της Κίνας θα παίζει στο εξής τρεις ώρες online games την εβδομάδα.

Η Κινέζικη κυβέρνηση "τραβάει το σκοινί" όσο δεν πάει. Με τους νέους κανόνες, οι ανήλικοι επιτρέπεται να παίζουν μόλις τρεις ώρες την εβδομάδα, κατά τις σχολικές εβδομάδας. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, οι gamers κάτω των 18, δεν επιτρέπεται πλέον να παίζουν online games, παρά μόνο μεταξύ 20:00-21:00 τις Παρασκευές, τα Σάββατα και τις Κυριακές. Δηλαδή για μία ώρα σε καθεμία από αυτές τις ημέρες!

Το γραφείο τύπου της Κινεζικής κυβέρνησης ανακοίνωσε ότι: "Ο εθισμός στα games έχει επηρεάσει τις σπουδές και την ζωή των νέων και πολλοί γονείς έχουν δυσαρεστηθεί με αυτό". Κατά τις ημέρες των διακοπών, οι νέοι θα μπορούν να παίξουν άλλα 60 λεπτά κάθε ημέρα. 

Όσο για το πως θα τηρηθούν τα μέτρα, κάθε νέος θα έχει identity card (κάρτα διαπίστευσης) όταν παίζει online και σύστημα αναγνώρισης προσώπου, το οποίο μάλιστα έχει αναπτυχθεί από την Tencent. Οι εταιρείες έχουν περιοριστεί στο να προσφέρουν υπηρεσίες μόνο αυτές τις ώρες.

Προηγουμένως θυμίζουμε ότι η Κίνα είχε περιορίσει τα games στα 90 λεπτά κάθε ημέρα και τρεις ώρες τα Σαββατοκύριακα. Φυσικά κάθε νέος μπορεί να παίζει single-player games στο σπίτι του όσες ώρες θέλει, μιας και αυτά δεν είναι ανιχνεύσιμα από την κυβέρνηση (ή να χρησιμοποιεί VPN). Στον αντίποδα, η Νότια Κορέα απέσυρε τον νόμο του 2011 που απαγόρευε στους νέους να παίζουν online games το διάστημα 00:00-06:00.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Sep 2021 22:24 #255516 by Stathis Moose Stathopoulos
Κινέζοι παίκτες ρίχνουν review bombing στο Life is Strange: True Colors λόγω της Θιβετιανής σημαίας



Η οποία είναι απαγορευμένη στην Κίνα.

Το Life is Strange: True Colors διεξάγεται στην εικονική πόλη Haven Springs, όπου υπάρχει ένα κατάστημα που λέγεται "Treasures of Tibet". Η Αμερικάνικη εταιρεία ανάπτυξης Deck Nine έχει βάλει μια σημαία του Θιβέτ στο κατάστημα αυτό, πάνω από την είσοδό του. Η σημαία αυτή συμβολίζει την ανεξαρτησία του Θιβέτ και έχει απαγορευθεί στην Κίνα, μιας και το Θιβέτ είναι μέρος της Κίνας.

Αυτό ανάγκασε ορισμένους Κινέζους χρήστες να κάνουν review bombing στο παιχνίδι. Στο Steam, τα reviews είναι ακόμη στο "Very Positive". Ωστόσο, στο Metacritic, όπου μπορεί να βαθμολογήσει οποιοσδήποτε χρήστης, ακόμα κι αν δεν έχει παίξει το παιχνίδι, το Life is Strange: True Colors έχει πολλές βαθμολογίες με 0 και 1 από Κινέζους χρήστες, με αποτέλεσμα το user review score να βρίσκεται στο 6.6.

Τα σχόλια των χρηστών είναι π.χ. "Το Θιβέτ είναι Κίνα", "Το Χονγκ Κονγκ και το Θιβέτ ανήκουν στην Κίνα από τα αρχαία χρόνια" κτλ. Στο παρελθόν, Κινέζοι χρήστες έχουν κάνει review bomb σε αρκετά ακόμη games, τα οποία είτε θεωρούσαν ότι κάνουν προπαγάνδα (π.χ. με το Χονγκ Κονγκ), είτε δεν είχαν την Κινέζικη γλώσσα. Η Κίνα είναι επίσης η 2η μεγαλύτερη χώρα χρηστών στο Steam.

Please Log in or Create an account to join the conversation.