Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Κίνα: Γενική συζήτηση για τα games της χώρας

More
16 Apr 2022 14:22 #263222 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 14:54 #263226 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 15:25 #263230 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 15:56 #263234 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 16:27 #263246 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 16:59 #263250 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 17:30 #263254 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα κάνει ban τα livestreams μη εγκεκριμένων video games




Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανηλίκων στα video games.

Τον Μάρτιο, η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αυξήσει τους περιορισμούς της όσον αφορά το online gaming για τους ανήλικους, συμπεριλαμβανομένων των livestreams και των social media.

Η Κινεζική κυβέρνηση ζητούσε feedback από τους πολίτες για τα νέα μέτρα, αφού είχε δημοσιεύσει ένα πρόχειρο έγγραφο με τους νέους περιορισμούς. Σύμφωνα με μια αναφορά, το Εθνικό Ράδιο και η Διαχείριση Τηλεόρασης της Κίνας έχουν πλέον επιβάλλει bans στα livestreams video games που δεν έχουν λάβει έγκριση. Ο νέος αυτός περιορισμός ισχύει για τα video games που δεν έχουν λάβει την έγκριση της Κίνας για να δημοσιευτούν, καθώς και για streams από games και διαγωνισμούς eSports εκτός της Κίνας. Μαζί με τους νέους περιορισμούς, η Κινεζική κυβέρνηση ζήτησε από τους streamers να αποφύγουν “ανεπιθύμητες” συμπεριφορές και trends που γίνονται μόνο για την δημοσιότητα και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους σε ένα “πολιτισμένο και υγειές” online περιβάλλον.


Elden Ring was a hit on Chinese game live streaming platforms reaching 17.1m cumulative daily average viewers in its first week.

But it's not approved for sale there (People still find ways to buy it ofc).

If the below is fully enforced, Elden Ring couldn't be streamed at all. t.co/roKxkQwatI

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) April 15, 2022

Οι νέοι περιορισμοί στο online gaming είναι μέρος μιας προσπάθειας της Κίνας να καταπολεμήσει τον εθισμό στα video games που παρατηρήθηκε στους ανήλικους της χώρας. Ειδικότερα, στην πρώτη παράγραφο των νέων περιορισμών αναφέρονται τα εξής: “Ζητήματα όπως το χάος των online live μεταδόσεων και ο εθισμός των ανηλίκων στα games έχουν τραβήξει την προσοχή της κοινωνίας και είναι σημαντικό να λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα ώστε να τα περιορίσουμε.”

Ένας από λόγους που ώθησαν την Κίνα σε αυτούς τους νέους περιορισμούς είναι το γεγονός ότι παρόλο που τα video games χρειάζονται επίσημη έγκριση για να κυκλοφορήσουν στην χώρα, μη εγκεκριμένα games, όπως το Elden Ring, προωθούνται σε πλατφόρμες όπως τα Huya, DouYu και Bilibili. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε τα εξής: “Νωρίτερα μέσα στο έτος, το Elden Ring έγινε διάσημο στις Κινέζικες live streaming πλατφόρμες και έφτασε συγκεντρωτικά τις 17.1 εκατομμύρια ημερήσιες προβολές, παρά το γεγονός ότι δεν είχε λάβει επίσημη έγκριση.”

Οι νέοι περιορισμοί δημοσιεύθηκαν μια ημέρα αφότου η Tencent ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα για να μπλοκάρει μη εγκεκριμένα ξενόφερτα video games σε όλες τις πλατφόρμες της. Ακόμα, οι περιορισμοί ανακοινώθηκαν μια ημέρα μετά την έγκριση κάποιων νέων video games από την Κίνα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2022 10:38 #264095 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα ανακοινώνει νέους περιορισμούς στα livestreams για τους ανήλικους, τέλος οι δωρεές και η βραδινή παρακολούθηση




Επίσης οι νέοι κάτω των 16 δεν θα μπορούν να κάνουν livestream.

Η Κίνα συνεχίζει να νομοθετεί μέτρα κατά των gamers, παρότι διαθέτει ορισμένες από τις μεγαλύτερες gaming εταιρείες παγκοσμίως, όπως είναι για παράδειγμα η Tencent. Στόχος αυτή την φορά ήταν ξανά τα livestreams.

Οι ρυθμιστικές αρχές της Κίνας θέσπισαν ένα νέο μέτρο, καθώς χαρακτηρίζει τα online games "πνευματικό όπιο" και συνεχίζει να επιβάλει αυστηρούς περιορισμούς, όπως η εντολή στις εταιρείες να εμποδίζουν τους νέους να παίζουν στα online games πάνω από τρεις ώρες την εβδομάδα.

Το νέο μέτρο περιορίζει κι άλλο την έκθεση σε video games και την χρήση του Internet στους νέους. Η Κρατική Διοίκηση Ραδιοφώνου και Τηλεόρασης της Κίνας και άλλοι φορείς εξέδωσαν διαταγή προς τις πλατφόρμες livestreaming να επιβάλλουν νέους περιορισμούς βάσει ηλικίας.

Η οδηγία που δημοσιεύτηκε το Σαββατοκύριακο αναφέρει ότι η πρόσφατα επιβεβλημένη "Λειτουργία Νέων" σε μεγάλα Κινέζικα sites με livestreaming πρέπει να εμποδίζει τα άτομα κάτω των 18 ετών να δίνουν δωρεές σε streamers ή να στέλνουν εικονικά δώρα και πρέπει να ισχύει απαγόρευση προβολής των livestreams από τις 22:00 και μετά «για να εξασφαλιστεί επαρκής χρόνος ανάπαυσης για τους εφήβους».

Οι κανόνες είναι παρόμοιοι με αυτούς που ισχύουν ήδη για υπηρεσίες όπως το WeChat, για το οποίο το Nikkei Asia ανέφερε πέρυσι ότι έχει πανομοιότυπη απαγόρευση προβολής για νέους από τις 22:00 και απαγόρευση δωρεάς σε streamers.

Οι Κινέζικες υπηρεσίες livestreaming θα πρέπει επίσης να αποτρέψουν τους χρήστες κάτω των 16 ετών από το να κάνουν οι ίδιοι livestreams. Οι έφηβοι 17-18 θα πρέπει να έχουν την συναίνεση των γονέων τους πριν κάνουν livestream. Η Κίνα απαιτεί επίσης από τις εταιρείες ομάδες customer support ειδικά για τους ανήλικους, στις οποίες έχει επίσης ζητηθεί να ενισχύσουν την εκπαίδευση στο διαδίκτυο σχετικά με την ασφάλεια και την συμπεριφορά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2022 11:10 #264105 by Nikos Georgopoulos
Η Κίνα απαγορεύει σε ανήλικους να βλέπουν livestreams μετά τις 22:00 και να κάνουν δωρεές




Επίσης οι νέοι κάτω των 16 δεν θα μπορούν να κάνουν livestream.

Η Κίνα συνεχίζει να νομοθετεί μέτρα κατά των gamers, παρότι διαθέτει ορισμένες από τις μεγαλύτερες gaming εταιρείες παγκοσμίως, όπως είναι για παράδειγμα η Tencent. Στόχος αυτή την φορά ήταν ξανά τα livestreams.

Οι ρυθμιστικές αρχές της Κίνας θέσπισαν ένα νέο μέτρο, καθώς χαρακτηρίζει τα online games "πνευματικό όπιο" και συνεχίζει να επιβάλει αυστηρούς περιορισμούς, όπως η εντολή στις εταιρείες να εμποδίζουν τους νέους να παίζουν στα online games πάνω από τρεις ώρες την εβδομάδα.

Το νέο μέτρο περιορίζει κι άλλο την έκθεση σε video games και την χρήση του Internet στους νέους. Η Κρατική Διοίκηση Ραδιοφώνου και Τηλεόρασης της Κίνας και άλλοι φορείς εξέδωσαν διαταγή προς τις πλατφόρμες livestreaming να επιβάλλουν νέους περιορισμούς βάσει ηλικίας.

Η οδηγία που δημοσιεύτηκε το Σαββατοκύριακο αναφέρει ότι η πρόσφατα επιβεβλημένη "Λειτουργία Νέων" σε μεγάλα Κινέζικα sites με livestreaming πρέπει να εμποδίζει τα άτομα κάτω των 18 ετών να δίνουν δωρεές σε streamers ή να στέλνουν εικονικά δώρα και πρέπει να ισχύει απαγόρευση προβολής των livestreams από τις 22:00 και μετά «για να εξασφαλιστεί επαρκής χρόνος ανάπαυσης για τους εφήβους».

Οι κανόνες είναι παρόμοιοι με αυτούς που ισχύουν ήδη για υπηρεσίες όπως το WeChat, για το οποίο το Nikkei Asia ανέφερε πέρυσι ότι έχει πανομοιότυπη απαγόρευση προβολής για νέους από τις 22:00 και απαγόρευση δωρεάς σε streamers.

Οι Κινέζικες υπηρεσίες livestreaming θα πρέπει επίσης να αποτρέψουν τους χρήστες κάτω των 16 ετών από το να κάνουν οι ίδιοι livestreams. Οι έφηβοι 17-18 θα πρέπει να έχουν την συναίνεση των γονέων τους πριν κάνουν livestream. Η Κίνα απαιτεί επίσης από τις εταιρείες ομάδες customer support ειδικά για τους ανήλικους, στις οποίες έχει επίσης ζητηθεί να ενισχύσουν την εκπαίδευση στο διαδίκτυο σχετικά με την ασφάλεια και την συμπεριφορά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jul 2022 09:05 #265456 by Nikos Georgopoulos
Προσωπικά στοιχεία από 1 δις Κινέζους εκλάπησαν από λάθος εργαζόμενου




Έδωσε δημόσια username και password. Πουλήθηκαν για 10 bitcoin!

Ένας προγραμματιστής του Κινεζικού δημοσίου, άφησε το username και το password της βάσης δεδομένων της κυβέρνησης, κατά λάθος σε ένα παλιό blog post. Τα στοιχεία αυτά έδωσαν πρόσβαση σε hackers στην Αστυνομία της Σαγκάης και έτσι στοιχεία 1 δισεκατομμυρίου Κινέζων υπηκόων, που φέρεται να προέρχονται από τη βάση δεδομένων της Εθνικής Αστυνομίας της Σαγκάης, πωλήθηκαν για 10 bitcoin την περασμένη εβδομάδα. Το forum hacking αποτελεί την μεγαλύτερη διαρροή προσωπικών δεδομένων στην ιστορία των υπολογιστών.

Τα αρχεία φέρεται να ανακτήθηκαν από το αρχείο της Εθνικής Αστυνομίας της Σαγκάης και εκτός από τις προσωπικές πληροφορίες 1 δισεκατομμυρίου κατοίκων, περιείχαν επίσης πολλά δισεκατομμύρια ατομικές υποθέσεις. Σύμφωνα με την αρχική ανάρτηση, που αρχειοθετήθηκε από το HotHardware, τα δεδομένα περιελάμβαναν τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τα γενέθλια, τους αριθμούς ταυτότητας, τα στοιχεία οποιασδήποτε εγκληματικής δραστηριότητας και τους αριθμούς τηλεφώνου αυτών των ατόμων.

Αυτό το τελευταίο είναι σημαντική πιθανή απόδειξη της αληθείας των δεδομένων που προσφέρονται. Δύο συγγραφείς της Wall Street Journal, οι Karen Hao και Rachel Liang, αφιέρωσαν χρόνο τηλεφωνώντας σε Κινέζους υπηκόους που αναφέρονται σε ένα δείγμα λήψης 750.000 εγγραφών που ανέβασε ο hacker στο φόρουμ ως απόδειξη. Οι δημοσιογράφοι κατέβασαν το δείγμα και κάλεσαν ένα σωρό αριθμούς τηλεφώνου περιμένοντας να είναι πλαστά. «Όλοι τρέχουμε γυμνοί», είπε ένα από τα θύματα όταν τον κάλεσαν και ήρθε αντιμέτωπο με τη διαρροή των προσωπικών του δεδομένων. μια δημοφιλής φράση αργκό που χρησιμοποιείται στην Κίνα όταν υπάρχει σημαντική έλλειψη ιδιωτικότητας.

Από τις δεκάδες που κάλεσαν "οι εννέα πήραν και επιβεβαίωσαν ακριβώς αυτό που έλεγαν τα δεδομένα", γράφει η Hao στο Twitter. "Έμεινα πραγματικά έκπληκτη όταν το πρώτο άτομο το σήκωσε - πραγματικά πίστευα ότι το όλο πράγμα ήταν ψεύτικο. Στο τρίτο, έτρεμα - τόσο από τα νεύρα που προσπαθούσα να εξηγήσω γιατί είχα τις εξαιρετικά προσωπικές τους πληροφορίες και το βάρος της συνειδητοποίησης τι μπορεί να σημαίνει αυτή η διαρροή για τόσους πολλούς».

Οι Hao και Liang σημειώνουν ότι αρκετοί από τους αριθμούς που προσπάθησαν να καλέσουν ήταν είτε άκυροι είτε δεν ήταν πλέον σε υπηρεσία, αλλά ότι οι χρήστες κινητών τηλεφώνων στην Κίνα είναι πιο πιθανό να αλλάζουν τους αριθμούς τους κάθε λίγα χρόνια από ό,τι σε άλλες χώρες. Η βάση δεδομένων ήταν προς πώληση για 10 bitcoin (περίπου 200.000 ευρώ), που δεν είναι τόσο πολύ για τη μεγαλύτερη παραβίαση δεδομένων όλων των εποχών.

Το ρεπορτάζ της Wall Street Journal σημειώνει ότι ο Zhao Changpeng, διευθύνων Σύμβουλος του Binance, έγραψε στο Twitter ότι το τμήμα treat intelligence είχε εντοπίσει την πώληση στο Dark Web και ανέπτυξε πλέον μεγαλύτερα επίπεδα ασφαλείας.

Ο Zhao παρακολούθησε λεπτομερώς ότι η πηγή της εισβολής θα μπορούσε να προήλθε από έναν κυβερνητικό προγραμματιστή που έγραψε σε ένα τεχνολογικό blog και αποκάλυψε κατά λάθος τα διαπιστευτήρια της βάσης δεδομένων σε δημοσιευμένες γραμμές κώδικα το 2020. Μετά από αυτή τη διαρροή, υπάρχει φόβος από την αστυνομία και για άλλες διαρροές δεδομένων, πέρα από την συγκεκριμένη, η οποία έχει προσωπικά στοιχεία που χρονολογούνται απότο 2016. Το Breach Forum είναι ο πνευματικός διάδοχος του RaidForums, το οποίο καταργήθηκε. Ο ιδρυτής και κύριος διαχειριστής του site, Diogo Santos Coelho, συνελήφθη και του απαγγέλθηκαν κατηγορίες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.