Διαφημίσεις στα βίντεο του Facebook
Το οποίο θα μοιράζεται τα κέρδη μαζί μας.
Το Facebook αποφάσισε να αναπτύξει μια νέα βασική πηγή εσόδων μέσω διαφημίσεων σε βίντεο για τους δημιουργούς των βίντεο,
σύμφωνα με το Recode.
Η νέα αυτή δραστηριότητα θα περιλαμβάνει ένα ένθετο διαφημιστικό βίντεο στη μέση του εκάστοτε βίντεο που παρακολουθεί κάποιος αντί να τοποθετήσει το διαφημιστικό βίντεο στην αρχή ή στο τέλος του.
Σύντομα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές. Τα έσοδα που θα προέλθουν από τις διαφημίσεις, το Facebook θα τα μοιράζεται με τους δημιουργούς των βίντεο με 55% προς όφελος του δημιουργού. Το ενδιάμεσο διαφημιστικό βίντεο θα είναι διαθέσιμο από τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα που θα δει κάποιος το αντίστοιχο κανονικό βίντεο και μετά. Θα περιλαμβάνονται μόνο τα βίντεο που έχουν διάρκεια τουλάχιστον 90 δευτερόλεπτα. Κατά αυτό το τρόπο οι δημιουργοί των βίντεο θα εστιάσουν στο να κάνουν μεγαλύτερα σε διάρκεια βίντεο αντί να προσπαθούν να χωρέσουν πολλές πληροφορίες σε ένα σύντομο και μη αναλυτικό βίντεο. Έτσι θα ενθαρρύνουν τους δημιουργούς των βίντεο να παράγουν πιο ουσιώδη βίντεο για να κερδίσουν κάποια έσοδα από την όλη διαδικασία. Αντί να εστιάζουν σε πιο κακοστημένα βίντεο που ως μόνο στόχο έχουν τα πολλά views.
Πιθανότατα αυτή η κίνηση θα αλλάξει το τρόπο που ανιχνεύονται τα views στα βίντεο, λόγω του ότι μέχρι σήμερα η πλατφόρμα του Facebook κατέγραφε ως viewed ένα βίντεο που ο χρήστης δεν έκλεινε για τουλάχιστον τρία δευτερόλεπτα.
Επιπρόσθετα αυτό το γεγονός ίσως θα έχει και κάποιες θετικές επιδράσεις ως μια προσπάθεια καταπολέμησης του πολλαπλασιασμού των ψεύτικων ειδήσεων.