Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

The Last of Us: Part 2

More
30 May 2020 15:42 #234921 by Ηλιας
Replied by Ηλιας on topic The Last of Us 2
Αρα τελικα σωστα ειχα καταλαβει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jun 2020 19:44 #235072 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic The Last of Us 2
Naughty Dog: "Στο The Last of Us Part 2 δεν θα υπάρχουν ήρωες ή κακοί"
Σύμφωνα με δήλωση του συγγραφέα Halley Gross.

Ο Halley Gross, co-writer του The Last of Us Part 2 σε μια συνέντευξη του ανέφερε ότι στο The Last of Us Part 2 οι παίκτες θα πρέπει να λάβουν δύσκολες αποφάσεις κατά την διάρκεια του story.

Πιο συγκεκριμένα ο Halley Gross δήλωσε: "Το παιχνίδι βασίζεται εξολοκλήρου στις δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να παρθούν από τους παίκτες κατά την διάρκεια του story. Για παράδειγμα στο gameplay, θέλουμε να αισθανθείτε ακόμα και τις πιο μικρές αλλά και δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να πάρουν οι χαρακτήρες σας. Θα επιλέξετε να παρηγορήσετε μια γυναίκα με τον σκύλο της ή θα κρυφτείτε και θα πάρετε αυτό το ρίσκο; Θέλουμε να νιώσετε την ενοχή σε κάθε απόφαση που λαμβάνετε. Έχουμε επηρεαστεί αρκετά από το West Bank. Η Naughty Dog είναι πολλή σχολαστική με την έρευνα της και προσπαθεί να κάνει το παιχνίδι όσο πιο αυθεντικό γίνεται σε αυτό τον υπερβολικό κόσμο που ζούμε. Θέλαμε σε κάθε στοιχείο του παιχνιδιού να φέρουμε την αντίθεση μεταξύ βίας και εμπάθειας. Έτσι στο The Last of Us Part 2 δεν θα υπάρχουν ούτε ήρωες ούτε κακοί. Ακόμη και αν δεν συμφωνείτε με τις αποφάσεις που θα πρέπει να πάρει η Ellie θα καταλάβετε πως νιώθει και γιατί πράττει με αυτόν τον τρόπο. Στο The Last of Us Part 2 θέλουμε να δείξουμε τους χαρακτήρες που κάνουν λάθη, έχουν δύσκολες επιλογές και αποφάσεις να αντιμετωπίσουν αλλά προφανώς εξελίσσονται και μαθαίνουν μέσα από αυτές τις επιλογές".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jun 2020 10:17 #235082 by Ηλιας
Replied by Ηλιας on topic The Last of Us 2
Αντε να την δουμε την παιχνιδαρα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jun 2020 02:53 - 04 Jun 2020 02:53 #235130 by Μάνος Γρυπάρης


The Last of Us: Part II preview

Καταγράψαμε την πρώτη μας εμπειρία με το The Last of Us: Part II. Αναλυτικό review θα γραφτεί στις 12 Ιουνίου!

Ακόμη δεν έχω τερματίσει το παιχνίδι , το οποίο παίζω από την Δευτέρα. Στο preview κατέγραψα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το gameplay. Έχουμε την ίδια λογική στο gameplay, δηλαδή φουλ stealth και εξοικονόμιση των resources. Στο Hard επίπεδο όπου παίζω, τα μισά συρτάρια σε σπίτια δεν έχουν τίποτα και τα άλλα μισά 1-2 σφαίρες. Υπάρχουν επίσης διασκορπισμένα υλικά για crafting. Όλο το σύστημα crafting έχει αναβαθμιστεί, καθώς πέρα από τις προμήθειές σας, τώρα βάζετε και modifications στα όπλα. Το καταφέρνετε μόνο όταν πετύχετε workbench μέσα σε σπίτι. Προσθέτετε δηλαδή σιγαστήρες, σκόπευτρο, καλύτερο damage, καλύτερη ανάκρουση κτλ.

Από εχθρούς έχουμε τους απλούς ληστές, οργανώσεις με εχθρούς που είναι πιο ισχυροί στη μάχη, τους μεταλλαγμένους clickers που σας σκοτώνουν ακαριαία ή τους stalkers που σας δαγκώνουν και δεν πεθαίνετε με τη μία αλλά συνεχίζετε την μάχη. Πέρα από τα mods στο crafting, έχουμε 5 είδη από skills τα οποία εξηγώ στο preview.

Το αγγλόφωνο voice acting είναι πολύ καλύτερο από το ελληνικό. Στο ελληνικό οι φωνές των ηθοποιών δυστυχώς δεν ταιριάζουν με τους χαρακτήρες που υποδύονται. Για παράδειγμα η ηθοποιός που υποδύεται την Ellie έχει πιο ώριμη φωνή για την ηλικία της. Γενικά το παιχνίδι έχει την γνωστή του ατμόσφαιρα, περισσότερα jump scares, θα συζητηθεί πολύ για το σενάριό του κι έχω επίσης πολύ δρόμο μπροστά μου μέχρι τον τερματισμό. Το ΣΚ που θα έχω χρόνο αναμένεται "κάψιμο", Η 12η Ιουνίου είναι η άλλη Παρασκευή. Αναμείνατε. :)

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 04 Jun 2020 02:53 by Μάνος Γρυπάρης.
The following user(s) said Thank You: Ηλιας

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jun 2020 17:42 #235155 by Giorgos Tsolaridis
The Last of Us: Part II: Τα developer diaries
Δείτε τον κόσμο του παιχνιδιού.


Στο νέο developer diary θα μάθετε ότι ο κόσμος του παιχνιδιού είναι μεγαλύτερος από τον προηγούμενο κι ότι κάθε απόφασή σας θα είναι αρκετά δύσκολη. Σημαντικό ρόλο, όπως μας λένε τα στελέχη της Naughty Dog, θα παίξει η διαχείριση των resources.

Η πόλη του Jackson, στην οποία θα ξεκινήσει το σενάριο, θα είναι αρκετά ζωντανή από κόσμο. Θα υπάρχουν παιδιά τα οποία θα παίζουν και άτομα που θα τρώνε φαγητό σε εστιατόρια.


Το The Last of Us: Part II θα κυκλοφορήσει στις 19 Ιουνίου για το PS4.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jun 2020 15:02 #235200 by Giorgos Tsolaridis
Μουσικός κατηγορεί την Naughty Dog ότι της έκλεψε τραγούδι για το The Last of Us: Part II
Χρησιμοποιήθηκε στο διαφημιστικό.


Η τραγουδίστρια Lotte Kestner από το Seattle της Αμερικής, η οποία όχι μόνο τραγουδάει αλλά γράφει και τραγούδια, κατηγορεί την Naughty Dog ότι αντέγραψε την μουσική της στο νέο διαφημιστικό σποτ του The Last of Us: Part II.

Η Kestner είδε το βίντεο στο YouTube και έκανε Tweet προς την Naughty Dog και τον διευθυντή της neil Druckmann, λέγοντας: "Το ξέρετε ότι το τραγούδι που βάλατε στο τρέιλερ του The Last of Us: Part II είναι αντίγραφο του τραγουδιού που έφτιαξα 10 χρόνια πριν;" Πράγματι, αν προσέξετε τα δύο βίντεο τουλάχιστον δύο φορές διαδοχικά, θα παρατηρήσετε τις ομοιότητες.



Το διαφημιστικό σποτ πιθανόν να δημιουργήθηκε από το τμήμα marketing της Sony, άρα η Naughty Dog ίσως να μην έχει τόσο μεγάλη συμβολή σε αυτό.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jun 2020 15:04 #235201 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic The Last of Us 2
[UPDATE] Όπως γράφτηκε και στην αρχή του άρθρου, η Lotte Kestner κατηγορεί την Naughty Dog για κλοπή της μουσικής που σύνθεσε στο cover της. Να διευκρινίσουμε ότι το αρχικό τραγούδι από το οποίο προέρχονται οι στίχοι είναι το True Faith των New Order.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jun 2020 17:25 #235345 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony έβαλε διαφήμιση του The Last of Us στα τρένα της Αμερικής
ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ!


Η Sony θέλει να σας βάλει στο...Hype Train, κυριολεκτικά και μεταφορικά, καθώς έβαλε διαφήμιση σε βαγόνια τρένων στην Αμερική. Συγκεκριμένα, το παρακάτω βαγόνι βρίσκεται στην Καλιφόρνια.


Το γεγονός αυτό έκανε share στο Twitter ο Pete Ellis , designer της Naughty Dog. Πέρα από το "Hype Train" παίζουν κι άλλες ατάκες. Για παράδειγμα, ο Hermen Hulst, επικεφαλής του PlayStation, δήλωσε ότι "Αυτή θα είναι μια επική κούρσα".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jun 2020 17:26 #235346 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic The Last of Us 2
Οι developers της Naughty Dog δούλευαν υπερωρίες κάθε μέρα για το The Last of Us: Part II
Το επιβεβαίωσε ο Druckmann.


Ο Neil Druckmann, αντιπρόεδρος της Naughty Dog, δήλωσε στο GQ-Magazine ότι όλοι όσοι έρχονται στην εταιρεία του θα πρέπει να "δουλεύουν πολύ σκληρά".

Ο συγγραφέας και director του The Last of Us: Part II άνοιξε το θέμα του crunch, κατά το οποίο οι developers δουλεύουν πολλές ώρες για μεγάλο χρονικό διάστημα, προκειμένου ένα παιχνίδι να κυκλοφορήσει στην ώρα του. Συγκεκριμένα είπε: "Δεν κάνουμε babysitting στον κόσμο. Παίρνουμε ανθρώπους που θέλουν να αφηγηθούν τέτοιες ιστορίες και να αφήσουν το σημάδι τους στην gaming βιομηχανία. Και θα πρέπει να δουλέψουν πολύ σκληρά για να το καταφέρουν. Βάζουμε κάποιες προστατευτικές δικλείδες ώστε να μην τραυματιστούν, αλλά δεν μπορούμε να τους αποτρέψουμε από το να δουλέψουν σκληρά και να φτιάξουν τα games που φτιάχνουμε.

Σχετικά με το The Last of Us: Part II, σύμφωνα με το GQ-Magazine το οποίο μίλησε με τον Druckmann, οι developers της Naughty Dog δούλευαν "μέχρι αργά και για πολλές ημέρες, ακόμα και 5, 6 ή και 7 ημέρες την εβδομάδα και μερικές φορές για πολλές εβδομάδες". Για να περιορίσει το crunch, η Naughty Dog δημιούργησε μια μικρή ομάδα παραγωγών, η οποία κράτησε το development σε σταθερή τροχιά, κόβοντας περιττό περιεχόμενο, ώστε να μην σπαταληθεί ανούσιος χρόνος.

Τον Μάρτιο, το Kotaku ανέφερε ότι οι developers του The Last of Us: Part II δούλευαν 12ωρα, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jun 2020 17:29 #235347 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic The Last of Us 2
Μουσικός κατηγορεί την Naughty Dog ότι της έκλεψε τραγούδι για το The Last of Us: Part II
Ο Druckmann ζήτησε συγγνώμη.


Ο Neil Druckmann, αντιπρόεδρος της Naughty Dog, ζήτησε δημόσια συγγνώμη για το ότι δεν έβαλε το όνομα της τραγουδίστριας Lotte Kestner στα credits του παιχνιδιού και παραδέχθηκε δημόσια ότι το μουσικό κομμάτι που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του τρέιλερ ήταν εμπνευσμένο από το cover της Kestner.

Η Kestner, η οποία είχε διαγράψει το αρχικό της tweet, μάλλον επειδή η Naughty Dog ήρθε σε επικοινωνία μαζί της, ανέβασε με την σειρά της ότι είναι περήφανη που η μουσική της "βρήκε στέγη σε ένα τόσο απίστευτο project". Λογικά οι δύο πλευρές μίλησαν μεταξύ τους και τα βρήκαν, εξού και η αλλαγή στάσης της μουσικού. Βέβαια η Naughty Dog θα μπορούσε να συμπεριλάβει την τραγουδίστρια στα credits του παιχνιδιού με patch. Ο Druckmann δεν διευκρίνισε κάτι τέτοιο στο tweet του.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.