Οι developers της Naughty Dog δούλευαν υπερωρίες κάθε μέρα για το The Last of Us: Part II
Το επιβεβαίωσε ο Druckmann.
Ο Neil Druckmann, αντιπρόεδρος της Naughty Dog, δήλωσε στο GQ-Magazine ότι όλοι όσοι έρχονται στην εταιρεία του θα πρέπει να "δουλεύουν πολύ σκληρά".
Ο συγγραφέας και director του The Last of Us: Part II άνοιξε το θέμα του crunch, κατά το οποίο οι developers δουλεύουν πολλές ώρες για μεγάλο χρονικό διάστημα, προκειμένου ένα παιχνίδι να κυκλοφορήσει στην ώρα του. Συγκεκριμένα είπε: "Δεν κάνουμε babysitting στον κόσμο. Παίρνουμε ανθρώπους που θέλουν να αφηγηθούν τέτοιες ιστορίες και να αφήσουν το σημάδι τους στην gaming βιομηχανία. Και θα πρέπει να δουλέψουν πολύ σκληρά για να το καταφέρουν. Βάζουμε κάποιες προστατευτικές δικλείδες ώστε να μην τραυματιστούν, αλλά δεν μπορούμε να τους αποτρέψουμε από το να δουλέψουν σκληρά και να φτιάξουν τα games που φτιάχνουμε.
Σχετικά με το The Last of Us: Part II, σύμφωνα με το GQ-Magazine το οποίο μίλησε με τον Druckmann, οι developers της Naughty Dog δούλευαν "μέχρι αργά και για πολλές ημέρες, ακόμα και 5, 6 ή και 7 ημέρες την εβδομάδα και μερικές φορές για πολλές εβδομάδες". Για να περιορίσει το crunch, η Naughty Dog δημιούργησε μια μικρή ομάδα παραγωγών, η οποία κράτησε το development σε σταθερή τροχιά, κόβοντας περιττό περιεχόμενο, ώστε να μην σπαταληθεί ανούσιος χρόνος.
Τον Μάρτιο, το Kotaku ανέφερε ότι οι developers του The Last of Us: Part II δούλευαν 12ωρα, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα.