Παίζω εδώ και 2 ώρες στο single-player της beta και σε λίγο ετοιμαζόμαστε για multiplayer.
Δηλώστε συμμετοχή από εδώ
.
Μέχρι τώρα δεν βλέπω κάτι που να με ενθουσιάζει σε σχέση με τα MMO Shooters που γνωρίζουμε. Οι μηχανισμοί παραπέμπουν περισσότερο σε ένα MMO Third-Person Shooter με την προσθήκη κάποιων abilities, παρά σε RPG. Ναι μεν lootάρεις καλύτερο εξοπλισμό αλλά ελάχιστα πτώματα έχουν το loot. Στα abilities, όταν αποκτάς νέα, υπάρχει μία συγκεκριμένα αλληλουχία που πρέπει να ακολουθήσεις στα abilities που θα ξεκλειδώσεις. Δεν περίμενα εξωπραγματικά πράγματα αλλά τουλάχιστον τα RPG στοιχεία τείνουν προς το μηδέν σε σχέση με ότι περίμενα.
Οι Shooting μηχανισμοί είναι κάπως...βραχύσωμοι. Ο χαρακτήρας μου αρκεί να μπει και να βγει από σημείο κάλυψης. Το ότι αργεί και το reload ας το θεωρήσω στοιχείο ρεαλισμού. Αλλά το χειρότερο είναι ότι όταν στοχεύετε από σημείο κάλυψης το οπτικό σας πεδίο είναι περιορισμένο. Κάτι σαν το The Order. Θα έπρεπε να μπορούμε να βγαίνουμε πιο ψηλά απ' το σημείο κάλυψης και στην τελική ας ρισκάρουμε να φάμε σφαίρα.
Όσο για το σύστημα του health regeneration, όπου αν τις φας μέσα στα πλαίσια μιας health bar και μείνεις να καλυφθείς ώστε να κάνεις recover μόνο την τρέχουσα health bar, παρότι θα ενοχλήσει κάποιος, εγώ το είδα απλά ως μια διαφορετική προσέγγιση από τους developers. Θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον το preview του Παντελή αύριο διότι με βάση τα gameplay videos που είχαμε δει περίμενα να παίξω κάτι πολύ καλύτερο. Συνεχίζω οδεύοντας προς το multiplayer.
Δείτε την live εμπειρία μας από την beta.