Naughty Dog: "Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε games και για PC"
Επιμένει, παρά το προβληματικό
port
του The Last of Us: Part I.
Η Naughty Dog κυκλοφόρησε το The Last of Us: Part I στα PC, για το οποίο υπάρχει review bombing στο Steam για τα τεχνικά θέματα (στο GameWorld θα δείτε την άποψή μας στο αναλυτικό review). Παρά τις αρνητικές κριτικές, η Αμερικάνικη εταιρεία ανάπτυξης θα συνεχίσει να αναπτύσσει games για τα PC.
Η Naughty Dog
ανακοίνωσε
: «Μετά την κυκλοφορία του UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection για PC, επικεντρώσαμε τις προσπάθειες και τις γνώσεις μας στην έκδοση για PC του The Last of Us Part 1. Εργαστήκαμε για να διασφαλίσουμε ότι το The Last of Us Part 1 θα είναι αυθεντική, ικανοποιητική εμπειρία για όσους παίζουν σε PC».
Η game
engine
της Naughty Dog που χρησιμοποιήθηκε για το The Last of Us: Part I είχε γίνει optimize για το PS5 και οι
developers
έκαναν πολλές ρυθμίσεις κατά το PC port. Το Naughty Dog ήθελε επίσης να αντιμετωπίσει την «πραγματικότητα του διαφορετικού hardware», καθώς στο PS5 υπήρχε το DualSense με το haptic
feedback
, ενώ στα PC οι περισσότεροι θα έπαιζαν με mouse και keyboard. Φυσικά, το πληκτρολόγιο και το ποντίκι «δεν συμπεριφέρονται απαραίτητα με τον ίδιο τρόπο όπως ένα χειριστήριο», οπότε η Naughty Dog προχώρησε και εξερεύνησε τις επιλογές της, προσπαθώντας να προσφέρει «το ίδιο επίπεδο haptic feedback που απολαμβάνουν οι παίκτες στο PS5».
Όσο για το τι θα ακολουθήσει για την Naughty Dog, η εταιρεία δήλωσε ότι σκοπεύει να δημιουργήσει games και για τις δύο πλατφόρμες (PlayStation και PC). Θα συνεχίσει καθώς για την ανάπτυξη και στα δύο format δήλωσε: «Μας δίνει τη δυνατότητα να ενσωματώσουμε τα διδάγματα που αντλήθηκαν από κάθε μία στη συνολική σχεδίαση των games μας».