Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Street Fighter 4

More
10 Feb 2008 21:14 - 22 Apr 2015 21:25 #40432 by Μάνος Γρυπάρης
Διαβάστε νέες πληροφορίες

Έχει 3D μοντέλα χαρακτήρων με 2D gameplay.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 22 Apr 2015 21:25 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Feb 2008 13:48 - 22 Apr 2015 21:22 #40439 by o poutsoklis
Replied by o poutsoklis on topic Street Fighter 4
wpa magkes! wpa! to paixnidi einai 3d. teleia kai paula. apla exei gameplay omoio me 2d titlous (apo oti eida se gameplay video den exei strafe, gi' auto to lew, dhladh den 3erw an kanoun kati tetoio se styl mk4 (step-in, step-out)).

to teaser video pou eixan bgalei (to prwto video pou bghke sth dhmosiothta) einai gia mena (krinontas to apo kallitexnikh skopia) pragmatikh epitomh (magikoi shaders, fobera effe. bebaia einai ola pre-rendered, alla to krinw ws dhmiourgia) sthn texnh twn video games. se 4-5 xronia auta 8a ta blepoume in-game. polu kalh douleia ekanan oi magkes (den 3erw an einai ths capcom 'h to edwsan se kapoio "e3wteriko" studio. stis meres mas sunh8izetai auto gia ta fmvs).

apo kei kai pera, sf titlos einai. eimai sigouros (to kata dunamin) oti de 8a einai blakeia...

poutsoklis -- debian gnu/linux: apt-get into it!
Last edit: 22 Apr 2015 21:22 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Feb 2008 23:43 - 22 Apr 2015 21:22 #40458 by Μάνος Γρυπάρης
O Yoshinori Ono έχει δηλώσει επίσημα ότι το παιχνίδι θα έχει 3D χαρακτήρες με 2D gameplay.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 22 Apr 2015 21:22 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
13 Feb 2008 10:07 #40463 by a Guest
Replied by a Guest on topic Street Fighter 4
Αυτό που προφανώς λέει ο poutsoklis είναι ότι τα γραφικά του παιχνιδιού είναι 3d κάτι που εγώ πάντως δεν βλέπω. Βλέπω κάποια prerendered

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Feb 2008 11:29 #40465 by o poutsoklis
Replied by o poutsoklis on topic Street Fighter 4
re magkes 8a me trelanete?
exete dei gameplay video?



einai dunaton se paixnidi me 2d grafika h camera na gurizei gurw apo ta "sprites", na zoumarei kai na exei toso omalo animation? afou ta sprites einai prerendered mono se "profil" (se 3d periballon einai apla billboards). an h camera prospa8hsei na zoomarei, tote ta sprites arxizoun na pixel-iazoun, xwria pou den mporeis "na ta deis apo oles tis meries" (an katseis kai kaneis prerender ola ta frames tou animation (einai para polla, pisteyte me), meta prepei na ta 3anakaneis _ola_ prerender gia ka8e oyh (p.x. 360 fores gia 360 moires 'h opws alliws 8es na "kbantiseis" to rotation tou sprite gia thn camera).

magkes, as sobareutoume. auta pou blepete _den_ einai 2d sprites, alla 3d models. gia na mhn pame se leptomereies tou tupou oti me 2d sprites den exeis ragdoll simulation 'h interaction se ena 3d periballon (nomizw na katalabainete oti to background einai 3d, etsi? an oi "prwtagwnistes" htan 2d 8a uphrxe problhma, mias kai de 8a eixan 3d "upostash"-ogko (8a htan san ena fullo xarti), opote de 8a mporouse h mhxanh na "katalabei" pws na kanei to interaction me alla 3d objects).

o ctt thn katalabe th douleia... swstos!

apla exei gameplay omoio me auto enos 2d titlou (auto einai polu kalo, pisteyte me!)

poutsoklis -- to sony scums: we will never forget! PSYGNOSIS

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Feb 2008 16:27 - 22 Apr 2015 21:27 #40481 by Μάνος Γρυπάρης
Το gameplay είναι καθαρά 2D, δηλαδή κίνηση στην ευθεία με 3D models. Ο Yoshinori Ono είχε δηλώσει σε συνεντεύξεις του ότι θα είναι "2D" απλά εννοούσε το gameplay, εξού και το μπέρδεμα. Κοινώς, η μηχανή γραφικών είναι 3D.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 22 Apr 2015 21:27 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Feb 2008 19:54 - 22 Apr 2015 21:29 #40486 by Κωνσταντίνος Κουτσούμπας
Yep......2D gameplay πάνω απ' όλα κι αυτό κρατάμε. :evil:

To 3d έχει συγκεκριμένο ορισμό και αυτός είναι ότι υπάρχει σύστημα συντεταγμένων x,y,z για τα γραφικά το οποίο υπάρχει στο streetfighter 2. Η διαφορά είναι ότι το μοντέλο μπορεί να κινείται σε x,z ενώ η κάμερα κάνει κινήσεις μόνο x,y από όσο είδα στο vid.
freshmeat.net/projects/zed3d/
Βέβαια στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν 3d graphics σε κανένα παιχνίδι... αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Last edit: 22 Apr 2015 21:29 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Feb 2008 20:34 #40490 by o poutsoklis
Replied by o poutsoklis on topic Street Fighter 4
filoi mou profanws de milame me ta idia metra kai sta8ma.

kai e3hgoumai:
3d ena application kaleitai otan gia to xwro pou anaparista xrhsimopoiei trisdiastates domes dedomenwn.
ws epi to pleiston oi shmerinoi titloi xrhsimopoioun polugwna gia thn anaparastash objects sth skhnh (allos tropos einai p.x. ta voxels, alla den eunoountai apo tis shmerines gpus. paradeigma me voxels htan to tiberian sun ths westwood).

dhladh xrhsimopoiountai vertices. auta ftiaxnoun ta polugons (triangles 'h quads). ka8e vertex (opws kai ka8e face) exei mia normal (xrhsimopoieitai gia to fwtismo).
epishs, exoume xrhsh pinakwn metasxhmatismwn (4x4 tetragwnikoi pinakes) gia rotation kai translation (scale kai shear de xrhsimopoiountai, mias kai 8a prepei na 3anaupologistoun ola ta normals meta).
h kamera einai 2 dianusmata (to "mprosta" kai to "panw"). kai auth metasxhmatizetai me pol/smo pinakwn opws kai ola ta alla vertices.

o zbuffer ('h depth buffer) apofasizei poios einai mprosta apo poion, outws wste na mhn epikaluptei ena antikeimeno pio makrino sthn kamera ena allo to opoio einai pio konta. gia na zwgrafisoume diafana objects apla apenergopoioume to depth test.

to animation einai skeletal se olous sxedon tous titlous pia. "kounwntas" to skeleto (bones pou enwnontai me vertices) pali me 3d metasxhmatismous ftiaxneis thn "poza" gia ka8e frame. ta vertices tou mesh tou xarakthra e3artwntai apo ta weights, ta opoia einai kai o "sundesmos" anamesa sto skeleto kai to mesh. dhldah ta vertex weights ekfrazoun to metasxhmatismo gia ka8e vertex e3artwmeno apo to skeleto.

exoume kai ena skybox 'h skydome gia to background kai h skhnh mas einai etoimh.

h montelopoihsh loipon einai me 3d domes. ws edw eimaste sumfwnoi? giati an h diafwnia mas einai edw, tote kobw to kefali mou oti egw exw dikio, oso egwistiko kai an akougetai.

2d ena application kaleitai otan gia to xwro pou anaparista xrhsimopoiei disdiastates domes dedomenwn. exoume prerendered sprites (ola ta frames topo8ethmena se mia strip) kai prerendered backgrounds.
h texnikh pou xrhsimopoieitai einai: blepw se poio frame einai oi xarakthres mou, "tsimpaw" to katallhlo meros ths eikonas (to meros tou strip pou 8elw gia ton ka8ena) kai afou zwgrafizw to background blit-arw ta sprites.

ws edw sunennooumaste? poia apo tis duo proseggiseis nomizete oti akolou8oun sto sf4? edw 8a sas parakalousa na mou apanthsete. _OLOI_ osoi lete oti einai 2d titlos.

twra oson afora to gameplay, opws eipa se _ola_ ta replies epi tou 8ematos einai me 2d logikh. an eseis 8elete na to lete 2.5d fine. no problem.
omws, h mhxanh pou ta kinei ola auta pou blepete sto video einai 3d. apodei3h (me epixeirhmata) autou einai sto prohgoumeno reply mou, apoyh me thn opoia sumfwnei kai o ctt...

OMWS, to paixnidi h parapanw proseggish sth montelopoihsh to BAFTIZEI 3d (me texnikous orous), kai oxi to gameplay pou apla periorizei thn kinhsh tou paixth se 2 diastaseis. an diafwneite edw, lupamai, alla apo texnikh skopia exete _adiko_...

twra gia ti leei enas programmatisths 'h designer, apla koita3te tis prwtes screenshots pou dhmosieuthkan (kai para8etei o xrhsths sa7). HTAN _ontws_ 2d titlos. OXI einai. HTAN. sugkrinete tis me tis nees kai 8a katalabete oti milame gia entelws diaforetikh mhxanh. TWRA EINAI 3D. simple as that... omws, 8a paradextw OPOION mou ferei _kainouria_ sunenteu3h pou na leei oti o titlos einai basismenos se 2d mhxanh. par'te to san proklhsh-prosklhsh...

egw apla na sas dei3w to
en.wikipedia.org/wiki/Street_fighter_4
deite ti leei sthn paragrafo graphics (cel-shading einai mia texnikh gia cartoon shading se *polugwna*. to piasate to teleutaio? POLUGWNA!)

epishs, na pw oti den eimai 3d programmer, alla kati liga ta 3erw (oso pata h gata)...

poutsoklis -- to sony scums: we will never forget! PSYGNOSIS

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Feb 2008 21:02 - 22 Apr 2015 21:32 #40495 by Μάνος Γρυπάρης
Δείτε κι αυτό...


Τους ξέρουμε τους ορισμούς του 2D και του 3D. Το θέμα είναι στην πράξη τι βλέπουμε.
Στην πράξη παίζεις ένα παιχνίδι με 2D gameplay το οποίο ανά διαστήματα δείχνει το 3D του. Το ανά "διαστήματα" είναι που δεν ξέρουμε ακόμη. Όταν π.χ. κάνεις ένα combo και την ώρα του combo που δεν ελέγχεις το χαρακτήρα, το παιχνίδι δείχνει τα τρελά εφέ του.

Το θέμα είναι πως αυτό που είδαμε δεν είμαστε 100% σίγουροι ότι δεν είναι pre-rendered. Γιατί αν βλέπεις pre-rendered animations και η κυρίως engine είναι ένα 2D παιχνίδι τότε είσαι φάουλ. Ας βγει να το δούμε με τα ίδια μας τα μάτια και να το πιάσουμε στα χέρια μας

Από συνέντευξη του Yoshinoro Ono:
"I consider one of the core elements of Street Fighter game design to be playing within a 2D plane.

Working only in two dimensions, players are free to read their opponents' moves and engage in compelling tug-of-war-style fights. This is at the core of what makes Street Fighter fun. There was no hesitation on my part when moving forward with this project. I knew from the start that we must stick to the 2D gameplay formula. "


Όπως και να 'χει ας βγει πρώτα με το καλό και κυρίως να πετύχει ότι δεν κατάφερε το Street Fighter 3.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 22 Apr 2015 21:32 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Feb 2008 21:16 - 22 Apr 2015 21:33 #40605 by Κωνσταντίνος Κουτσούμπας
Βγηκε Βγηκε Βιντεο:

Last edit: 22 Apr 2015 21:33 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.