Sephi wrote:
Pokemon wrote: Με SSD μειώνεται δραματικά όχι μόνο το boot, αλλά και το loading. Όταν έχεις ένα παιχνίδι που τραβάει 30-80GB δεδομένα από το δίσκο (όπως το warcraft). Με SSD δεν έχεις καμία καθυστέρηση. Ενώ με μαγνητικό δίσκο κρασάρεις όλη την ώρα.
Δεν έχω φάει Crash σε MMO ποτέ απο σκληρό δίσκο.
Συμφωνώ ότι ο SSD επηρεάζει Loading rates και Texture Streaming. Σε Framerates όμως τον κύριο λόγο παίζει η GPU.
Aυτό που γράφεις για το texture streaming είναι εντελώς λάθος. Στα manual μηχανών όπως πχ της unreal engine ή και του ίδιου του OpenGL η τεχνική περιγράφεται ως εξής.
"The texture streaming system is multi-threaded and priority-based. When using a texture pool (i.e. on consoles), it will not stream out a texture until that memory is needed by another texture with higher priority, which makes texture quality more stable and
PREVENTS UNECCESARY DISK ACCESS "
Το MegaTexture του Carmack κάνει μεγαλύτερο disk access, αλλά αυτό υπάρχει στα Enemy Territory: Quake Wars και τα τελευταία Wolfentstein. Στα Rage και το DOOM που βγαίνει του χρόνου η μέθοδος βελτιστοποιήθηκε, ονομάζεται πια virtual texturing και μειώνει σημαντικά το disk access.