Το Nintendo Switch πιο αδύναμο από PS4 και Xbox One
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες για το development kit του Nintendo Switch κάνουν λόγο για τα εξής χαρακτηριστικά:
Επεξεργαστής: 4 ARM Cortex-A57 πυρήνες στα 2Ghz
RAM: 4GB (25.6 GB/s, shared VRAM)
Κάρτα γραφικών: NVidia αρχιτεκτονικής Maxwell δεύτερης γενιάς
256 CUDA cores, μέχρι 1 GHz, 1024 FLOPS/κύκλο
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 32GB (μεταφορά δεδομένων στα 400 MB/s)
USB 2.0 και 3.0
Οθόνη LCD 1280 x 720 6.2" IPS
Μέγιστη ανάλυση: 1080p στα 60 fps ή 4k στα 30 fps
Μέθοδος Capcitance με multi-touch 10 σημείων
Όπως είχα προβλέψει ότι θα πάνε άπατα τα Motion controllers, το Wii U και το VR, έτσι θα πάει άπατο και το Switch. Δυστυχώς.
Ας πουλήσει το Switch έστω τα μισά από το Xbox One κι ελάτε να τα ξαναπούμε. Για μένα δεν θα καταφέρει ούτε αυτό. Θα θαφτεί όπως το Wii U γιατί οι third-party θα κάνουν φτερά μετά τον πρώτο χρόνο με αυτά τα specs. Και μόνο τα 4GB RAM και τα 32GB αποθηκευτικού χώρου αν ισχύουν πάλι είναι να το φέρεις στο κεφάλι αυτού που το σκέφτηκε. Εκτός πια κι αν σκοπεύουν να πουλήσουν την κονσόλα 150 ευρώ, που φυσικά δεν υπάρχει. Το λέω γιατί το PS4 και το Xbox One μέσα στο 2017 όπως πάνε θα πουλιούνται για 200 ευρώ (ήδη πουλιούνται στα 250 και 230 ευρώ αντίστοιχα και έχουν ανώτερα specs).
Η πεθαμένη τεχνολογία του Wii U με 2GB, επεξεργαστή πατάτα, έλλειψη Ethernet και 8 ή 32GB χώρο. Από εκεί που το N64 τους κέρναγε με τις γραφικάρες του και τις παιχνιδάρες που είχε βγάλει (ορισμένα από τα καλύτερα console games όλων των εποχών) τώρα με το Switch πάμε για την επόμενη κηδεία.
Το Switch που προορίζεται για οικιακό/φορητό (κυρίως στο σπίτι θα κάθεται) κάθε άλλο παρά σύγχρονο είναι. Λες και βγαίνουμε έξω οι gamers όταν θέλουμε να παίξουμε ή λες και έχουμε πάντα παρέα εύκαιρη. Λες και παίρνει ο άλλος την κονσόλα για να παίζει μόνο Mario, Zelda, Metroid, Donkey Kong και 1-2 ακόμη. Το είδαμε και με το Wii U. Καμία κονσόλα δεν αγοράζεται για να βγάζει η κατασκευάστρια εταιρεία 6-7 games σε κύκλο τριετίας, αλλά για να συμμετέχουν όλοι οι developers χωρίς να ζορίζονται για το πως θα "χωρέσουν" τα γραφικά των games τους.