Xbox Series X: Η Microsoft μιλάει για την τιμή και τα exclusives
Δηλώσεις του Phil Spencer.
Ο Phil Spencer έκανε κάποια σχόλια για την τιμή του επερχόμενου Xbox Series X. Δήλωσε ότι αισθάνεται άνετα για την τιμή και ότι η Microsoft έχει το νικητήριο πλάνο για τις κονσόλες νέας γενιάς στον ανταγωνισμό με το PS5.
“Αισθάνομαι καλά για την τιμή, θα είμαστε σε καλή θέση, αισθάνομαι καλά και για τις επιδόσεις και τις δυνατότητες του Series X. Αισθάνομαι ότι έχουμε ένα εξαιρετικά ισχυρό σύνολο.”
Η τιμή δεν έχει οριστεί ακόμα από ότι φαίνεται και ο Spencer είπε ότι αναμένει με ορθάνοιχτα μάτια για την τελική τιμή της κονσόλας, προσθέτοντας ότι η Microsoft θα κοιτάξει τις κινήσεις τις Sony όσων αφορά την τιμολόγηση του PlayStation 5 αλλά ότι όπως και να έχει πιστεύει ότι το νικητήριο πλάνο είναι δικό τους.
“Πιστεύω ότι έχουμε το πλάνο που μπορεί να κερδίσει, τώρα πρέπει να το θέσουμε σε λειτουργία.”
Συνέχισε λέγοντας ότι ο στόχος της εταιρείας για την τιμή του Xbox Series X είναι να παραμείνει ευέλικτη και να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των υποστηρικτών είτε ακόμα και να τις ξεπεράσει. Πρόσθεσε ότι η αξία της νέας κονσόλας είναι πέραν της κατασκευής της κονσόλας, αν αναλογιστεί κανείς τις λειτουργίες που προσφέρει όπως το Xbox Game Pass και το backwards compatibility. Αναφέρει επίσης ότι το Smart Delivery είναι μια προσφορά που οι παίκτες ενδέχεται να βρουν ενδιαφέρουσα κάτι που θα προσελκύσει περισσότερους.
Ως μέτρο σύγκρισης τα Xbox One και Xbox One X κυκλοφόρησαν στην τιμή των 500 δολαρίων πριν κάνουν τον κύκλο τους και δουν χαμηλότερες τιμές. Το Xbox Series X είναι η γρηγορότερη κονσόλα που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, οπότε λογικά θα έχει κάποιο αντίκτυπο στην τιμή προς τα πάνω. Ακόμα ένας ενδιαφέρον παράγοντας είναι ότι το Xbox Series X ενδέχεται να μην είναι η μοναδική κονσόλα νέας γενιάς που θα κυκλοφορήσει η Microsoft, αφού υπάρχουν οι φήμες που λένε ότι θα υπάρξουν και λιγότερο δυνατές κονσόλες επίσης.
Ο Phil Spencer επισήμανε ότι δεν του αρέσει η ιδέα του πολέμου των κονσόλων, όμως όπως είναι λογικό η Microsoft θέλει να τα πάει καλύτερα συγκριτικά με την μάχη ανάμεσα σε Xbox One και PS4. Επίσης πρόσθεσε ότι αισθάνεται πραγματικά καλά βλέποντας την αποκάλυψη του PlayStation 5 τον Μάρτιο. “Αισθάνομαι πραγματικά καλά για το πώς θα σταθεί το Xbox Series X. Ο ίδιος επαίνεσε τον system architecht του PlayStation Mark Cerny για μερικές από τις καινοτομίες που συμπεριλήφθηκαν στο PS5 όπως ο SSD και κάποιες από τις τεχνολογίες ήχου του.
“Είναι εντυπωσιακό μας αρέσει, βλέπουμε την δουλειά που έχουν κάνει. Όμως είδαμε με μία ολιστική ματιά την κονσόλα μας από τον CPU στην GPU και την RAM, την αρχιτεκτονική, το latency. Μας πήρε χρόνια να φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Όταν τελικά είδαμε την αποκάλυψη του PS5 αισθάνθηκα καλύτερα για τις επιλογές που κάναμε στην πλατφόρμα μας. Το περίμενα ότι θα γίνει. Η συνέντευξη συνέχισε με την άποψη του Phil Spencer όσον αφορά τον κορωνοϊό.
Το σχόλιο του Phil Spencer για τον κορωνοϊό
“Αυτό που θέτω ως προτεραιότητα είναι η ασφάλεια της ομάδας. Δεν υπάρχει καμία απόφαση που θα ληφθεί, είτε θα προταθεί, χωρίς να σκεφτούμε σοβαρά την ασφάλεια της ομάδας εκθέτοντας την για κέρδος. Οι ομάδες μας είναι το σημαντικότερο πράγμα. Η ανάπτυξη ενός video game από το σπίτι όντας μέλος ομάδας εκατοντάδων ανθρώπων δεν είναι το εύκολο. Τα video games είναι μεγάλα και υπάρχει μια σειρά από ζητήματα που κάθε game έχει. Τα πράγματα ως έχουν δεν είναι εύκολα. Όλα είναι τεντωμένα. Το αισθάνομαι στις ομάδες, είναι τεντωμένες. Δεν έχει εμφανιστεί κάτι προς το παρόν που θα μας κάνει να καθυστερήσουμε για την ημερομηνία κυκλοφορίας, όμως θα προσθέσω ότι όλα αυτά είναι ζητήματα πραγματικού χρόνου. Θα θέσω την ασφάλεια στην κορυφή μαζί με την ποιότητα του προϊόντος. Δεν θέλω να βιαστούμε και να βγάλουμε στην αγορά ένα προϊόν αν δεν είναι έτοιμο. ”
Δήλωσε ότι παρατηρεί τις αλυσίδες τροφοδοσίας στην Κίνα να επανέρχονται σιγά σιγά κάτι το οποίο επιτρέπει την κατασκευή κάποιων εξαρτημάτων για το Xbox Series X, όσο κοντεύουμε στην ημερομηνία κυκλοφορίας.
Επιβεβαίωσε ότι η Microsoft δεν έχει plan B όσον αφορά τα όσα γίνονται με το κορωνοϊό και το ενδεχόμενο παράτασης των μέτρων παγκοσμίως. Ενδιαφέρον έχουν επίσης οι δηλώσεις του στις οποίες αναφέρει ότι κανένα game δεν θα καθυστερήσει την κυκλοφορία της κονσόλας, αναφερόμενος φυσικά στα όσα ακούγονται για την πιθανή καθυστέρηση του Halo Infinite.
Όταν ερωτήθηκε αν έμεινε κάτι για να ειπωθεί όσον αφορά το σύστημα, ο Spencer ανέφερε ότι δεν έχουν αποκαλυφθεί όλα ακόμα και ότι υπάρχουν ακόμα αποκαλύψεις που έπονται λέγοντας πως αυτά που έχουν ανακοινωθεί μέχρι τώρα ανακοινώθηκαν για να κάνουν χώρο στα games να κάνουν τις αποκαλύψεις τους.
“Γνωρίζουμε ότι τα games παίζουν οι άνθρωποι, δεν παίζουν με το variable rate shading δεν παίζουν με το ray tracing παίζουν τα games που χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνολογίες. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που αποκαλύφθηκε το Hellblade όταν αποκαλύφθηκε και η κονσόλα. Πίστεψα πως αν κάναμε απλώς την αποκάλυψη της κονσόλας χωρίς την συνοδεία κάποιου game θα ήταν δώρο άδωρον.”
Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε την συνέντευξη:
Παρακάτω θα βρείτε τα games που αναμένουμε στο Xbox Series X:
-Halo Infinite
-Cyberpunk 2077
-Gods And Monsters
-Lord of the Rings: Gollum
-Watch Dogs Legion
-Senua’s Sage: Hellblade 2
-Rainbow Six Quarantine
To Halo Infinite θα κυκλοφορήσει και το Xbox One ενώ το Cyberpunk 2077 θα είναι δωρεάν στην κονσόλα νέας γενιάς για όσους το αγοράσουν στο Xbox One.
O Phil Spencer ανέφερε διάφορες ομάδες ανάπτυξης που εργάζονται σε πολλαπλά projects και το πώς προγραμματίζουν τις ανακοινώσεις τους. “Με περισσότερες εσωτερικές ομάδες, θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε περισσότερα, επειδή είναι διαφορετικά με τις εξωτερικές ομάδες και τις εσωτερικές ομάδες. Ο Aaron Greenberg και εγώ υπολογίζαμε με τον Matt Booty προσπαθώντας να καταλάβουμε αν υπάρχει κάποιο show στο μέλλον στο οποίο δεν θα παρουσιάσουμε κάποιο game. Είναι δύσκολο να το προβλέψουμε γιατί υπάρχουν τόσες πολλές ομάδες ανάπτυξης. Θα πω απλά ότι θα ακούσετε πολλά από μεριάς μας για τα games που έπονται. Το ξέρω ότι το έχω επαναλάβει τελευταία, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα πρέπει να ανακοινώνουμε ένα game κάθε φορά που είμαστε on stage γιατί αλλιώς θα κυκλοφορούν games χωρίς καν να τα ανακοινώσουμε στον κόσμο."