Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Xbox Series X: Γενική συζήτηση

More
11 Feb 2020 13:33 #231536 by Βασίλης Κτενίδης
Ένας από τους βασικούς λόγους που η Microsoft αποκάλυψε το Xbox Series X τον Δεκέμβριο κατά την διάρκεια των The Game Awards ήταν επειδή από ότι αναφέρει, έχασε σημαντικό έδαφος από την Sony στην τρέχουσα γενιά από κονσόλες και η εταιρεία προσπαθεί να πράξει διαφορετικά για να κερδίσει ξανά την θέση της στην αγορά. Ο διευθύνων σύμβουλος Phil Spencer μίλησε για τα πλάνα της Microsoft λέγοντας πως ήταν διστακτικός για την αποκάλυψη της κονσόλας τόσο νωρίς. Όμως η επιμονή της επικεφαλής στο τμήμα marketing τον έπεισε και τελικά συμφώνησε με την ιδέα.

Ο ίδιος αναφέρει ότι μπορείτε να περιμένετε από την Microsoft μια σειρά από γενναίες στρατηγικές προώθησης του Xbox Series X στην προσπάθεια της να κερδίσει πίσω το χαμένο έδαφος στην αγορά.

Για την απόφαση της αποκάλυψης είπε:

“Κάναμε την απόφαση… η απόφαση προωθήθηκε αρκετά από μια από τους επικεφαλής του τμήματος marketing η οποία είναι καταπληκτική, σήκωσε ανάστημα σε μια σύσκεψη και μας είπε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι τολμηρό, κάτι που δεν έχουμε ξανακάνει.”

Συνεχίζει: “Ας είμαστε ειλικρινείς, δεν είμαστε στην θέση που θα θέλαμε να βρισκόμαστε στην τρέχουσα γενιά. Δεν πιστεύω ότι θα αναπτυχθεί η επιχείρηση συνεχίζοντας να κάνουμε αυτό που κάναμε ανέκαθεν. Ας προσπαθήσουμε νέα πράγματα. Όταν ήρθε η επικεφαλής του τμήματος marketing και μου είπε την ιδέα, δεν ήμουν τόσο σύμφωνος.”

Ο Spencer ανέφερε επίσης ότι τον εντυπωσίασαν οι στρατηγικές και η διορατικότητα του δημιουργού των The Game Awards, Geoff Keighley, ο οποίος κατάφερε να εδραιώσει ένα εξαιρετικά σημαντικό event που καταφέρνει να τραβήξει εκατομμύρια viewers κάθε χρόνο. Συνέχισε σχολιάζοντας και την παρουσίαση του Hellblade 2: “Ήταν ωραίο που το κάναμε και η ανταπόκριση ήταν καταπληκτική. Όμως για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας, θα μπορούσα να κάθομαι εδώ σήμερα και να μιλούσαμε για μια πανωλεθρία.”

Συνεχίζει: “Μου αρέσει να δοκιμάζω τολμηρά πράγματα. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που ανταποκρίθηκαν οι fans. Όμως για κάθε απόφαση που παίρνουμε από τώρα και μέχρι την κυκλοφορία, προσπαθούμε να δούμε τα πράγματα από διαφορετική σκοπιά. Μερικές αποφάσεις θα πετύχουν και μερικές όχι. Όμως σίγουρα δεν θα είμαστε αδύναμοι. Ότι προσπαθήσουμε να κάνουμε θα το κάνουμε με τόλμη.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Feb 2020 13:20 #231580 by Giorgos Tsolaridis
Ο Phil Spencer ξεκαθαρίζει την θέση του Xbox για το VR gaming
Δηλώνει ότι δεν είναι προτεραιότητα της εταιρείας για την νέα κονσόλα.


Ο διευθύνων σύμβουλος του Xbox Phil Spencer, μέσα στον Δεκέμβριο έκανε κάποιες δηλώσεις για το VR gaming λέγοντας πως κανείς δε ζητάει το VR.

Σε νέα του συνέντευξη είχε πιο ήπιο τόνο, ισχυριζόμενος ότι στις προηγούμενες δηλώσεις του, ήθελε απλά να πει ότι η ομάδα του δεν έχει επικεντρωθεί στο VR gaming. Συγκεκριμένα είπε: “Πιθανώς να υπερέβαλα. Για τους ανθρώπους που αγαπάνε το VR και τις εμπειρίες που αναπτύσσονται για αυτό, δεν ήθελα να φανώ ασεβής σε ομάδες που δουλεύουν στην ανάπτυξη VR games. Το βασικό ήταν πως ήθελα να ξεκαθαρίσω στους πελάτες μας το που έχουμε επικεντρωθεί. Αν κάποιος περίμενε από εμάς να κυκλοφορήσουμε κάποιο headset για το Series X στην κυκλοφορία του, προσπαθούσα απλά να πω, ότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο.”

Συνέχισε εξηγώντας ότι το να φέρεις το VR σε μια κονσόλα, δεν είναι τόσο απλό όσο πχ το να συνδέσεις ένα VR στην κονσόλα, αφού το UI θα πρέπει να το υποστηρίζει. Οι πολυτιμότεροι πόροι μας αυτή τη στιγμή είναι η ομάδα και η ικανότητα της, πρέπει απλά να επικεντρωθώ σε όσα ετοιμάζουμε τώρα.”

Ο Spencer εξήγησε επίσης ότι το VR είναι συσχετισμένο περισσότερο με τα Windows οπότε η εταιρεία συνεχίζει να έχει στενή επαφή με το κίνημα, τη βιομηχανία και την πρόοδο προς την υιοθέτηση του VR. Ο ίδιος αναφέρει: “Ποτέ δεν θα κλείσουμε τα μάτια μας σε αυτά που έπονται. Δεν ελπίζω στην εξαφάνιση του VR gaming, ελπίζω στο να γίνει μεγαλύτερο, ελπίζω να γίνει τόσο σημαντικό που να μην χρειάζεται σκέψη για το αν θα το υποστηρίξουμε. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν ήθελα να επισκιάσω κανέναν που δουλεύει πάνω στο VR αλλά να επισημάνω τα στοιχεία στα οποία επικεντρωνόμαστε και το VR δεν είναι μέρος της εξίσωσης μας αυτή τη στιγμή.”

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Feb 2020 13:18 #231713 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft σας δίνει 500-20.000 δολάρια για να βρείτε bugs στο Xbox Live
Υπάρχει όμως περίπτωση να πάρετε και περισσότερα!


Η Microsoft ανακοίνωσε ότι σας δίνει από 500 μέχρι 20.000 δολάρια για να βρείτε bugs στο Xbox Live και σε όλες τις υπηρεσίες της Microsoft.

Αν ωστόσο καταφέρετε να βρείτε ένα ακόμη πιο σημαντικό bug, τότε μπορείτε να λάβετε και πάνω από 20.000 δολάρια! Το τελικό ποσό επιβράβευσής σας είναι στην κρίση της Microsoft.

Το πρόγραμμα επιβράβευσης ονομάζεται Xbox Bounty Program και ομολογουμένως για τον απλό χρήστη πληρώνει πολύ καλά.


Το Xbox Series X θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο του 2020.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Feb 2020 12:11 #231734 by Giorgos Tsolaridis
Xbox Series X
Θα έχει audio hardware acceleration.

Το Xbox Series X θα έχει audio hardware acceleration, σύμφωνα με δηλώσεις της Microsoft στο Game Developers Conference 2020. Αυτό σημαίνει ότι ο ήχος της κονσόλας θα υποστεί μεγάλη αναβάθμιση σε σύγκριση με το Xbox Series X. Την ομιλία ανέλαβε ο audio specialist Rober Ridihalgh.

Αντίστοιχα, το PS5 θα διαθέτει 3D audio integration. Ο ανταγωνισμός αναμένεται υψηλός.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Feb 2020 13:37 #231850 by Giorgos Tsolaridis
Xbox Series X
Ανακοινώθηκαν επίσημα όλες οι λεπτομέρειες.


Μάθαμε περισσότερα για το hardware που μας επιφυλάσσει το Xbox Series X.

Η Microsoft σε πρόσφατο blog post ανακοίνωσε αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά για το επερχόμενο Xbox Series X. Αρχικά, η Microsoft επιβεβαίωσε ότι η GPU του Xbox Series X θα στοχεύει τα 12 Tera-Flops υπολογιστικής ισχύς. Η GPU θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική της RDNA 2 της AMD και η CPU θα κατασκευαστεί με ZEN 2. Το Xbox Series X θα υποστηρίζει μέχρι και 120fps. Η Microsoft λέει ότι η GPU αυτή είναι δύο φορές πιο ισχυρή από αυτή του Xbox One X και οκτώ φορές πιο ισχυρή από το original Xbox One.

Όμως η Microsoft δεν βελτιώνει μόνο το hardware, αλλά και αναπτύσσει αρκετά το software, ώστε να δώσει στο Xbox Series X παραπάνω δύναμη και ταχύτητα. Το πρόσφατο post επιβεβαιώνει τόσο τα Variable Rate Shading (VRS) όσο και το hardware-accelerated DirectX ray tracing. Το VRS επιτρέπει στην GPU να εστιάζει στην επεξεργασία του αντικειμένου που απεικονίζεται εκείνη την στιγμή. Χάρις στην προσθήκη του SSD, το Xbox Series X θα σας επιτρέπει να έχετε πολλά games ανοιχτά ταυτόχρονα και να παίζετε όποιο από αυτά θέλετε.

Τα games επίσης θα έχουν καλύτερη ανταπόκριση, χάρις στο Dynamic Latency Input της Microsoft, το οποίο περιορίζει το latency του ασύρματου χειριστηρίου. Αυτό βελτιώνεται περισσότερο και με την άφιξη του HDMI 2.1, το οποίο θα επιτρέπει τόσο το Auto Low Latency Mode, όσο και το Variable Refresh Rate. Οι τεχνολογίες αυτές θα αφαιρέσουν το screen tearing και θα βεβαιώνουν ότι η τηλεόρασή σας θα βρίσκεται πάντα σε “game mode”, όταν είναι συνδεδεμένο το Xbox Series X.

Εκτός των hardware και software χαρακτηριστικών, το Xbox Series X θα χρησιμοποιεί το Smart Delivery service της Microsoft. Εν συντομία, αυτή η υπηρεσία θα παρέχει στους παίκτες την έκδοση του game που θα μπορεί να παίξει η κονσόλα τους. Για παράδειγμα, το Halo Infinite που θα κυκλοφορήσει για Xbox One μέχρι Xbox Series X, θα χρησιμοποιεί αυτή την υπηρεσία. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να αγοράσετε μόνο ένα αντίτυπο του Halo Infinite και η κονσόλα σας αυτόματα θα κατεβάσει την έκδοση που είναι συμβατή με το σύστημά σας.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η υπηρεσία Xbox Game Pass θα συνεχιστεί και στο Xbox Series X. Τα μελλοντικά First-party games θα διατίθενται στην υπηρεσία με την κυκλοφορία τους, όπως για παράδειγμα το Halo Infinite. Όσον αφορά το backwards compatibility, η Microsoft επιβεβαίωσε ότι τα υπάρχοντα Xbox One, Xbox 360 και original Xbox games θα παίζουν ακόμα καλύτερα στο Xbox Series X.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Feb 2020 13:39 #231852 by Giorgos Tsolaridis
Το Xbox Series X θα είναι backwards compatible με τα παλιότερα Xbox
Θα παίζει τα games όλων των κονσολών.


Η Microsoft επιβεβαίωσε και επίσημα ότι το Xbox Series X θα παρέχει backwards compatibility με όλες τις παλιότερες κονσόλες Xbox.

Το Xbox Series X θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο του 2020.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Feb 2020 13:51 #231861 by Giorgos Tsolaridis
Xbox Series X: Οι τεχνικές προδιαγραφές
Μια "τούμπανη" κονσόλα.


Η Microsoft σε πρόσφατο blog post ανακοίνωσε αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά για το επερχόμενο Xbox Series X. Αρχικά, η Microsoft επιβεβαίωσε ότι η GPU του Xbox Series X θα στοχεύει τα 12 Tera-Flops υπολογιστικής ισχύς. Η GPU θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική της RDNA 2 της AMD και η CPU θα κατασκευαστεί με ZEN 2. Το Xbox Series X θα υποστηρίζει μέχρι και 120fps. Η Microsoft λέει ότι η GPU αυτή είναι δύο φορές πιο ισχυρή από αυτή του Xbox One X και οκτώ φορές πιο ισχυρή από το original Xbox One. Συγκριτικά με PC GPU, η GPU του Xbox Series X θα πλησιάζει την ισχύ μιας Nvidia RTX 2080 Super.

Όμως η Microsoft δεν βελτιώνει μόνο το hardware, αλλά και αναπτύσσει αρκετά το software, ώστε να δώσει στο Xbox Series X παραπάνω δύναμη και ταχύτητα. Το πρόσφατο post επιβεβαιώνει τόσο τα Variable Rate Shading (VRS) όσο και το hardware-accelerated DirectX ray tracing. Το VRS επιτρέπει στην GPU να εστιάζει στην επεξεργασία του αντικειμένου που απεικονίζεται εκείνη την στιγμή. Χάρις στην προσθήκη του SSD, το Xbox Series X θα σας επιτρέπει να έχετε πολλά games ανοιχτά ταυτόχρονα και να παίζετε όποιο από αυτά θέλετε.

Τα games επίσης θα έχουν καλύτερη ανταπόκριση, χάρις στο Dynamic Latency Input (DLI) της Microsoft, το οποίο περιορίζει το latency του ασύρματου χειριστηρίου. Αυτό βελτιώνεται περισσότερο και με την άφιξη του HDMI 2.1, το οποίο θα επιτρέπει τόσο το Auto Low Latency Mode (ALLM), όσο και το Variable Refresh Rate (VRR). Οι τεχνολογίες αυτές θα αφαιρέσουν το screen tearing και θα βεβαιώνουν ότι η τηλεόρασή σας θα βρίσκεται πάντα σε “game mode”, όταν είναι συνδεδεμένο το Xbox Series X.

Εκτός των hardware και software χαρακτηριστικών, το Xbox Series X θα χρησιμοποιεί το Smart Delivery service της Microsoft. Εν συντομία, αυτή η υπηρεσία θα παρέχει στους παίκτες την έκδοση του game που θα μπορεί να παίξει η κονσόλα τους. Για παράδειγμα, το Halo Infinite που θα κυκλοφορήσει για Xbox One μέχρι Xbox Series X, θα χρησιμοποιεί αυτή την υπηρεσία. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να αγοράσετε μόνο ένα αντίτυπο του Halo Infinite και η κονσόλα σας αυτόματα θα κατεβάσει την έκδοση που είναι συμβατή με το σύστημά σας.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η υπηρεσία Xbox Game Pass θα συνεχιστεί και στο Xbox Series X. Τα μελλοντικά First-party games θα διατίθενται στην υπηρεσία με την κυκλοφορία τους, όπως για παράδειγμα το Halo Infinite. Όσον αφορά το backwards compatibility, η Microsoft επιβεβαίωσε ότι τα υπάρχοντα Xbox One, Xbox 360 και original Xbox games θα παίζουν ακόμα καλύτερα στο Xbox Series X.

Συνοπτικά τα χαρακτηριστικά του Xbox Series X είναι:
• GPU 12Tfops
• VRS
• DirectX Ray Tracing
• SSD
• Quick Resume
• DLI
• HDMI 2.1
• Υποστήριξη 120 fps
• Smart Delivery
• Backwards Compatibility έως και το original Xbox
• Xbox Game Pass

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Feb 2020 13:52 #231936 by Giorgos Tsolaridis
Xbox Series X: Οι τεχνικές προδιαγραφές
Ανακοινώθηκε η νέα λειτουργία audio ray tracing.


Η Microsoft αποκάλυψε μερικές νέες λειτουργίες που θα δούμε στην κονσόλα νέας γενιάς.

Σε podcast που δημοσιεύθηκε σήμερα από τον Larry “Major Nelson” Hryb, ο director του Xbox program management, Jason Ronald περιγράφει μια νέα λειτουργία που την χαρακτηρίζει ως audio ray tracing, η οποίο αναπτύχθηκε με σκοπό να βάζει τον παίκτη ακόμα περισσότερο μέσα στο περιβάλλον των games.

Ο ίδιος αναφέρει: “Με την εισαγωγή του ray tracing στο Xbox Series X, ανοίγει ο δρόμος για μία σειρά νέων δυνατοτήτων, είτε πρόκειται για καλύτερο φωτισμό, είτε για καλύτερες αντανακλάσεις είτε ακόμα και για audio ray tracing.”

Τo Xbox Series X θα διαθέτει επίσης τη δυνατότητα επαναφοράς πολλαπλών διεργασιών από κατάσταση αδράνειας, σύμφωνα με τον Larry Hryb. Καθώς είναι παρόμοια με μία ήδη υπάρχουσα λειτουργία στο Xbox One, το Xbox Series X θα μπορεί να επιστρέψει στα games που βρίσκονται σε αδράνεια είτε όταν παίζετε κάποιο άλλο game, είτε όταν η κονσόλα βρίσκεται σε standby, είτε όταν έχετε κάνει επανεκκίνηση της κονσόλας. O Larry Hryb αναφέρει: “Έπρεπε να κάνω reboot γιατί είχα ένα νέο update και αφού έγινε η επανεκκίνηση επέστρεψα ακριβώς στο σημείο που είχα αφήσει το game.”

Η Microsoft δεν είναι η μόνη που προσπαθεί να φέρει βελτιώσεις σε διάφορα στοιχεία όπως ο ήχος και η ευκολία πρόσβασης. Η Sony έχει ήδη ανακοινώσει ότι το PlayStation 5 θα έχει 3D ήχο.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2020 22:05 - 24 Mar 2020 04:07 #232254 by Αργύρης Ανδριανάτος
Η Microsoft θα κάνει livestream για να συζητήσει για το Xbox Series X και το Project xCloud

Η GDC αναβλήθηκε και η Microsoft είχε προγραμματίσει να παρουσιάσει το Xbox Series X και τα νέα της games. Θα μοιραστεί τις προγραμματισμένες συνομιλίες της μέσω των livestreams στις 17 και 18 Μαρτίου, αρχίζοντας από τις 19:00.

Το δεύτερο stream στις 18 Μαρτίου είναι αυτό που μάλλον θα σας ενδιαφέρει περισσότερο, καθώς θα παρουσιαστούν το Xbox Series X και το Project xCloud. Μέσα στο stream, η Microsoft θα δείξει επίσης τα νέα χαρακτηριστικά του DirectX, όπως το Ray-tracing, το mesh shading και πολλά άλλα.

Είναι επίσης πιθανό να μάθουμε περισσότερα για το spatial audio, μιας και επρόκειτο να ακουστεί κατά τη διάρκεια των συνεδριών του GDC 2020.

Αυτό που θα συζητήσει η Microsoft σχετικά με την υπηρεσία streaming Project xCloud δεν είναι γνωστό, αλλά πιθανότατα θα σχετίζεται με τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει με το Xbox Series X. Σήμερα, ξεκίνησαν οι δοκιμές στο Android και σε περιορισμένη μορφή σε Apple συσκευές.κευές.
Last edit: 24 Mar 2020 04:07 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Mar 2020 11:38 #232267 by Ηλιας
Ως φαινεται η Microsoft θα εχει και παλι την δυνατοτερη κονσολα, αλλα η σονυ κρυβει παντα τους σωστους ασσους στο μανικι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.