Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
31 May 2024 09:20 #276037 by Nikos Georgopoulos
Το PC adapter εντοπίστηκε στην Νότια Κορέα



Η Sony έλαβε πιστοποίηση για ένα PC adapter για το PSVR 2 στην Νότια Κορέα.
Η πιστοποίηση έγινε δεκτή στα τέλη του Μαρτίου. Παρότι ακόμα δεν το έχει ανακοινώσει επίσημα, η Sony έχει ήδη δηλώσει από τον Φεβρουάριο ότι θέλει να κάνει την συσκευή συμβατή με PC.



Ίσως κάνει την παρουσίαση στο αποψινό State of Play.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jun 2024 11:47 #276335 by Nikos Georgopoulos
Το επόμενο project της Bluepoint Games δεν θα είναι remake ή remaster




Δουλεύει πάνω σε κάτι εντελώς καινούργιο.

Η Bluepoint Games, όταν εξαγοράστηκε από την Sony, είδε δηλώσει ότι ετοιμάζει κάτι εντελώς καινούργιο και όχι άλλο ένα remaster ή remake.

Πρόσφατα ο Head of Technology της Bluepoint, Peter Dalton, ερωτήθηκε για το αν η εταιρεία δουλεύει ακόμα σε κάτι καινούργιο και απάντησε: "Τίποτα δεν έχει αλλάξει από την τελευταία δήλωσή μας ότι δουλεύουμε σε έναν νέο τίτλο. Όλα χρειάζονται χρόνο. Είμαστε δεσμευμένοι στο να βελτιώσουμε τις ικανότητές μας."


Nothing has changed since our statement that we are working on an original title. Everything takes time. We are committed to sharpening our skills!

— Peter Dalton (@peter_dalton) June 19, 2024

Η Bluepoint Games παραμένει φυσικά γνωστή τα remasters, όπως το Uncharted: The Nathan Drake Collection και remakes, όπως τα πιο πρόσφατα Shadow of the Colossus και Demon’s Souls.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Sep 2024 10:18 #277371 by Nikos Georgopoulos
Sony: "Δεν έχουμε αρκετές νέες gaming σειρές σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης"




Μετά το κλείσιμο του Concord, η Ιαπωνική εταιρεία επικεντρώνεται στο Astro Bot.

Η Sony δεν διαθέτει αρκετές νέες gaming σειρές σε ανάπτυξη.

Αυτό δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Sony, Hiroki Totoki, την ίδια εβδομάδα που το PlayStation ανακοίνωσε ότι αποσύρει το Concord από την αγορά, λέγοντας στην Financial Times : "Μας λείπει η αρχική φάση (των IP) και αυτό είναι ένα πρόβλημα για εμάς." Ο Atul Goyal αναλυτής της Jefferies προσθέτει: "Ένα πράγμα που χρειάζεσαι είναι τα IP, αυτό είναι το πρώτο βήμα. Αν όμως δεν αρχίσεις να δημιουργείς ή να αγοράζεις αυτά που το κάνουν, τότε υπάρχει ο κίνδυνος κάποιος άλλος να το κάνει. Έτσι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην κάνεις τίποτα."

Ο Totoki αναφερόταν γενικά στη Sony, με ταινίες και anime να αποτελούν επίσης αντικείμενο σκέψης, εκτός από τον τομέα των games της εταιρείας. Ο executive συνέχισε λέγοντας ότι η Sony είναι συνήθως καλύτερη στο να βρει κοινό για περιεχόμενο που έχει ήδη γίνει δημοφιλές στην εγχώρια αγορά της. Ωστόσο, τα λόγια του εστιάζουν στην προαναφερθείσα διακοπή του Concord. Το FPS ήταν διαθέσιμο για λιγότερο από δύο εβδομάδες, πριν η εταιρεία αποφασίσει ότι χρειάζεται να επανεκτιμήσει τη θέση του νέου franchise στην αγορά.

Σε ανάρτηση νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Sony και η εταιρεία ανάπτυξης Firewalk δήλωσαν ότι το Concord θα αποσυρθεί επ' αόριστον, ώστε η ομάδα να "καθορίσει τον καλύτερο δυνατό δρόμο προς τα εμπρός" και να "εξετάσει επιλογές, συμπεριλαμβανομένων αυτών που θα προσεγγίσουν καλύτερα τους παίκτες". Ταυτόχρονα, το PlayStation ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ένα από τα πιο αναμενόμενα games της χρονιάς: το Astro Bot. Αυτό το Platform αποτελεί έναν φόρο τιμής στην ιστορία των franchises της εταιρείας και είναι γεμάτο νοσταλγία. Bots από τα games της Sony, όπως η Ellie και ο Joel από το The Last of Us, ο Nathan Drake από το Uncharted, η Aloy από το Horizon και ο Crash Bandicoot, έχουν επιβεβαιωθεί ότι θα συμπεριληφθούν στο επερχόμενο Platform.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2024 22:04 #277410 by Nikos Georgopoulos
Πρώην πρόεδρος της Sony: "Οι απολύσεις στην gaming βιομηχανία δεν οφείλονται σε εταιρική απληστία"




 Ο Chris Deering προτείνει στους απολυμένους να γίνουν οδηγοί Uber ή απλά να απολαύσουν την αποζημίωσή τους.

Ο Chris Deering ήταν καλεσμένος στο podcast "My Perfect Console" του αρθρογράφου, Simon Parkin, όπου οι δύο συζήτησαν τις απολύσεις στην gaming βιομηχανία.

O Deering δήλωσε "Δεν πιστεύω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι οι απολύσεις οφείλονται στην απληστία. Πάντα προσπαθούσα να μειώσω την ταχύτητα με την οποία προσλαμβάναμε προσωπικό γιατί πάντα ήξερα ότι θα υπήρχε ένας κύκλος και δεν ήθελα να αντιμετωπίσουμε τα ίδια προβλήματα που είχε η Sony στα Ηλεκτρονικά." Ο Deering αναγνώρισε τις πρόσφατες απολύσεις στη Sony, συμπεριλαμβανομένου του London Studio, αλλά σημείωσε ότι "αν τα χρήματα δεν έρχονται από τους καταναλωτές για το τελευταίο video game, θα είναι δύσκολο να δικαιολογήσεις την επένδυση χρημάτων για το επόμενο."

O Deering συνέχισε λέγοντας: "Πιστεύω είναι αρκετά επώδυνο για τους managers, ωστόσο η δεξιότητα στον τομέα της ανάπτυξης των games σε καμία περίπτωση δεν θα οδηγήσει σε μια ζωή φτώχειας ή περιορισμών. Είναι δύσκολο για τους εργαζόμενους που απολύθηκαν, ωστόσο είναι μια καλή ευκαιρία να ασχοληθούν και με κάτι άλλο, όπως για παράδειγμα να γίνουν οδηγοί uber ή απλά να απολαύσουν λίγες διακοπές. Ταυτόχρονα όμως να έχουν τα μάτια τους ανοιχτά για οποιεσδήποτε εξελίξεις στην αγορά εργασίας ."


Chris Deering, former boss of PlayStation, does not believe the recent, widespread layoffs in the games industry derive from corporate greed, and that affected workers should “drive an Uber” or “go to the beach for a year” until things turn around: pic.twitter.com/uXUkNTbXQ5

— Simon Parkin (@SimonParkin) September 10, 2024

Ωστόσο, ο Deering είναι "αισιόδοξος" για το μέλλον των εργαζομένων που έχουν απολυθεί αναφέροντας: "Αυτά τα πράγματα ανακάμπτουν κάποιες φορές πολύ πιο γρήγορα από ό,τι μπορεί να νομίζεις, όταν όλα φαίνονται πολύ αβέβαια. Υποθέτω ότι οι άνθρωποι έλαβαν ένα είδος αξιοπρεπούς πακέτου αποζημίωσης". Ο Deering μπήκε στη gaming βιομηχανία ως αντιπρόεδρος διεθνούς marketing για την Atari, πριν τελικά μεταβεί στη Sony μέσω της Columbia Pictures. Υπηρέτησε ως πρόεδρος της Sony Computer Entertainment Europe  από το 1995 έως το 2005, κατά τη διάρκεια της οποίας η εταιρεία λανσάρισε τις κονσόλες PlayStation και PlayStation 2.

Τον Φεβρουάριο, η Sony απέλυσε 900 υπαλλήλους της PlayStation (περίπου το 8% του εργατικού της δυναμικού), κλείνοντας παράλληλα το London Studio και μειώνοντας το προσωπικό στο Firesprite studio. Αυτές οι απολύσεις ήταν μέρος πολλών άλλων γύρων απολύσεων στη βιομηχανία. Μέχρι τον Μάιο του 2024, πάνω από 10.000 άτομα στην gaming βιομηχανία είχαν απολυθεί. Τώρα, ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί σε πάνω από 11.500. H τελευταία εταιρεία ανάπτυξης που επηρεάστηκε από τις απολύσεις ήταν η Lost Boys, που ανήκει στην Embracer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Oct 2024 16:06 #278229 by Nikos Georgopoulos
Η Sony έχασε δικαστική διαμάχη για να μην πωλούνται third-party add-ons στο PlayStation




Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Τα cheats της Datel δεν αλλάζουν το software».

Η Sony έχασε τη μάχη της ενάντια στην πώληση των third-party add-ons για PlayStation games.

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της Sony ότι το Action Replay cheat software, που πωλείται από τη βρετανική εταιρεία Datel, παραβίαζε τα πνευματικά της δικαιώματα. Η Sony υποστήριξε ότι οι βελτιώσεις που παρέχει η Datel χρησιμοποιούν το source code της εταιρείας, κάτι που συνιστά παραβίαση των πνευματικών της δικαιωμάτων σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η υπόθεση οδηγήθηκε αρχικά στα δικαστήρια το 2012.

Σύμφωνα με το EuroNews, οι δικαστές δήλωσαν ότι τα cheats της Datel «δεν αλλάζουν ούτε αναπαράγουν το object code, το source code ή την εσωτερική δομή και οργάνωση του software της Sony, αλλά απλώς αλλάζουν το περιεχόμενο των μεταβλητών που μεταφέρονται προσωρινά από τα games της Sony στη μνήμη RAM της κονσόλας και χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια που τρέχει το video game».

Το δικαστήριο δήλωσε: «Η οδηγία προστατεύει μόνο τη διανοητική δημιουργία όπως αυτή αντανακλάται στο κείμενο του source code και του object code του προγράμματος υπολογιστή. Το Δικαστήριο θεωρεί ότι το περιεχόμενο των μεταβλητών δεδομένων που μεταφέρονται από ένα πρόγραμμα ενός PC στη RAM ενός PC και χρησιμοποιούνται από αυτό το πρόγραμμα κατά την εκτέλεσή του δεν εμπίπτει στην προστασία που προβλέπει η συγκεκριμένη οδηγία, εφόσον το περιεχόμενο αυτό δεν επιτρέπει την αναπαραγωγή ή την επακόλουθη δημιουργία ενός τέτοιου προγράμματος».

Σε μια μη δεσμευτική γνώμη που ετοιμάστηκε για την υπόθεση νωρίτερα φέτος, ο γενικός εισαγγελέας Maciej Szpunar επέμεινε ότι δεν είναι παράνομη η χρήση οποιουδήποτε έργου πνευματικής ιδιοκτησίας με τρόπο που μπορεί να διαφέρει από τις προθέσεις του δημιουργού. Ο Maciej Szpunar είπε: "Ο συγγραφέας ενός αστυνομικού μυθιστορήματος δεν μπορεί να αποτρέψει τον αναγνώστη από το να πηδήξει στο τέλος του μυθιστορήματος για να μάθει ποιος είναι ο δολοφόνος, ακόμα κι αν αυτό θα χαλούσε την απόλαυση της ανάγνωσης και θα κατέστρεφε τις προσπάθειες του συγγραφέα να διατηρήσει την αγωνία".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Nov 2024 10:47 #278709 by Nikos Georgopoulos
Sony: "Οι απολύσεις ήταν απαραίτητες για την βιωσιμότητα της επιχείρησης"




Hermen Hulst: “Ήταν αρκετά δύσκολο γιατί τους γνωρίζουμε προσωπικά”.

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment, Hermen Hulst,  προέβη σε δηλώσεις σχετικά με όλα όσα συμβαίνουν στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες.

Σε συνέντευξή του ο Hermen Hulst δήλωσε: “Θα πω μερικά πράγματα για αυτό. Είναι καθήκον μας να εξετάσουμε τον προγραμματισμό των πόρων μας και να διασφαλίσουμε ότι λειτουργούμε μια βιώσιμη επιχείρηση. Αυτό είναι μέρος του να είσαι διευθύνων σύμβουλος. Δεν το παίρνουμε ποτέ ελαφρά, γιατί γνωρίζουμε αυτούς τους ανθρώπους προσωπικά, και είναι πολύ κοντά στην καρδιά μας και στις ομάδες και σε καλές εργασιακές ατμόσφαιρες. Αλλά ναι, είχαμε κάποιες απολύσεις”. Ο Hulst συνέχισε λέγοντας ότι η διοίκηση των PlayStation Studios είναι στην πραγματικότητα “πολύ μεγαλύτερη” σήμερα σε αριθμούς απασχόλησης σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια.

Η υπεράσπιση του Hulst για τις μεγάλες περικοπές της Sony ακούγεται παρόμοια με όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, σχετικά με τις δραματικές επιχειρηματικές αλλαγές του Xbox, οι οποίες περιλάμβαναν πάνω από 2.500 απολύσεις το περασμένο έτος και πολλά κλεισίματα σε εταιρείες ανάπτυξης. Τον Μάρτιο, ο Spencer δήλωσε ότι η αρχική σειρά απολύσεων που ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο ήταν απαραίτητη για να βοηθήσει το Xbox να γίνει μια κερδοφόρα επιχείρηση μετά την εντυπωσιακή εξαγορά της Activision Blizzard.

Το 2024, όπως και το 2023 πριν από αυτό, υπήρξε σφοδρό για απολύσεις στους developers και το προσωπικό στη Sony, τη Microsoft, τη Ubisoft και πολλές άλλες εταιρείες. Ορισμένες εκτιμήσεις υποδηλώνουν ότι έχουν γίνει περισσότερες από 11.000 απολύσεις στον gaming τομέα μόνο το 2024. Ένας πρώην executive του PlayStation μοιράστηκε πρόσφατα τις σκέψεις του σχετικά με τις περικοπές, υποστηρίζοντας ότι δεν οφείλονται μόνο στη εταιρική απληστία, αλλά είναι μέρος των γενικών μακροοικονομικών συνθηκών. Αυτός ο executive, ο Chris Deering, δέχθηκε σφοδρή κριτική για το ότι δήλωσε ότι οι άνθρωποι που απολύθηκαν μπορούν απλώς να “πάνε στην παραλία για ένα χρόνο”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Nov 2024 02:36 #278972 by Nikos Georgopoulos
Sony: "Ο λογαριασμός PSN στα PC είναι απαραίτητος για να παίζετε με ασφάλεια τα games"




Ειδικότερα σε live service games.

Ο πρόεδρος της Sony Hiroki Totoki προέβη σε δηλώσεις σχετικά με την απαίτηση PSN λογαριασμού στα PC.

Νωρίτερα φέτος, η Sony βρέθηκε σε μια μικρή κρίση στο PR τμήμα της όταν ανακοίνωσε ότι θα υποχρέωνε τους παίκτες του Helldivers 2 να συνδέσουν το FPS τους με έναν λογαριασμό PSN, παρά το γεγονός ότι το FPS κυκλοφορούσε ήδη για μήνες. Η Sony γρήγορα ανακάλεσε αυτή την απόφαση, αλλά οι μεταγενέστερες κυκλοφορίες, όπως το Horizon Zero Dawn Remastered, διατήρησαν την απαίτηση, παρόλο που το συγκεκριμένο RPG είναι single-player. Αυτή η συνεχής συμπερίληψη της απαίτησης οδήγησε πολλούς από τους κορυφαίους τίτλους της Sony να καταλήξουν με mixed reviews στο Steam, αλλά αυτό δεν έχει αλλάξει τα σχέδια της εταιρείας, καθώς σε πρόσφατη κλήση με επενδυτές, ο πρόεδρος της Sony, Hiroki Totoki, εξήγησε ξεκάθαρα γιατί η εταιρεία διατηρεί αυτή την απαίτηση.

Ο Totoki δήλωσε: "Έχουμε μάθει πολλά. Καταλαβαίνουμε ότι η απαίτηση ενός λογαριασμού PSN έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις. Ωστόσο, για τα live service games, τέτοιοι λογαριασμοί είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, για να διατηρούν τις ισορροπίες σε ένα video game, ώστε όλοι να μπορείτε να το απολαύσετε ελεύθερα και με ασφάλεια. Ακόμα και αν αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό ζητάμε από τους χρήστες να δείξουν κατανόηση και να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη συμπεριφορά, ώστε να μην διαταράξουν αυτή την ισορροπία. Συνεχώς δουλεύομε στο να βρούμε καλύτερους τρόπους να διατηρήσουμε αυτή την ισορροπία".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Nov 2024 21:56 #279280 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: Η Sony αναπτύσσει μια νέα φορητή κονσόλα PS5



Η οποία θα ανταγωνίζεται το Switch 2 και το Steam Deck.Σύμφωνα με μια φήμη η Sony εργάζεται πάνω σε τον διάδοχο του PSP και του PS Vita και συγκεκριμένα μία νέα φορητή κονσόλα PS5 που φαίνεται να ανταγωνίζεται το επερχόμενο Switch 2 της Nintendo και το Steam Deck της Valve.Μια τέτοια φορητή κονσόλα απέχει χρόνια από την κυκλοφορία της, αν κυκλοφορήσει ποτέ. Υπάρχει ακόμη η πιθανότητα η Sony να αποφασίσει να ακυρώσει το project. Η φήμη αναφέρει ότι το PlayStation Portal είχε αρχικά σχεδιαστεί ως ένα προϊόν παρόμοιο με το Steam Deck, αλλά χρησιμοποιήθηκε για PS5 streaming. Ωστόσο, ένα νέο update του PlayStation Portal εισήγαγε μια beta λειτουργία cloud-streaming για τα μέλη του PS Plus Premium. Αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτείται PS5 για να παίξετε games.Η Sony δεν είναι η μόνη που θέλει να επεκταθεί στην αγορά φορητών κονσολών. Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, έχει εκφράσει ανοιχτά τις επιθυμίες του για ένα φορητό Xbox, αν και αυτό επίσης "απέχει μερικά χρόνια", αν τελικά κυκλοφορήσει. Εν τω μεταξύ, η Nintendo πιθανότατα θα αποκαλύψει το Switch 2 τους επόμενους μήνες, και η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι η επερχόμενη κονσόλα θα είναι συμβατή με τα games του τρέχοντος Switch.Μια πιθανή φορητή κονσόλα PS5 θα σηματοδοτούσε την επιστροφή της Sony στην αγορά φορητών κονσολών για πρώτη φορά από την κυκλοφορία του PS Vita στην Ιαπωνία το 2011 (και στη Βόρεια Αμερική στις αρχές του 2012). Η κονσόλα σταμάτησε να διατίθεται στην Ιαπωνία στις αρχές του 2019, πριν από την κυκλοφορία του PS5. Πριν από αυτό, το PSP κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το 2004 και στη Βόρεια Αμερική το 2005. Αυτή η φορητή κονσόλα της Sony ανταγωνίστηκε το Game Boy Advance και το Nintendo DS καθ’ όλη τη δεκαετία του 2000.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Nov 2024 21:59 #279297 by Nikos Georgopoulos
Ο Shuhei Yoshida, πρώην πρόεδρος του PlayStation αποχωρεί από την Sony



Μετά από 31 χρόνια.Ο Shuhei Yoshida ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Sony μετά από 31 χρόνια.Ο Yoshida ξεκίνησε να εργάζεται στη Sony του 1993 και ήταν από τα βασικά στελέχη του PlayStation project, το οποίο κυκλοφόρησε ένα χρόνο μετά. Σταδιακά ανέλαβε πολλούς ρόλους στην εταιρεία μέχρι το 2008 όπου έγινε πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, ως το 2019. Από τότε μέχρι και σήμερα έγινε πρόεδρος του τμήματος Independent Developer Initiative, δηλαδή για τις συνεργασίες με εξωτερικές και ανεξάρτητες εταιρείες ανάπτυξης. Η τελευταία του ημέρα στη Sony θα είναι στις 15 Ιανουαρίου 2025.Ο Yoshida δήλωσε στο PlayStation Blog: "Είμαι στο PlayStation από την αρχή. Όταν έφτασα τα 30 χρόνια σκεφτόμουν ότι ίσως είναι η ώρα προχωρήσω. Η εταιρεία τα πάει πολύ καλά. Λατρεύω το PS5 και λατρεύω τα games που βγαίνουν σε αυτή την πλατφόρμα. Και έχουμε νέες γενιές διοίκησης που σέβομαι και θαυμάζω. Είμαι ενθουσιασμένος με το μέλλον του PlayStation. Για να ξέρετε το PlayStation είναι πολύ καλά χέρια. Σκέφτηκα: ΟΚ, ήρθε η ώρα μου"." Για την εποχή όπου ξεκινούσε το PlayStation δήλωσε: "Ήταν αρκετά διασκεδαστική εποχή, αλλά και αρκετά δύσκολη εποχή. Δεν υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που πίστευαν στην τεχνολογία των 3D γραφικών."
από τα games που υλοποιήθηκαν χάρη στον Yoshida είναι τα Gran Turismo, God of War, The Last of Us, Journey, InFamous, Ape Escape, The Legend of Dragoon και ακόμα πιο πρόσφατα το Stellar Blade. Μία σημαντική στιγμή για το ίδιο, όπως δήλωσε είναι όταν το Journey κέρδισε στα βραβεία DICE: "Το Journey είχε κυκλοφορήσει μέσω του PlayStation Network. Ήταν digital-only, ένα μικρό παιχνίδι. Μπορούσες να το ολοκληρώσεις μέσα σε 3 ώρες. Αλλά αυτό το παιχνίδι κέρδισε το Game of the Year ενάντια σε ΑΑΑ τίτλους. Ο δημιουργός του Jenova Chen μίλησε για ένα γράμμα που έλαβε από ένα κορίτσι fan, το οποίο έχασε τον πατέρα της, αλλά κατάφερε να προχωρήσει τη ζωή της. Όλο το κοινό σηκώθηκε και η αίθουσα γέμισε με χαρά και το συναίσθημα ότι αυτό το μικρό παιχνίδι είχε τόσο μεγάλες επιπτώσεις στις ζωές των ανθρώπων."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:27 #280537 by Nikos Georgopoulos
Ευχαριστήριο βίντεο της Sony για την 30η επέτειο του PlayStation



Στο οποίο συμμετείχαν χαρακτήρες από δημοφιλείς σειρές της κονσόλας.Η Sony κυκλοφόρησε ένα βίντεο γεμάτο νοσταλγία για να γιορτάσει την 30η επέτειο του PlayStation.Το βίντεο της Sony περιλαμβάνει ένα μοντάζ από κλασικά games του παρελθόντος και του παρόντος που είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην κληρονομιά του PlayStation, ξεκινώντας με τα Horizon: Forbidden West, Death Stranding και The Last of Us Part 2, ενώ ακούγεται μια απαλή διασκευή του Dreams από τους Cranberries. Τα God of War, Uncharted, Shadow of the Colossus, Marvel's Spider-Man και πολλά άλλα συμπεριλαμβάνονται, ενώ όπως και το ίδιο το PlayStation, το βίντεο περιλαμβάνει τόσο επιτυχίες τρίτων δημιουργών όσο και games από την PlayStation Studios.
Sony έγραψε στην περιγραφή του βίντεο: "Για τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, μοιραστήκαμε ένα απίστευτο ταξίδι, δημιουργώντας ιστορίες και διαμορφώνοντας εμπειρίες μαζί. Στην πορεία, βρήκαμε περιπέτειες, γέλιο και αναμνήσεις που ξεπερνούν κάθε στιγμή. Δημιουργήσαμε νέες φιλίες και επαναπροσδιορίσαμε τι σημαίνει το gaming. Σας ευχαριστούμε που είστε μέρος αυτού του ταξιδιού, δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε χωρίς εσάς".

Please Log in or Create an account to join the conversation.