Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
07 Jun 2021 11:09 #252029 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony δεν πρόκειται να κυκλοφορεί PlayStation games και στα PC στο λανσάρισμα Θα αφήνει πρώτα κάποια χρόνια.

 Οι κυκλοφορίες των Days Gone, Horizon Zero Dawn και άλλων μεγάλων games της Sony, σίγουρα έχουν ανοίξει την όρεξη και στους PC gamers.

 Ωστόσο, ο Hermen Hulst, επικεφαλής των PlayStation Studios δήλωσε ότι στα επόμενα games της Sony που θα κυκλοφορήσουν στα PC, το λανσάρισμα δεν θα γίνεται την ίδια ημέρα με τις κονσόλες. Συγκεκριμένα είπε: "Το λανσάρισμα του Horizon Zero Dawn στα PC ήταν πολύ επιτυχημένο, κάτι που δείχνει ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται να παίζει PlayStation games στα PC. Επίσης, στα PC δεν στοχεύουμε να αναπτύξουμε μια αξιόλογη γκάμα από εξαιρετικά console games. Οι κονσόλες PlayStation θα είναι το καλύτερο μέρος για να παίζετε τα games των PlayStation studios. Αλλά μας ενδιαφέρουν και οι PC gamers και θα συνεχίζουμε να κοιτάμε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να λανσάρουμε το κάθε παιχνίδι. Για παράδειγμα, η Bend Studio κυκλοφόρησε το Days Gone στις 18 Μαϊου, δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία στο PS4".

 Ο Hulst πρόσθεσε ακόμη: "Θέλουμε να παίξουν τα games μας νέοι gamers που δεν είχαν βιώσει ακόμη τις εξαιρετικές ιστορίες, τους χαρακτήρες και τους κόσμους που έχουμε αναπτύξει. Το να κυκλοφορούμε games στα PC δεν θα μας στοιχίσει στο να χτίσουμε ένα πολύ καλό lineup εξαιρετικών console games". Με αυτό τον τρόπο, η Sony δείχνει ξεκάθαρες προθέσεις στο να έχει πωλήσεις στις κονσόλες PlayStation, αφού τα games τα πρώτα χρόνια θα κυκλοφορούν εκεί. Το ερώτημα πάντως για το αν θα έρθουν ποτέ οι σειρές Uncharted, God of War, Gran Turismo και The Last of Us και στα PC, εξακολουθεί να παραμένει.

  Για το Uncharted υπάρχει μία φήμη για κυκλοφορία στα PC . Η Sony πάντως, είχε 250% απόσβεση επένδυσης από την ανάπτυξη του Horizon Zero Dawn στα PC, σύμφωνα με τις πωλήσεις που πέτυχε, άρα το σύστημα αυτό, δηλαδή κυκλοφορία στα PC μετά από χρόνια, είναι κάτι που την βολεύει.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jun 2021 10:43 #252185 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony Santa Monica γιορτάζει τον μήνα pride στο Instagram Οι εργαζόμενοι φόρεσαν pride t-shirts σε webcall.

 Στην gaming βιομηχανία έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια εταιρείες του εξωτερικού να αλλάζουν το λογότυπό τους κάθε Ιούνιο βάζοντας χρωματιστές ρίγες, λόγω του μήνα pride.

 Σε ορισμένες περιπτώσεις, εταιρείες απ' τον χώρο της τεχνολογίας, κατεβαίνουν και σε εκδηλώσεις ή φορούν μπλούζες και φωτογραφίζονται. Κάτι ανάλογο ισχύει για την Sony Santa Monica, η οποία ανέβασε μία φωτογραφία στο Instagram, στην οποία 40 από τους 52 εργαζόμενους, ενώ ώρα ομαδικής κλήσης, φοράνε μπλούζες pride. Αντίστοιχα, το λογότυπο της εταιρείας έχει αλλάξει σε διάφορα social media. Η εταιρεία ανάπτυξης του God of War, έγραψε σε ανακοίνωσή της στο Instagram : "Προς όλα τα μέλη της ομάδας μας, τους φίλους και τους fans που είναι μέλη της LGBTQIA+ κοινότητας, είμαστε στο πλευρό σας και γιορτάζουμε μαζί σας. Χαρούμενος #Pride μήνας από την Santa Monica Studio".

 Με μόλις λίγες ώρες διαφορά μετά από την εν λόγω φωτογραφία, αναρτήθηκε και η ανακοίνωση της Αμερικάνικης εταιρείας για την καθυστέρηση του God of War: Ragnarok. Αυτό το αναφέρουμε διότι η Santa Monica Studio δεν κάνει αναρτήσεις κάθε ημέρα. 

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2021 01:56 #252677 by Giorgos Tsolaridis
Ο Jim Ryan είχε δηλώσει: "Γιατί να παίξει κάποιος αυτά τα αρχαία games του PS1 και του PS2;" Όπως είπε, ήθελε απλώς να τονίσει το πόσο είχαν βελτιωθεί τα γραφικά μέχρι το PS4.

 Ο Jim Ryan σε  συνέντευξή του το 2017 με το Time Magazine , είχε μιλήσει για ένα event για τη σειρά Gran Turismo και δήλωσε τα εξής: "Και τα παιχνίδια των PS1 και PS2 έδειχναν αρχαία. Γιατί να παίξει κάποιος κάτι τέτοιο;"

 Λίγο πριν ο Ryan είχε αναφερθεί στο  backwards compatibility  και δήλωσε τα εξής: "Όταν με ρωτούν για το backwards compatibility μπορώ να πω ότι είναι μία από τις λειτουργίες που έχει μεγάλη ζήτηση αλλά χρησιμοποιείται ελάχιστα." Μιλώντας στο Axios, ο Ryan αναφέρθηκε στην αμφιλεγόμενη αυτή δήλωση: "Με στεναχωρεί που ακόμα μου το χτυπάνε. Αυτό που ήθελα να πω, αλλά όχι με τον καλύτερο τρόπο προφανώς, ήταν το πόσο ωραία έδειχνε η έκδοση του PS4 και το πόσο έχει εξελιχθεί η σειρά".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jun 2021 17:55 #252955 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony δήλωσε ότι θέλει να υποστηρίξει το cross-play σε περισσότερα games στο μέλλον Δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις για το Borderlands 3.
 Ο διευθύνων σύμβουλος του PlayStation, Jim Ryan,  δήλωσε  ότι θέλει το PlayStation να υποστηρίξει crossplay σε περισσότερα games στο μέλλον."

 Το υποστηρίζουμε και το ενθαρρύνουμε" δήλωσε χαρακτηριστικά. Ορισμένα παλιότερα games, όπως το Destiny 2, αναμένεται να το υποστηρίξουν σύντομα "και ο αριθμός τους θα μεγαλώνει" πρόσθεσε. Όσο για το θέμα της Gearbox, ο Jim Ryan δήλωσε ότι δεν επιθυμεί "να συζητήσει live ένα επιχειρηματικό θέμα με έναν μακροχρόνιο συνεργάτη αλλά οι πολιτικές μας είναι ίδιες για όλους τους  publishers .

 Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με  έγγραφα που είδαν το φως της δημοσιότητας  από την δίκη Apple vs Epic Games, η Sony είναι υπέρ του cross-play για κάθε multiplayer game, αρκεί να μην...χάνει χρήστες. Βασικά η Sony θέλει να βεβαιωθεί ότι "οι κάτοχοι PlayStation δεν θα ξοδεύουν τα χρήματά τους σε άλλες πλατφόρμες, ενώ βρίσκονται στους  servers  της Sony". Με αυτό το σκεπτικό η Ιαπωνική εταιρεία  αρνήθηκε και το cross-play στο Borderlands 3 πριν από ένα μήνα .

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jun 2021 18:50 #253188 by Κώστας Δαλακλίδης
Μετά την απόκτηση της Housemarque, της εταιρίας ανάπτυξης του Returnal,από την Sony, μια νέα φωτογραφία που φαλινεται ότι διέρρευσε κατά λάθος, αποκαλύπτει και την απόκτηση της Bluepoint Games από τον Ιαπωνικό κολοσσό.

Όταν τα νέα για την απόκτηση της Housemarque είδαν το φως της δημοσιότητας, η PlayStation Japan ανέβασε στο Twitter μια λάθος φωτογραφία. Η φωτογραφία αυτή, αντί να καλωσορίζει την Housemarque, καλωσόριζε την Bluepoint Games. Όπως ήταν αναμενόμενο, το tweet διαγράφηκε και αντικαταστάθηκε άμεσα.



Για πολλούς, το γεγονός αυτό υποδεικνύει πως άλλη μια ανακοίνωση σχετικά με την απόκτηση και της Bluepoint Games είναι προ των πυλών. Η απόκτηση της Bluepoint Games από την Sony πάντως βγάζει νόημα, αν σκεφτεί κανείς την συνεργασία που είχαν στην αναγέννηση του Shadow of the Colossus για το PS4, αλλά και πιο πρόσφατα του Demon's Souls για το PS5.

Πως θα σας φαινόταν η εξαγορά και της Bluepoint Games από την Sony;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2021 01:30 - 15 Jul 2021 02:59 #253646 by Μάνος Γρυπάρης
Η Sony χρεώνει 25.000-200.000 δολάρια τους developers για να εμφανίσει τα games τους στα Featured του PlayStation Store
Οι indie game developers περνούν συνήθως δύσκολες οικονομικές καταστάσεις, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι δουλεύουν χρόνια και κάποιοι από αυτούς καταφέρνουν μετά βίας ορισμένες (δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις.Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της εταιρείας Neon Doctrine, Iain Garner, η Sony "Δεν έχει Game Pass αλλά χρεώνει τους indie developers 25.000 δολάρια για να βάλουν το παιχνίδι τους σε έκπτωση και να το παρουσιάσει σε καλή θέση στο PlayStation Store".

Ο Garner δεν ανέφερε απευθείας την Sony, αλλά το εννοεί από τα σχόλιά του. Ο Matthew White, διευθύνων σύμβουλος της Whitehorn Games, συμφώνησε και αυτός με σχόλιο και μάλιστα σύμφωνα με το LinkedIn έχει δουλέψει για το τμήμα PlayStation της Sony την περίοδο 2016-2017. Η πλατφόρμα αναφέρεται ως "Platform X" και σύμφωνα με αναφορά του Kotaku είναι το PlayStation. Η ονομασία Platform X χρησιμοποιείται για την Sony και από άλλους developers, παρότι πολλοί θα πίστευαν ότι θα μπορούσε να αφορά το Xbox.

Ο Ian Garner πάντως δήλωσε ότι η Sony δεν επιτρέπει στους developers να διαχειρίζονται τα games τους και καθορίζει η ίδια περιόδους εκπτώσεων στις οποίες τους ζητάει το παραπάνω ποσό και μάλιστα προσθέτει ότι θα πρέπει να "ικετεύσουν και να παρακαλάνε για οποιοδήποτε promotion". Εκτός αυτού, οι developers γνωστοποιήθηκε ότι "θα πρέπει επίσης να περάσουν από διαδικασία πιστοποίησης η οποία έχει τρεις γενιές από backend software. Η προώθηση των games των εταιρειών δεν είναι εγγυημένη αλλά με 25.000 δολάρια υπάρχει εγγύηση ότι θα έχετε πωλήσεις. Συν τις άλλοις θυμίζουμε ότι η Sony κρατάει το 30% των κερδών από τις πωλήσεις, όπως άλλωστε κάνει και το Steam.Η Neon Doctrine δουλεύει για το The Legend of Tianding. Η Whitehorn Games έχει τα Calico, Lake και Onsen Master. Αρκετά games τους δεν υπάρχουν στο PSN. Σύμφωνα με το Kotaku, οι απολαβές που εισπράτει η Sony μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 200.000 δολάρια .

Η πολιτική εξαγορών της Sony
Ο Hermen Hulst, επικεφαλής των PlayStation Studios, δήλωσε (αρχικά αναφερόμενος στην εξαγορά της Insomniac Games το 2019: "Είμαστε πολύ επιλεκτικοί για τους developers που εξαγοράζουμε. Με ενδιαφέρουν άνθρωποι με τους οποίους μοιραζόμαστε κοινές αξίες και κοινές δημιουργικές φιλοδοξίες και που συνεργάζονται πολύ καλά με την ομάδα μας, ώστε να μπορούμε να επενδύσουμε περαιτέρω και να τους βοηθήσουμε να αναπτυχθούν ως δημιουργοί. Δεν κάνουμε απλά τυχαίες εξαγορές. Είναι στοχευμένες και με ομάδες που γνωρίζουμε καλά. Αυτό συνέβη με την Housemarque. Πήρε καιρό γιατί δεν είναι κάτι που κάνεις σε ένα βράδυ. Δεν θέλαμε να αποπροσανατολήσουμε την βασική ομάδα της Housemarque που δούλευε για τον εκπληκτικό αυτό τίτλο, το Returnal".

Ο Hulst πρόσθεσε: "Η εξαγορά καλύπτει ένα μοναδικό μέρος των games του PS5 και το να πηγαίνουμε την συνεργασία μας στο επόμενο επίπεδο με αυτή την εξαγορά είναι κάτι που θεωρείται πολύ ελκυστικό.Μετά από τις εξαγορές των Housemarque και Bluepoint (σ.σ. η οποία φημολογείται αλλά φαίνεται να έχει κλείσει), η Sony αγόρασε άλλη μία εταιρεία ανάπτυξης

Η Nixxes Software μπαίνει στο ρόστερ εταιρειών της Ιαπωνικής εταιρείας
Η Ολλανδική εταιρεία ανάπτυξης είχε αναπτύξει την έκδοση του Rise of the Tomb Raider για Xbox 360 και είχε συνεισφορά στο Marvel's Avengers.Είναι κυρίως γνωστή για PC ports, δηλαδή εκδόσεις των games που κυκλοφορούν ήδη, τις οποίες και αναπτύσσει για PC. Αυτό λέει αρκετά για τις προθέσεις της Sony, η οποία έχει δείξει την πρόθεσή της να συνεχίσει να αναπτύσσει και PC ports για το μέλλον.

O Hermen Hulst, επικεφαλής των PlayStation Studios, δήλωσε ότι η Nixxes έχει μεγάλη εμπειρία και πάθος στο να βελτιώνει τα games που αναλαμβάνει, δίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τους gamers. Ο ιδρυτής της Nixxes, Jurjen Katsman, δήλωσε αντίστοιχα ότι ανυπομονεί να συνεργαστεί με τα PlayStation Studios που έχουν ορισμένες από τις πιο ταλαντούχες ομάδες παγκοσμίως.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 15 Jul 2021 02:59 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2021 13:11 #253685 by Lefteris Pavlou
Οι digital τίτλοι του PSP θα είναι διαθέσιμοι στα stores των PS3 και PS VitaΜετά το κλείσιμο του δικού του.Το digital store του PSP κλείνει σήμερα όμως, η Sony  επιβεβαίωσε  ότι οι τίτλοι του θα είναι διαθέσιμοι στα stores των PS3 και PS Vita.Τον Μάρτιο η Sony είχε ανακοινώσει ότι θα έκλεινε και τα τρια stores, όμως μετά από παράπονα του κόσμου αποφάσισε να κλείσει μόνο του PSP, το οποίο γίνεται σήμερα στις 2 Ιουλίου. Στη support σελίδα του PlayStation αναγράφεται: Θα μπορείτε πάλι να αγοράσετε και να παίξετε περιεχόμενο του PSP, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στα PS3 και PS Vita. Παρόλα αυτά δεν θα μπορείτε να κάνετε αγορές από εντός των παιχνιδιών. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2021 21:45 #253705 by Μάνος Γρυπάρης
Ο Jim Ryan, επικεφαλής του PlayStation, δήλωσε ότι η Sony επιθυμεί να αναπτύσσει τα καλύτερα games και όχι μετριότητες.

Συγκεκριμένα, δήλωσε στο TMTPost: "Είναι καλύτερα να περιμένουμε και να έχουμε  ένα εξαιρετικό παιχνίδι, παρά να βιαστούμε και να έχουμε απλά ένα καλό παιχνίδι. Οι παίκτες θυμούνται μόνο τα καλύτερα games και όχι αυτά που είναι απλώς καλά. Αν είναι το καλύτερο παιχνίδι, τότε οι παίκτες μπορεί να θελήσουν ένα sequel και θα θέλουν επίσης να αγοράσουν ένα sequel, αλλά κανείς δεν νοιάζεται για παιχνίδι που είναι απλώς καλό. Φυσικά, λόγω οικονομικών και επειδή σκεφτόμαστε το portfolio κάθε εταιρείας, πιέζουμε αντίστοιχα τις εταιρείες ανάπτυξης να παραδώσουν games μέσα στο αναμενόμενο χρονικό διάστημα. Αλλά γενικά δεν θέλουμε προϊόντα που είναι απλώς καλά, θέλουμε τα καλύτερα".

Ο Jim Ryan πρόσθεσε: "Δίνουμε στους developers ελευθερία να εκφράσουν την δημιουργικότητά τους και πιστεύουμε ότι θα μας δώσουν μια αντίστοιχη επιστροφή και θα παραδώσουν τα καλύτερα games. Το καλύτερο παιχνίδι είναι αυτό που μπορεί να φέρει συγκεκριμένα συναισθήματα στους παίκτες, όπως ενθουσιασμός, το να νιώθεις αδρεναλίνη, χαρούμενος ή θλιμμένος. Η καλύτερη gaming εμπειρία θα πρέπει να επιτρέπει στους παίκτες να έχουν μία συναρπαστική εμπειρία και να μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το παιχνίδι και να ζήσουν εμπειρίες με διαφορετικά συναισθήματα".

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jul 2021 17:01 #254018 by Ερμής Δερβίσης

Πρώην πρόεδρος της Sony: "Το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης games δεν αφήνει περιθώρια για ποικιλία και μικρότερες παραγωγές"
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του.


Ο πρώην πρόεδρος των PlayStation Studios, Shawn Layden, δήλωσε σε συνέντευξή του στο GamesIndustry ότι το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης video games δεν αφήνει περιθώρια για ποικιλία και μικρότερες παραγωγές.

Ο Layden δήλωσε ότι τα κόστη ανάπτυξης είναι πολύ μεγάλα με δεδομένο ότι ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν κονσόλες είναι ο ίδιος με πριν 20 χρόνια, περίπου 240 με 260 εκατομμύρια. Επίσης δήλωσε ότι η βιομηχανία αντί να προσπαθήσει να αυξήσει το κοινό της, απλώς αναγκάζει τους ανθρώπους να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στα video games, ενώ μικρότερες εταιρείες δεν θα μπορούν οικονομικά να αναπτύξουν games.

 

Συγκεκριμένα είπε: "Σε κάθε γενιά κονσολών το κόστος ανάπτυξης διπλασιάζεται. Τα games του PS4 κόστιζαν 100 με 150 εκατομμύρια, οπότε του PS5 θα ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια. Θα είναι πολύ δύσκολο για τους περισσότερους να ανταγωνιστούν σε αυτό τον τομέα". Επιπλέον ο Layden δήλωσε ότι λόγω του αυξανόμενου κόστους, οι μικρότερες εταιρείες απορροφούνται από τις μεγάλες, πράγμα που περιορίζει την ποικιλία στη βιομηχανία: "Σε αυτή την περίοδο βλέπουμε περισσότερες ενοποιήσεις. Η ενοποίηση είναι ο εχθρός της ποικιλίας σε κάποιους τομείς". 

Για τις indie εταιρείες, οι οποίες δεν ξοδεύουν εκατοντάδες εκατομμύρια στην ανάπτυξη games, o Layden είπε ότι αντιμετωπίζουν άλλες προκλήσεις. Δήλωσε ότι ψάχνουν συνεχώς χρηματοδοτήσεις και ότι οι publishers έχουν αυτή τη δύναμη επάνω τους. “Οι indie εταιρείες είναι δημιουργικά περιορισμένες χωρίς χρηματοδοτήσεις, όμως πρέπει να παρουσιάσουν κάτι δημιουργικό για να τις πάρουν”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2021 16:45 #254414 by Stathis Moose Stathopoulos
Sony: "Θέλουμε να φτιάχνουμε τα καλύτερα games και όχι μέτριους τίτλους"



Ο Jim Ryan θέλει ο κόσμος να έχει υπομονή.

Ο Jim Ryan, επικεφαλής του PlayStation, δήλωσε ότι η Sony επιθυμεί να αναπτύσσει τα καλύτερα games και όχι μετριότητες.

Συγκεκριμένα, δήλωσε στο TMTPost: "Είναι καλύτερα να περιμένουμε και να έχουμε  ένα εξαιρετικό παιχνίδι, παρά να βιαστούμε και να έχουμε απλά ένα καλό παιχνίδι. Οι παίκτες θυμούνται μόνο τα καλύτερα games και όχι αυτά που είναι απλώς καλά. Αν είναι το καλύτερο παιχνίδι, τότε οι παίκτες μπορεί να θελήσουν ένα sequel και θα θέλουν επίσης να αγοράσουν ένα sequel, αλλά κανείς δεν νοιάζεται για παιχνίδι που είναι απλώς καλό. Φυσικά, λόγω οικονομικών και επειδή σκεφτόμαστε το portfolio κάθε εταιρείας, πιέζουμε αντίστοιχα τις εταιρείες ανάπτυξης να παραδώσουν games μέσα στο αναμενόμενο χρονικό διάστημα. Αλλά γενικά δεν θέλουμε προϊόντα που είναι απλώς καλά, θέλουμε τα καλύτερα".

Ο Jim Ryan πρόσθεσε: "Δίνουμε στους developers ελευθερία να εκφράσουν την δημιουργικότητά τους και πιστεύουμε ότι θα μας δώσουν μια αντίστοιχη επιστροφή και θα παραδώσουν τα καλύτερα games. Το καλύτερο παιχνίδι είναι αυτό που μπορεί να φέρει συγκεκριμένα συναισθήματα στους παίκτες, όπως ενθουσιασμός, το να νιώθεις αδρεναλίνη, χαρούμενος ή θλιμμένος. Η καλύτερη gaming εμπειρία θα πρέπει να επιτρέπει στους παίκτες να έχουν μία συναρπαστική εμπειρία και να μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το παιχνίδι και να ζήσουν εμπειρίες με διαφορετικά συναισθήματα".

Please Log in or Create an account to join the conversation.