Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
23 Apr 2023 10:49 #270797 by Nikos Georgopoulos
Η Sony αγόρασε την Firewalk Studios, από πρώην έμπειρους developers της Bungie




Έχει δουλέψει για τα Call of Duty, Destiny, Apex Legends και Halo.

Η Sony εξαγόρασε την Firewalk Studios από την προηγούμενη μητρική της εταιρεία, την ProbablyMonsters Inc. Η Firewalk έχει δουλέψει στα Call of Duty, Destiny, Apex Legends, Halo και άλλα games από τότε που ιδρύθηκε το 2018 και λέει ότι η φιλοσοφία της "πηγάζει στο να υλοποιεί δυνατό gameplay και στην εμπνευσμένη τέχνη". Η Sony δεν αποκάλυψε πόσα πλήρωσε για το στούντιο, το οποίο έχει σχεδόν 150 υπαλλήλους και εξακολουθεί να αυξάνεται.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την Firewalk Studios και καλωσορίζουμε επίσημα την ομάδα στα PlayStation Studios», δήλωσε ο επικεφαλής των PlayStation Studios, Hermen Hulst και πρόσθεσε: "Είχαμε το προνόμιο να συνεργαζόμαστε με την ProbablyMonsters και το Firewalk για αρκετά χρόνια και οι ομάδες μας μοιράζονται την ίδια φιλοδοξία να δημιουργήσουν ουσιαστικές εμπειρίες για τους gamers. Η καινοτόμος προσέγγιση της Firewalk στην αφήγηση και η δέσμευσή της για υψηλής ποιότητας gameplay συνεχίζει να ξεπερνά τις προσδοκίες μας. Νομίζω ότι οι fans θα είναι πολύ ευχαριστημένοι όταν δουν τι τους επιφυλάσσει το Firewalk».

Η Sony απέκτησε σιγά-σιγά αρκετά στούντιο τα τελευταία χρόνια, καθώς η Housemarque του Returnal, η Nixxes Software που φτιάχνει ports των games για PC και η εταιρεία The Playroom Firesprite, η Haven της Jade Raymond και η Bungie του Destiny 2 έχουν ενταχθεί στο PlayStation. Η Sony έχει επίσης φιλόδοξα σχέδια για το μέλλον του PlayStation, καθώς είπε ότι αναμένει να κυκλοφορήσει 10 live action games μέχρι τον Μάρτιο του 2026.

Ως η 20η απόκτηση στούντιο της Sony, η Firewalk θα βοηθήσει την εταιρεία να πραγματοποιήσει τα όνειρά της για live service games,

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Apr 2023 10:50 #270799 by Nikos Georgopoulos
Η Sony αύξησε την τιμή των Steam games της 10-100% σε Ιαπωνία, Καναδά και άλλες χώρες




Τουλάχιστον 7 χώρες στη λίστα.

Η Sony αύξησε τις τιμές των Steam games σε Ιαπωνία, Καναδά, Αργεντινή και άλλες χώρες.

Οι τιμές αυξήθηκαν από 10% έως 100% (διπλή τιμή), μια τεράστια αλλαγή που σίγουρα δεν περιμέναμε. Οι αλλαγές εντοπίστηκαν από τον  χρήστη του ResetEra, Chairmanchuck . Αυξήθηκαν οι τιμές στα Marvel's Spider-Man, God of War και Returnal.

Οι χώρες που επηρεάζονται περιλαμβάνουν την Αργεντινή, τον Καναδά, τη Χιλή, την Κίνα, την Κολομβία, την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, με τις αυξήσεις να ποικίλλουν σημαντικά ανάλογα με την περιοχή. Για παράδειγμα, οι τιμές της Ιαπωνίας άλλαξαν από 5900 γιεν σε 7590 γιεν, αύξηση περίπου 30%. Οι τιμές του Καναδά αυξήθηκαν κατά περίπου 15% και της Κίνας κατά περίπου 10%.

Το παράδοξο είναι ότι η Αργεντινή είδε την τιμή του God of War υπερδιπλασιάστηκε από 4.199 πέσος στα 8.499 πέσος, που είναι υπερδιπλάσια από την προηγούμενη τιμή. Άλλα games της Sony σε αυτή τη χώρα έχουν αυξηθεί κατά διπλάσιο ή περίπου τα δύο τρίτα.

Αν φοβάστε τυχόν αύξηση τιμής των Sony games στο Steam και στην Ελλάδα τότε στο  AllKeyShop  θα τα βρείτε κανονικά στη μισή τιμή. Αν αυξηθεί η τιμή τους όμως τότε θα πωλούνται λίγο πιο πάνω και εκεί.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2023 09:16 #270856 by Nikos Georgopoulos
Η Sony πουλάει κανονικά games προς την Ρωσία




Τουλάχιστον digital.

Οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας από τις Ιαπωνικές εταιρείες gaming δεν ισχύουν εδώ και καιρό όπως όλα δείχνουν.

Σύμφωνα με το Icon Era , υπάρχει ένα post που αναφέρει ότι: "Το Horizon Forbidden West - Burning Shores δεν πωλείται στο PSN της Ρωσίας". Το forum post λέει ότι το Ρωσικό site DTF.ru αναφέρει  ότι: "Όταν κάποιος μπει στο PlayStation Store της Ρωσίας τότε το Horizon Forbidden West - Burning Shores δεν είναι διαθέσιμο για αγορά". Αυτό προφανώς έχει να κάνει με την σεξουαλικότητα της Aloy μέσα στο παιχνίδι και τους περιορισμούς που υπάρχουν στη Ρωσία σχετικά με τους λοάτκι χαρακτήρες.

Αλλά για μισό λεπτό. Κάπως έτσι μαθαίνουμε έμμεσα ότι η Sony πουλάει κανονικά games προς την Ρωσία, τουλάχιστον digital μέσω του PSN. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της είδησης ότι η Nintendo πουλάει κανονικά games και κονσόλες στη Ρωσία από τον Δεκέμβριο, μέσω τρίτης εταιρείας, για να αποφύγει αντιδράσεις. Πλέον, όλες οι Ιαπωνικές εταιρείες μαθαίνουμε ότι πουλάνε κανονικά προς την Ρωσία και ότι δεν υπάρχουν κυρώσεις. Το μόνο που δεν γνωρίζουμε στην περίπτωση της Sony είναι το πότε ξεκίνησε ξανά η πώληση των games προς την Ρωσία.

Οι εταιρείες που έχουν σταθερά κυρώσεις κατά της Ρωσίας από τον Φεβρουάριο του 2022 που ξεκίνησε ο πόλεμος στην Ουκρανία μέχρι και σήμερα, είναι οι μεγάλοι publishers της Αμερικής, οι Πολωνικές CD Projekt Red και Blooper Team, αλλά και η Γαλλική Ubisoft, η οποία όμως ανακοίνωσε τις κυρώσεις σε ένα blog post και όχι στα social media ώστε να αποφύγει αρνητικές αντιδράσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 May 2023 15:59 #270947 by Μάνος Γρυπάρης
Sony: "Θα κυκλοφορήσουμε και άλλα PlayStation exclusives στα PC"

Το 2021 ο Jim Ryan, CEO του PlayStation, είχε δηλώσει ότι η θυγατρική της, Ολλανδική εταιρεία Nixxes Software, δουλεύει ήδη πάνω στην ανάπτυξη των ports για ήδη υπάρχοντα PlayStation games, τα οποία θα κυκλοφορήσει στα PC.

Ακολούθησαν ports για πολλά PlayStation games και πλέον από τις σειρές της Sony μόνο το Gran Turismo δεν έχει βγει στα PC. Όλες οι άλλες σειρές έχουν εμφανιστεί, έστω για μία φορά.

Αυτές τις μέρες, η Sony δήλωσε ότι θα συνεχίσει να κυκλοφορεί τα games της και στα PC μετά την κυκλοφορία τους, σύμφωνα με την οικονομική της ανάλυση για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31/3.

Στην αναφορά της η Sony λέει ότι σκοπεύει να κυκλοφορήσει το Marvel's Spider-Man 2 φέτος (δεν έχει ημερομηνία κυκλοφορίας) αλλά και να κυκλοφορήσει στα PC games που έχουν ήδη βγει για τις κονσόλες PlayStation.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jun 2023 02:16 #271331 by Nikos Georgopoulos
Νέες κατηγορίες από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ρουμανίας



Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ρουμανίας κατηγορεί την Sony για μονοπωλιακές τακτικές επειδή πουλάει ψηφιακά games αποκλειστικά στο PlayStation Store και δεν επιτρέπει την πώληση retail κωδικών.
Συγκεκριμένα στην επίσημη δήλωση της επιτροπής αναγράφεται: "Αυτές οι πρακτικές έχουν μειώσει τις επιλογές αγοράς των καταναλωτών για τα video games που είναι συμβατά με το PlayStation, οδηγώντας σε αύξηση των τιμών των video games για αυτή την κονσόλα. Μία ακόμα επίπτωση είναι η αποθάρρυνση του Ρουμανικών εταιρειών ανάπτυξης από το να δημιουργήσουν video games συμβατά με το PlayStation".

Η Επιτροπή επίσης δήλωσε ότι ήδη επιθεώρησε τα κεντρικά γραφεία της Sony στην Ευρώπη, καθώς επίσης "ότι 1.3 εκατομμύρια χρήστες κονσολών και 127 εταιρείες ανάπτυξης θα επηρεαστούν από αυτές τις τακτικές".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jun 2023 11:05 #271845 by Nikos Georgopoulos
Η Sony αποκάλυψε τα κόστη ανάπτυξης των The Last of Us Part II και Horizon Forbidden West




Κατά τη διάρκεια της δίκης για την εξαγορά της Activision Blizzard.

Κατά τη διάρκεια της δίκης μεταξύ Microsoft και FTC για την εξαγορά της Activision Blizzard, η Sony υπέβαλε ένα έγγραφο στο οποίο αναφέρει τα κόστη ανάπτυξης των The Last of Us Part II και Horizon Forbidden West.

Στο ίδιο έγγραφο επίσης αναφέρονται οι συνολικοί χρόνοι που χρειάστηκαν για να ολοκληρωθούν και ο αριθμός εργαζομένων που δούλεψε σε αυτά. Οι συγκεκριμένες πληροφορίες ήταν σβησμένες αλλά παρόλα αυτά τα νούμερα φαίνονταν ξεκάθαρα. Το The Last of Us Part II, που κυκλοφόρησε το 2020 είχε κόστος 220 εκατομμύρια δολάρια, χρειάστηκε 5 χρόνια ανάπτυξης και εργάστηκαν σε αυτό περισσότερα από 200 άτομα. Το Horizon Forbidden West που κυκλοφόρησε το 2022, κόστισε 212 εκατομμύρια δολάρια, χρειάστηκε επίσης 5 χρόνια ανάπτυξης και δούλεψαν σε αυτό περισσότερα από 300 άτομα.

Στο αρχείο αναφέρεται ότι στα συγκεκριμένα νούμερα δεν περιλαμβάνεται το κόστος marketing, το οποίο επίσης είναι αρκετά υψηλό, ακόμα και για γνωστές σειρές. Η Sony δηλώνει ότι η ανταγωνιστικότητα του PlayStation και του Xbox βασίζεται στην διάθεση υψηλής ποιότητας games που χρησιμοποιούν τις δυνατότητες της κονσόλας και πως αν αυτά τα games δεν ήταν διαθέσιμα στο PlayStation αλλά μόνο στο Xbox, τότε οι περισσότεροι καταναλωτές θα διάλεγαν το Xbox. H Sony επίσης δήλωσε ότι η σειρά Call of Duty είναι κρίσιμη στην ανταγωνιστικότητα του PlayStation στην αγορά των video games, καθώς τα Call of Duty παίζονται στο PlayStation από δεκάδες εκατομμύρια παίκτες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Sep 2023 18:18 #273010 by Nikos Georgopoulos
Ομάδα hackers ισχυρίζονται ότι απέκτησαν πρόσβαση σε όλα τα αρχεία της Sony




Απειλούν ότι θα τα πουλήσουν αν δεν τους πληρώσει.

Ομάδα hackers ισχυρίζονται ότι απέκτησαν πρόσβαση σε όλα τα αρχεία της Sony και δήλωσαν ότι θα τα πουλήσουν.

Η ομάδα ονομάζεται Ransomed.vc και, σύμφωνα με το Cyber Security Connect δήλωσαν: "Έχουμε επιτυχώς χακάρει όλα τα συστήματα της Sony. Δεν ζητάμε λίτρα αλλά τα πουλάμε επειδή η Sony δεν θέλει να πληρώσει."

Το Cyber Security Connect δήλωσε ότι οι αποδείξεις που παρουσιάζει η ομάδα για το hack δεν είναι ιδιαίτερα αξιόλογες πληροφορίες. Πρόκειται για screenshots μίας εσωτερικής σελίδας, μία εσωτερική παρουσίαση και μερικά αρχεία Java. Επιπλέον το file tree που παρουσιάστηκε δείχνει ότι τα αρχεία είναι λιγότερα από 6000 και περισσότερα είναι Java.

Η Sony είχε δεχθεί hack το 2011, όπου είχαν επηρεαστεί περισσότεροι από 77 εκατομμύρια λογαριασμοί χρηστών. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Oct 2023 09:29 #273152 by Nikos Georgopoulos
Hackers έκλεψαν στοιχεία από 7000 εργαζόμενους της Sony




Η Sony θα τους αποζημιώσει.

Hackers απέκτησαν πρόσβαση σε στοιχεία 7000 πρώην και νυν εργαζομένων της Sony. Ως απάντηση, η Ιαπωνική εταιρεία προσφέρει παρακολούθηση συναλλαγών των χρηστών και αποκατάσταση ταυτοτήτων σε όσους έχουν επηρεαστεί.

Ο ακριβής αριθμός είναι 6.791 εργαζόμενοι και η κυβερνοεπίθεση έγινε στα τέλη Μαϊου, από την Clop randomware group, σύμφωνα με το Bleeping Computer . Οι hackers απέκτησαν πρόσβαση μέσα από ένα κενό ασφαλείας στην πλατφόρμα MOVEit file transfer. Κάποιος hacker έκανε download τα αρχεία και απέκτησε πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες. Η εταιρεία ανάπτυξης του MOVEIt, Progress Software, ανακάλυψε το κενό ασφαλείας 3 μέρες μετά την επίθεση, στις 31 Μαϊου. Η Sony ανακάλυψε την παραβίαση στις 2 Ιουνίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Oct 2023 19:50 #273347 by Nikos Georgopoulos
Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation ανησυχεί για την ενοποίηση των εταιρειών και την διαφύλαξη των games




Θεωρεί ότι για να μειωθούν τα ρίσκα, μειώνεται και η δημιουργικότητα.

Ο πρώην πρόεδρος του PlayStation, Shawn Layden, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι ανησυχεί για την ενοποίηση των εταιρειών και την διαφύλαξη των games

Συγκεκριμένα δήλωσε: "Πρώτων, η ενοποίηση είναι ο εχθρός της δημιουργικότητας. Επίσης πιστεύω ότι τα αυξανόμενα κόστη είναι μία υπαρξιακή απειλή για όλους μας." Και η εισαγωγή των Google, Netflix, Apple και Amazon στην βιομηχανία είναι "οι βάρβαροι προ πυλών". Σχετικά με τα blockbusters 40-60 ωρών που χρειάζονται χρόνια ανάπτυξης και έχουν εκατοντάδες εκατομμύρια κόστος, ο Layden τόνισε την ανάγκη των εταιρειών να τα "ξερισκάρουν" με το να βασίζονται στα sequels και στις αναγνωρίσιμες σειρές του Hollywood. "Ο αγώνας των εταιρειών να ξοδεύουν δισεκατομμύρια για εξαγορές μπορεί να οδηγήσει σε ακόμα λιγότερη δημιουργικότητα."

Ο Layden δήλωσε: "Η ανησυχία μου είναι ότι ο αυτό επηρεάζει την δημιουργικότητα. Αυτό παίρνει κάποιες μικρές, ανεξάρτητες εταιρείες ανάπτυξης και τις φέρνει σε μία μάζα, όπου όσο πιο μεγάλος είσαι τόσο πιο αργά κυλάει ο χρόνος. Ανησυχώ όταν εταιρείες αγοράζονται και αντί να έχουν την ευκαιρία να φτιάξουν το δικό τους παιχνίδι, απορροφούνται σε μία μεγαλύτερη που φτιάχνει μεγαλύτερο παιχνίδι. Θα εκπλαγείτε με το πόσες εταιρίες δουλεύουν πάνω σε ένα blockbuster. Επίσης τόνισε ότι δεν συγκεκριμένες περιπτώσεις, οι εξαγορές μπορεί να σώσουν εταιρείες από κλείσιμο και χαίρεται που το βλέπει, αλλά έχει ενδοιασμούς για τις μακροχρόνιες συνέπιες: Ανησυχώ για το συνέπεια έχει αυτό στην δημιουργικότητα μέσα στις εταιρίες και για το αν μπορούν να την διατηρήσουν. Ο χρόνος θα δείξει."

Ο πρώην πρόεδρος της Sony επίσης τόνισε ότι το gaming μπορεί να μεγαλώσει αν δεν συνεχίσει να επικεντρώνεται μόνο στις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες: "Αν συνεχίσουμε να ασχολούμαστε μόνο με 4 ή 5 κατηγορίες, τότε δεν θα έρθουν νέοι παίκτες επειδή αυτοί έχουν ήδη πει ότι δεν ενδιαφέρονται. Μην νομίζετε ότι κάποιος που έχει πει όχι στο Call of Duty τα τελευταία 15 χρόνια, ξαφνικά θα του πει ναι". Στη συνέχεια μίλησε για την διαφύλαξη των παλαιότερων games: "Η διαφύλαξη είναι σημαντική. Ελπίζω ότι περισσότεροι άνθρωποι της βιομηχανίας, ειδικά οι μεγάλοι παίκτες θα αρχίσουν να συνειδητοποιούν ότι υπάρχει μία υποχρέωση και μία ευθύνη. Αυτά που φτιάχνουμε δεν είναι μίας χρήσης και θα έπρεπε να είναι εδώ για πολύ καιρό για να απολαμβάνουν και οι μελλοντικές γενιές και είναι εγκληματικό το ότι δεν γίνονται περισσότερα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Oct 2023 09:45 #273385 by Nikos Georgopoulos
Η Connie Booth του Playstation αποχωρεί μετά από 30 χρόνια




Ένα από τα πιο σημαντικά στελέχη.

Η Connie Booth,που έγινε μέλος του Playstation πολλά χρόνια πριν και έπειτα έγινε ένα από τα πιο σημαντικά στελέχη συνολικά στην ιστορία της εταιρίας, αποχώρησε από την εταιρία. Βέβαια δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι συνέβη καθώς υπάρχουν πληροφορίες που αναφέρουν ότι απολύθηκε.

Ο εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε ότι: ‘’ Η Booth βοήθησε σημαντικά στο να εδραιωθούν τα Playstation Studios και να φτάσουν στη σημερινή τους μορφή. Είμαστε ευγνώμονες για όλα όσα μας έχει προσφέρει η Connie και της ευχόμαστε ένα λαμπρό μέλλον από εδώ και πέρα.’’ Η Booth δεν έχει κάνει δηλώσεις ακόμα και οι λεπτομέρειες της αποχώρησης της δεν έχουν γίνει γνωστές. Ο πρώην developer της Sony David Scoff Jaffe, ο δημιουργός του Twisted Metal και ο συνδημιουργός του God Of War, ήταν αυτός που κοινοποίησε την αποχώρηση της Booth από την εταιρία. Σύμφωνα με πηγές μέσα από το Playstation ο Jaffe επιβεβαίωσε ότι η Booth απολύθηκε και δεν αποχώρησε οικειοθελώς.



Ο Jaffe δήλωσε ότι:’’ Η Booth απολύθηκε, δεν παραιτήθηκε, δεν αποχώρησε οικειοθελώς, απλά απολύθηκε.’’ Ο πρώην CEO του Playstation Jim Ryan πριν αποχωρήσει είχε δώσει την εντολή να γίνει στροφή όλων των Playstation Studios σε τίτλους games-as-a-service, κάτι που αναστάτωσε πολλούς από τους developer της εταιρίας. Ο Jaffe επιβεβαίωσε ότι ως υπεύθυνη για αυτές τις αποφάσεις θεωρήθηκε η Booth.

Η Booth έπαιξε σημαντικό ρόλο σε μερικά από τα πιο σημαντικά Playstation franchises όπως το Crash, το Spyro, το Jak & Daxter,το Ratchet & Clank, το Sly, το Spider-Man, το Resistance, το Uncharted, το Infamous, και το The Last of Us.Η Booth ξεκίνησε στην Sony το 1989 και μετατέθηκε στο gaming τμήμα της εταιρίας το 1995. Δούλεψε στη συνέχεια στην δημοφιλή σειρά της Naughty Dog το Crash Bandicoot. H Booth έπειτα πήρε προαγωγή στη θέση του director of product development πριν γίνει αντιπρόεδρος στο τμήμα του product development.

Please Log in or Create an account to join the conversation.