Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Bioshock Infinite

More
09 Dec 2019 20:56 #229261 by Giorgos Tsolaridis
Νέο BioShock από την 2K Games
Ανακοινώθηκε επίσημα νέος τίτλος BioShock


Η 2K Games ανακοίνωσε και επίσημα πως αναπτύσσει το επόμενο BioShock. Για αυτό τον σκοπό ο γνωστός publisher δημιούργησε μία νέα ομάδα development με την ονομασία Cloud Chamber. Στην ηγεσία της μιας ομάδας θα βρίσκεται η γνωστή developer Kelley Gilmore. Επίσης, το development θα συμβαίνει σε δύο στούντιο, τόσο στην Αμερική όσο και στο Μόντρεαλ του Καναδά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα είναι η πρώτη φορά που η 2K Games θα έχει μία γυναίκα στην ηγεσία ενός studio αλλά θα είναι και η πρώτη παρουσία της εταιρείας στον Καναδά.

Τέλος, δεν γνωρίζουμε παραπάνω πληροφορίες σχετικά με το πότε θα είναι έτοιμος ο νέος τίτλος BioShock, αλλά ούτε και για το αν θα ασχοληθεί με το project ο θρυλικός developer Ken Levine.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Dec 2019 00:13 #229282 by A
Replied by A on topic Bioshock Infinite
Αναμένουμε το νέο bioshock να είναι σαν τα προηγούμενα τρία.

"Well, we're not here to sell cookies"
Marcus Fenix, Gears of War.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Dec 2019 11:44 #229294 by Φοίβος Καρκάνης
Οι νέες προσλήψεις της Cloud Chambers ανακοινώθηκαν. Γράφοντας στο Twitter, η συγγραφέας του Assassin's Creed Odyssey, Melissa MacCoubrey, αποκάλυψε περήφανα ότι εργάζεται στο νέο τίτλο Bioshock ως σκηνοθέτης. Επίσης μάθαμε ότι ο βασικός προγραμματιστής θα είναι ο Shawn Elliot o oποίος παλαιότερα έχει εργαστεί στην Irrational Games στους αρχικούς Bioshock τίτλους. Ο βασικός σκηνοθέτης της νέας κυκλοφορίας θα είναι ο Hogarth de la Plante μαζί με τον Scott Sinclair που θα δουλεύει στα γραφικά του παιχνιδιού και τον Jonathan Pelling που δεν ξέρουμε ακόμα τι ρόλο θα έχει. Η 2Κ επίσης προσέλαβε πολλούς προγραμματιστές που είχαν δουλέψει στα Call of Duty και στα Star Wars. Αυτός που σίγουρα δεν θα έχει σχέση με το νέο Bioshock είναι ο Ken Levine ο οποίος εργάζεται για την 2Κ σε μια θυγατρική εταιρία ανάπτυξης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Dec 2019 14:05 #229342 by Giorgos Tsolaridis
Οι νέες προσλήψεις της Cloud Chambers ανακοινώθηκαν
Στο καινούργιο Bioshock θα απουσιάζει ο Ken Levine.


Σύμφωνα με την Cloud Chamber διέρρευσαν κάποιες πληροφορίες για τον νέο τίτλο Bioshock.

Γράφοντας στο Twitter, η συγγραφέας του Assassin's Creed Odyssey, Melissa MacCoubrey, αποκάλυψε περήφανα ότι εργάζεται στο νέο τίτλο Bioshock ως σκηνοθέτης. Επίσης μάθαμε ότι ο βασικός προγραμματιστής θα είναι ο Shawn Elliot o oποίος παλαιότερα έχει εργαστεί στην Irrational Games στους αρχικούς Bioshock τίτλους. Ο βασικός σκηνοθέτης της νέας κυκλοφορίας θα είναι ο Hogarth de la Plante μαζί με τον Scott Sinclair που θα δουλεύει στα γραφικά του παιχνιδιού και τον Jonathan Pelling που δεν ξέρουμε ακόμα τι ρόλο θα έχει.

Η 2Κ επίσης προσέλαβε πολλούς προγραμματιστές που είχαν δουλέψει στα Call of Duty και στα Star Wars. Αυτός που σίγουρα δεν θα έχει σχέση με το νέο Bioshock είναι ο Ken Levine ο οποίος εργάζεται για την 2Κ σε μια θυγατρική εταιρία ανάπτυξης. Δεν ξέρουμε πολλές πληροφορίες για την νέα κυκλοφορία εκτός ότι θα αναπτυχθεί από την Cloud Chamber. Ο τίτλος , το release date, τα format και πολλά άλλα δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά και σύμφωνα με δηλώσεις δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα. Τέλος υπεύθυνος για την Cloud Chamber είναι ο Kelley Gilmore που έχει εργαστεί σε Civilization και XCOM.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Aug 2020 13:15 #237512 by Giorgos Tsolaridis
Νέο BioShock από την 2K Games
Θα κυκλοφορήσει στην ένατη γενιά και θα διεξαχθεί σε έναν νέο κόσμο.


Το επόμενο BioShock δεν θα διεξαχθεί στο Rapture ή στην Columbia. Μία καταχώρηση αγγελίας στην οποία η εταιρεία ανάπτυξης Cloud Chamber αναζητά Lead Environment Modeler -δηλαδή γραφίστα που θα σχεδιάσει τα μοντέλα των χαρακτήρων- αναφέρει ότι θα πρέπει να "δημιουργήσει ζωή σε έναν νέο και φανταστικό κόσμο", άρα όπως και στο BioShock: Infinite θα δούμε έναν εντελώς καινούργιο κόσμο.

Η εταιρεία ανάπτυξης Cloud Chamber περιγράφεται στην αγγελία ως "μια ομάδα με ταλαντούχα μυαλά που έχουν έμπνευση και δημιουργούν games παρέα. Το πάθος και η αγάπη των developers της για την εμβληματική αυτή σειρά είναι μεγάλο, κατι που άλλωστε τους έφερε στο να δουλέψουν μαζί. Η συγκίνηση και η υπευθυνότητα του να δημιουργήσουν το επόμενο παιχνίδι είναι που τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jan 2021 11:51 #244721 by Giorgos Tsolaridis
Στολή Big Daddy από το Bioshock πραγματικών διαστάσεων
Με ύψος 210cm!


Σας πέρασε από το μυαλό ποτέ η ιδέα να αποκτήσετε ένα life-size Big Daddy από το Biosock;

Τώρα έχετε την ευκαιρία να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα χάρη σε μια καταχώρηση που έγινε στο eBay. Η συγκεκριμένη στολή του Big Daddy είναι χειροποίητη εξ’ ολοκλήρου, κάτι που κάνει την τιμή της λίγο τσιμπημένη. Αυτή η φανταστική στολή κοστίζει £900 (περίπου 1000 ευρώ), ωστόσο υπάρχει και η επιλογή να πληρώνετε £43 (περίπου 50 ευρώ) τον μήνα για 24 μήνες.

Ακόμα και αν δεν το φοράτε για να τρομοκρατήσετε τους γείτονές σας, η στολή Big Daddy μπορεί να χρησιμεύσει και ως άγαλμα για να στολίσετε τον χώρο σας. Η στολή έχει ανάγλυφη υφή, RBG φωτισμό, ένα λειτουργικό τρυπάνι, ένα αποσπώμενο καπάκι και πολλά ακόμα. Οι διαστάσεις του είναι 95x95 cm στην βάση και έχει ύψος 210cm.


Αν όλα αυτά σας έπεισαν, μπορείτε να δείτε την καταχώρηση στο eBay κάνοντας κλίκ εδώ.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Feb 2021 21:38 #246788 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Ίσως το καλύτερο Bioshock με υπέροχα περιβάλλοντα από αρχιτεκτονικής άποψης, μαγείες(με αγαπημένο vigor τον ηλεκτρισμό) όπλα και ιδιαίτερη  ιστορία. Το είχα παίξει στο PC και πιστεύω ένα από τα καλύτερα παιχνιδια σε αυτό το είδος. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2021 12:34 #251109 by Giorgos Tsolaridis
Η Irrational Games ετοίμαζε δύο multiplayer modes για το BioShock Infinite Τελικά εστίασε στο  campaign .
 Η εταιρεία ανάπτυξης Irrational Games εργαζόταν πάνω δύο multiplayer modes για το BioShock Infinite, όμως για διάφορους λόγους αποφάσισε αργότερα να τα απορρίψει και να εστιάσει αποκλειστικά στο campaign. Ένας από τους  developers  που εργάστηκε πάνω στο multiplayer του BioShock Infinite, ο Bill Gardner,  δήλωσε  ότι είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις κάτι για το οποίο εργάστηκες τόσο πολύ. Ειδικότερα, ο Bill Gardner δήλωσε τα εξής: “Ξοδεύεις πολύ χρόνο και βάζεις την ψυχή σου σε κάτι το οποίο μπορεί να εξαφανιστεί κατά την διάρκεια μια συνάντησης. Δεν το ξεπερνάς ποτέ αυτό.” Όπως είχε δημοσιευθεί και στο παρελθόν, η Irrational Games ετοίμαζε δύο multiplayer modes για το BioShock Infinite, ένα tower-defense-like και ένα co-op εμπνευσμένο από το campaign του παιχνιδιού.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Oct 2021 13:21 #256751 by Γιώργος Σκένδρος
Ένα fan project οπαδού δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει το Bioshock στην Unreal Engine 5. 
 Ο YouTuber noodlespagoodle είναι ένας επίδοξος indie developer που δημοσιεύει βίντεο ανάπτυξης και άλλα έργα. Ο noodlespagoodle αναφέρει επίσης ότι είναι πολύ παθιασμένος τόσο με την Unreal Engine όσο και με την τεχνολογία motion capture και αναφέρει: "Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε σε 720p ή υψηλότερη ανάλυση, αλλιώς ο ρυθμός καρέ θα φαίνεται αποσπασματικός".
  

 Ο YouTuber noodlespagoodle δημιούργησε επίσης μια έκδοση αυτής της σκηνής για την Unreal Engine 4. Η Epic Games ανέπτυξε την πρώτη μηχανή Unreal Engine το μακρινό 1998. Η τελευταία έκδοση - η Unreal Engine 5 - δεν έχει ουσιαστικά κυκλοφορήσει πλήρως ακόμα. Η έκδοση έγκαιρης πρόσβασης κυκλοφόρησε τον Μάιο του τρέχοντος έτους. Η ολοκληρωμένη έκδοση του λογισμικού μπορεί να κυκλοφορήσει το 2022. Το λογισμικό κάνει μερικά τεράστια άλματα στα γραφικά - αξιοποιώντας στο έπακρο την ανάλυση 4k που αποτελεί μέρος της τεχνολογίας των κονσολών επόμενης γενιάς.
 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 05:02 #258087 by Stathis Moose Stathopoulos
Θα διεξάγεται στην Ανταρκτική



Μόλις λίγες μέρες μετά τις φημολογούμενες πληροφορίες για το νέο BioShock, μια καινούργια φήμη κάνει λόγο για ένα σενάριο που θα διεξάγεται σε μία εικονική Ανταρκτική ("Antarctic City", όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά) την δεκαετία του '60. Ελπίζουμε να μάθουμε περισσότερα τα ξημερώματα Κυριακής 12 Νοεμβρίου στα The Game Awards.
Το νέο BioShock αναπτύσσεται με την Unreal Engine 5  και θα κυκλοφορήσει για PC, PS5 και Xbox Series X. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.