Το Battlefield 3 στην E3
Οι σκέψεις των δημιουργών του παιχνιδιού.
Στην παρουσίαση του Battlefield 3 μίλησε ο επικεφαλώς παραγωγής της ΕΑ Dice, Patrick Back. Ο Back αντί να παρουσιάσει νέα στοιχεία για το παιχνίδι προτίμησε να μοιραστεί τις σκέψεις της δημιουργικής ομάδας. Στάθηκε κυρίως στην ποικιλία που παρουσιάζουν οι πίστες του, όσο και στο πως τα παλιά και νεα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού υπαγορεύουν την συνολική εμπειρία του παιχνιδιού.
Αρχικά ανέφερε πως βασικός σκοπός της εταιρείας ήταν η συνολική εμπειρία του παίκτη και το πως αυτή πηγάζει από τα διάφορα χαρακτηριστικά του Battlefield 3. Φέρνοντας ως παράδειγμα τον οπλισμό του παιχνιδιού, τόνισε πως δεν ήθελαν οι παίκτες να νιώθουν πως "βρίσκονται σε κάποιο παιχνίδι σε λούνα παρκ", αλλά να έχουν επίγνωση της δύναμης των όπλων που κρατούν στα χέρια τους, σημείο στο οποίο συμβάλλει και η δυνατότητα καταστροφής του περιβάλλοντος.
Σχετικά με τον σχεδιασμό των αποστολών, προς το παρόν έχουμε δει δυο χαρακτηριστικές πίστες σε αντίστοιχα βίντεο. Αρχικά στο τρέιλερ είδαμε μάχη μεταξύ στρατιωτών σε περιβάλλον πόλης ενώ στην συνέντευξη τύπου της Εlectronic Arts είδαμε για πρώτη φορά μια άγνωστη μέχρι στιγμής πίστα με επέλαση τεθωρακισμένων όπου το περιβάλλον είναι αρκετά ανοιχτό. Αυτό, σύμφωνα με τον Back είναι ένα απλό δείγμα του τι θα δούμε στο παιχνίδι. Από κλειστούς, urban χώρους, μέχρι αχανείς εκτάσεις, το Battlefield 3 θα περιλαμβάνει πληθώρα πιστών (μια εξ' αυτών θα λαμβάνει χώρα στο Παρίσι) με την ανάλογη αντίθεση μεταξύ των περιβάλλοντων, αφού αυτές θα διαφέρουν αρκετά τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην έκτασή τους. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει πως ο τρόπος παιχνιδιού θα αλλάζει κάθε φορά, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε πίστας.
Το ίδιο ισχύει και με τον βαθμό καταστροφής του περιβάλλοντος, χαρακτηριστικό που θα επηρρεάσει αρκετά τον τρόπο παιχνιδιού. Από τη στιγμή που ο παίκτης σκέφτεται πως μπορεί να καταστρέψει την κάλυψη των εχθρών του προκειμένου να τον εξουδετερώσει, ταυτόχρονα σκέφεται πως το ίδιο ισχύει και για την δική του κάλυψη, οπότε το περιβάλλον και η δυνατότητα καταστροφής του αυτομάτως συμψηφίζονται στην λογική παιχνιδιού των παικτών.
[youtube:2xpddjba]
[/youtube:2xpddjba]
Παράλληλα οι δημιουργοί προσπάθησαν να σχεδιάσουν έτσι το παιχνίδι ώστε να έχει το απαραίτητο βάθος (για το οποίο άλλωστε έγινε γνωστή η σειρά) αλλά ταυτόχρονα να κρατήσουν το παιχνίδι εύκολο και προσβάσιμο στους παίκτες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την προσθήκη χαρακτηριστικών όπως υπέρυθρες οφθαλμίδες στα όπλα, αλλά και άλλα, στα οποία όμως δεν επεκτάθηκε, αναφέροντας απλά πως "θα τα δείτε όταν αγοράσετε το παιχνίδι".
Όσον αφορά τον διαχωρισμό campaign/multiplayer, ο Patrick Back ξεκαθάρισε πως στην EA Dice δεν θέλουν το Single-Player και το Multiplayer να φαίνονται σαν δυο διαφορετικά παιχνίδια. Τα χαρακτηριστικά των όπλων αλλά και ο βαθμός καταστροφής του περιβάλλοντος στο multiplayer είναι αναλλοίωτος σε σχέση με το campaign, ενώ δεν θέλουν το Single-player mode να αποτελεί κάποιας μορφής "tutorial" για το online. Τέλος, παραδέχτηκε πως η σειρά Bad Company ήταν γενικώς πιο εύκολη απο τα πρώτα Battlefield, ενώ ανέφερε πως αρκετά χαρακτηριστικά τόσο από το Battlefield 2 όσο και από την σειρά Bad Company, έχουν ενσωματωθεί πλέον στο νεο παιχνίδι.
To Battlefield 3 θα κυκλοφορήσει για PC, PS3, Xbox360 και Wii U στις 25 Οκτωβρίου, ενώ η open Beta θα ξεκινήσει στις αρχές του Σεπτέμβρη.