Η επιστροφή ενός ιστορικού franchise είναι γεγονός. Ο Sean Decker, γενικός διευθυντής της EA Los Angeles βγήκε επί σκηνής για να αναφέρει τα όσα ήδη γνωρίζουμε σχετικά με την συνεργασία της προγραμματιστικής εταιρείας του Λος Άντζελες με την EA Dice, δημιουργό του Battlefield: Bad Company 2. Το Medal of Honor θα θελήσει κι αυτό με τη σειρά του να μοιάσει με το Battlefield κι αυτό φάνηκε από το multiplayer demo που παρουσιάστηκε και στο οποίο συμμετείχαν 24 παίκτες ταυτόχρονα. Οι παίκτες ανέβηκαν στη σκηνή ενώ την ίδια στιγμή κατέβηκαν από το πουθενά...24 οθόνες με ισάριθμα χειριστήρια!
Οι παίκτες χωρίστηκαν σε ομάδες των 12 ατόμων κι έπαιξαν το Team Assault, ένα mode στο στυλ του Deathmatch στο οποίο στόχος κάθε ομάδας είναι να ολοκληρώσει μία σειρά από αποστολές και να πετύχει όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους. Η μάχη διεξήχθη στην πόλη Καμπούλ, ανάμεσα σε κατεστραμμένα κτίρια, μπαλκόνια και οροφές κτιρίων, όπου οι παίκτες έπρεπε να κινούνται διαρκώς για να μην γίνουν στόχος. Οι σφαίρες έπεφταν βροχή και οι συμπλοκές ήταν ανελέητες. Δύο στοιχεία μας έκαναν εντύπωση. Η παρατεταμένη χρήση του πιστολιού από κάποιους παίκτες και το ότι οι περισσότεροι από αυτούς δύσκολα σκοτώνονταν, δείγμα του ότι ένας έμπειρος παίκτης θα μπορεί στο παιχνίδι να καλυφθεί με διάφορους τρόπους.
Το Medal of Honor θα κυκλοφορήσει στις 12 Οκτωβρίου για PC, Playstation 3 και Xbox 360. Στις 21 Ιουνίου θα ανοίξει κι επίσημα η beta έκδοση για τις τρεις πλατφόρμες.
ΥΓ. Χρησιμοποιεί την Unreal Engine 3 για το Single-Player mode και την Frostbite Engine για το Multiplayer. Η Frostbite είναι πιο ελαφριά κι έτσι δεν πέφτουν τόσο πολύ τα frames απ' το υψηλό ping. Την Unreal Engine 3 την ξέρετε από τα εκατοντάδες FPS στα οποία εφαρμόστηκε. Η Frostbite θυμίζω ότι είναι στη σειρά Battlefield, μέχρι και το Bad Company 2.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)