Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Halo Infinite

More
04 Apr 2024 01:37 #275535 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Απολύσεις στην Certain Affinity (συμμετείχε στο Halo Infinite)




Οι μικρές εταιρείες ανάπτυξης δυσκολεύονται.

Η Certain Affinity, που έχει εργαστεί ως υποστηρικτικό στούντιο σε games, συμπεριλαμβανομένων του Halo Infinite, του Call of Duty: Modern Warfare 2, του New World και του Hogwarts Legacy, ανακοίνωσε ότι απολύει 25 υπαλλήλους, που αντιστοιχούν περίπου στο 10% του εργατικού δυναμικού του στούντιο.

Η είδηση των απολύσεων ήρθε με ένα μήνυμα από τον ιδρυτή και CEO της εταιρείας, Max Hoberman (μέσω του Eurogamer), ο οποίος δήλωσε ότι είναι η πρώτη φορά που υπάλληλοι του στούντιο απολύονται από τότε που ιδρύθηκε η Certain Affinity το 2006. Ο Hoberman είπε ότι η βιομηχανία των games αντιμετωπίζει "πρωτοφανείς προκλήσεις" τον τελευταίο χρόνο και ότι πολλοί παράγοντες συνέβαλαν στην απόφαση να απολυθούν άτομα.

"Το πιο σημαντικό είναι η γενική επιβράδυνση στη χρηματοδότηση νέων κύριων και συνανάπτυξης έργων και η αντίδραση των επενδυτών τρίτων μερών να χρηματοδοτήσουν games ή εταιρείες ανάπτυξης", έγραψε ο Hoberman. "Αυτό έχει κάνει εξαιρετικά δύσκολο να υπογράψουμε νέα έργα ή να εξασφαλίσουμε άλλες μορφές χρηματοδότησης."

Οι υπάλληλοι που απολύονται θα λάβουν αποζημίωση και "συνέχεια των παροχών", δήλωσε ο Hoberman. "Επίσης, καθιστούμε φορητές τις αποκτηθείσες αμοιβές τους στο Σχέδιο Μετοχικής Ισορροπίας μας, ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από την επιτυχία της εταιρείας στο μέλλον."

Φήμες είχαν προκύψει τον Μάιο του 2022 ότι η Certain Affinity δούλευε σε ένα νέο λειτουργικό video game για το Halo Infinite, με κωδική ονομασία Tatanka, το οποίο φημολογείται ότι ήταν ένας αγώνας μάχης και που σε ένα σημείο είχε κοντά σε 100 προγραμματιστές να δουλεύουν πάνω σε αυτό. Αυτό το έργο ποτέ δεν ανακοινώθηκε επίσημα, και τον Ιανουάριο του 2024 πολλές πηγές είπαν ότι η Microsoft είχε ανακόψει το έργο. Τον Σεπτέμβριο του 2023 το στούντιο ανακοίνωσε ότι εργάζεται επίσης σε ένα First-Person prototype με την κωδική ονομασία Project Loro.

Το 2023 ήταν ένα ανελέητο έτος για απολύσεις στη βιομηχανία των games και το 2024 συνεχίζει με ακόμη χειρότερα αποτελέσματα, καθώς οι μικρές εταιρείες έχουν κάνει πολλές απολύσεις, αντιμετωπίζοντας την επιβράδυνση της ανάπτυξης νέων games, τις μειωμένες ευκαιρίες χρηματοδότησης και, κυρίως, τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και αξία για τους μετόχους.

Δείτε στις πόσες απολύσεις έχουμε φτάσει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Oct 2024 08:27 #277896 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Ένας fan των Halo έχτισε ένα life-size Warthog στο γκαράζ του




Χρειάστηκε 10 χρόνια και χιλιάδες δολάρια.

Ο Peter Walczak, ένας συνταξιούχος δοκιμαστικός πιλότος του ναυτικού, ανέλαβε ένα φιλόδοξο χόμπι: να κατασκευάσει ένα λειτουργικό, ρεαλιστικό αντίγραφο του τζιπ Warthog από τα Halo games, παρά το γεγονός ότι αρχικά δεν θεωρούσε τον εαυτό του "άνθρωπο του αυτοκινήτου."

Εμπνευσμένος από την αγάπη του για τα Halo, που αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον του για τα games, ο Walczak ξεκίνησε σοβαρά το project το 2014, αφού απέκτησε ένα παλιό φορτηγό ως βάση για την κατασκευή του. Έμαθε μόνος του συγκόλληση, 3D εκτύπωση και άλλες τεχνικές μέσω διαδικτυακών μαθημάτων και πέρασε χρόνια αναζητώντας εξαρτήματα και ξεπερνώντας τεχνικές δυσκολίες. Αν και έκανε το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μόνος του, ζήτησε επαγγελματική βοήθεια για πολύπλοκες εργασίες, όπως την κατασκευή του παρμπρίζ και την κάμψη μετάλλου για τον πίσω προφυλακτήρα.

Με τον καιρό, ο Walczak κατέγραψε και μοιράστηκε την πρόοδο της κατασκευής του Warthog στα social media, προκαλώντας θαυμασμό από το fans’ community του Halo και λαμβάνοντας αρκετές προτάσεις αγοράς του οχήματος. Ωστόσο, δεν σκέφτηκε ποτέ να το πουλήσει, τονίζοντας ότι οποιαδήποτε τιμή του προσφέρθηκε θα κάλυπτε απλώς το κόστος των εξαρτημάτων, ενώ το project αντιπροσωπεύει δέκα χρόνια της ζωής του. Πλέον, με το Warthog να είναι ολοκληρωμένο κατά 97%, με λίγες μόνο λεπτομέρειες να απομένουν, το όχημα είναι σχεδόν έτοιμο για νόμιμη κυκλοφορία στον δρόμο, και ο στόχος του είναι να το δει να χρησιμοποιείται σε fan made ταινίες.

Ο Walczak συμβουλεύει όσους θέλουν να ασχοληθούν με παρόμοια projects  να σταματήσουν να υπεραναλύουν και να αρχίσουν να δρουν, δίνοντας έμφαση στη σημασία της μάθησης μέσω της πράξης. Είτε πρόκειται για κατασκευή ρεαλιστικών αντιγράφων είτε μικρότερων projects, ενθαρρύνει τους fans να ξεκινήσουν από κάτι μικρό, να αποκτούν σταδιακά δεξιότητες και να επιμένουν παρά τις δυσκολίες. Η δική του εμπειρία αποδεικνύει ότι με αφοσίωση, επινοητικότητα και χρόνο, ακόμη και οι πιο φιλόδοξες δημιουργίες είναι εφικτές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Oct 2024 08:27 #277898 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Νέα Halo και μετονομασία της 343 Industries




Σε Halo Studios.

Το Halo περνάει σε μια νέα εποχή, καθώς η 343 Industries ανακοίνωσε στο τέλος των Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων Halo 2024 ότι όχι μόνο βρίσκονται σε εξέλιξη πολλά νέα Halo games, αλλά θα αναπτυχθούν με τη χρήση της Unreal Engine 5 αντί της Slipstream Engine του Halo Infinite.

Η 343 Industries επίσης υφίσταται σημαντικές αλλαγές, καθώς μετονομάζεται σε Halo Studios. Αυτά τα νέα Halo games δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν σύντομα. Σε ένα blog του Xbox σχετικά με το θέμα, διευκρινίζεται ότι η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί "την αρχή αυτού του νέου κεφαλαίου, όχι τα τελικά στάδια". Ωστόσο, τα Halo Studios αναδιαρθρώνονται με τρόπο ώστε να μπορούν να δουλεύουν ταυτόχρονα σε πολλαπλά projects, αντί να επικεντρώνεται ολόκληρη η εταιρεία ανάπτυξης σε ένα μόνο project, όπως γινόταν στο παρελθόν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι τα Halo Studios δεν είχαν κάτι να παρουσιάσουν ως μέρος της μεγάλης τους ανακοίνωσης. Για να αναδείξουν πώς θα φαίνεται η μετάβαση στην Unreal Engine 5, τα Halo Studios εργάζονται σε ένα non-video game  που ονομάζεται Project Foundry. Βίντεο και εικόνες από το Project Foundry δείχνουν πολλές τοποθεσίες που θυμίζουν Halo, από τα τοπία του Ειρηνικού Βορειοδυτικά που έχουν γίνει συνώνυμα με το Halo μέχρι έναν κόσμο μολυσμένο από Flood, όλα σχεδιασμένα για να δείξουν τη δύναμη της μηχανής και τι θα είναι δυνατόν στο μέλλον. Δεν θα ήταν μια ματιά στο μέλλον του Halo χωρίς μια εμφάνιση του Master Chief, και τα Halo Studios έδειξαν επίσης μια λεπτομερή απεικόνιση του Master Chief από την εποχή του Halo: Combat Evolved να μάχεται ενάντια σε έναν Elite, φτιαγμένο με την Unreal Engine 5.



Στο blog του Xbox, ο art director των Halo Studios, Chris Matthews, δήλωσε ότι το Project Foundry δεν είναι ένα νέο video game, αλλά ούτε και απλώς ένα τεχνικό demo. Αντίθετα, χτίζεται "στα πρότυπα" των μελλοντικών Halo games, με το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε για το project να έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά projects. Ο Matthews συνέχισε: "Όλα όσα έχουμε φτιάξει χτίζονται με τα πρότυπα που χρειαζόμαστε για το μέλλον των games μας. Ήμασταν πολύ προσεκτικοί να μην μπούμε σε περιοχή τεχνικού demo. Φτιάξαμε πράγματα στα οποία πραγματικά πιστεύουμε, και το περιεχόμενο που έχουμε δημιουργήσει -ή τουλάχιστον ένα μεγάλο ποσοστό του- θα μπορούσε να μεταφερθεί στα games μας στο μέλλον, αν το επιθυμούμε."

Ένας από τους λόγους για τη μετάβαση στην Unreal Engine 5 είναι να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις των παικτών. Ο επικεφαλής των Halo Studios, Pierre Hintze, δήλωσε ότι στο παρελθόν, ένα σημαντικό μέρος της εταιρείας ανάπτυξης χρειαζόταν απλώς για την ανάπτυξη και συντήρηση των μηχανών στις οποίες έτρεχαν τα Halo games. Αυτό έκανε τη 343 λιγότερο ικανή να παρέχει περιεχόμενο με τον ρυθμό που ήθελαν οι παίκτες. Η μετάβαση στην Unreal δεν θα απελευθερώσει μόνο περισσότερο χρόνο στην εταιρεία ανάπτυξης για να εργαστεί σε πράγματα που δεν σχετίζονται με τη μηχανή, αλλά θα κάνει και την ίδια την ανάπτυξη πιο γρήγορη, σύμφωνα με την Chief Operating Officer των Halo Studios, Elizabeth Van Wyck.

Η Van Wyck δήλωσε: "Δεν αφορά μόνο το πόσο χρόνο χρειάζεται για να φέρουμε ένα video game  στην αγορά, αλλά και το πόσο χρόνο χρειάζεται για να ενημερώσουμε το video game, να φέρουμε νέο περιεχόμενο στους παίκτες, να προσαρμοστούμε σε αυτό που βλέπουμε ότι θέλουν οι παίκτες μας”.Αν και αρκετή από τη συζήτηση γύρω από τη μετάβαση στην Unreal Engine 5 και το Project Foundry αφορά τα γραφικά, τα Halo Studios κάνουν σαφές στο blog του Xbox ότι γνωρίζουν πως το Halo είναι κάτι περισσότερο από την εμφάνιση των video games.

Ο Matthews δήλωσε: "Το πνεύμα του Halo είναι κάτι περισσότερο από τα γραφικά. Είναι το lore . Είναι τα physics του video game. Είμαστε όλοι πραγματικά αφοσιωμένοι σε αυτό που αγαπούν οι παίκτες για το Halo. Ακούμε συνεχώς το feedback τους – και αυτό είναι στον πυρήνα οποιασδήποτε πρωτοβουλίας όπως το Foundry, ή οποιαδήποτε πρόθεση που έχει η εταιρεία ανάπτυξης για το πώς θα προχωρήσουμε μπροστά."

Εν τω μεταξύ, το Halo Infinite θα συνεχίσει να διατηρείται στην υπάρχουσα Slipspace Engine, με τα Halo Studios να επιβεβαιώνουν ότι βρίσκονται σε εξέλιξη περισσότερα updates και προσθήκες στη λειτουργία Forge του video game. Ακόμα κι αν ένα νέο Halo game απέχει ακόμη χρόνια, υπάρχει τεχνικά ένα νέο Halo game στον ορίζοντα. Ένα επιτραπέζιο Halo, το Halo: Flashpoint, είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία και θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Oct 2024 09:42 #278215 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Επιβεβαίωση από πρώην εργαζόμενο της Certain Affinity



Πρώην εργαζόμενος της Certain Affinity επιβεβαίωσε ότι πράγματι ένα Battle Royale mode του Halo Infinite βρισκόταν σε ανάπτυξη αλλά τελικά ακυρώθηκε.
Το 2022 άρχισαν να ακούγονται οι περισσότερες φήμες, όταν η Certain Affinity είχε ανακοινώσει ότι είχε πιο στενές σχέσεις με την 343 Industries και δούλευε για να εξελίξει το Halo Infinite με νέους τρόπους. Λίγο αργότερα είχε επιβεβαιώσει ότι πάνω από 100 developers της δούλευαν πάνω σε κάτι από το 2020. Παρόλα αυτά, τον Ιανουάριο του 2020, ακούστηκε ότι η Microsoft τελικά ακύρωσε το project και δύο μήνες αργότερα έγιναν 25 απολύσεις στην Certain Affinity.

Καμία από τις δύο εταιρείες δεν είχε αποκαλύψει επίσημα το project, όμως ο πρώην design director της Certain Affinity, Mike Clopper, ο οποίος ξεκίνησε να εργάζεται πρόσφατα στην Raven Software των Call of Duty, το επιβεβαίωσε στο LinckedIn : "Διαχειριζόμουν μία μεγάλη ομάδα από designers και δουλεύαμε πάνω σε ένα ακυρωμένο Battle Royale mode για το Halo. Πιστεύω ότι αυτό το προϊόν θα άλλαζε ριζικά τη σειρά. Μας άρεσε πολύ όταν το παίζαμε και δουλεύαμε σε αυτό και ήταν φανταστική εμπειρία παρά την ακύρωσή του."

Please Log in or Create an account to join the conversation.