Halo Infinite: Περίοδος κυκλοφορίας
Καθυστερεί λόγω χρόνιων προβλημάτων
Σύμφωνα με πληροφορίες,
η απόφαση να καθυστερήσει η κυκλοφορία του Halo Infinite ήταν αποτέλεσμα πολλών παραγόντων που δημιούργησαν δυσκολίες για χρόνια κατά την ανάπτυξή του.
Τα νέα της καθυστέρησης ήταν σοκαριστικά, όχι μόνο επειδή σήμαιναν ότι το Xbox Series X θα λανσαριστεί χωρίς να συνοδεύεται από κάποιο μεγάλο game που θα είχε αναπτυχθεί εσωτερικά από την Microsoft, αλλά επίσης επειδή το Halo Infinite είχε ήδη αρκετό χρόνο προς ανάπτυξη ώστε αρχικά φαινόταν πως δε θα έχει πρόβλημα να επιτύχει το στόχο του να κυκλοφορήσει μέσα στο Δεκέμβριο του 2020. Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, το Halo Infinite είχε μακρά και πολυτάραχη διαδρομή κατά την ανάπτυξή του και αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Ο βασικότερος, ότι σχεδιάστηκε ως μια εκ βάθρων αναθεώρηση των βασικών αρχών της σειράς, ενώ ταυτόχρονα είναι βασισμένο σε μια νέα engine η οποία αναπτυσσόταν παράλληλα με το Halo Infinite και όλα αυτά προκειμένου να προσαρμοστούν στα ρευστά ακόμη τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας κονσόλας.
Προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της, η 343 Industries μετέθεσε μεγάλα τμήματα της ανάπτυξης του Halo Infinite σε τρίτες εταιρείες ανάπτυξης ως υπεργολάβους, κάτι που απαιτούσε διαρκή συντονισμό πολλαπλών εσωτερικών κι εξωτερικών ομάδων. Το εγχείρημα αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολο στην πράξη, δεδομένης της αναλογίας εξωτερικών προς εσωτερικών developers, η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες ήταν υψηλότερη απ’ ότι στα περισσότερα games. Αυτό στη συνέχεια προκάλεσε πλήθος από διαφωνίες σχετικά με πολλά από τα χαρακτηριστικά του Halo Infinite, γεγονός που θεωρείται ότι ήταν ο λόγος για την αποχώρηση του creative director Tim Longo τον Αύγουστο του 2019 κι εν συνεχεία της διαδόχου του Mary Olson τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου.
Ο επικεφαλής της Xbox, Phil Spencer, ανέφερε πρόσφατα ότι η Microsoft εξετάζει το ενδεχόμενο να μοιράσει το Halo Infinite σε χωριστά κεφάλαια που θα κυκλοφορούσαν διαδοχικά, αλλά τελικά αποφάσισε να μην το κάνει. Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, η συζήτηση αυτή είχε ήδη ξεκινήσει από τα τέλη του 2019, αν όχι νωρίτερα. Η εγκυρότητα των νέων πληροφοριών δεν έχει ακόμη διασταυρωθεί, ωστόσο η πηγή τους έχει άρτιο ιστορικό όσον αφορά τη διαρροή πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες της Microsoft τα οποία δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.
Το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει το 2021 για PC, Xbox Series X και Xbox One.