Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Halo Infinite

More
24 May 2022 14:22 #264452 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Artist δημιούργησε Halo level με Unreal Engine 5




Άλλο ένα βίντεο με εντυπωσιακά γραφικά.

Τα gameplay videos με την Unreal Engine 5 συνεχίζουν να αυξάνονται καθώς ένας ακόμη developer έφτιαξε ένα gameplay video με την νέα μηχανή γραφικών , που αυτή τη φορά έχει να κάνει με το Halo.

Ο Infinity Forges, ο οποίος εργάζεται ως level designer στην Gearbox, δημιούργησε ένα όμορφο sci-fi περιβάλλον για τον Master Chief, με την νέα engine. Στο demo έχει δώσει την ονομασία "Zeta". Θα απολαύσετε μια τροπική περιοχή με φοίνικες και πλούσια χλωρίδα.



Στο ίδιο YouTube channel υπάρχουν και άλλα βίντεο, όπου μπορείτε να δείτε από την πρόοδο του project, μέχρι και livestreams.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jul 2022 11:34 #265688 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
20.000 δολάρια αμοιβή σε όποιον τερματίσει το Halo 2 με 'Legendary All Skulls On' χωρίς να πεθάνει




Μόνο ένας YouTuber έχει πλησιάσει.

Τερματίστε το Halo 2 στο υψηλότερο επίπεδο δυσκολίας χωρίς να πεθάνετε και κερδίστε αυτό το απίστευτο έπαθλο.

Αν καταφέρετε το παραπάνω, το οποίο δεν έχει ξαναγίνει ποτέ, θα πάρετε ως αποζημίωση πενταψήφιο ποσό. Ο streamer Charlie "Cr1tikal" White προσφέρει 20.000 δολάρια σε όποιον καταφέρει να τερματίσει το Halo 2 Anniversary στην δυσκολία "Legendary All Skulls On" δίχως να πεθάνει. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να το τερματίσετε στην μεγαλύτερη δυσκολία με κάθε modifier ενεργοποιημένο, τα οποία αλλάζουν το playthrough με διάφορους τρόπους, από αόρατους εχθρούς μέχρι και ενισχυμένο health. Το μοναδικό modifier που δεν πρέπει να έχετε ενεργοποιημένο είναι το “Envy” skull, το οποίο αντικαθιστά τον φακό σας με ένα σύστημα καμουφλάζ.



Κανένας δεν φαίνεται να το έχει καταφέρει. Ακόμα και η επιτυχής ολοκλήρωση του Halo 2 σε αυτή την δυσκολία με θανάτους είναι ένα σημαντικό επίτευγμα, το οποίο έχει επιχειρήσει μία μειονότητα φανατικών παικτών. Ο μοναδικός που πλησίασε να το ολοκληρώσει το εγχείρημα ήταν ο
ο οποίος είχε ενεργό το “Envy” skull, πράγμα που σημαίνει πως μπορούσε να γίνεται αόρατος οποιαδήποτε στιγμή.

Ο Cr1tikal είναι αισιόδοξος: “Το καθιστά σχεδόν αδύνατο, μα υπάρχει μία ελάχιστη πιθανότητα να τα καταφέρει κάποιος.” Η μικρή παρακίνηση του πρώτου βίντεο, το οποίο πρόσεφερε αρχικά 5.000 δολάρια, οδήγησε τον Charlie να αυξήσει το ποσό στα 20.000. Ο ίδιος παραδέχεται πως δεν μπορεί να περάσει ούτε τα δύο πρώτα rooms με αυτούς τους κανόνες ενεργούς. Αν, ωστόσο, είστε τόσο ικανοί μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς στον διαγωνισμό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jul 2022 00:49 #265816 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Developer έφτιαξε ένα P.T. Shooter στο Halo Infinite




Στο Forge mode.

Ο developer Death Templar απέκτησε πρόσβαση στο ακόμα ακυκλοφόρητο Forge mode του Halo Inifinite και έφτιαξε μία Shooter εκδοχή του P.T..

O Templar έχει δηλώσει ότι α συνεχίσει να δουλεύει πάνω στη συγκεκριμένη αναπαράσταση του P.T.: Ο βασικός σκοπός μου είναι να φτιάξω το PT στην Forge, που θα κάνω την Konami να κινηθεί νομικά. Ήδη από το βίντεο ενός λεπτού βλέπουμε μία αρκετά πιστή αναπαράσταση των διαδρόμων, των φωτισμών και της ατμόσφαιρας του PT. 



Σύμφωνα με τις υπόλοιπες δουλειές του Death Templar αλλά και όσα έχουν διαρρεύσει στο Twitter, το νέο Forge mode θα επιτρέπει στους παίκτες να αλλάζουν τα μεγέθη των αντικειμένων, των οχημάτων και να αλλάζουν εντελώς τη συμπεριφορά των όπλων. 


As I explained last month, you can combine weapons with scripts in Halo Infinite Forge to create custom weapons. This sentinel beam and volatile skewer combination created by Forging The Horizon has to be my favorite custom weapon script!
Source: t.co/RCua0MvNyD pic.twitter.com/3dqCB3yB3S

— Rebs Gaming (@Mr_Rebs_) July 27, 2022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Aug 2022 21:19 #265911 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Streamer πέτυχε το challenge και κέρδισε 20.000 δολάρια



Ο Twitch streamer JerValiN ολοκλήρωσε το challenge μέσα σε επτάμιση ώρες. Κατάφερε να χρησιμοποιήσει κόλπα και glitches, όπως αυτό που σας επιτρέπει να φέρετε έναν Banshee μαζί σας στην τελική μάχη. Προς το φινάλε παραλίγο να γίνει ένα λάθος, αλλά ο JerValiN κατάφερε μέχρι το τέλος.
Ο JerValiN είχε κάνει παλιότερα την πρώτη ολοκλήρωση LASO (Legendary All Skulls On, έχοντας ολοκληρώσει το Halo 2 με 14 skulls, συμπεριλαμβανομένου του Envy skull.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Sep 2022 10:05 #266569 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Η επικεφαλής της ομάδας ανάπτυξης του Halo φεύγει από την Microsoft




Η Bonnie Ross αποτελεί παρελθόν για λόγους υγείας.

Η Bonnie Ross, επικεφαλής της 343 Industries, παραιτήθηκε από την εταιρεία ανάπτυξης της Microsoft. Θα ασχοληθεί με ένα «οικογενειακό ιατρικό ζήτημα».

Η Ross δήλωσε: «Είμαι απίστευτα περήφανη για τη δουλειά που έχουν κάνει όλοι στην 343 Industries με το Halo Infinite, την Master Chief Collection, την τηλεοπτική σειρά Halo και τόσα άλλα», είπε. «Ήταν τιμή μου να υπηρετήσω δίπλα στην ομάδα τα τελευταία 15 χρόνια και να είμαι μέρος ενός σύμπαντος που αγαπώ».

Αν και η Ross προχωρά, είπε ότι το Halo έχει ένα "λαμπρό" μέλλον μπροστά του, προσθέτοντας ότι είναι ενθουσιασμένη για τους fans να δουν τι επιφυλάσσει το στούντιο για το μέλλον της σειράς. Η Ross ευχαρίστησε επίσης τους fans για την υποστήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια.

Ξεκίνησε την καριέρα της στη Microsoft το 1994 και έφτασε μέχρι αντιπρόεδρος και επικεφαλής της 343 Industries στον τελευταίο της ρόλο. Φεύγει εντελώς από τη Microsoft, όχι μόνο από την ομάδα της 343. Ο Pierre Hintze γίνεται ο νέος επικεφαλής της 343.



«Μετά από περισσότερα από 28 χρόνια στο gaming στη Microsoft, συμπεριλαμβανομένων 15 ετών που ηγήθηκε της 343 Industries και της Halo στα πιο φιλόδοξα βήματα προς τα εμπρός, η Bonnie Ross θα εγκαταλείψει τη Microsoft και θα περάσει περισσότερο χρόνο με την οικογένειά της», δήλωσε η Microsoftl. "Είμαστε ευγνώμονες για την ηγεσία της στην 343 κατά τη διάρκεια της οποίας η ομάδα κυκλοφόρησε τα Halo 4, Halo 5, Halo: The Master Chief Collection, την τηλεοπτική σειρά Halo και το Halo Infinite. Της ευχόμαστε ό,τι καλύτερο. Επικεφαλής Παραγωγής θα γίνει ο Pierre Hintze. Η ομάδα της 343 εργάζεται σκληρά για την αποστολή του Winter Update, του μεγαλύτερου μέχρι τώρα update του Halo Infinite."

Συνδεδεμένος με αυτό, ο Bryan Koski γίνεται διευθυντής της ομάδας franchise στην 343, ενώ η Elizabeth Van Wyck θα επιβλέπει τις επιχειρηματικές και λειτουργικές ομάδες της 343.

Το Winter Update του Halo Infinite κυκλοφορεί στις 8 Νοεμβρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Oct 2022 12:39 #267190 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Η 343 Industries προσφέρει προσθετικά μέλη Halo σε παιδιά που τα έχουν ανάγκη




Σε συνεργασία με μη κερδοσκοπική εταιρεία που τα σχεδιάζει.

Η 343 Industries επέκτεινε την συνεργασία της με την Limbitless Solutions για την δημιουργία προσθετικών μελλών με θέμα το Halo.

Η νέα συλλογή θα περιλαμβάνει τον Master Chief από το Halo Infinite και τη Catherine - B320 (Kat).

Η Limbitless Solutions είναι μία μη κερδοσκοπική εταιρεία και έχει τη βάση της στο Πανεπιστήμιο της Κεντρική Florida, όπου δημιουργεί 3D printed προσθετικά μέλη για παιδιά που τα έχουν χάσει, τα οποία είναι βασισμένα σε ψυχαγωγικές σειρές. Η Kat είναι αρκετά σημαντικός χαρακτήρας για τα εν λόγω projects, καθώς είναι ο πρώτος το σύμπαν του Halo που χρησιμοποιεί προσθετικό μέλος.



Ο συνιδρυτής της Limbitless Solutions, Albert Manero δήλωσε: Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε την συνεργασία μας και θα φέρουμε αυτά τα νέα σχέδια στη ζωή. Η ομάδα μας ανυπομονεί τα παιδιά να αρχίσουν να δείχνουν περήφανα τα νέα βιονικά σχέδια στους φίλους τους στο σχολείο ή στην παιδική χαρά. Το στέλεχος της 343, Ron Brown δήλωσε: Είναι τέλειο να ξέρουμε ότι άνθρωποι θα τα έχουν ως μέρος της ταυτότητάς τους και ότι τα πράγματα που αγαπάνε γίνονται ένα πολύ αληθινό κομμάτι τους.

Διαβάστε επίσης για το αντίστοιχο προσθετικό χέρι από το Metal Gear Solid V.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2023 10:38 #270596 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Ο επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος του Halo, έφυγε από την Microsoft




Το Halo έχει πλέον...εγκαταλειφθεί.

Ο Joseph Stanen, επικεφαλής του Creative (δημιουργικού) τμήματος του Halo, έφυγε από την Microsoft, μετά από 9 χρόνια.

Ο Stanen ευχαρίστησε τους συναδέλφους του στη Microsoft, σε μια κίνηση που δείχνει ότι πιθανόν η Αμερικάνικη εταιρεία να μην υπολογίζει πλέον την Νο. 1 FPS σειρά της. Θυμίζουμε ότι η επικεφαλής της ομάδας ανάπτυξης του Halo έφυγε και αυτή πριν από μερικούς μήνες και ότι τον Φεβρουάριο η 343 Industries γνωστοποιήθηκε ότι δεν αναπτύσσει ένα νέο Halo.

Αν συνδυάσουμε αυτά τα τρία γεγονότα μπορούμε να αντιληφθούμε ότι ένα νέο Halo μπορεί να μην βρίσκεται στα πλάνα της Microsoft, άρα στην Αμερικάνικη εταιρεία δεν θα... χρειάζονται τα παραπάνω στελέχη. Σίγουρα ο Stanen και η Bonnie Ross ανακοίνωσαν "αποχώρηση" από την Microsoft και όχι απαραίτηση, αλλά κανείς δεν είναι μέσα στα γραφεία της Microsoft για να γνωρίζει αν όλο αυτό γίνεται για επικοινωνιακούς λόγους για να μην "χτυπήσουν άσχημα" τυχόν ανακοινώσεις απολύσεων. Άλλωστε, αν δεν αναπτύσσεις κάποιο νέο Halo τότε...τι να τους κάνεις τους επικεφαλής του παιχνιδιού σου;

Παράλληλα, θα πρέπει να προσθέσουμε σε όλα αυτά ότι η Microsoft ανακοίνωσε 10.000 απολύσεις στις αρχές του 2023 και επηρεάστηκαν και τα gaming τμήματά της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2023 10:58 #270713 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Έφυγε και ο επικεφαλής της σειράς



Ο Frank O'Connor, επικεφαλής της σειράς Halo, έφυγε και αυτός από την Microsoft, σύμφωνα με ένα update στο προφίλ του στο Linkedin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jan 2024 10:32 #274691 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Το Halo Battle Royale ακυρώθηκε




Μετά από δύο χρόνια δουλειάς.

Η Microsoft ακύρωσε το Halo Battle Royale , σύμφωνα με αναφορά του insider Shpeshal_Nick στο XboxEra podcast. Το παιχνίδι είχε την κωδική ονομασία Project Tatanka.

Η εταιρεία ανάπτυξης Certain Affinity, που ετοίμαζε το παιχνίδι, είχε συζητήσει για αυτό δημόσια μερικές φορές, παρότι η Microsoft δεν το είχε ανακοινώσει.

Στα τέλη του 2022 οι developers είπαν ότι δούλευαν για αυτό για πάνω από δύο χρόνια, με πάνω από 100 developers, οι οποίοι μιλούσαν με τους συναδέλφους τους στην 343 Industries ώστε να μάθουν περισσότερα για τον κόσμο του Halo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Feb 2024 10:47 #275107 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Halo Infinite
Η 343 Industries είχε προτείνει περισσότερες από 30 ιδέες για νέα Halo στην Microsoft και όλες απορρίφθηκαν




Σύμφωνα με πρώην εργαζόμενο της σειράς.

Σύμφωνα με τον πρώην εργαζόμενο της 343 Industries, Kevin Schmitt, η εταιρεία είχε προτείνει περισσότερες από 30 ιδέες για νέα Halo στην Microsoft και όλες απορρίφθηκαν.

Σύμφωνα με τον ίδιο "όλες θα ταίριαζαν απόλυτα" στο σύμπαν του Halo: "Πολλές είχαν single-player και άλλες multiplayer ODST . Κάποιες διέσχιζαν ολόκληρους γαλαξίες, ενώ κάποιες ήταν πιο κοντινές. Και μία ήταν πολύ σκοτεινή." Όπως ξεκαθάρισε μετά, "υπάρχουν χιλιάδες λόγοι που" μία ιδέα ενός video game δεν πραγματοποιείται: "Σπάνια έχει να κάνει με απληστία των εταιρειών ή κάτι αντίστοιχο. Πιστεύω ότι έχει κάνει πολύ με το timing."


We must have pitched 20-30 game ideas over the 12 years I was there that would have totally worked in the Halo universe. Many SP & MP ODST themed ones. Some galaxy-spanning, some more intimate…and one that was really dark. lol.

— Kevin Schmitt (@kevindschmitt) February 18, 2024

Ο Schmitt βρισκόταν στην 343 από το 2011 ως το 2023 και είχε εργαστεί πάνω στα Halo 4, Halo 5 και Halo Infinite. Πλέον εργάζεται ως senior designer στην Epic Games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.