H Bethesda Softworks παρουσίασε σε κλειστό δημοσιογραφικό κύκλο το νέο Doom κατά τη διάρκεια της QuakeCon που λαμβάνει χώρα στο Dallas των Η.Π.Α. το τετραήμερο 17-20 Ιουλίου.
Από το 2008 που η id Software ανακοίνωσε ότι το Doom 4 βρίσκεται υπό ανάπτυξη, έχουν περάσει έξι χρόνια. Το 2011 όταν ανέλαβε την έκδοση του παιχνιδιού η Bethesda, αποφασίστηκε να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή την ανάπτυξή του ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι άξιο των προσδοκιών.
Ο Marty Stratton, executive producer του νέου Doom, ανέφερε ότι η θρυλική FPS σειρά επιστρέφει στις ρίζες της, για αυτό το λόγο το παιχνίδι ονομάζεται πλέον σκέτο Doom και όχι Doom 4. Θα βασίζεται περισσότερο στην γρήγορη και old-school FPS δράση χωρίς διακοπές, για αυτό και δε θα έχει σύστημα με health regeneration. Το στοιχείο της βίας κάνει αισθητή την παρουσία του στο μέγιστο, αφού στην παρουσίαση ο πρωταγωνιστής είχε την δυνατότητα να διαμελίσει τους αντιπάλους του ή να τους... κάνει καλοκαιρινούς χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων rocket launchers, plasma weapons και την θρυλική double-barren shotgun.
Στο demo της παρουσίασης, βρίσκεστε μέσα σε ένα ερευνητικό κέντρο στον πλανήτη Άρη και διάφορα δαιμονικά πλάσματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Στην διάθεσή σας θα έχετε μια πλειάδα από badass όπλα για να εξολοθρεύσετε τα τέρατα που θα βρείτε στο διάβα σας, ενώ θα έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε διπλό άλμα και άλλες μανούβρες που ανεβάζουν την ταχύτητα της δράσης στα γνωστά επίπεδα των πρώτων Doom. Έτσι, το ύφος του παιχνιδιού θα είναι πιο κοντά στα πρώτα δύο games της σειράς και όχι στο Doom 3, το οποίο είχε στοιχεία από horror games.
Η βία στο Doom βρίσκεται στο κυρίως πιάτο αφού θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε και κάποιες brutal melee επιθέσεις που θα προσθέσουν την απαραίτητη δόση splatterιάς που θα περίμενε κανείς από την γνωστό FPS της id Software. Μάλιστα, ο χαρακτήρας σε κάποιο σημείο του demo έκοψε το χέρι ενός πτώματος και το χρησιμοποίησε για να ξεκλειδώσει μια πόρτα. Σε ένα άλλο demo sequence, ένας ιπτάμενος δαίμονας ξερίζωσε τα χέρια του πρωταγωνιστή και τον σκότωσε χτυπώντας τον με αυτά! Όλα αυτά θα μεταφερθούν στις οθόνες σας με την βοήθεια της in-house μηχανής γραφικών Tech 6.
Όπως φαίνεται, το Doom επιστρέφει στα παλιά, γνωστά λημέρια του όπου η γρήγορες και βίαιες μάχες είχαν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Δυστυχώς, απαγορεύτηκε η βιντεοσκόπηση και η λήψη φωτογραφικών κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του παιχνιδιού στην QuakeCon, οπότε για την ώρα θα πρέπει να αρκεστείτε στο teaser τρέιλερ του παρόντος άρθρου, το οποίο είχε δοθεί στη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια της E3 2014.
Διαβάστε το review