Manos wrote: Το Guild Wars και το Asheron's Call μπορούσαν να μπουν στη 10άδα. Το LOTRO και κάτι D&D Online όχι, με τίποτα. Τελείως στατικό σύστημα μάχης.
Το αν είναι ένα παιχνίδι ένα χρόνο ή ένα μήνα στην αγορά δεν μου λέει κάτι. Δηλαδή πρέπει να "παλιώσει" για να εκτιμηθεί? Οταν λέει "Ιστορικό" ο συντάκτης εννοούσε πολύ απλά ότι "Συνέβησαν σημαντικά πράγματα για την ιστορία των video games". Το Darkfall είναι το 1ο MMORPG με real-time σύστημα μάχης, με πραγματικά ανεπτυγμένο A.I. στα τέρατα και με τον μεγαλύτερο κόσμο που φτιάχτηκε ποτέ. Α, και με full loot, το οποίο πολλοί εμίσησαν, την δόξα του loot όμως ουδείς!
Και για να μιλάμε πρακτικά, ποιο είναι το username σου στο Darkfall? Γιατί, για να διαφωνείς με κάτι θα πρέπει να το έχεις παίξει κιόλας.
Φίλε Μάνο,
επίτρεψε μου να διαφωνήσω σε ορισμένα θέματα
δεν είναι μόνο το σύστημα μάχης που καθορίζει ένα mmorpg , είναι πολλοί παράγοντες όπως το lore , combat style, utility ,trade , επικοινωνία παικτών κτλ.
δεν νομίζω ότι υπάρχει game σε αυτόν τον πλανήτη που μπορεί να φτιάξει μεγαλύτερο κόσμο απο αυτόν της ARDA του TOLKIEN, τουλάχιστον μέχρι τώρα
τι εννοείς όταν λες ότι το darkfall είναι το πρώτο mmorpg με real time σύστημα μάχης? δηλαδή το wow, το lotro η το everquest κτλ δεν έχουν real time μάχες? δεν νομίζω να παίζουν με turn based σύστημα
όσον αφορά την έννοια της λέξης "ιστορικό" τώρα, όπως το βλέπει κανείς.
Όχι δυστυχώς δεν έχω χρόνο για να παίζω darkfall αυτόν τον καιρό δυστυχώς ,αλλά πιστεύω σύντομα να το ξεκινήσω.
Συμφωνώ ότι αν δεν έχει εμπειρία μεγάλη κάποιος απο ένα game δεν πρέπει να μιλά απόλυτα για κάτι.όλα τα άλλα είναι απλά επιδερμική περιγραφή.
έχω μία τελευταία ερώτηση, instances έχει το darkfall? υπάρχουν εκατομμύρια gamers εκεί έξω που πιστεύουν ότι ένα game επιβάλλεται να έχει instances levelling και pvp. τα λέμε φίλε.