Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Hideo Kojima: Γενική συζήτηση

More
25 Jun 2020 17:05 #235951 by Giorgos Tsolaridis
Ο Kojima διέψευσε φήμες που τον ήθελαν να μεταφέρει μπάτζετ απ' το Metal Gear Solid 5 στο P.T.
Χωρίς την έγκριση της Konami.


Το Γαλλικό site gaming site Gameblog ισχυρίστηκε χθες σε άρθρο του ότι ο Hideo Kojima αποφάσισε να μεταφέρει πόρους της Konami -χωρίς την άδειά της- ούτως ώστε αντί να αναπτύξει ένα DLC για το Metal Gear Solid V, να επενδύσει τα χρήματα αυτά για την ανάπτυξη του P.T. (demo του Silent Hills), χωρίς την άδεια της Konami.

H Kojima Productions απάντησε άμεσα στο δημοσίευμα, χαρακτηρίζοντάς το ως ψευδές.

Κατά το παρελθόν υπήρξαν πολλές φήμες σχετικά με το "διαζύγιο" Konami και Kojima Productions. Το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι η Konami ήθελε η Kojima Productions και οι developers της να συνεχίζουν να εργάζονται όχι ως μισθωτοί αλλά με μπλοκάκι, προκειμένου να αποκόψει έξοδα. Με αυτό τον τρόπο ο Hideo Kojima αποχώρησε με την ομάδα ανάπτυξής του και συνέχισε αναπτύσσοντας το Death Stranding για την Sony.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jan 2021 10:32 #244946 by Giorgos Tsolaridis
Συνέντευξη του Hideo Kojima στον Reggie Fils-Aime
Στα πλαίσια των New York Game Awards.


Απόψε και συγκεκριμένα τα ξημερώματα Παρασκευής στις 03:00, ο Hideo Kojima θα μιλήσει στον Reggie Fils-Aime, παρουσιαστή των New York Game Awards και ως γνωστόν πρώην πρόεδρο της Nintendo of America.

Στη συνέντευξή του θα μιλήσει για τις μέχρι τώρα επιρροές του από τις οποίες αντλεί έμπνευση για τα games του. Η συνέντευξη θα μεταδοθεί στις 03:00.

Δείτε το σχετικό tweet.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Mar 2021 23:16 #248414 by Γιώργος Τσάκωνας
Το Death Stranding κυκλοφόρησε για PC το 2020 και είχε σαφώς βελτιωμένα γραφικά και υποστήριξη για ultrawide οθόνες, έκανε καλή χρήση της τεχνολογίας DLSS, έτρεχε χωρίς προβλήματα και περιείχε πληθώρα από side quests με χαρακτήρες που είναι τόσο μεγάλοι fans της Valve ώστε συλλέγουν συλλεκτικά αντικείμενα από Half-Life και Portal ακόμα και ύστερα από μία αποκάλυψη.

Ο director, designer και writer του Death Stranding Hideo Kojima ανέφερε σε μία συνέντευξή του που πραγματοποίησε η εκδότρια εταιρεία 505 Games τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να δημιουργήσει την έκδοση για PC, μιας και πολλά από τα προηγούμενα games του ήταν αποκλειστικά για κονσόλες: “Όταν ξεκίνησα να δουλεύω σε αυτήν την βιομηχανία, δούλευα σε games για PC. Πέρασε λίγος καιρός μέχρι να αρχίσω να φτιάχνω games για κονσόλες, οπότε νιώθω μεγάλη αγάπη και έλξη για το PC. Τα games αναπτύσσονται σε PC εξάλλου. Όμως οι PlayStation gamers και οι χρήστες PC είναι διαφορετικές αγορές και ο λόγος που το Death Stranding κυκλοφορεί για PC είναι η απλή επιθυμία μου να μπορούν όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται να έχουν την δυνατότητα να παίξουν το παιχνίδι. Αυτό για το οποίο είμαι περισσότερο περήφανος είναι το δεδομένο πως δημιουργήσαμε και βελτιώσαμε την έκδοση για PC μόνοι μας. Αυτό είναι κάτι που συνήθως ανατίθεται σε τρίτες εταιρίες, οπότε το ότι το κάναμε μόνοι μας μας γεμίζει υπερηφάνεια”.

Ο Kojima αναφέρθηκε επίσης στο πόσο δύσκολο είναι να ικανοποιήσει κανείς τους PC gamers, τους οποίους αποκάλεσε πολύ ισχυρογνώμονες σε ότι έχει να κάνει με τα games. Η διασφάλιση της συμβατότητας του Death Stranding με όλα τα διαφορετικά είδη hardware ήταν μεγάλη πρόκληση, καθώς έπρεπε το παιχνίδι να τρέχει ομαλά τόσο σε high όσο και σε low-end συστήματα και το να ορίσουν του ποιες θα είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις αποτέλεσε μεγάλο πρόβλημα. Ο Kojima αναφέρθηκε επίσης στην δυσκολία της ανάπτυξης ενός σωστού συστήματος χειρισμού με ποντίκι, λέγοντας πως “δεν είμαι πολύ καλός στο να παίζω το παιχνίδι με ποντίκι, αλλά η έκδοση για PC έπρεπε φυσικά να υποστηρίζει χειρισμό με ποντίκι, όμως η σωστή διαμόρφωσή του ήταν δύσκολη. Το άφησα αυτό στους υπαλλήλους μας”.

Όσο για το ίδιο το Death Stranding, ο Kojima ανέφερε πως η πηγή έμπνευσης για αυτό ήρθε από την παρατήρηση πως, παρά το γεγονός πως η τεχνολογία μας ενώνει, οι άνθρωποι είναι πιο απόμακροι από ποτέ και είπε πως “σε μία τέτοια κοινωνία, ήθελα να δημιουργήσω χαρούμενες και θετικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ατόμων μέσα στο παιχνίδι. Δεν είχα ως σκοπό να δημιουργήσω ένα καινούριο είδος games ή κάτι αντίστοιχα εντυπωσιακό”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Mar 2021 00:25 #248453 by Giorgos Tsolaridis
Ο επόμενος τίτλος της Kojima Productions θα αποκαλυφθεί σύντομα Σύμφωνα με τον art director της εταιρείας.Ο art director της Kojima Productions Yoji Shinkawa δήλωσε σε  συνέντευξή του με το VCG , ότι ο κόσμος δεν θα περιμένει πολύ ακόμα για να μάθει ποιο είναι το επόμενο project της Kojima Productions.Ο Shinkawa δήλωσε: "Ναι κάτι κάνω σίγουρα, και μάλλον μπορώ να σας πω ότι θα μπορέσουμε να το αποκαλύψουμε αρκετά σύντομα".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2021 12:59 #248909 by Ερμής Δερβίσης


Ο Ludvig Forsell, συνθέτης των Metal Gear Sold V και Death Stranding αποχωρεί από την Kojima Productions
Μετά από 10 χρόνια.


Ο Ludvig Forsell, ο οποίος εργάστηκε στην Kojima Productions τα τελευταία 10 χρόνια ως συνθέτης στα Metal Gear Sold V και Death Stranding, αποχωρεί από την Ιαπωνική εταιρεία.

Ο Ludivig δήλωσε: "Ήταν υπέροχα. Ευχαριστώ KJP. Τώρα είμαι χαρούμενος που θα μπορέσω να κυνηγήσω διάφορα projects σε όλων των ειδών τα media".

Στην επίσημη σελίδα του, ο Ludvig, δήλωσε ότι βοήθησε στο να φτιαχτεί ολόκληρος ο ηχητικός κόσμος του Death Stranding και παλιότερα είχε εργαστεί ως συνθέτης στα Metal Gear Solid V: Ground Zeroes και Phantom Pain.

 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jun 2021 21:18 #252469 by Giorgos Tsolaridis
Hideo Kojima: "Με το Death Stranding πρόβλεψα κάπως το μέλλον" Έδωσε και το πρώτο tease για το επόμενο παιχνίδι του.
 Ο Hideo Kojima έκανε δηλώσεις στον Geoff Keighley, στα πλαίσια του Summer Game Fest, σχετικά με την πανδημία και το επόμενό του project.

 Ο Ιάπωνας game designer δήλωσε: "Σκεφτόμουν πάντοτε τι θα μπορούσε να συμβεί στην κοινωνία μας σε 5, 10 ή 20 χρόνια. Ήταν λες και προέβλεπα το μέλλον, προσθέτοντας το στοιχείο της διασκέδασης. Και έτσι πάντοτε δημιουργούσα τα games με αυτό το σκεπτικό. Η πραγματικότητα τελικά ήρθε πολύ σύντομα, ειδικά στο Death Stranding".

 Όσο για την διαδικασία δημιουργίας ενός παιχνιδιού, ο Kojima δήλωσε ότι "θα πρέπει να είναι διασκεδαστική", γιατί πάντα προσπαθούσε να δώσει στους παίκτες κάτι για να μάθουν. Με την κουλτούρα της επιτάχυνσης των διαδικασιών στο  development  όμως, ο Kojima παραδέχεται ότι θα πρέπει να αλλάξει ριζικά το πως αναπτύσσει τα games. "Δεν μπορώ να πω συγκεκριμένα πως, αλλά το πως αναπτύσσω τα games θα αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν. Δεν θα γίνεται με ένα βήμα την φορά. Θα γίνει δραστική αλλαγή, κάτι σαν (τα γεγονότα που ακολούθησαν) της 11ης Σεπτεμβρίου (με την επίθεση στους δίδυμους πύργους). Θα πρέπει να προσαρμοστούμε και να σκεφτούμε νέους τρόπους δημιουργίας των games, μιας και η βιομηχανία της διασκέδασης δεν πρέπει να μένει πίσω.

 Το επόμενο video game του θα έχει κοινωνικά στοιχεία και όχι εξωγήινους
Ο Kojima αρέσκεται στο να μας δίνει  teasers . Έτσι, για το επόμενο παιχνίδι του, δήλωσε ότι θα έχει κοινωνικά στοιχεία, αλλά όχι εξωγήινους. Πρόσθεσε φυσικά ότι θα πρέπει να σκεφτεί "τι θα συμβεί στο μέλλον. Αν ήταν να έχω εξωγήινους δεν θα είχε και τόση σημασία με την υπάρχουσα κατάσταση που είναι ο κόσμος. Θα μπορούσα να σκεφτώ άλλες ιδέες. Αλλά θέλω πάντα να βάζω κοινωνικά στοιχεία στο παιχνίδι, ως βάση για να το παρουσιάσω στους παίκτες το τι συμβαίνει και να τους προβληματίσω".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jul 2021 21:29 #253302 by Μάνος Γρυπάρης
Ο Hideo Kojima χρησιμοποιεί για το γραφείο του ένα mousepad με τον Hermen Hulst, διευθυντή των PlayStation Studios.

Ο δημιουργός των Metal Gear Solid και Death Stranding λογικά συμπαθεί περισσότερο την Sony. Κατά τα άλλα ξεκίνησε την πρώτη συνεργασία του στα '80's με την Nintendo (τότε στο NES), μετά με την Sony, ενώ φημολογείται και μια αποκλειστική συμφωνία με την Microsoft. Πάντως, ο Hermen Hulst είχε δώσει στον Kojima την Decima Engine, όταν εργαζόταν ως διευθυντής στη Guerilla Games, δημιουργό των Killzone και Horizon Zero Dawn.

pic.twitter.com/PliS5IFIzs

Στη φωτογραφία, όπως θα παρατηρήσετε, ο Kojima χρησιμοποιεί επίσης ένα φθηνό mouse της Logitech.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Aug 2021 18:44 #254717 by Κώστας Δαλακλίδης
Ο Hideo Kojima ανησυχεί για το μέλλον χωρίς “physical media”

Ο δημιουργός και σκηνοθέτης των Metal Gear Solid και Death Stranding, Hideo Kojima, εξέφρασε τις ανησυχίες του για ένα μέλλον χωρίς physical media. Ο γνωστός developer έγραψε στο Twitter για το τι μπορεί συναντήσουμε στο μέλλον, σε έναν κόσμο όπου τα ψηφιακά μέσα αυξάνουν συνεχώς τη δημοτικότητά τους.

Πιο συγκεκριμένα έγραψε: “Στο τέλος, ακόμη και τα ψηφιακά δεδομένα δεν θα ανήκουν πλέον σε ιδιώτες, με δική τους πρωτοβουλία. Κάθε φορά που συμβαίνει μια σημαντική αλλαγή ή ατύχημα στον κόσμο, σε μια χώρα, σε μια κυβέρνηση, σε μια ιδέα, σε μια τάση, η πρόσβαση σε αυτήν μπορεί ξαφνικά να διακοπεί”. Σε ένα tweet που ακολούθησε, ο Kojima ανέφερε: “Δεν θα μπορούμε να έχουμε ελεύθερη πρόσβαση στις ταινίες, τα βιβλία και τη μουσική που αγαπήσαμε. Αυτό είναι κάτι  που δεν μου αρέσει. Κάτι που φοβάμαι. Και αυτό δεν είναι απληστία”.

Εσάς ποια είναι η άποψή σας για το θέμα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Aug 2021 22:39 #254795 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο Kojima λάτρεψε το 12 Minutes, του θύμισε τα Amiga Games που έπαιζε, θέλει να φτιάξει ένα νέο Adventure



Του έδωσε τα εύσημα.

Ο Hideo Kojima δήλωσε στο Twitter ότι έπαιξε για τέσσερις ώρες το Twelve Minutes και το βρήκε εξαιρετικό. Τον απορρόφησε πάρα πολύ και είχε να το πάθει αυτό από την κυκλοφορία του Inside. " Με κάνει να θέλω να φτιάξω ένα ακόμη Adventure " είπε χαρακτηριστικά.


"TWELVE MINUTES". It's Great! I lost track of time and just played it for about four hours! I haven't been into a game this much since INSIDE.
A time loop adventure game and a good sense of style. (1/2) pic.twitter.com/55GMsym5Jm

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) August 20, 2021

Το θεωρεί ένα Time Loop Adventure με πολύ καλή αίσθηση του στυλ. Όταν θα συνηθήσετε την οπτική πάνω από το κεφάλι και τον χειρισμό δεν θα σας νοιάζει. Είναι ένα παιχνίδι που χρησιμοποιεί την εξυπνάδα, όπως τα Amiga games που έπαιζα. Δεν το έχω τερματίσει ακόμη, έχει πλάκα. Φοβάμαι την επίσκεψη του Dafoe".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Aug 2021 18:31 #254815 by Κώστας Δαλακλίδης
Ο Hideo Kojima κλείνει τα 58 και ορκίζεται να παραμείνει δημιουργικός

Ο θρύλος του χώρου των games, Hideo Kojima, γιόρτασε πρόσφατα τα 58α γενέθλιά του και για να τιμήσει την περίσταση, ο σχεδιαστής του Metal Gear υποσχέθηκε ότι θα παραμείνει δημιουργικός για όσο περισσότερο χρόνο μπορεί.

Σε ένα tweet, ο Kojima αναγνώρισε ότι το σώμα βρίσκεται σε παρακμή, αλλά η δημιουργικότητά του είναι τόσο έντονη όσο ποτέ. Συγκεκριμένα γράφει: "Αν και το σώμα μου με απογοητεύει, η δημιουργικότητά μου δεν εξασθενεί ακόμα. Μέχρι να χάσει ο εγκέφαλός μου τη δημιουργική του δύναμη, θα συνεχίσω να προσπαθώ να δημιουργώ πράγματα. Αυτό είναι το ένστικτό μου και αυτό είναι που μου αρέσει να κάνω. Σας ευχαριστώ". Ο Kojima υπενθύμισε επίσης στους fans του στο Twitter ότι ο Brad Pitt είναι επίσης 58 και ο Tom Cruise 59. Και παρόλο που περίπου το 95% της Kojima Productions δουλεύει εξ αποστάσεως, κατάφεραν να κάνουν ένα πάρτι γενεθλίων στο γραφείο του Kojima.

Το τελευταίο project του Kojima, το Death Stranding, πούλησε 5 εκατομμύρια αντίτυπα και τώρα θα έχει και ένα “director’s cut” τον Σεπτέμβριο. Ένα εκτεταμένο τρέιλερ για το παιχνίδι στο PlayStation 5 θα προβληθεί κατά τη διάρκεια του Gamescom Opening Night Live αυτήν την Τετάρτη, 25 Αυγούστου. Ξεχωριστά από αυτό, ο Kojima πρόσφατα έδειξε ότι ένα διαφορετικό βίντεο για το παιχνίδι που πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα. Αυτό το τρέιλερ θα μπορούσε να κυκλοφορήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου, εκτιμά ο ίδιος ο Kojima.

Το επόμενο project του Kojima μετά το Death Stranding μπορεί να είναι exclusive για Xbox. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, o Kojima και το Xbox έχουν υπογράψει μια επιστολή προθέσεων, αλλά μπορεί να μην είναι μια ολοκληρωμένη συμφωνία και είναι νωρίς σε κάθε περίπτωση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.