Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Hideo Kojima: Γενική συζήτηση

More
06 Apr 2016 21:01 #179528 by Marios Ntallaris


Ο Hideo Kojima θα είναι στη Develop Conference τον Ιούλιο στο Brighton μαζί με τον Mark Cerny. Ο Kojima επίσης θα λάβει και το Industry Legendary Award στην ίδια εκδήλωση. Η ομιλία του θα έχει διάρκεια μια ώρα και θα λάβει χώρα την Τετάρτη 13 Ιουλίου. Η ομιλία του θα έχει θέμα την πορεία του, τα πράγματα που τον εμπνέουν και τις σκέψεις του για το μέλλον.
The following user(s) said Thank You: Πιέρρος Φουστέρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2016 19:07 #179763 by Aνέστης Αδαμίδης
Έχει δει κανείς τις διαφημήσεις της Ford με τη φωνή του Hayter στο ρόλο του Snake; Έχουν πάρει υλικό από το Metal Gear Solid.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Apr 2016 14:27 #179882 by Πιέρρος Φουστέρης

TheReaper wrote: Έχει δει κανείς τις διαφημήσεις της Ford με τη φωνή του Hayter στο ρόλο του Snake; Έχουν πάρει υλικό από το Metal Gear Solid.


Ισχύει! Ορίστε και το video:

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Feb 2017 19:22 #193535 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Ο Hideo Kojima δεν θα αναπτύξει ξανά Horror game


Εξηγεί τους λόγους.

Κατά την διάρκεια του RTX gaming event στο Σίδνεϊ, o Hideo Kojima δήλωσε ότι δεν θα ξαναφτιάξει Horror game, τουλάχιστον όχι σύντομα.

Ο ταλαντούχος Ιάπωνας developer -που αυτό τον καιρό αναπτύσσει το Death Stranding- ανέφερε ότι... τρομάζει πολύ εύκολα. Αυτός είναι ο λόγος που είναι για τον αυτόν (όπως ισχύει και με τους Alfred Hitchcock και Steven Spielberg) εύκολο να δημιουργήσει τρομακτικές εμπειρίες, διότι καταλαβαίνει τι είναι τρομακτικό. Για τον ίδιο λόγο όμως ο Kojima βλέπει συνεχώς εφιάλτες και για αυτό, αποφάσισε να μην ασχοληθεί προς το παρόν ξανά με το Horror genre.
Attachments:
The following user(s) said Thank You: Blood Prince, Πιέρρος Φουστέρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Jan 2020 13:42 - 02 Jan 2020 15:26 #230593 by Μάνος Γρυπάρης
Ο Hideo Kojima είχε δώσει το 2003 μια συνέντευξη στο Nintendo World, στην οποία ανέφερε ότι ήθελε να εισάγει μηχανισμό στο παιχνίδι Boktai του Game Boy Advance.

Συγκεκριμένα, ο Ιάπωνας game designer ήθελε να εισάγει έναν σένσορα στο cartridge του παιχνιδιού, το οποίο θα διάβαζε το φως του ήλιου και θα χρησιμοποιούσε αυτή την πληροφορία για να κάνει charge (σ.σ. να φορτίσει δηλαδή) τα ηλικιακά όπλα που θα χρησιμοποιούσε ο χαρακτήρας Django.

Πέραν αυτού, το 2002 ο Kojima έκανε μια παρουσίαση του Boktai στον ομοεθνή του και πιο έμπειρο game designer, τον Shigeru Miyamoto της Nintendo. Στην αρχή της παρουσίασης του έδειξε ότι δεν ήθελε απλά να εισάγει έναν ηλιακό σένσορα στο cartridge, αλλά έναν πιο ανεπτυγμένο σένσορα, που θα μπορούσε να μετρήσει ακόμα και την...μυρωδιά της αναπνοής του gamer που έπαιζε το παιχνίδι! Οι εχθροί στο Boktai ήταν βαμπίρ, επομένως η αναπνοή σας θα είχε σημασία στη μάχη. Το ακόμη πιο παράδοξο...easter egg, είναι ότι αν τρώγατε οτιδήποτε έχει σχέση με σκόρδο και αναπνέατε στον σένσορα, τότε τα βαμπίρ θα πέθαιναν!

Δυστυχώς στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του Hideo Kojima δεν άρεσε καθόλου η παραπάνω ιδέα κι έτσι δεν υλοποιήθηκε ποτέ στο Boktai. Το να πρέπει ένας παίκτης να αγοράσει ένα συγκεκριμένου τύπου φαγητό (σ.σ. με σκόρδο) ή τέλος πάντων να αγοράσει χύμα...σκόρδα, ήταν κάτι που -σύμφωνα με τους άλλους developers της Kojima Productions- θα περιόριζε αρκετά το target group, ειδικά στις μικρές ηλικίες που θα το αποκτούσαν. Επίσης, κάποιοι μπορεί να ήταν αλλεργικοί στο σκόρδο. Το φως του ήλιου ήταν κάτι πιο βατό, αν και αναρωτιόμαστε τι θα συνέβαινε αν παίζαμε το παιχνίδι βράδυ ή πως θα το έπαιζαν gamers από χώρες με ελάχιστο φως του ήλιου. Οπότε ο συγκεκριμένος σένσορας δεν πέρασε καν το στάδιο του concept κι έτσι δεν εφαρμόστηκε!

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 02 Jan 2020 15:26 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2020 00:43 #232933 by Giorgos Tsolaridis
Εργαζόμενος της Kojima Productions βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό
Το Studio κλείνει προσωρινά τα γραφεία του.


Το studio που οφείλεται στην δημιουργία του Death Stranding κλείνει προσωρινά τα γραφεία του μετά από διάγνωση ενός υπαλλήλου με κορωνοϊό.

Στην Kojima Productions επιβεβαίωσαν αυτή την είδηση σε δελτίο τύπου, δηλώνοντας ότι ο υπάλληλος βρέθηκε θετικός στο κορωνοϊό σε ένα τεστ διάγνωσης PCR. Έτσι το studio κλείνει τα γραφεία και το υπόλοιπο προσωπικό θα συνεχίσει να δουλεύει από το σπίτι.


Η ανακοίνωση του επίσημου δελτίου τύπου αναφέρει: «Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρχές δημόσιας υγείας και μας ενημέρωσαν ότι δεδομένου ότι ο εν λόγω υπάλληλος δεν βρισκόταν στο γραφείο κατά την έναρξη των συμπτωμάτων, οι υπόλοιποι εργαζόμενοι της Kojima Productions δεν θεωρούνται «στενές επαφές». Πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι υποχρεωτικό να κλείσουμε το γραφείο. Ωστόσο, εμείς στην Kojima Productions έχουμε αποφασίσει να λάβουμε τις ακόλουθες προφυλάξεις για να διασφαλίσουμε την υγεία και την ευημερία όλων των εργαζομένων μας καθώς και της ευρύτερης κοινότητας. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τις δημόσιες αρχές υγείας και θα θεσπίσουμε ότι ενέργεια χρειαστεί για να αποφευχθεί η περαιτέρω εξάπλωση».

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Apr 2020 14:38 #232998 by Giorgos Tsolaridis
Στο επόμενο game του Hideo Kojima δεν θα συμμετάσχουν διασημότητες
Επειδή περιορίζουν το δημιουργικό σκέλος.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του με την British Academy of Film and Television Arts, ο Hideo Kojima μίλησε για την συνεργασία του με celebrities στα μελλοντικά του video games.

Στο τελευταίο του project με τίτλο Death Stranding το cast ήταν δομημένο από μεγάλα ονόματα και celebrities οι οποίοι δεν είχαν μεγάλη επαφή με την βιομηχανία του gaming. Ο ηθοποιός του Hollywood, Norman Reedus, γνωστός για το The Walking Dead πρωταγωνιστεί στη δημιουργία του Kojima ενώ ο Mads Mikkelsen που έγινε γνωστός από το Hannibal παίζει τον ανταγωνιστή του Reedus. Ο διάσημος director για την δουλειά του στον τομέα των Horror Guillermo del Toro είχε επίσης σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του. Το game συμπεριλαμβάνει και cameos από προσωπικότητες όπως ο Geoff Keighley και ο Conan O’ Brien ή ο Edgar Wright, όπως και διάφοροι άλλοι.

Από ότι φαίνεται ο Kojima θέλει να αποφύγει την συμμετοχή τόσο μεγάλων ονομάτων στο επόμενο του project. Συγκεκριμένα δήλωσε: “Βαδίζοντας μπροστά, δε ξέρω αν κάποιο άλλο game θα έχει συμμετοχή από celebrities. Είναι αρκετά μεγάλος περιορισμός για έναν δημιουργό. Παρόλα αυτά, αυτή τη φορά, συμπεριλαμβάνοντας ταινίες που συνδέονται με την βιομηχανία ταινιών, γίνεται ξεκάθαρο ότι ο διαχωρισμός ανάμεσα σε ταινίες και video games έχει αρχίσει να εξαφανίζεται. Έχω ακούσει ιστορίες από πολλούς, από ενεργούς δημιουργούς ταινιών σε παραγωγούς, σεναριογράφους, ηθοποιούς, καλλιτέχνες και συνθέτες, όλοι έχουν να πουν ότι ο σεβασμός τους για τα video games είναι πολύ υψηλός. Συγκεκριμένα όσοι είναι στην βιομηχανία των ταινιών στην τέταρτη δεκαετία τους ή μικρότεροι σε ηλικία και έχουν μεγαλώσει στην εποχή των video games δηλώνουν ότι έχουν μεγαλώσει παίζοντας και ότι από τα video games διδάχθηκαν την εξιστόρηση, την τέχνη και την μουσική και ότι μπορεί να εργάζονται στην βιομηχανία των ταινιών για την ώρα, αλλά ο σεβασμός του για τα video games είναι μεγάλος.”

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 May 2020 14:08 #234898 by Μανώλης Σαρικλόγλου
Hideo Kojima: "Είμαι αρκετά νευριασμένος γιατί ακυρώθηκε ένα μεγάλο project που δούλευα"
Η Kojima Productions βρίσκεται σε αρχικά στάδια για την επόμενη μεγάλη δουλειά της.



Ο Hideo Kojima και ιδρυτής της εταιρείας ανάπτυξης, Kojima Productions, σε συνέντευξη του σε ένα Γιαπωνέζικο site το Livedoor ανέφερε την απογοήτευση του για την ακύρωση ενός μεγάλου project που δούλευε.

Ο Hideo Kojima δήλωσε: "Είμαι αρκετά νευριασμένος γιατί ακυρώθηκε ένα μεγάλο project στο οποίο δούλευα, αλλά τι να κάνεις; Έτσι είναι η gaming βιομηχανία. Με την Kojima Productions είμαστε στα αρχικά στάδια για το επόμενο μας project, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα. Με την ομάδα μου δουλεύουμε ενεργά πάνω σε αυτό. Η επιτυχία του Death Stranding κάλυψε τα έξοδα της εταιρείας μας και μας έχει προσφέρει αρκετά χρήματα για να δουλέψουμε πάνω στο νέο μας project".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2020 16:21 #235935 by Τάσος Μαναριώτης
Ένα απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε πριν από μερικές ώρες στη Facebook page της Kojima Productions.

Σε ένα post ενός χρήστη που ανέφερε ότι το Death Stranding ήταν βαρετό κι ότι το πούλησε για να αγοράσει το The Last of Us: Part 2, το Facebook account της Kojima Productions του απάντησε...τρολάροντας το παιχνίδι, την στιγμή που τόσο η Naughty Dog, όσο και η Kojima Productions εργάζονται για την Sony. Το post έχει πια σβηστεί.

Ο moderator της Facebook page είπε κατά λέξη στον χρήστη: "Η επιλογή του παιχνιδιού αντανακλά την ποιότητα του παίκτη. Ίσως σου ταιριάζει καλύτερα. ΥΓ. Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή της άποψης". Στη συνέχεια παρέθεσε εικόνα με το review score και το user score του παιχνιδιού στο Metacritic.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2020 16:50 #235943 by Aνέστης Αδαμίδης
Ναι, αυτό ήταν χοντρό κάψιμο. Τον πετσόκοψε κανονικά τον τύπο.

Εν τω μεταξύ, ο άλλος πήγε να θάψει παιχνίδι που βγήκε πριν το LoU2, λες και βγήκαν ταυτόχρονα να πούμε και είναι άμεσοι ανταγωνιστές. Τόσο του έκοβε κι εκείνου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.