Η Ubisoft αλλάζει πλάνο σκέψης
Θέλει να φτιάχνει ξεχωριστά games.
Η εταιρία ανάπτυξης των Assassin’s Creed, Tom Clancy, Watch Dogs και πολλών ακόμα επιτυχημένων σειρών και αποκλειστικών παιχνιδιών, προχώρησε σε μια ανακοίνωση αλλαγής πορείας.
Όπως μεταφέρει η εταιρία το επόμενο διάστημα θα αλλάξει η editorial team, οι υπεύθυνες ομάδες για το design και την κατεύθυνση της ιστορίας των games. Οι αλλαγές αυτές θα επηρεάσουν όλα τα επερχόμενα project και όπως δηλώνει η εταιρία, ελπίζει σε μια δραστική αλλαγή ώστε τα παιχνίδια της να βελτιωθούν.
"Αλλάζουμε ριζικά την ομάδα ανάπτυξης μας η οποία συνεργάζεται με όλες τις ομάδες ανάπτυξης μας, ώστε να υπάρχει περισσότερη ευελιξία κινήσεων καθώς επιθυμούμαι την δημιουργία καλύτερων gaming εμπειριών για τους παίκτες. Το σύστημα που ακολούθησε η ομάδα ανάπτυξης μας, ήταν να εδραιώνει ιδέες ενός και δυο ατόμων μέσα στο παιχνίδι. Γι' αυτό τον λόγω πολλοί έχετε παρατηρήσει πανομοιότυπες ιδέες στα project μας".
Σύμφωνα με πληροφορίες του VGC, η ομάδα που είναι υπεύθυνη για τα επαναλαμβανόμενα σενάρια των παιχνιδιών και το design τους αποτελείτε από 100 άτομα στο σύνολο Η ομάδα αυτή ήταν επίσης υπεύθυνη για τα updates, τα in-game elements, το multiplayer mode και τα real-world χαρακτηριστικά γνωρίσματα των παιχνιδιών. Προφανώς και η εταιρία έλαβε υπόψη τα σχόλια και τις κριτικές του κόσμου και έσπευσε να κάνει ριζικές αλλαγές αφού ούτως η άλλος τα σημερινά projects δεν σώζονται και αποτέλεσαν οικονομικές καταστροφές. Το μόνο που μπορεί να κάνει η Ubisoft είναι να προχωρήσει στις συγκεκριμένες αλλαγές και να ελπίζει για βελτίωση.