Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
09 Feb 2022 22:42 #261245 by Nikos Georgopoulos
155 εκατομμύρια πωλήσεις



Σύμφωνα με την Take-Two,  το Grand Theft Auto V έφτασε τις 155 εκατομμύρια πωλήσεις. Αντίστοιχα, το Red Dead Redemption 2 έχει 39 εκατομμύρια.
Το GTA 5 τον Μάρτιο του 2022 για PS5 και Xbox Series X, συνεπώς η Rockstar θα έχει επιπλέον πωλήσεις και από αυτές τις εκδόσεις. Επίσης, θα κυκλοφορήσει και μία stand-alone έκδοση του Grand Theft Auto Online, η οποία θα είναι δωρεάν για τους συνδρομητές PS Plus τους πρώτους τρεις μήνες.

[U{DATE 2: 8/2/22 - 5 εκατομμύρια σε ένα τρίμηνο] Σύμφωνα με την οικονομική αναφορά της Take-Two , το GTA V πούλησε άλλα 5 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε ένα τρίμηνο! Συνολικά η Rockstar έχει πουλήσει 160 εκατομμύρια αντίτυπα.

Όλη η σειρά Grand Theft Auto έχει πουλήσει 370 εκατομμύρια αντίτυπα! Επίσης, το τελευταίο τρίμηνο πουλήθηκαν περί τα 10 εκατομμύρια Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Feb 2022 23:51 #261344 by Nikos Georgopoulos
Η Zynga του Farmville ετοιμάζει games με NFTs




Μόλις λίγες εβδομάδες μετά την εξαγορά της από την Take-Two.

Η Zynga, εταιρεία ανάπτυξης του Farmville, ετοιμάζει games με τεχνολογία blockchain και NFTs μέχρι το τέλος του 2022.

Περί τα 70-100 άτομα θα εργάζονται σε τέτοιους τίτλους, όπως δήλωσε ο Matt Wolf, διευθυντής του τμήματος Blockchain της εταιρείας. Υπάρχουν ήδη θέσεις εργασίας και προσλήψεις σε εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένης της θέσης με τίτλο "tokenomics designer".

Οι ομάδες ανάπτυξης των ήδη γνωστών games της Zynga θα μπορούν να εξαιρεθούν από τη δημιουργία παιχνιδιών NFT, είπε ο Wolf και τα υπάρχοντα franchises Zynga θα αναπτύσσονται ξεχωριστά. Εν τω μεταξύ, η Take-Two ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι θα εξαγοράσει την Zynga για 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αποκαλύπτοντας το σχέδιό της, η Take-Two είπε ότι θα αξιοποιήσει τις αναπτυξιακές δεξιότητες της Zynga για τη δημιουργία mobile games, βασισμένα στις σειρές που έχει ήδη ο publisher . Εκτός από το Borderlands και το GTA, η Take-Two προσδοκά για mobile εκδόσεις των NBA 2K, Red Dead Redemption, BioShock και Mafia.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Mar 2022 23:09 #262038 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two σταματάει τις πωλήσεις της στη Ρωσία και την Λευκορωσία




Η επιλογή έγινε μετά από "πολύ σκέψη".

Η Take-Two ανακοίνωσε ότι σταματάει τις πωλήσεις των games της στη Ρωσία και την Λευκορωσία.

Άλλη μία Αμερικάνικη εταιρεία συνεχίζει το embargo της κατά της Ρωσίας, ενώ επέλεξε να κάνει το ίδιο και για την Λευκορωσία, λόγω της πολεμικής δραστηριότητας που υπάρχει στην Ουκρανία.

Σύμφωνα με το GamesIndustry.biz , όλες οι πωλήσεις των games, το μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες της Take-Two έχουν αποσυρθεί από την Ρωσία και την Λευκορωσία.Το Grand Theft Auto 5 της Rockstar Games -το οποίο ανήκει στην Take-Two- είναι το τρίτο πιο δημοφιλές παιχνίδι στη Ρωσία με βάση τους μηνιαίους χρήστες.

Η απόφαση της Take-Two έρχεται ως συνέχεια της Ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία που ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου. Μέχρι τώρα οι Microsoft, Apple, Electronic Arts, CD Projekt Red, Activision Blizzard και Epic Games έχουν επίσης σταματήσει να πουλάνε games προς την Ρωσία.

Ο αντιπρόεδρος εταιρικής επικοινωνίας της Take-Two, Alan Lewis, δήλωσε: «Παρακολουθήσαμε να εκτυλίσσονται πρόσφατα γεγονότα στην Ουκρανία με ανησυχία και θλίψη. Μετά από σημαντική εξέταση, την περασμένη εβδομάδα, αποφασίσαμε να σταματήσουμε τις νέες πωλήσεις και την διαφήμιση σε όλες τις σειρές μας στη Ρωσία και τη Λευκορωσία αυτή τη στιγμή».

Η Take-Two έχει δεχθεί πάντως αγωγή για τα loot boxes στο NBA 2K από Αμερικανούς γονείς για την κόρη τους. Τις ζητούνται ως αποζημίωση 5 εκατομμύρια δολάρια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jun 2022 14:06 #265288 by Nikos Georgopoulos
Ο CEO της Take-Two θεωρεί το νέο PS Plus ως την σωστή προσέγγιση στις συνδρομές




Δεν θεωρεί βιώσιμο το να δίνονται νέοι τίτλοι από την πρώτη μέσα κυκλοφορίας τους.

Ο CEO της Take-Two, Straus Zelnick δήλωσε στο Games Industry ότι θεωρεί το νέο PS Plus ως την σωστή προσέγγιση στις συνδρομές.

Ο ίδιος πιστεύει ότι οι συνδρομές πρέπει να επικεντρώνονται στο να μεγαλώνουν τους καταλόγους τους και όχι στις κυκλοφορίες από τις πρώτες μέρες και δήλωσε: "Ο ενδοιασμός μας αφορά το να δίνουμε προιόντα για τις κονσόλες από την πρώτη μέρα μέσω μίας συνδρομής. Αυτό δεν βγάζει νόημα για εμάς, μιλώντας για το οικονομικό κομμάτι. Δεν μας παίρνει να γυρίζουμε ανάποδα τις δουλείες μας με ένα τρόπο που δεν βγάζει οικονομικό νόημα. Πάντα υπάρχει μία χρυσή τομή για το τι θέλει ο καταναλωτής και το τι θέλει ο publisher , αλλά για εμάς δεν βγάζει νόημα να κάνουμε το συγκεκριμένο. Η Sony συμφωνεί μαζί μας επειδή το είπε και η ίδια". Πρόσθεσε ότι η εταιρεία του έχει υποστηρίξει πολλές συνδρομές με legacy περιεχόμενο και ότι θα χαρεί να συνεχίσει να το κάνει όπου είναι λογικό.

Παρόλα αυτά ο Zelnick δήλωσε ότι οι συνδρομές μπορούν να είναι πολύ καλές για μεγάλους καταλόγους περιεχομένου: "Μπορούν να γίνουν πολύ καλές για τίτλους που βρίσκονται αρκετό καιρό στην αγορά και έχει πέσει η τιμή τους. Εκεί βγάζει νόημα να τους προσφέρουμε σε μία συνδρομή". Επιπλέον πιστεύει ότι οι συνδρομητές υπηρεσίες δεν θα έχουν πέραση σε πολύ κόσμο πέρα από συγκεκριμένους gamers: "Οι άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες καταναλώνουν 150 ώρες περιεχομένου ταινιών και σειρών κάθε μήνα. Αυτό είναι περισσότερο από 100 τίτλους και αυτή η ανάγκη καλύπτεται με δύο ή τρεις συνδρομές. Η διαδραστική διασκέδαση καταναλώνεται με διαφορετικό τρόπο και με 45 ώρες το μήνα. Αυτό είναι λιγότερο από 100 τίτλοι οπότε δεν είναι ξεκάθαρο αν το κοινό θέλει πρόσβαση σε εκατοντάδες games κάθε μήνα και αν είναι διατεθειμένο τα πληρώσει. Είναι πιθανό ένα μικρό κομμάτι του κοινού να το θέλει αλλά δεν είναι αυτός ο τρόπος που οι άνθρωποι καταναλώνουν τη διαδραστική ψυχαγωγία".

Ο Zelnick τόνισε ότι θα μπορούσε να κάνει εντελώς λάθος αλλά δεν τον πειράζει και δήλωσε: "Αυτή η εταιρεία δεν λειτουργεί βασισμένη στις απόψεις ενός ανθρώπου, συμπεριλαμβανομένου και εμένα. Και όταν βγάζει νόημα υποστηρίζουμε τις συνδρομητικές υπηρεσίες και αν εκεί θέλει να βρίσκεται ο καταναλωτής, εκεί θα βρισκόμαστε και εμείς."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jul 2022 11:35 #265692 by Nikos Georgopoulos
Take-Two: "Η απόφαση των ΗΠΑ για τις εκτρώσεις είναι σημαντικό γεγονός, στηρίζουμε τους εργαζόμενούς μας"




Λαμβάνει μέτρα παροχών για τους υπαλλήλους της.

Η Take-Two Interactive ήταν μία από τις δύο μεγάλες εταιρείες, μαζί με την Activision Blizzard, που δεν είχαν δώσει απάντηση μέχρι και σήμερα για την αλλαγή της νομοθεσίας για τις εκτρώσεις στις ΗΠΑ. Τελικά όμως, η Take-Two αποφάσισε να σπάσει την σιωπή της.

Τρεις εβδομάδες μετά από την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου των ΗΠΑ να αλλάξει την νομοθεσία που επιτρέπει την έκτρωση, η Take-Two Interactive, εταιρεία ανάπτυξης των Grand Theft Auto, Borderlands, BioShock, Mafia και XCOM μέσω των διαφόρων θυγατρικών εταιρειών της, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναγνωρίζει πως η απόφαση είναι εξέλιξη μεγάλης σημασίας. Μετά την δημοσίευση της απόφασης του δικαστηρίου για την υπόθεση Roe εναντίον Wade στα τέλη Ιουνίου, εταιρείες ανάπτυξης από όλον τον κόσμο εξέδωσαν ανακοινώσεις που υποστηρίζουν το δικαίωμα της έκτρωσης.


Message from Take-Two t.co/WbdY06Xy4z pic.twitter.com/vWHYtQUFzm

— Zynga (@zynga) July 19, 2022

Σήμερα, ωστόσο, η Take-Two Interactive εξέδωσε ανακοίνωση στα προφίλ της στα social media, όπως το LinkedIn και στο Twitter της θυγατρικής της εταιρείας, Zynga, λέγοντας τα εξής: “Η Take-Two Interactive αναγνωρίζει πως η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου στην υπόθεση Roe εναντίον Wade είναι μεγάλης σημασίας. Θα θέλαμε να εκφράσουμε την συμπαράστασή μας σε όλους τους συναδέλφους μας στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο. Συνεργαζόμαστε με τους φορείς παροχών μας ώστε οι συνάδελφοί μας στις ΗΠΑ και τα εξαρτώμενα μέλη τους να λάβουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα όπου και αν ζουν. Επεκτείνουμε τα προγράμματα ταξιδιών και διαμονής μας σε εθνικό επίπεδο. Επιπλέον, με περηφάνια υιοθετούμε την πλατφόρμα παροχών Maven που προσφέρει σημαντική υποστήριξη σε ζητήματα γονιμότητας, εγκυμοσύνης, υιοθεσίας, ανατροφής και παιδιατρικής. Θα συνεχίσουμε να αποτιμούμε όλα τα προγράμματά μας ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των συναδέλφων μας. Όπως πάντα, η καρδιά της εταιρείας μας είναι οι άνθρωποί της και θα παραμείνουμε προσηλωμένοι στην διαφύλαξη της υγείας και της ασφάλειάς τους.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Sep 2022 01:03 #266395 by Nikos Georgopoulos
Ανακοινώθηκε και επίσημα



Η Hangar 13 αναπτύσσει ένα νέο Mafia, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση. Η ανακοίνωση έγινε για τον εορτασμό των 20 ετών της σειράς. Η ανάπτυξή του χρειάζεται κάποια χρόνια ακόμη, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας, Roman Hladík.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Oct 2022 17:38 #267060 by Nikos Georgopoulos
Take-Two: "Η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft κάνει καλό στη βιομηχανία"




Η Take-Two βλέπει την Microsoft ως σύμμαχο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Take-Two Strauss Zelnick είπε ότι ό,τι η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft είναι καλή κίνηση και πιθανότατα καλό και για την Take-Two.

Όταν ρωτήθηκε για το αν πίστευε ότι η αγορά θα ολοκληρωθεί, ο Zelnick απάντησε: «Δεν μπορώ πραγματικά να προβλέψω τι θα κάνουν οι ρυθμιστικές αρχές, πιστεύουμε σίγουρα ότι είναι καλό για τη Microsoft και τον κλάδο. Είναι μια πολύ καλά δομημένη και υπάρχει άφθονη δημιουργικότητα. Η Microsoft είναι σύμμαχός μας και αν αυτό κάνει την επιχείρησή της πιο ισχυρή, πιστεύουμε ότι είναι καλό για εμάς." 

Ο Zelnick απαντά επιβεβαιώνοντας την ικανότητα των προϊόντων της Take-Two να στέκονται μόνα τους: "Αν δημιουργήσουμε μεγάλες επιτυχίες, που είναι δική μας δουλειά, οι καταναλωτές θα εμφανιστούν. Κανείς δεν μπορεί να μας το αφαιρέσει αυτό." 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2022 11:39 #267112 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two έκλεισε εταιρεία mobile gaming την οποία αγόρασε 192 εκατομμύρια δολάρια




65 άτομα απολύθηκαν στην Playdots.

Η Take Two κλείνει την Playdots , γνωστή για το Two Dots, την οποία είχε εξαγοράσει για 192 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

Σύμφωνα με αναφορές, το κλείσιμο αυτό θα στοιχίσει σε 65 ανθρώπους τις δουλειές τους, αλλά όσοι θέλουν μπορούν να εργαστούν στην Zynga, η οποία ανήκει επίσης στην Take-Two. Όσοι εργαζόμενοι της Playdots δεν βρουν εργασία στη Zynga θα λάβουν αποζημίωση, σύμφωνα με την Take-Two. Η ίδια εξαγόρασε την Zynga τον Μάιο του 2022 για 11 δισεκατομμύρια δολάρια, μία από τις πιο μεγάλες εξαγορές που έχουν γίνει στη βιομηχανία.

Η Zynga είναι από τους μεγαλύτερους publishers mobile games καθώς τις ανήκουν σειρές όπως τα Farmville και Words With Friends. Επιπλέον της ανήκουν διάφορες ομάδες ανάπτυξης, όπως οι δημιουργοί των Empire & Puzzles και Toy Blast. Το Two Dots θα συνεχίσει να λαμβάνει updates από την Zynga.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2022 08:59 #267582 by Nikos Georgopoulos
Η Rockstar Games απέρριψε κάποτε ταινία Grand Theft Auto του Hollywood με πρωταγωνιστή τον Eminem




Και τον σκηνοθέτη του Top Gun.

Η Rockstar Games κάποτε απέρριψε μια ταινία Grand Theft Auto με πρωταγωνιστή τον Eminem,

Ο πρόεδρος της Rockstar Games, Sam Houser, απέρριψε την ταινία, σύμφωνα με πληροφορίες που αποκαλύφθηκαν από τον Kirk Ewing σε podcast του BBC , στο οποίο ο ράπερ μιλά για τις επιπτώσεις που είχε η σειρά GTA στον ίδιο. Ο Ewing, φίλος ορισμένων προγραμματιστών στην DMA Design (που έγινε Rockstar North το 2002), εργαζόταν ως ατζέντης στο Χόλιγουντ.

Ο Ewing θυμήθηκε ότι έμεινε ξύπνιος ένα βράδυ με τον Houser στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του μιλώντας για το ενδεχόμενο μιας κινηματογραφικής μεταφοράς. "Αυτό ήταν μόλις μετά την κυκλοφορία του Grand Theft Auto 3", είπε ο Ewing, "και νομίζω ότι σε εκείνο το σημείο ήταν ακόμα στο μυαλό του Sam ότι μπορεί να ήταν κάτι που ήθελαν να κάνουν. Ο Ewing συνέχισε λέγοντας ότι είχε λάβει κλήση από έναν παραγωγό στο Λος Άντζελες, ο οποίος έκανε προσφορά για μια ταινία GTA. Τα ονόματα που συνδέονται με το έργο ήταν ο Eminem ως ηθοποιός και ο Tony Scott (Top Gun) για την σκηνοθεσία. Η Rockstar θα λάβει "5 εκατομμύρια δολάρια". Ο Ewing κάλεσε τον Houser, αλλά ο Houser απάντησε λέγοντας ότι δεν ενδιαφέρεται.

«Σε εκείνο το σημείο», συνέχισε ο Ewing, «αποχώρησαν από κάθε συζήτηση για τη δημιουργία μιας ταινίας όταν συνειδητοποίησαν ότι το franchise που είχαν ήταν μεγαλύτερο από οποιαδήποτε ταινία γινόταν εκείνη την εποχή».

Είναι περίεργο να πιστεύουμε ότι θα μπορούσε να είχε γίνει μια ταινία GTA το 2005. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Feb 2023 07:02 #269578 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two θα εφαρμόσει νέα στρατηγική που θα της εξοικονομήσει 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2023




Δήλωσε ότι δεν θα κάνει απολύσεις.

Η Take-Two ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει νέα στρατηγική που θα της εξοικονομήσει 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2023

Συγκεκριμένα η ιδιοκτήτρια εταιρία των Rockstar και 2K δήλωσε στους επενδυτές της: Με βάση την δέσμευση της Take-Two στην αποτελεσματικότητα, η εταιρεία εφαρμόζει ένα πρόγραμμα το οποίο θα της εξοικονομήσει περισσότερα από 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2023. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αλλαγές στο προσωπικό και στις διαδικασίες και θα επικεντρωθεί σε εταιρικές και λειτουργίες publishing.

Σε συνέντευξή του με το Gamesindustry.biz , διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick δήλωσε ότι το πρόγραμμα δεν σχεδιάζει να κάνει κάποια μεγάλη μείωση στο εργασιακό περιβάλλον, δηλαδή δεν θα γίνουν μαζικές απολύσεις: "Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε και να χτίζουμε τις ομάδες ανάπτυξής μας και όπου έχουμε παραπάνω έξοδα, θα τα εξετάζουμε προσεκτικά. Δεν αναμένουμε κάποια μείωση με το ζόρι. Πηγαίνουμε από τμήμα σε τμήμα και ωθούμε την αποτελεσματικότητα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.