Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Take-Two: Γενική συζήτηση

More
10 Aug 2021 18:05 #254389 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Take-Two προσπαθεί να κλείσει δημοφιλές GTA Online Mod menu

Η Take-Two Interactive προσπαθεί να κλείσει το Ozark, ένα δημοφιλές mod menu για το Grand Theft Auto Online.

Όπως θα περίμενε κανείς από ένα mod menu, το Ozark επιτρέπει στους modders να χειρίζονται το παιχνίδι, τόσο στο campaign όσο και Online, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, επιτρέποντάς τους να τηλεμεταφερθούν, να καλούν οχήματα, να αφήνουν κάτω χρήματα, να σκοτώνουν αυτόματα και πολλά άλλα. Αν και το modding στα single player games έχει κάποια νομική ασάφεια, η τροποποίηση των sessions που προορίζονται για πολλούς παίκτες είναι επιζήμια για την εμπειρία και υπόλοιπων παικτών.

Η πραγματικότητα του Grand Theft Auto Online στα PC είναι ότι είναι γεμάτη με modders που μερικές φορές μπορούν να χαλάσουν την διασκέδαση του παιχνιδιού. Είναι ίσως κατανοητό το γεγονός ότι η Take-Two έχει ακολουθήσει τη νομική οδό για να σταματήσει τη διανομή τέτοιων mods. Ωστόσο, η Take-Two έχει δεχτεί κριτική για τις νομικές απειλές που έκανε σε mods των single players games της, ειδικά για τα πιο παλιά από αυτά. Το GTA United, ένα mod για το Grand Theft Auto San Andreas, αναγκάστηκε να αναστείλει την λειτουργεία του, καθώς οι δημιουργοί του υπέκυψαν στις νομικές απειλές.

Το Ozark είναι διαθέσιμο μέσω μεταπωλητών Mod για 25 $. Αν και ορισμένοι ιστότοποι εμφανίζουν τώρα μια ειδοποίηση που λέει ότι το mod δεν είναι διαθέσιμο λόγω της Take-Two, ενώ άλλοι εξακολουθούν να το έχουν προς πώληση. Φαίνεται ότι οι δικηγόροι της Take-Two έχουν περισσότερη δουλειά να κάνουν.

Εσείς χρησιμοποιείτε mods στο GTA Online;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2021 00:35 #255382 by Stathis Moose Stathopoulos
Οι modders απέσυραν το GTA San Andreas Underground mod

Μετά την μήνυση της Take-Two, οι modders του GTA San Andreas Underground mod αποσύρθηκαν από το GTA modding community και κατέβασαν το mod τους, το οποίο δεν είναι πλέον διαθέσιμο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του modder dkluin στο GTAForums.com: "Η αιτία είναι η διαρκής εχθρικότητα ενάντια στο modding community και ο επικείμενος κίνδυνος για την ψυχική και οικονομική μας ευημερία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το community για την αμέριστη υποστήριξη που μας έχουν δώσει τα προηγούμενα χρόνια και την ταλαντούχα ομάδα των modders μας για την εκπληκτική δουλειά, την αφοσίωση και τις ωραίες στιγμές που είχαμε μαζί".

Ο modder dkluin ξεκίνησε να φτιάχνει το GTA Underground mod το 2014 όταν ήταν ακόμη έφηβος. Το PC San Andreas mod στόχευε στο να ενώσει όλη την Rockstar 3D εποχή σε ένα mod, με χάρτες από τα Vice City, GTA 3 και Manhunt games, ακόμα και το Bully, με τα όπλα και τα οχήματα που είχαν, αντικαθιστώντας ουσιαστικά το περιεχόμενο του GTA San Andreas. Το 2020 είχε προστεθεί και το online multiplayer mode.





Το GTA Underground mod αφαιρέθηκε από το ModDB τον Ιούλιο μεά από DMCA takedown notice από την Take-Two, που αποτελεί κάτι σαν online εξώδικο παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων. Απ' ότι φαίνεται, η Rockstar ετοιμάζει remasters των GTA 3, Vice City και San Andreas,.

 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Sep 2021 01:49 - 30 Sep 2021 01:50 #255875 by Μάνος Γρυπάρης
Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, δήλωσε ότι η Microsoft είναι πολύ προσεκτική στο θέμα δημιουργίας ταινιών.Μιλώντας στο TheGrill 2021 με τον Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλο της Take-Two, ο Phil Spencer είπε: "Το θέμα είναι οικονομικό. Κοιτάμε τι χρήματα θα μπορούσαμε να βγάλουμε από μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά βασισμένη στις σειρές μας ή τους χαρακτήρες μας.

Για τον Spencer, υπάρχει κάποια αξία στις προσπάθειες, όπως η τηλεοπτική εκπομπή Halo, η ταινία Minecraft και η ταινία Gears of War, αλλά αφορά περισσότερο το μάρκετινγκ και τη δημοσιότητα, σε αντίθεση με το να είναι μόνες τους παράγοντες κέρδους. "Πιστεύω ότι η επιχειρηματική αξία, η αξία στην αγορά σήμερα στις gaming σειρές, είναι πολύ υψηλή. Εμείς όταν μεταφέρουμε μία gaming σειρά σε ταινία/σειρά είμαστε πολύ προσεκτικοί". Τα games επιφέρουν τόσα πολλά έσοδα που η Microsoft δεν θέλει να ρισκάρει ώστε μια ταινία ή μια τηλεοπτική σειρά να έχει αρνητική επίδραση στην αποδοχή μιας gaming σειράς". Ο Spencer είπε μάλιστα ότι "Για τις τηλεοπτικές σειρές και τις ταινίες βασισμένες σε σειρές του Xbox, τα οικονομικά στοιχεία δεν είναι τα ανάλογα της gaming βιομηχανίας. Κοιτάμε απλά την προβολή και τι δυνατότητες έχουμε σε θέμα marketing. Τα games προσφέρουν αλληλεπίδραση αφού οι παίκτες αποφασίζουν που θα πάνε και διαμορφώνουν την εμπειρία. Οι ταινίες δεν δίνουν κάτι τέτοιο και τα πιθανά έσοδα από εκεί είναι μικρότερα".

Η Microsoft ετοιμάζει μια τηλεοπτική σειρά Halo και μια ταινία Gears of War.

Η Take-Two απέρριψε ταινίες για το Grand Theft Auto
Παράλληλα, ο Strauss Zelnick δήλωσε ότι η Take-Two έχει απορρίψει στο παρελθόν προτάσεις για υλοποίηση ταινίας για το Grand Theft Auto.Όπως και ο Spencer, έτσι και ο Zelnick της Take-Two είπε ότι πιστεύει στη δύναμη της διαδραστικής ψυχαγωγίας και δεν πιστεύει ότι τα διαδραστικά στοιχεία ανήκουν στον γραμμικό προγραμματισμό. "Μόλις δώσετε στους ανθρώπους μια ευκαιρία σε ταινία του να επιλέξουν την δική τους περιπέτεια, ξέρεις τι θα γίνει; Θα καταστραφεί η εμπειρία της ταινίας. Παρότι θα μου άρεσε να γίνει μια ταινία, όπως το White Lotus, αντίστοιχη με το GTA, αν γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα πιστεύω πλέον σε αυτό. Δεν θα είναι αληθινό για μένα εκείνη την στιγμή, αφού αντίστοιχα το GTA Online είναι αληθινό για εσάς λόγω της αλλελπίδρασης που έχετε με αυτό".

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 30 Sep 2021 01:50 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2021 00:37 #255925 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Take-Two έχει απορρίψει ταινία Grand Theft Auto και η Microsoft είναι προσεκτική στο θέμα δημιουργίας ταινιών



Σύμφωνα με τους Zelnick και Spencer αντίστοιχα.

Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, δήλωσε ότι η Microsoft είναι πολύ προσεκτική στο θέμα δημιουργίας ταινιών.

Μιλώντας στο TheGrill 2021 με τον Strauss Zelnick, διευθύνων σύμβουλο της Take-Two, ο Phil Spencer είπε: "Το θέμα είναι οικονομικό. Κοιτάμε τι χρήματα θα μπορούσαμε να βγάλουμε από μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά βασισμένη στις σειρές μας ή τους χαρακτήρες μας.

Για τον Spencer, υπάρχει κάποια αξία στις προσπάθειες, όπως η τηλεοπτική εκπομπή Halo, η ταινία Minecraft και η ταινία Gears of War, αλλά αφορά περισσότερο το μάρκετινγκ και τη δημοσιότητα, σε αντίθεση με το να είναι μόνες τους παράγοντες κέρδους. "Πιστεύω ότι η επιχειρηματική αξία, η αξία στην αγορά σήμερα στις gaming σειρές, είναι πολύ υψηλή. Εμείς όταν μεταφέρουμε μία gaming σειρά σε ταινία/σειρά είμαστε πολύ προσεκτικοί". Τα games επιφέρουν τόσα πολλά έσοδα που η Microsoft δεν θέλει να ρισκάρει ώστε μια ταινία ή μια τηλεοπτική σειρά να έχει αρνητική επίδραση στην αποδοχή μιας gaming σειράς". Ο Spencer είπε μάλιστα ότι "Για τις τηλεοπτικές σειρές και τις ταινίες βασισμένες σε σειρές του Xbox, τα οικονομικά στοιχεία δεν είναι τα ανάλογα της gaming βιομηχανίας. Κοιτάμε απλά την προβολή και τι δυνατότητες έχουμε σε θέμα marketing. Τα games προσφέρουν αλληλεπίδραση αφού οι παίκτες αποφασίζουν που θα πάνε και διαμορφώνουν την εμπειρία. Οι ταινίες δεν δίνουν κάτι τέτοιο και τα πιθανά έσοδα από εκεί είναι μικρότερα".

Η Microsoft ετοιμάζει μια τηλεοπτική σειρά Halo και μια ταινία Gears of War.

Η Take-Two απέρριψε ταινίες για το Grand Theft Auto
Παράλληλα, ο Strauss Zelnick δήλωσε ότι η Take-Two έχει απορρίψει στο παρελθόν προτάσεις για υλοποίηση ταινίας για το Grand Theft Auto.

Όπως και ο Spencer, έτσι και ο Zelnick της Take-Two είπε ότι πιστεύει στη δύναμη της διαδραστικής ψυχαγωγίας και δεν πιστεύει ότι τα διαδραστικά στοιχεία ανήκουν στον γραμμικό προγραμματισμό. "Μόλις δώσετε στους ανθρώπους μια ευκαιρία σε ταινία του να επιλέξουν την δική τους περιπέτεια, ξέρεις τι θα γίνει; Θα καταστραφεί η εμπειρία της ταινίας. Παρότι θα μου άρεσε να γίνει μια ταινία, όπως το White Lotus, αντίστοιχη με το GTA, αν γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα πιστεύω πλέον σε αυτό. Δεν θα είναι αληθινό για μένα εκείνη την στιγμή, αφού αντίστοιχα το GTA Online είναι αληθινό για εσάς λόγω της αλλελπίδρασης που έχετε με αυτό".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Oct 2021 23:24 #256096 by Stathis Moose Stathopoulos
Two

Τα reverse-engineering projects των Grand Theft Auto III και Grand Theft Auto: Vice City κατέβηκαν από το internet για δεύτερη φορά από την Take-Two.
Εκπρόσωπος του GitHub είχε δηλώσει στο Eurogamer : Πιστεύουμε ότι ο συγκεκριμένος κώδικας είτε δεν προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα είτε επιτρέπεται η δίκαια χρήση του. Πιστεύουμε ότι είχαμε μία καλή απάντηση καθώς κάνουμε βελτιώσεις στο παιχνίδι και το φέρνουμε σε νέο κοινό. Αυτός ήταν και ένας λόγος που αρκετός κόσμος ήθελε πρόσφατα να αγοράσει το παιχνίδι και να το παίξει. Οπότε ουσιαστικά του βγάζουμε λεφτά και δεν σκεφτήκαμε ότι θα ήθελαν να μας κυνηγήσουν. Έτσι λοιπόν περιμέναμε 14 μέρες για κάποια απάντησή τους μέχρι να το ανεβάσουμε ξανά.

Πριν την απάντησή τους προς την Take-Two, οι δημιουργοί του συγκεκριμένου project συμβουλεύτηκαν νομικούς του GitHub. Η Take-Two παρόλα αυτά απάντησε ότι ήδη γνώριζαν ότι δεν είχαν το δικαίωμα να αντιγράψουν, να επεξεργαστούν και διανείμουν τον πηγαίο κώδικα των GTA. Η Take-Two έκανε και δεύτερο DMCA Takedown και το GitHub συνεργάστηκε .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Nov 2021 10:46 #257059 by Γιώργος Σκένδρος
Η Take-Two σχεδιάζει να κυκλοφορήσει 62 τίτλους τα επόμενα χρόνια.H εταιρεία, στο πλαίσιο της έκθεσης κερδών της , αποκάλυψε ότι έχει προγραμματίσει να κυκλοφορήσει 62 games μέχρι το τέλος του 2024. Τα games αυτά απαριθμήθηκαν σε ένα slide για το FY22-24 pipeline της Take-Two. To slide περιλαμβάνει 23 τίτλους "Immersive Core", έξι "Independent" games από την ετικέτα Private Division, 20 τίτλους για κινητά, τέσσερα games "Mid Core" και εννέα "New Iterations of Previously Released Titles".   Το slide περιέχει μια σημαντική προειδοποίηση που εξηγεί ότι πρόκειται μόνο για ένα "στιγμιότυπο" της υφιστάμενης σειράς ανάπτυξης της Take-Two. Το slide αναφέρει ότι δεν είναι απαραίτητο να φτάσουν όλα στην κυκλοφορία.Η Take-Two δήλωσε ότι: "Είναι πιθανό κάποιοι από αυτούς τους τίτλους να μην αναπτυχθούν μέχρι την ολοκλήρωσή τους ή κάποιοι από αυτούς να καθυστερήσουν, ενώ ενδέχεται επίσης να προσθέσουμε νέους τίτλους στην ατζέντα μας". Η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε ότι ακύρωσε ένα μη ανακοινωμένο παιχνίδι με σχετικό κόστος 53 εκατομμυρίων δολαρίων.Η Τake-Two έχει αυξήσει το προσωπικό της τα τελευταία χρόνια, για το τελευταίο έτος, είχε προσωπικό στο στούντιο ανάπτυξης 5.046 ατόμων, αριθμός που αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Ο κόσμος αναρωτιέται φυσικά αν το φημολογούμενο Grand Theft Auto 6 μπορεί να είναι ανάμεσα στα νέα παιχνίδια της Take-Two που θα έρθουν τα επόμενα χρόνια, αλλά η εταιρεία δεν έκανε καμία αναφορά σε αυτό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Nov 2021 12:18 #257062 by Γιώργος Σκένδρος
Η Take-Two ακύρωσε έναν τίτλο και πιστεύεται ότι προέρχεται από το στούντιο Hangar 13 του Mafia III.

  Η Take-Two ανακοίνωσε ότι ακύρωσε ένα μη ανακοινωμένο παιχνίδι. H εταιρεία δεν είπε ποιο ήταν αυτός ο τίτλος, αν και γνωστοποίησε ότι η ακύρωση του συνοδεύτηκε από σχετικό κόστος ύψους 53 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο τίτλος, σύμφωνα με το  Bloomberg , ήταν ένας από το στούντιο Hangar 13 του Mafia III. Ο τίτλος, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας , βρισκόταν σε ανάπτυξη "σε διάφορες μορφές" από το 2017 και είχε την κωδική ονομασία Volt.Το δημοσίευμα ανέφερε: "Η τρέχουσα έκδοση δυσκολευόταν λόγω επανεκκινήσεων, τεχνολογικών προβλημάτων και προκλήσεων που προκαλούσε το Covid-19, είπαν οι άνθρωποι, οι οποίοι ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή δεν είχαν την εξουσιοδότηση να μιλήσουν δημόσια. O τίτλος επρόκειτο να περιλαμβάνει "υπερήρωες που ανταγωνίζονται σε online παιχνίδι". H Take-Two δήλωσε ότι είχε 93 παιχνίδια σε εξέλιξη το 2020, προσθέτοντας ότι δεν θα τα έβλεπε όλα μέχρι την κυκλοφορία τους. Ο πρόεδρος της Take-Two, Karl Slatoff, δήλωσε τότε: "Είναι πιθανό ότι ορισμένοι από αυτούς τους τίτλους δεν θα αναπτυχθούν μέχρι την ολοκλήρωσή τους και αναμφίβολα θα προσθέσουμε νέους τίτλους στο πρόγραμμά μας".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Nov 2021 11:11 #257200 by Stathis Moose Stathopoulos
155 εκατομμύρια πωλήσεις

Σύμφωνα με την Take-Two,  το Grand Theft Auto V έφτασε τις 155 εκατομμύρια πωλήσεις. Αντίστοιχα, το Red Dead Redemption 2 έχει 39 εκατομμύρια.
Το GTA 5 τον Μάρτιο του 2022 για PS5 και Xbox Series X, συνεπώς η Rockstar θα έχει επιπλέον πωλήσεις και από αυτές τις εκδόσεις. Επίσης, θα κυκλοφορήσει και μία stand-alone έκδοση του Grand Theft Auto Online, η οποία θα είναι δωρεάν για τους συνδρομητές PS Plus τους πρώτους τρεις μήνες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 03:58 #257865 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Take-Two Interactive εξαγόρασε την εταιρεία ανάπτυξης της σειράς OlliOlli




Μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Private Division.

Η θυγατρική εταιρεία της Take-Two Interactive, Private Division, εξαγόρασε την Roll7, εταιρεία ανάπτυξης της σειράς OlliOlli.

Η Roll7ιδρύθηκε το 2008 από τους Simon Bennett, John Ribbins και Tom Hegarty. Πέρα από την σειρά OlliOlli, έχει στα σκαρία και διάφορα μη ανακοινωμένα projects. Ο υπεύθυνος της Private Division, Michael Worosz, δήλωσε: "Όντας ομάδα που αγαπάει τα action sports, θεωρούμε εξαιρετικό τον τρόπο που η Roll7 δημιουργεί video games και ανυπομονούμε να δείξουμε στον κόσμο την κυκλοφορία του OlliOlli World αυτό το χειμώνα". Η Private Division θα εκτελέσει χρέη publisher για το επερχόμενο OlliOlli World.

<youtube>NJdYm9yejW8</youtube>

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 20:32 #260105 by Nikos Georgopoulos
Η Take-Two Interactive εξαγόρασε τη Zynga, δημιουργό των FarmVille




Έναντι 12.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η Take-Two Interactive εξαγόρασε τη Zynga, δημιουργό των FarmVille, έναντι 12.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε μετρητά.

Στην ανακοίνωσή της η Take-Two δήλωσε ότι ο συγκεκριμένος συνδυασμός θα την κάνει έναν από τους μεγαλύτερους publishers για mobile games στη βιομηχανία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δήλωσε: Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τον ανατρεπτικό συνδυασμό μας με την Zynga, ο οποίος δίνει ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία στις δουλειές μας και μας βάζει στην κορυφή του mobile τομέα, ο οποίος αναπτύσσεται πιο γρήγορα από όλα τα διαδραστικά μέσα ψυχαγωγίας. Αυτός ο στρατηγικός συνδυασμός φέρνει κοντά τις καλύτερες σειράς μας από κονσόλες και PC με μία πλατφόρμα από mobile games που έχει μεγάλη ιστορία με πρωτοπορία και δημιουργικότητα.



Ο διευθύνων σύμβουλος της Zynga, Frank Gibeau, που είναι και πρώην στέλεχος της Electronic Arts, δήλωσε ότι ο συνδυασμός με την Take-Two Interactive θα βοηθήσει τη Zynga στην αποστολή της να ενώσει τους ανθρώπους μέσω των games και να μεγαλώσει σημαντικά σαν εταιρεία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.